My EunHae Reality

طبقه بندی موضوعی

فن فیک 'هم نفس' کامل

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰ ب.ظ

 

 

" هم نفس" 

زوج : ایونهه 

ژانر : عاشقانه 

هپی اند - بلند

نویسنده : شقایق 
فایل کامل

 

 

 


 

سلامی دوباره به همگی🙆🏻‍♀️

اینم از چیزی که خیلی وقته منتظرشین

چه برای خواننده هایی که همراه با آپ همشو خوندن ولی دوست داشتن فایل کامل هم داشته باشن 

و چه برای کسایی که هنوز نخوندنش و منتظر بودن کاملش آپ شه

ارزش این همه انتظار رو نمیدونم اصلا داشت یا نه

ولی من چهههه کنم 

عوامل پشت صحنه اجازه ی آپ سریعشو نمیدادن بهم

ادامین گرام ایونهه ریلیتی و همچینین خواننده های عزیز و خاصم تو گروه هم نفس🤭😁

 

حالا خلاصه..قرار بود بعد از هزار تایی شدن چنل فیک بذارمش که هزار تایی شدن درست تو روز سالگرد ایونهه اتفاق افتاد 

حقیقتا زیبا نیس؟*-*

خیلیم دوس داشتم تو روز مقدس ایونهه آپش کنم ولی از اونجا که میدونید هر سال به مناسبت سالگردها و تولدا برنامه ی ویژه و منظمی برای آپ فیکای جدید داریم و اگه من اینو اون وسط آپ میکردم برنامه ها به هم میریخت و از این حرفا

 

خب نمیخوام زیاد حرف بزنم واسه همین خلاصه ش میکنم

بچها ..کسایی که قراره خوندن این داستان رو شروع کنن

خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم بعد ازخوندنش اگه دوس داشتین 

نظراتتون رو اینجا زیر همین پست بهم بگین..یا اگه دوس ندارین کسی ببینه خصوصی ارسالش کنین (فقط قابلیت جواب دادن نداره) 

یا از طریق لینک پیام ناشناس تو بیوی چنل هم نفس بگین. 

حالا هر کی که نصفه خونده و میخواد ادامه ش بده یا کسی که اصلا نخونده و یا کسایی که میخوان دوباره بخوننش

خلاصه که من همیشه پذیرای نظرای قشنگتون هستم 

که به خصوص بخاطر بسته شدن پرونده ی هم نفس، برام دلگرمی بزرگی برای نوشتن داستانای بعدی هستن ^~^

 

و اینکه یه عالمه عکس همزمان با آپ قسمت به قسمت این فیک تو وب گذاشته شد، 

که خیییلی به تصویر سازی فضای داستان کمک میکنه

اونا رو همه میتونین تو چنل هم نفس تو پستای اول ببینید 

لینک چنل رو تو پست تلگرام گذاشتم حالا باز اینجا هم میذارم

چنل هم نفس : Link

باز حواستون باشه که پستای چنل اسپویل دارن. موقع خوندن برین تو آرشیو عکسا رو ببینید و بعد از خوندن با خیال راحت همه ی پستاشو ببینید

 

امیدوارم که دوسش داشته باشین💙

و خداحافظ تا دیدار بعدی

 

DOWNLOAD 

نظرات  (۳۲)

یکی از قشنگ‌ترین فیک هایی که خوندم... ممنونم برای خلق همچین شاهکاری💕

پاسخ:
خواهش میشه عزیزم 💞❤️

سلام خسته نباشید

ببخشید این فیک شما درباره ی دونگهه ایه که هم کره هم لال؟؟؟؟ من نمیدونم حس میکنم این فیک شما بود که یهویی پیش من گم شد و نتونستم بخونمش یا نه ممنون میشم جوابمو بدید💚

پاسخ:
سلام ممنون
نه این فیکه بارانه و فایل کاملش رو برای دانلود منتشر نکرده متاسفانه 
  • (^.^) śȗṅjıṅɢ
  • کلا فقط اونهیوککک؟؟؟  خب چرا کاپ دگ نمیزارید؟ ؟ 😑😔😔😞😞

    پاسخ:
    آره دیگه. چون فقط ایونهه شیپ میکنیم
  • (^.^) śȗṅjıṅɢ
  • کیووک هم میشه بزارید یه تک شاتم خوبه

    پاسخ:
    نه عزیزم فقط ایونهه 🥺

    کارت درسته دختر معرکه بود❤

    پاسخ:
    فدایت*-*
  • فاطمه ارمبین
  • سلام

    خسته نباشی عزیزم من کلا هیچ جا نه اهل نظر گذاشتنم نه کامنت گذاشتن کلا هم خیلی فیک دوس ندارم اما هم نفس دید منو نسبت به همه فیکا عوض کرد واقعا خسته نباشی امیدوارم که بیشتر بنویسی و میشه لطف کنی ایدی چنل برام بذاری چون دلم میخواد بقیه رو هم بخونم

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    واو باعث افتخارمه که اینو می‌شنوم *-* فیک های خیلی خوبی تو فندوم هست شاید اونا رو هنوز نخوندی
    در مورد چنل هم آیدی اینه @Eunhae_Fic

    سلام:)

    تو ی کلمه...

    بی‌نظیر بود لنتی😍💙

    خییییلی خییییلی دوسش داشتم😍😭

    اصن دلم نمیخاس تموم شع😭

    مابا این فیکا زنده‌ایما حواست باشع😅

    خسته نباشی عزیزم:)💕

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    مرررسیی*-* لطف داری عزیزم
    حواسم هس چون خودمم با دنیاشون زنده ام :) 

    سلام عزیزم خسته نباشی🤩😍🥰من تازه این فیکو تموم کردم و باید بگم واااااااقعا عاشقش شدم 😍😘😘دست گلت درد نکنه 

    امیدوارم بازم ازین فیکای محشر و خوشگل بنویسی و ما رو خوشحال کنی😉😊😋

    پاسخ:
    سلام عزیزم فدات سلامت باشی
    خداروشکر. خیلی خوشحالم که اینو می‌شنوم مرسی دوسش داشتی.. حتما سعیمو میکنم 🤩🤩🤩❤️

    سلام عزیزم . امیدوارم خوب و خوش باشی 

    ببخشید که من همیشه دیر میرسم برای خوندن داستانها و همیشه جزو اخرین نفرات نظر میذارم 🙏

    واقعا داستان عالی ای بود و خیلی لذت بردم از خوندنش . اصلا دلم نمیخواست کنار بذارمش . اینقدر خوب و گیرا بود که ادم دوست داشت تند تند بخوندش و برسه اخرش . ازت بی نهایت بابت داستان جذاب و قلم گیرات و تمام زحمات و وقتی که برای داستان اختصاص دادی ممنونم ☺

    روابط و هیوک و دونگهه و اون دعواهای اولیه و در نهایت دل بستنشون به هم و سیر داستانشون واقعا جالب بود . اینکه وسط اون زندگی خشک و یکنواخت و خسته کننده و پر از اتدوه که خانواده ها باعثش بودن چیزی که ازش فرار میکردن تبدیل شد به نقطه ی امید و روشنایی براشون .و وجود کانگین و البته هیچول که واقعا به هر دوشون کمک کننده بود و امید بهشون میداد .

    همه چیز خیلی درست و به جا بود .بازم بسیار بسیار ممنونم 🙏

    منتظر داستانهای جدید و زیبات هستم .برات بهترینها رو آرزو میکنم .امیدوارم به تمام خواسته هات برسی 🤗🌹🥰

    پاسخ:
    سلام عزیزم خوبی!؟
    نه این چه حرفیه.. فایل کامل آپ شد بالاخره و خیلیا همون موقع خوندن، خیلیا بعد از یه مدت و یه سری دیگه حتی هنوز شروع نکردن به خوندنش. خلاصه که زمان اصلا مهم نیس و من خیلی خوشحال میشم وقتی میفهمم خوندینش حالا زمانش اصلا مهم نیس❤️
    مرسی ک دوسش داشتی و انقد بهم لطف داشتی. امیدوارم حال دلت همیشه خوب باشه و مراقب خودت باش حسابی 💝

    سلام،خوبین؟؟؟میگم نمیشه یه فیک دیگه رو شروع کنین دل یه طایفه ی فیک خون رو شاد کنین؟😄😄 من که از وقتی که هم نفسو خوندم دستم سمت فیک های دیگه نمیره،توقعاتم بالا رفته. 😫😫ممنون بابت قلم خوبتون که مارو پرتوقع بار اوردین❤❤❤

    پاسخ:
    سلام عزیزم تو خوبی؟ فدات.
    مرررررسی لطف داری ولی اینجوری نگو. 😆❤️نمیدونم فیک خون قهاری هستی یا نه ولی فیکا و نویسنده های خیلی خیلی خوبی تو فندوم داریم. حالا چه مترجم چه نویسنده ماشالا فندوم هنرمنده🤓
    قربانت ❤️

    سلام دوبارهههه😍

    عاقا من خیلی خوشال شدم که تو فکرییییی😍😍😍🤭

    امیدوارم زود وقتت آزاد بشه برامون بنویسی 😍

     

     

    پاسخ:
    به به سلام*_*
    اره ایشالا..خودم ک خیلی دلم میخواد

    سلام🤗

    خوشحالم بلاخره تونستم فیک رو بخونم🤗😍😘 و تا مرز کوری پیش رفتم😜 چون همشو یه روزه خوندم محال بود بزارمشون زمین از بس پر از عاشقانه های خاص بود حتی اون خروس جنگی های اول فیک 

    باچشمایی که پر از قلب بود😍 هر خط و هر کلمه اش رو خوندم از آنجایی که از قبل تویه کانال بودم یه پیش زمینه هایی از اینکه آخرش چی میشه بود واسه همین خیالم از آخر قصه راحت بود واسه همین سر قضیه بابای دونگهه زیاد حرص نخوردم چون میدونستم آخرش هیوک پوزشو به خاک میماله😉 

    حیف که زمان آپ فیک نشد که کارو دنبال کنم وسر هر قسمت واسه کلمه به کلمه اش ازت تشکر کنم و الانم از بس حجم کل فیک زیاده که اگه بخوام دینم رو واسش ادا کنم جا نمیشه ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    مرسی واسه این عاشقانه زیبات 😘😘😘😘😘😘😘😘😘

    فقط یه نکته میمونه که خواستم بگم تویه کانال تیکه های زیادی از فیک رو گذاشته بودی که تو این مدت همیشه پیگیر بودم یه تیکه که تو کانال گذاشته بودی هر چقدر که گشتم تو فیک کامل نبود . همونجا که دونگهه سر قانون شراب خوردن که ماهی یه بار باید باشه همون یه بار قد کل ماه خورده بود کاملا مست شده بود و هیوک بدبختو بیچاره کرده بو سرش که نصف شبی دوبار حموم رفته بود و باقی ماجرا ...این تویه فیک کامل نبود 😭

    در آخر باز مرسی 😘😘😘😘😘😘

    منتظر یه عاشقانه دیگت هستم 

    پاسخ:
    سلام🙋🏻‍♀️
    به به نوش جونت
    یه روزهههه؟ چجوری هزار صفحه رو تو یه روز خوندی؟ 😱
    ای وای پس پستا رو هم دیدی 🤭فدا سرت، ولی حالا که همشو خوندی برو پستا رو کامل ببین تو کانال اگه همه رو ندیدی، عکسا هم خیلی قشنگن و به تصویر سازی ذهنی کمک میکنن 
    عزیزم اشکال نداره، باور کن انقد برام من با ارزشه که همین الان دارم این کامنتای خواننده های جدید رو میخونم و جواب میدم، دقیقا به همون اندازه ی قبل لذت خودشو داره. مهم اینه که بخونه وگرنه دیر خوندن اصلا مهم نیس.
    اره اونایی ک تو کانال گذاشتم اصلا تو خود فیک نیس. فکر کن یه چیز اسپشاله که از سر دلتنگی همینجوری نوشتم گذاشتم وگرنه تو این فایل کامل نبودن 
    مرسی از تو هم🙆🏻‍♀️

    شقایق جان من توی تک تک کلمه های همنفس ذوب شدم به جرئت محشرترین داستانی بود که تاحالا خوندم و تا اخر عمرم خواهم خوند

    هیچی نمیتونم در وصف محشر بودنش بگم فقط میگم باهمه قلبم عاشقشم

    پاسخ:
    وای خدا 😭😭😭😭😭



    من برم شونصد ساعت تنفس کنم... :) 

    سلاممممم🥺

    چطور مطوری؟🥺💙

    همین چند دقیقه پیش همنفسو تموم کردم🥺

    هعی...

    حسش مثل مزدوج شدن بچم میمونه🥺خوشالم ولی یکمی غم هم اون ته مه ها پیدا میشه🥺🙈

    دلم میخواد باز بدونی که من تاکید دارم محشرررر بود😭😭😭

    زبانم قاصره اصن🥺

    لاب یو بیبه😍💙

    پاسخ:
    سلام ساغر🤩🤩🤩
    خوبم تو چطوری؟ حال دلت خوبه؟
    آره دقیقا من خودمم همچین حسی داشتم، خوشحالی و ناراحتی و دلتنگی 
    مرسی که انقد خوبی 
    لاب یو بک و مراقب خودت باش🙆🏻‍♀️

    سلام. من همین الان تمومش کردم. یه حسی دارم،دلم میخاد بشینم گریه کنم که چرا تموم شد. من دو سه هفته ای بیشتر نیس که با کانال آشنا شدم، و وقتی فیک پنج ساله رو دانلود کردم و خوندمش به طرز عجیبی به دلم نشست و کاملا متوجه شدم ک قلمش خیلی متفاوته، چند روز بعدش دیدم ک قراره فیک هم نفس رو بذارن و متوجه شدم ک نویسندش همون نویسنده ی پنج ساله س، این شد که اون دو سه هفته رو تا هزار تایی شدن کانال کلن اونجا پلاس بودم. تا اینکه شب میلاد روز ایونهه اومدم دیدم کانال هزار تایی شده و چقد خوشحال بودم که تا فردا آپش میکنن 😍 اما امان از پیامی ک فرستادین و گفتین بعد از فیکای سالگرد آپش میکنین. من هر یک ساعت یکبار میومدم میدیدم اپ شده یا نه. 🙄 خلاصه ک جونمون ب لبمون اومد و جمعه شب آپش کردین 😁😄فقط میتونم بگم خیلی خاص و قشنگ بود و با بعضی از صحنه ها و اتفاقاتش میتونستم ساعت ها زار بزنم. اینقد ک منو برده بود تو خودش اصن دلم نمیومد برم تو کانال و همزمان با خوندنش عکسای کانالو ببینم. الان میخام با خیال راحت دوباره بشینم بخونمش و همزمان عکساشم ببینم. و در نهایت اینکه منتظر قلم بعدیتون هستم و تا اون زمان قابلیت این رو دارم که هر یک ساعت یکبار عر بزنم واسه هم نفس 😅ممنونم واسه ی این احساسی که ب دلم انداختین... ❤❤❤

    پاسخ:
    سلام عزیزم.خیلی خوش اومدی. با این که خیلی از بچه ها میگن دیر رسیدیم و این حرفا، من همیشه میگم مهم فقط اینه که بخونین دیگه دیر یا زودش مهم نیس، اینطوری هم حس و حال خودشو داره، به خصوص چون از زمان اپش زیاد گذشته من خیلی خوشحال و احساساتی میشم وقتی یه خواننده ی جدید میاد🤩عزیزمممم مرسی که هم 5 ساله و هم، هم نفس رو دوس داشتی، امیدوارم عضویتت هم تو چنل و هم به عنوان خواننده ی من تا ابد باقی بمونه 🙆🏻‍♀️ پستای چنل هم نفس هم حتمااا ببین چون یه سری چیزا هم نوشتم توش گذاشتم که تو خود داستان نبوده🤩 مرسی از خودت که انقد مهربونی و بهم لطف داری 💙

    سلاممم

    خیلی خیلی خیلی خوشحالم که آپش کردی

    واقعا ازت ممنونم 

    با این که همون موقع که آپ میشد میخوندم ولی این داستان و باید هزاربار خوند چون هربار بیشتر متوجه میشی که چقدر قشنگه خیلی ها خیلی قشنگه 

    نمیدونم چجوری بگم که چقدر باارزشه برام :)

    مرسی بابت خلق این داستان فوق العاده

    منتظرم بازم با ایده های قشنگت برگردی 

    تنک یو 

    لاو یو

     

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    کاری نکردم ک وظیفه م بود حالا چه دیر یا زود 🤩
    وای خداروشکر ک اینطور بوده برات 
    نفس راحت.. 
    مرسی از تو ک خوندی و دوس داشتی و نظر دادی
    لاو یو بک

    راستی شقاااا😭

    تو فکر یه شاهکار دیگه نیستی برامووون بنویسی؟😭😍

    منکه خیلی تو فکرم😂😭😍

    پاسخ:
    تو فکر که هستم، ایده ها هم ماشالا زیاده
    ولی اراده ی بسیاااار بالا میخاد 
    انقد کار دارم و سرم شلوغه TT ولی یه وقتایی هم به فکر کردم برا داستان جدید اختصاص دادم😌

    شقاااا من خوبمممم...😭😍

    چرا اشک در چشمانم حلقه زد؟😐😭

    از هیجانه زیاده...😭😭😭😭

    آخه یه بار خوندنش که کافی نیییست، باید صدبار بخونییی😭

    *در حسرت همنفس چاپ شده هق میزند*

    اصن حس خعلی خعلی خوبی دارم🤐😍

    همنفسه قیشنگمممم😭

    💙💙💙💙💙💙💙💙💙

    *وی همچنان قصد دارد کامنت حاوی عر زدن بگذارد و ابدا خجالت نمی کشد*

    پاسخ:
    سلام کوشولو🍯
    باورم نمیشه پارسال همین حوالی آپشو شروع کردم. پشمام چقد زود گذشت =|
    هق نزن با همین فایل کامل راضی شوTT
    خجالت نکش من ک خیلی خوشحال میشم اینجا میبینمت 🥺

    سلام عزیزززززم
    خداقوت عزیزم💙🧡 مرسی از اینکه حس قشنگی که تو قلمت و بیانت هست رو با ما شریک شدی💙🧡 
    چقدر دلم برای اینجا تنگ شده دیر به اپ هفتگی هم نفس جان رسیدم ولی اون مدت زمان کوتاه برام خیلی شیرین بود💙🧡 مزه ش  زیر زبونمه😢💙🧡  سه شنبه ها هممون تو وب ساعت 8 خیمه میزدیم تا قسمت جدید رو دانلود کنیم وای چقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود 😢💙🧡
    خدا تورو برامون حفظ کنه عزیز مهربونم💙🧡💙🧡💙🧡💙
    بلاخره انتظار سر رسید و هم نفس عزیزم اپ شد خیلی خیلی براش شوق و ذوق دارم منو این همه شادی محاله😂💙🧡💙
    اصلا من تا حالا هم نفس رو نخوندم کتابشم ندارم 😂😂😂  فایلشم ندارم 
    بنده یک خواننده جدید هستم😂😂😂
    کتاب الان کنارمه ولی میدونی اینقدر این اثر با ارزش و خاصه که برای نقطه و ویرگولشم باید جون داد وای ب حال فایل و......
    الهی که همیشه شاهد درخششت باشم و ذوق کنم 💙🧡😍
    خیلی دوست دارم و برام عزیزترین هستی بوس بهتتتت 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋لاویووو لاو💙🧡

    پاسخ:
    سلام نازییییی
    خواهش میکنم، من که فقط کاری ک دلم گفت رو انجام دادم 
    وقتی ایده ی یه داستان میاد تو ذهنم دلم نمیخواد هنینجوری تو ذهنم بمونه و دوس دارم واقعی بشه، که وقتی بیاد تو حالت نوشتار انگار برام واقعی شده و با بقیه ی فندومم شریکش میشم ^~^
    آره خیلی زود گذشت، دو ماه دیگه میشه مهر ینی نزدیک یک سال پیش نوشتنشو تموم کردم واقعا چقددد زود گذشت😩
    خدا شما رو هم برا من حفظ کنه🙆🏻‍♀️
    عایگو.. حالا خواننده ی جدید این فایلم داشته باش افتخار بده به ما 🤭🤭
    قربونت برم مراقب خودت باش حسابی و منم دوسِت دارم🙆🏻‍♀️❤️❤️❤️

    سلام:*)

    چقدر منتظره فایل کامل بودمممم

    میدونی دیگه شبا میتونم با خودم ببرمش توی تخت و بخونمشش

    و همین دیشب که دوباره شروعش کردم حس خیلی نازی بود بخدا

    بویژه اون قسمتایی که یهو حساسیتا هیوک شروع شد.

    مرسی برای اپش(قلب) ایموجی ندارم:(

    پاسخ:
    به سلام *-*
    ای جان بخون و لذت ببر 💙
    منم با سیستم اموجی ندارم برا همین با گوشی میام جواب میدم چون بدون اموجی نمیتوونم😂🤭

    واهااااای😍😍😍

    بعد از ماه ها انتظار😍😍

    بریم برا دور دوم😌 و یکبار دیگه با هم نفس جون بدیم😌🚶‍♂️

    😌💙

    پاسخ:
    عزیزمم🤩🤩
    ای جان. امیدوارم لذت ببرین 🙆🏻‍♀️

    *جیغ زدن*

    *اشک شوق ریختن*

    *پهن کردن زیر اندازم تو وب و منتظر شدن واسه کار بعدی قلم بهشتیمون*

    پاسخ:
    اسمشوووو
    فدات برم 😭💙

    شقایق، خودت و فیکت مثل معجزه می مونین. معجزه ای به نام زندگی.......

    پاسخ:
    وای نگو :)) ❤️❤️ای خدا❤️❤️

    عاه ...

    بلاخرههههههرههرههرخیخقخقحق۸خبخفقحقججثجبنجبننرننبنر

    وی پوشه ای جدا برای همنفس داشته و حتی کتابش هم داشته ولی برای فایل کاملش هم یک دور دیگر جر میخورد :)))

    ولی فایل کاملش یه حس و حال دیگه ای داره ...

    حد اقل برا من ک کتابمو مث گنج تو کتابخونه گذاشتم و دستش نمیزنم 😭

    نهههه نگو پرونده اش بسته شد ...

    پرونده همنفس همیشههههه تا اخر دنیا بازه 😫

    دلم برا کامنت طوماری گذاشتن تو وب تنگ شده بود شقا 😭

    باشد تا کامبکی دیگر دوباره وبو ببینم 👩‍🦼

    پاسخ:
    اینجا رو ببین
    تو دیگه از میوه های بهشتی ای بغران =|
    لاقل برا من ❤️🙆🏻‍♀️
    انتظار نداشتم دیگه شما بیایین انقد برا فایل ذوق بزنینک مرزهای باورهامو جابجا کردین 
    چشم نمیگم 
    ایشالا. منم خیلی دلم میخواد 

    سلامممممممم^^

     

    وااااااااااااای بالاخره فایل کاملش اومد*-*✨

     

    بسیار خوشحالم که دیگ همشو یجا دارم و قسمت قسمت نیست😌✨

    داشتم مجددا 5 ساله رو میخوندم دیگ اخراشم زود تمومش کنم که بتونم برم مجددا اینو بخونمش و ذوق کنم:| 

    اصا من قلم تو رو هر ماه نخونم و مرگ نشم کارم نمیشه:|

    و همچنان منتظر کامبکت میمانم که دوباره با شخصیتات و داستانای فوق العادشون دلبری کنی*-*💙

     

    مچکرمممممم نویسنده جانم*-*🍭🍭🍭

     

    پاسخ:
    سلام عزیزممممممم

    بله بالخره آپ شد و خیالم راحت شد 

    *عرق های خجالتش را پاک می‌کند*
    نخون اونا رو میترسم عنشون در بیاد برات تکراری و بیمزه شن TT
    مرسی ک انقد خوبی 
    با وجود شما من حتما اگه فرصتش پیش بیاد و خدا کمکم کنه دوباره مینویسم و برمیگردم 💙

    بلخره هورااااااا 

    من هر روز منتظرش بودم 

     

     

     

     

    وای عاشقشم 

     

    من با اینکه خوندمش ولی میخوام برم هزار بار دیگ هم بخونمش 😭😍

    پاسخ:
    رقیه *-*
    برو بخون 
    و مرسیییییی ک انقد دوسش داری🙆🏻‍♀️❤️

    وای واقعا مرسی. من از جمعه ی قبل که تو کانال گفتین قراره چند روز آینده آپش کنین هر یه ساعت یه بار کانالو چک میکردم. الان یه حسی دارم، اصن نمیتونم برم دانلود کنم.

    پاسخ:
    عایگوووو^~^
    بفرما دان کن امیدوارم لذت ببری ازش 

    وااااای وااااای واااای

    منو این همه خوشبختی محالهههه*_*

    فایل کاملشششش اومد بالاخرههههه

    بشینم برای چند صدمین بار از اول بخونم*_*

    بازم مرسییییی بابت این فیک و فیک های قشنگ قبلیت.

    می دونی که خیلی دوست دارم؟💙💙💙💙

    منتظر شاهکار های بعدیت هستم🍓😘

    پاسخ:
    وای وای که هم نظر لطفته
    و من الان از این شدت خوب بودنت رو ابرام 
    دیگه چقد میتونم خوشبخت باشم ک چنین خواننده هایی دارم؟ :) 

    سلاااااااممممممممممم

    خداااای منننن

    *جیغ هایش را در خودش خفه میکند چون موقعیتش خوب نیست*

    اصن نمیدونم چی بگممممم شقاااااا

    خووبییییی؟؟؟

    هیچی نمیگم فعلااا🤐🤐🤐🤐

    تا چند روز آینده مغزم باز شه بیام عرررر بزنمممم😭😭😭😭

    فقط اینکه میسسسس یوووو

    لاووو یوووو

    پاسخ:
    سلام ب روی ماهت
    میسسسسس یووووو😭😭😭😭❤️
    کوشولوی من ❤️💙
    خوبم تو خوبی؟
    حالا چرا انقد ذوق کردی 
    انگار ن انگار قبلا خوندیش 
    از بس عزیزی دیگه 

    شقایق نمیتونم باورش کنم😂 

    من امادگیش رو نداررررررم با اینکه هر روز چنلو متر میکردم ولی الان جرئت نمیکنم بازش کنم😢

    چجوری تشکر کنم نمیدونم (حالا خوبه که خوندمش مگرنه الان سکته میکردم😭❤)

    پاسخ:
    چیزی نیس که
    از بس طول کشید این حسو داری.برو با خیال راحت دوباره بخون ❤️

    وای بالاخرههههه

    مرسی عزیزدلم ممنونم❤❤❤

    پاسخ:
    بفرما اینم انقد منتطر بودی 🤩

    جییییغغغغغغ فرابنفششششششش

    پاسخ:
    🤭🤭😆😆❤️

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی