My EunHae Reality

طبقه بندی موضوعی

فن فیک هم نفس قسمت نوزدهم

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۱۹ ب.ظ

 

" هم نفس "

زوج : ایونهه 

ژانر : عاشقانه 

هپی اند 

نویسنده : شقایق 

قسمت نوزدهم

 

 


 

سلاممم

خوب حال میکنین که این هفته با وقفه ی یه روز یه قسمت دیگه هم براتون گذاشتم؟؟

برید کیفشو ببرید چون این قسمت هم به اندازه ی قبلی هاته و دل ریزه داره *-*

من هی یادم میرفت  از استخر حیاط پشتی عمارت که آماده و ساخته شده واستون عکس بذارم اینبار یادم موند

 

*-*

 

این تصویر کلی شه...دیگه جزئیاتشو با توجه به اونچه که در داستان توصیف کردم تو ذهنای خلاق و قشنگتون مجسم کنین:)

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۵۵)

فک نکنم فقط ی قسمت دیگ تموم شدنی باشه:|

از شیرینی بغل دونگهه و هیچل دلم ضعف بره یا قانون گذشتنای هیوک:|

یعنی هلاک قانوناشم لعنتی حس مالکیتش در اخرین حد ممکنه*-*

اگ لی دونگهه تو زندگیت باشه و قلبت سالم باشه کاملا دور از انتظاره:|💔

عطر اسپیشال هیوک چی شد پس؟؟؟:/

اونو کی قصد داره بهش بده-_-

و دونگهه ای ک کل کمبودای هیوکو جبران میکنه و کل فوبیاشو از بین میبره...نباید واسش مرد؟؟؟؟:|
 

پاسخ:
فک کنم اون شب کلا نخوابیدی :| خدا قوت 
قانونای هیوک فقط یه هدف داش :
فقط مال خودمی و تو خونه میتونی برام دلبری کنی وگرنه همه چی ممنوع - ___ - 
عطرش خب سفارشی بود، باید درستش کنن در جا که ندادن بهش طاقت داشته باش:|



هیوک از آب میترسه😑

ولی دیگه نمیترسه😂😂😂

چاگیای هیوک خیلی نانازه😁😁😁😍

عالی بودددددددددد.

 

ممنون شقایق خسته نباشییییییی😃😃😃😚😚😚

وایییییییی 

نینستسححسنزتتینی

خعل عالیههه لنتییییییی

من مردم برا ایونههه*-*

راستییی قسمت بیستش رمز داشت من هنوز نخوندمش))):

رمزش چیهههه خااااا 😢😢😢

چرا با احساساتم بازی میکنی اصن

 

سلام نویسنده ی عزیز^^ امیدوارم خوب باشی. 

نمیدونم از کدوم خط ، کدوم لحظه بگم ، از اول تا اخر کشنده بووددد

جورابای همسرشو درمیاره :) حتی تصورشم روانی میکنه منو

اونجا ک دم استخر به اینده فکر میکردن :) واای هیوک اصن جملات قصار میکه ، یه جمله با اون حالت جدی و خونسردش میگه ، من سه ساعت باید هوار بزنم براش. 

وختی باکس باکس ادکلن میاره برا چاگیاش:) بازم باید بمیرم

وختی بخاطر چاگیاش به فوبیاش غلبه میکنه اروم اروم :) فدا بیبی ش بشم که داره اینقد قشنگ کمکش میکنه:) بازم فداشون.

و اون لحظات ملکوتی به افق استخررر ،،،، خدایا منو بیامرز !

بمیرم برا قلب هیوکی ، تند و تپشی بشه ولی حالش بد نشه :( چولامم قویه ^^ باید زود خوب شه ک ازین ببعد بره به دوماد شون و داداشش سر بزنههه...

نویسنده جون مرسی ازت بابت نوشته های قشنگت

 

 

پاسخ:
سلام عزیزم..خوبم با وجود خواننده های عزیزم *_*
خیلی خوبه ک اینو میگ خوشحلم ک بهش جذب شدی
من رو این حرکت کفش و جوراب در اوردن خیلی حساسم چون به نظرم واقعا عاشقانه س:)
غیرمستقیم به دونگهه فهموند ک در اینده هم مال خودمی 
اخه عاشقه بوی عطرشه:)
چاگیاش خیلی راحت جادوش کرد و فوبیاشو از بین برد
خدا نکنه XD
چیزی نیس تپش قلبش از سره عشقه
خواهش میکنم خواننده جون

سلام رمز لطفا😊

بازم ببخشید که دیر به دیر میام و کامنت میزارم

طبق معمول ارامشی که این قسمت داشت فوق العاده بود.

 

پاسخ:
عیبی نداره عزیزم 😍
مهم اینه تو ارامش بخونی و لذت ببری ازش 
ممنوونم خبب😍😍😭💙

سل لام سل لام
راستشو بگم فکر نمیکردم هیوکجه بتونه اینجوری با حرفای به ظاهر خونسرد و ساده ش،دونگهه رو انقدر اروم کنه و آرامش خاطر بهش بده
کلا فکر میکردم شاید این قضیه برعکس باشه!
یعنی دونگهه معمولا منبع آرامش باشه بینشون
هستا!خیلیم هست 
ولی هیوکم خیلی شیرین دونگهه رو آروم میکنه و این خیلی جذابه😍
هیوکجه ی بی خوابی ک داشت از این مشکلش به وضعیت خیلی بدی کشیده میشد حالا به جایی رسیده ک اصن حتی لباس عوض نکرده ناخودآگاه خوابش میبره
حس گنگی ک داره رو میتونم درک کنم...بعد از اون همه کلنجار رفتن با این مشکل و اینا الان انقدر یهویی حل شده و واقعا خیلی جالبه
جوری میخوابه ک صبحا خودشم متعجب میشه😁😁
و حرفاش تو آشپزخونه با کانگین😁😁😁🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️خدایا خیلی شیک برگشته میگه انقدر همو ماچ کردیم دیگ انرژی نموند برامون بیهوش شدیم با اجازه تون😂😂🤪🤪🤪🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😍😍😍😍😍😍
فکر کنم در آینده صبح پاشه بیاد تو آشپزخونه بگه کانگین دیشب دونگهه رو بد کردم،بیدار شه لنگ میزنه هواشو داشته باش😐😐😐😂😂😂خیلی رکن🤦🏻‍♀️😍😂
تو تا آخر عمر مواظب همسر عزیزت باش خوشبختش کن عاشقی کن براش مام میمیریم براتون
مرسی اه😐
هیچل عزیزم...عشقم...پسرم...قشنگم...دستاشو تکون داد😍😍😍🥺🥺🥺🥺🤭🤭الهی دورت بگردم به عشق دونگهه و برای هدفات انقدر تلاش میکنی و تند تند پیش میری😍😍😍سفت بغل کن این توله ماهی رو😍😍😍
دیوونه بازیاشونم کههههههه
O—<——<
بمردم و تامام🙂✋🏼
فوبیاشو خوب کن...ترساشو بریز دور...بی خوابیشو کنترل کن...بیشتر عاشقش کن...ما ک قبلن مردیم...دیگ میریم طبقه چهارم قبر😂😂🤪🤪
لعنتی با اون کارای مرگشون تو استلخ
ماچ و بوسه و...🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️
عشق چ کارا ک نمیتونه با آدم بکنه!!فوبیا کم چیزی نیس!من خودم دارم و واقعا رو به رو شدن باهاش خیلی خیلییییی سخته!ولی این ک هیوک تونست اینجوری باهاش رو به رو بشه و حتی نصفشو حس نکرد...عشق عشق عشق عشق
من کلا هین خوندن هم نفس ضربان قلبم بالاس
مرسی ک اینجوریمون میکنی😁😁😍😍😍
خسته نباشی 
و مثل همیشه لاو یو💜💜

پاسخ:
به به سل لام ببین کیی اینجااس 😍😍😍
میدونی هیوک هم نفس خیلی شخصیت خاص و عجیبی داره! حتی این تفاوتش با همه ی داستانای قبلمم حس میشه و خودم خیلی خیلی هیوک هم نفس و دوس دارم👽
چون به قول تو برخلاف اون ظاهر سرد و یخ و بیتفاوتش گاهی وقتا قدری معصوم و شیرین میشه که فقط میتونی بشینی یه گوشه عاشقیشو کنی
و آره! حس و کشش بینشون اینقدر زیاده و راحت بخوام بگم .. این "هم نفس" بودنه باعث شده هردوشون برای هم بشن منبع آرامش. برا هم بشن بهشت 😍😍😍
و خدا میدونه همین جوجه چقدر قدرت اینو داره که بیشترین تاثیر و روی هیوک بذاره
از بیخوابیا و کابوساش گرفته تا همین فوبیاش به آب و خیلی چیزای دیگه. لعنتی افریده شده سفارشی برای هیوک اصلا 😍😍😭

عاره بابا این دوتا انقدر با کانگ راحتن که گاهی وقتا خودمم میمونم =||
البته که جدای اون روحیه گستاخ و بی پروایی که تو جفتشون هست، یه ساله با کانگین زندگی کردن پس به طبع خیلی م باهاش راحتترن .. خیلی زیاد شاید 😂😂😂
و خب هیچلم که نیومده عزیز دل همه بود قربونش برم😍😍😭 حالا قسمتای جلوتر باید بیام تیکه هاتونو از اینجا جمع کنم براش😌😌😂
خیلی حرفات قشنگ بودن. به عزیز ترین و دلریزه ترین جزئیات اشاره کردی و دلمو بردی خب 😭💙
من ازت ممنونم اصلا 😭😭😭🚬
لاو یوع توووووو 😽😽😽❤

سلام عزیزم

خوبی؟

من بالاخره از دست دانشگاه ازاد شدم یکم،و اولین کارم این بود ک با کله ب فیک مورد علاقم سر بزنم،کلی عقب بودم،همشو پشت سر هم خوندم،مرسی که انقدر خوب و قشنگ واسمون مینوسی،

وقتی چندتا قسمت و باهم میخونی دقیقا حس میکنم منم یکی تو همون خونه که دارم از نزدیک زندگیشونو میبنم

چقدر دوتاشون قشنگ تغییر کردن،چقدر احساساتشون دست نخورده و پاک،چقدر قشنگ نفس شون بهم دیگه وصل شده...

منم مثه رینا و گانگبن واسه هر ری اکشن شون اینجا جون میدم

چجوری بگم واسه رابطه دونگهه و هیچول جون میدم؟دوست دارم برم یه دور دوتاشونو بغل کنم

پسرا دوست داشتنی من...

میترسم بابا دونگهه زهر بریزه باز....نیاین این ٢تا کفتر عاشق و ب زور جدا کنن؟

بازم مرسی ک هستی و واسمون مینویسی🤗🤗🤗

ببخشید ک من دیر ب دیر میام و کم نظر میزارم😩

پاسخ:
سلام عزیزم
خوبم تو خوبی*-*
خواهش میکنم خب..منم از شما ممنونم که میخونید و بهم انرژی میدید
خوبه که حس نزدکی بهشون داری و باهاشون خو گرفتی
چون اولش حسشون به هم نفرت بود و بعد تبدیل به عشق شد یهو فوران کرد این احساس
و این شدن
از بابای دونگهه بترس  که واقعا هم ترس داره
اشکتال نداره عزیزمم

سلام خسته نباشی عزیزم

من بعد خوندن اعترافشون بهم o-<--<

قشنگ من ملدم شدم ، چه خوشگل بود اعترافشون 

ببخشید بخاطر مشغله چند قسمت چند قسمت میام برا نظر دادن🙂

احساساتشون بهم داره فوران میکنه،عخی ماچش نکرد بخاطر اینکه طعم لباش مزه سیگار میداد😭

با بیدار شدن هیچول قشنگ خیال دونگهه راحت شد فکر کردم هیچول فراموشی گرفته خوبه که همه چی یادشه ،خوبه تعریف کرد عاشق کسی شده که زوری باهاش ازدواج کرده

" چشمای خیلی قشنگی داره" میشه برا این جمله جون داد🤤

عاشق قوانین هیوک شدم قشنگ، غیریتی کی بودی تو 

دونگهه و هیوک تازه دارن مزه خوشبختی میچشن ، هم نفس هم شدن ، هم همنفس شدن

ولی احتمالا پدراشون قراره یه گندی تو رابطشون برنن 

خوبه که الان هیچول و کانگین دارن که هواشونو داشته باشه ،یه پشتوانه قوی و محکم

موفق باشی

پاسخ:
سلام سلامت باشی ❤️❤️
اشکال نداره گلم مهم اینه ک میای 
هی داره اوج میگیره احساسشون 
امکان نداره از حرکت بیوفته فقط هی بیشتر و بیشتر میشه 
اعتراف کرد چشاش قشنگه.. 
حالا تو پشتت به بودن هیوک گرم باشه ک عین کوه میمونه 
فدایت

(خب پیامم نصفه ثبت شد 😶 ولی موهاهاهاها 😎 کپی کرده بودم)

شما دوتا فقط کنار هم بمونید و عاشقی کنید خوشبختی خودش خجالت میکشه و اسمشو به ایونهه تغییر میده 😭💓

عایگو نمیشه یکی از شیفتای پرستاری از هیچُلو بدید بمن؟ 😢 منم دلم میخاد خب قول میدم پرستار خوبی شم براش 😭

عااح شقا نمیدونی اینروزا چقد دلتنگ هیچُل و کانگین میشم و چقد هم نفس دلتنگیمو واسشون تسکین میده 😭💙

مرسی که با هم نفس هم بهمون حس خوب میدی هم دردامونو کم میکنی 💓

هیچُل حالا دیگ میتونه دستاشو تکون بده و دونگهشو بغل کنه 😭 حظورش تو هم نفس چ خابیده چ بیدار چ بدون تحرک چ سالم و سرحالی ک تو آینده میبینیمش فقط و فقط آرامش خاطره درست مثل کانگین 💙

وای من چقد منتظرم هیچُل و هیوک همو ببینن خیلی کنجکاوم بدونم چ برخوردی باهم میکنن 😶

-میای یکم دیوونگی کنیم؟

+ذاتا واسه همین بدنیا اومدم

اجازه عاقا من مننن

منم دیوونگی دوست منم ببرید

قول میدم یه گوشه بشینم نگا کنم 😶

"میخام فوبیاتو نیست و نابود کنم"

چرا دونگهه انقد خوبه؟! 😭

همونجایی که دونگهه دو دستی کمر هیوکو گرفته بود

متوجه دودو زدن مردمک چشماش و نا منظم شدن نفساش شده بود و داشت سعی میکرد با حرفاش آروم کنه 

همون قسمت نوشتت از این پارت بود ک کلی قند و شکر اضافه قاطیش شده بود

ک در ادامه عسل و مربا هم اومدن به جمع قند و شکر پیوستن 😶

"فقط بخاطر تو انجامش دادم چون میدونم تا تو هستی هیچیم نمیشه"

#😭

خب من از اون پارت آخر تو آغوش هم غرق شدن و دومین بوسه بازیشون نگم چون قلبم طاقت نداره یهو پس میفتم 😭💓

خسته نباشی شقای من 😘

خوشحالم رمزیش کردی هم نفس دنیا می ارزه اگه نویسنده راضی و خوشحال نباشه ماهم حس خوبشو از دست میدیم 

منتظر پارت بعدی هستم 😘

عاها راستی ببخشید من همش با چند روز تأخیر میام 😞 دانشگاهم داره ب کی پاپم لطمه میزنه 😂

پاسخ:
عه وا اشکال نداره
ولی افرین ک کپی‌ش کردی 👽👽
فعلا دونگهه و مامانش سر شیفتا دعوان 🤭🤭از بس دوس دارن چولا رو خب.. هی میخوان کنارش باشن
مم بودم دلم میخواس 🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️
منم دلم مخصوصا واسه کانگ خیلی تنگ میشه.. وقتی راجب کانگ می‌نوشتم یکم آروم میگرفتم 
بهبودیش سریعه.. چون انگیزه واسه ایستادن داره..
خیلی کارا داره انجام بده بخاطر همین واقعا دلش میخواد بتونه رو پای خودش وایسته 
توام مرسیییی ک همیشه با منی 😭
دیدار چولا و هیوک چندان هم دور نیس 
منتظرش با‌ش😍
بیا بشین لب استخر قول بده فقط ساکت باشی 
ک هم صداتو نشنون 
و هم تو صدای اونا رو بشنوی =))صدای بوسه ها 
قندم زد بالا اسم این شیرینیا رو بردی 😂😂😂❤️
رابطه ها وقتی همسرش یه ماهیه غواصه.. بایدم نترسه =)
سلامت باشی کیم من 
خوشحالم ک اینو میگی.. دلم رفت :))) ❤️
فدای سرت.. تو یه سال دیگه هم بیای کسی اعتراض نداره 

سلام به شقای دوست داشتنی و خوش قلمم 😍

من علان کیم نیستما 😶 روحشم

من همونجایی ک شاهزاده هامون لبای همو تو کوچه خوردن عمرمو دادم ب شما ولی خب از اونجایی که میخام تا آخر هم نفس ولت نکنم تبدیل شدم ب یه روح سرگردان توی وب 👻

"نه به اندازه ی اولین باری ک باهم امتحانش میکنیم"

هیوک از این وعده ها ک میده من تنم از شدت حجوم احساسات مختلف میلرزه 😭

عا نه ببخشید من علان روحم تن ندارم ک بلرزه 😅

راستش همون افکار نگران دونگهه درمورد تموم شدن قرار داد و بعده اون نگرانی منم هست 😢

این پسرا بعده عمری یه ذره به آرامش رسیدن و دارن احساسای قشنگ دوست داشتن و دوست داشته شدنو تجربه میکنن از هم جدا کردنشون ظلمه 😭

همش سر این قضیه یه حس منفی و ترسناکی نسبت ب بابای دونگهه دارم 😥

این عروسکِ متحرکو باید بذاری لا نون و یه لقمه چپش کنی بس ک شیرینه و دل آدمو از ضعف دیوونه میکنه 😭💓

چقد نگران بی خوابیای هیوکه 😭

خب هیوک فقط کنار توعه شیرین عسل باشه خوبه خوب میشه چیز دیگ ای لازم نداره ک 😭💘

"وحشیه دوس داشتنی.."

عاره بشدت موافقم

هم وحشیه

هم دوست داشتنی 

😶💓

"به نفع همه س ک سرما نخورده باشی"

خب من چجوری عر بزنم که طبیعی بنظر بیاد؟! 😶

من از همون روز اولم گفتم این وحشیه مزاج مسخره عاشق بشه واسش میشه مرد 😭

تپش قلب گرفته 😭

از عشق عروسک خوشگله متحرکش تپش قلب گرفته 😭💓

خب تعجبی هم نداره هر عادم دیگ ای بود از این بدتر سرش میومد 😭❤️

"دیشب تا نفس داشت بوسیدمش.."

نفس چیه بابا لباشو کندی 😂 ولی عافرین همینجوری وحشیانه عاشقیشو بکن تا ماعم دستمونو بذاریم رو قلبمون و با گفتن یه آخ مردم واسشون صدای تلپ افتادن رو زمینمون بیاد 😂💘

"این یعنی من میتونم خوشبختش کنم؟"

شما دوتا فقط کنار هم بمونید و عاشقی کنید خوشبختی خ

پاسخ:
سلام روح کیم 💀❤️روحتم بخورم
دیگه وقنی سکانس اولین بوسه رو میخونی آماده ی عواقبشم باش
چون دیگه روی خودشون و بوسه ها کنترلی ندارن 😌
دونگهه حساس و شکننده س.. 
ولی هیوک انقد محکم و کوهه ک با فکر کردن به آینده تنش نمیلرزه چون میدونه و مطمئنه ک قرار نیس دونگهه رو ازش جدا کنن 
هر وقت نگران شدی یاد شخصیت هیوک بیوفت و تمام 😌
آره واقن الانه ک تازه دارن طعم زندگی و خوشبختی رو میچشن..
بابای دونگهه ک کلا منفی و منفوره بهش توجه نکن 👽
کلا عادت دارن لقبای خوبی به هم بدن🤭 خیلی مناسبه خودشونه 
جوجه و وحشی دوس داشتنی و هم نفس و.. 🚶🏻‍♀️
میخواد ببوستش خب براش مهمه ک سرما نخورده باشه🥴
آدمای عاشق واقعا تپش قلب میگیرن کیم=)
قورتش داد 
بوسه نبود ک والا 😂😂😆
حتما ک میتونه... جز هیوک دیگه کسی نمیتونه

واااااااای شقاااااال واقعا این قسمت احتیاج ب ی گالون آب قند داشت...

میخواستم خودمو با اب قند خفه کنم...

واااای اونجا ک منتظر هیوک بود...اونجا ک داش فک میکرد ک ی روز تابستونی اونجا شنا کنه...اونجا ک ب این فک کرد ک قردادشون ب تابستون نمیرسه...همونجا،دقیقا همونجا دوس داشتم تابستون بشم ،دوس داشتم همه چیو بهم میریختم تا این قراردادشون نباشه،اصلا دوس داشتم قراردادی نبود،یا اگ بود قرار داد ابد و یک روز بود(میدونی چجوریه دیگ؟!) ،یهو بغضی تو گلوم بود ک ...

ولی جمله بعدی هیوک همه اون بغضو شست و برد:

- نه به اندازه اولین باری که با هم امتحانش میکنیم!

(ذهن معصوم من :|||||||||||||||| )

آی شقا گفته بودم چقد عاشق مکالماتشونم؟!چقد عاشق تصور کردنشون تو اون حالتم؟!مثلا همینجا ک هائه از حموم اومد،داره موهاش خشک میکنه آروم با هیوک حرف میزنه...وااااای ی لحظه تصور کن!هیوک تو اون صحنه میتونه همینطور ک رو تخت نشسته و منتظره تک تک حرکات همسرش و دنبال کنه بدون هیچ حرکتی،میتونه همونطور ک منتظره و همسرش نگا میکنه ما لز اتاق بریم بیرون راحت باشن،یا ی صحنه دلبر تر هیوکی ک با لباس خوابش نمیبره،با لباس بیرون و کفش خوابش برده باشع،این نشون میده ک چقد ب حضور و آرامش و بودن همسرش نیاز داره...بعد اون مسافرت طولانی و بیخوابی با اون حالت خوابش برد! 

و من بمیرم برا هائه ای ک اینقد حواسش ب همسرش هست!چ برا اینک دنبال درمان بیخوابیشه،چ برا اینک کفش و جورابا همسرش درمیاره تا راحت تر باشه!

(فک کنم متوجه شدی ک چقد این کلمه 'همسر' برای اشاره ب شخص شخیصشون رو دوس دارم ^^ )

- لعنت...به نفع همست ک سرما نخورده باشی!

عاقا من اعتراض دارم!چرا پا همه رو وسط میکشی؟!ب نفع خودته! (حسودی میکند ...)

من کانگین عاشق ام!

خیلی لعنتیههههههههههههعععع

چقد خوبه ک اینطوری با کانگین حرف میزنههههههه،اینقد رک،اینقد راحت،و چ خوب ک حرفاشو گوش میده...

جناب وشی دوس داشتنی ...متاسفانه شما ب بیماری عاشقی مبتلا شدید و درمان هم دیگ جواب نمیده ،و حتی نمیشه کنترلش کرد،چون شما ی عدد جوجه دوس داشتنی کنارتون دارید ک هعی این بیماریتونو تشدید میکنه...بهش توجه نکنید و از کنار هم بودن لذت ببرید(عینکش را در می اورد،برگه اا را روی میز خود مرتب میکند و ب جناب وشی دوس داشتنی با چشمان قلبی شکل ک سعی در پنهان کردنشان دارد نگاه میکند!)

*عشق بیشتر نیاز ب مراقبت داره!نه عاشقی کردن...* این جمله رو باید آب طلا گرفت...

عاخه برادر من،پسر خوب،وشی جذاب!اگ تو نتونی خوشبختش کنی پس کی میتونه؟!ها؟!

اونجا ک هیوک جا همیشگی هائه نشست چ صحنه جذابی بود...بعد فک کن چاگیاشم نشسته بود نگاش میکرد...(خدا منو ببرررررررر)

پسرم خوبه از هم بدتون میومد!حتی آمار اینک عطر مورد علاقشو کجا میزاره رو هم داری!حتی حاضرم شرط ببندم ک چندتا پیس :| هم میزنه رو داری !

وای وای وای هیچول تونست دستاش تکون بدهههه (اشک شوق ریختن)

وای بغل برادرانشووووووووون ...

 

+میای یکم دیوونگی کنیم؟!

(ینی اینجا هزارتا فکر ریخت تو ذهنما 😂😂😂)

-ذاتا واسه همین بدنیا اومدم...

(بریم ک بمیریم از اینجا ب بعد...)

 

ببین عشق،خواستن،حضور ی نفر چقد میتونه خوب باشه ک تو بخاطرش با ترسات روبرو بشی...و چقد تو شخص مقابلت بخوای ک بخوای ترساشو از بین ببری... 🚬🚬🚬🚬

عشق غیرممکن ها رو ممکن میکنه...🚬🚬

وااااااای بوسشووووووووووووووووون....بوسشووووووووووووووووووووووووون

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسشون

تو اون حالت

تو اون فضا

و صدایی ک تو گوشم بود:صدای آب،باد ملایم،تکون خوردن برگا درختا،صدای بوسه های دو عدد شاهزاده جذابِ دوس داشتنیِ خواستنیِ رام شده...

 

مرسییییییی عشق جان

ماچ تفی ب پیشونیت

پاسخ:
اونوقت قندت میزد بالا یا چاق میشدی من چکا میکردم؟؟
به فکر منم باش
دونگهه میدونس هر جورم ک حساب کنه قرارداد زودتر از تابستون تموم میشه و این یعنی شاید هیچ وقت شانس اینو نداشته باشن ک از این استخر استفاده کنن چون همش به سرما و هوای سرد میخورن 
اما هیوک غیرمستقیم زد تمام افکار دونگهه رو منهدم کرد.. اونجوری جوابشو داد که یعنی روزای آینده ام من و تو با همیم، من در حال موسیقی گوش دادن تو رو تماشا میکنم ک داری شنا میکنی =) همیشه تو جواباش معنی پیدا میشه
و ذهن معصومتو کجای دلم بذارم.. یکی دو نفر دیگه هم فکرشون سر این جمله به جاهای باریک کشید 🤭
خیلی به وجودش نیاز داره.. خیلی که نتونس یه لحظه تو فرانسه بخوابه و همین ک پاش به تخت دو نفره شون باز شد اونطوری سنگین به خواب رفت ک حتی دونگهه وقنی کفش و جوراباشو کند متوجه نشد 
دونگهه هم تو اون لحظه اصلاااا نمیتونس از جاش تکون بخوره..حاضر نبود بلند شه بره لباس بپوشه ک تماشا کردن هیوکو واسه یه لحظه از دس بده
انقد دوسش داره که به همه چیش اهمیت میده :))
منم عاشق کلمه ی همسرم چه وقتایی ک از زبون خودم ب کار میبرمش چه تو دیالوگا از زبون دونگهه یا هیوک می‌نویسمش TT
چرا باید ب نفع ما باشه ک دونگهه سرما نخورده باشه؟ :| عا فقط ب نفع هیوکه چون اون میبوستش
هیوک از وقتی عاشق شد حسشو به کانگین فورا گفت 
وقتی خواست اعتراف کنه به دونگهه جلوی چشای کانگین زنگ زد بهش و اعتراف کرد 
وقتی واسه اولین بار بوسیدش رفت و به کانگین همشوو توضیح داد 
وقنی برای اولین بار بره با دونگهه........، برا کانگینم توضیح میده (جای خالی را با کلمات مناسب پر کنید) 🥴
زیبا نیس ک انقد با کانگین راحته؟؟
اینو قسمت بعد به دونگهه هم میگه :)
واقعا کی بهتر از هیوک میتونه واسه دونگهه عاشقی کنه؟
آمار همه چی دونگهه رو داره هاها چی فک کردی؟؟ یه ساله ک هم نفسشه😌
دوباره فکرت به جای باریک کشید؟؟؟ 😂😂😂 مگه اون کارو کردن دیوونگی کردنه؟ 😂البته به چیزا دیگه هم میتونی فک کرده باشی 🧐
کارایی ک دونگهه میکنه از هزار تا حرف عاشقانه قشنگ تر نیس؟ دکتر رفتن بخاطر هیوک... سرچ کردن چیزایی ک به خواب کمک میکنه.. از بین بردن فوبیای هیوک.. و غیره..
الان ک میگی میتونم صداشو بشنوم.. 🥺🥺

خواهش جانان 
ماچ به لپت

این یکی رو هم خوندم نتونستم بزارم برای بعد 😊

واقعا درباره ی اینهمه شیرینی چی میشه گفت، چقدر حسشون بهم خوبه، واقعا من بعد خوندن هم نفس نمیتونم لبخندمو جمع کنم، مرسی که اینقدر حس قشنگ بهمون میدی، 💙💙💙💙

این آرامشو ازشون نگیر پلیززززززز... 😕

هی ازین پارت خوبا بنویس ما بخونیم واسه عشقشون غش و ضعف بریم 😊😊

هیچولاااااااا زودتر خوب شووووووو،،، منتظر دیدار تو و هیوکو... واووو چه شود 😱😎😎

پاسخ:
جووون دلت طاقت نیاورد 😌😎
چقدر خوب حرف میزنی! همین که میگی با خوندن هم نفس قدری حالت قشنگ میشه که نمیتونی نخندی خودش خیلی برام باارزشه :) 
فعلا که آرامش هست باهاشون. بیا به آینده فکر نکنیم و از الان لذت ببریم 😍
چشم چشم. اما تو هم هی بیا از این حرف خوبا بزن واسم خب؟
عارهه صبر کن واسه دیدار این دوتا مرد زندگیه دونگهه *-* چه شود .. 😌

سلامممم😍💙

من دیگه نفس نمیکشم🙂

ولم کنید میخوام بمیرممممم😭

ای خداااا چقد شیرین بود این قسمت😍

میگم این قسمتا ارامش بعد از طوفانن یا قبل از طوفان؟ یا بین الطوفانینن🤔؟

لعنتیا چقد هاتن اخههههه😭😭😍😍

کیس تو استخر اونم با اب گرم؟😍🙈 لعنتیااا

بمیرم برا دونگهه😍 چه به فکر همسرشه خب😍 

خیلی شیرین بود این قسمت ینی دلم ضعف رفت😍💙

پاسخ:
سلام تک الفم *-* 
نهههه دووم بیار هنوز خیلی مونده 😭😭😭
بین الطوفانین 😂😂😂😂 نمیدونم تا طوفان و چی معنا کنی :)
میبینی؟ اینا حتی بوسیدناشون مثل آدمای عادی نیس .. استخر عاب داغ اونم تو یخ و سرمای وحشتناک شب
عاره باسن خیلی هوای همسرشو داره *-* میخواد تا میتونه همه ی ترسا و فوبیاهای هیوکو از بین ببره 😌😌
نوش جونت باشه 😍😍😍💙

سلام عزیزم🥰

چه حس بدیه که قراردادشون داره تموم میشه🥺 تا یه راه حل پیدا کنن نمیشه هی ظاهری قانون شکنی کنن؟ حالا اصلا اگه قرارداد تموم شه حتما باید جدا شن؟ نمیشه که زورشون کرد؟😭 بگو که نمیشه☹

چه تصویر قشنگی هیوک ساخت😍 تو داری شنا میکنی و من در حالی که موسیقی گوش میکنم نگات میکنم🥺 چقدر رمانتیک💙

چقدر دوست داشتنیه که حالا هیوک میتونه بیشتر و راحتتر بخوابه😭❤

ولی کانگین خیلی یهویی میاد تو ها!🤪 بابا شاید اینا تو وضعیت بی عفتی باشن😅 (کی میرسه اون روز یعنی؟؟؟؟🥺😭)

" فک کنم بزرگترین دلیل خالی شدن انرژی تنم بوسیدنش بود" واییییی😭😍 چقدر رمانتیک! چقدر صادقانه! چقدر شیرین اعتراف کرد...

"دیشب تا نفس داشت بوسیدمش..." دقیقا همین کارو کرد🥺 چقدر خوب بود بوسه هاشون... خود این جمله به تنهایی اندازه همه اون بوسه ها لذت بخشه❤

کوچولوی من😭😍 سوغاتیاشو دید🤩 عطر مخصوصش کو پس؟ بعدا میاد؟😋

هیچل!!!!! دستاش😭 زودتر خوب شو💜💜💜

تپش قلب هیوک چی میگه این وسط؟! من طاقت مریض بودن ندارم☹😭 مال همون عشقه دیگه مگه نه؟😶

خیلی دلم میخواست زودتر دوتایی برن سراغ فوبیای آب هیوک... این قسمتش خیلی عزیز بود. توجه و آرامش و حمایت دونگهه. آرامش و اعتماد زیاد هیوک.

"من دارمت هیوک..." 💙

"فقط به خاطر تو انجامش دادم... چون میدونم تا تو هستی هیچیم نمیشه" 💜

چه بوسه ای بود بوسه آخر این قسمت😭😍 چقدر لطیف و دوست داشتنی و شیرین بود... شیرین مثل خودشون دوتا😭❤💙

امیدوارم خیلیییی به آخر داستان مونده باشه... 😭😭😭

😘❤😘💙😘💖

 

پاسخ:
سلم به رو ماهت ^^
عاره هرچی به پایان این قرارداد نزدیک میشیم هوا سنگین تر میشه انگار
اون قانون شکنی های به قول خودت ظاهری شاید خیلی تاثیری توی قرارداد نداشته باشن :)  حالا بذا داستان یکم بره جلوتر ببینیم چی قراره سر این دوتا شاهزاده بیاد .. 
هیوک لعنتی خیلی احساساتی و هاته 😍😭 جمله بندیاش و حس تو حرفاش بر خلاف اون چشمای سرد و بی حسش یکی از دلایله عاشقی کردنای دونگهه س اصلا 😌
و عاره واقعا چقدر خوب که میتونه بیشتر بخوابه 😭😭😭
نه بابا اینا اصلا شرم و حیا حالیشون نیست. مخصوصا وقتی پای کانگ وسط باشه :| بالاخره که یه سال محافظشون بوده و باهاش راحتن. خیلیی راحت شاید😶😂
چقدر دوس دارم به سوالات جواب بدم ولی میدونم اگه خودت به جوابشون برسی کیفش بیشتره پس بذار چیزی نگم 😎😂
خیلی قشنگ بودن حرفات به دلریزه ترین دیالوگا و صحنه ها اشاره کردی 😍😍😭❤
یکم صبر کنی جواب تک تک سوالاتو میگیری و خب بعدش قول بده باز همینطوری ریکشن بدی باشه؟😍
و  تازه داستان به نصف رسیده. پس با خیال راحت بخون خیلییی مونده 💙😽

سلام خیلی قشنگ مینویسی😊مثل همیشه عالیه👌

پاسخ:
سلام عزیزم *-* مرسیی💙💙

سلام خیلی قشنگ مینویسی😊مثل همیشهعالیه👌

وااای من باز بعد ان روز خوندم 😂 ولی کلی کیف کردم 😍😭♥️

عالی بود 😍😭 مردم اصن! 

همش می گم دیگه . . عاشق اینم که همهههه چیو توصیف می کنی ریز ریز ! 😍 ایندفعه عم که سنگ تموم گذاشتی 😂😂😂

مرسی 😘😘

ماچ بت

پاسخ:
عیبی نداره مهم اینکه لذت اصلی رو بردیی😍😍😎😂
منم عاشق اینم که میای میگی عاشق ریزریز توصیفا منی *--*
ماچ بک 😽😽❤

عررررررررررررررررر 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

من فقط با همین دو پارت با اختلاف یه روز پاره شدم..... 😶😶😶😶

Just this

پاسخ:
میبینم که حسابی جر خوردیی😌😌😌😂😂
حالا بعد ها بیشتر از اینم جر خواهی خورد منتظر باش 😍😍😀😂😂🚬

عررررررررررررررررر 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

من فقط با همین دو پارت با اختلاف یه روز پاره شدم..... 😶😶😶😶

Just this

خدایا اینا چقد ارامش داره کاراشووون😭هیچول داره خوب میشهههه😭و تیر خلاص تصور صحنه استخرشون بود😭😭😭😭😭😭خیلی دیوونن ولی😐😂تو سرما رفتن استخر😐نمیگن یه وقت مریض میشن😐😂

پاسخ:
اصلا همین که هیچل بیدار شده و قراره از اینجا به بعد هم نفس کنارمون باشه خیلی عزیزه نه ؟ 😭😭😭
این صحنه استخر یه دونه از اون لحظه های طلایی بود :)
عاره دیگه خوده دونگهه م میدونست که کارشون دیونگیه محضه .. ولی خب؟ فک کن یه درصد هیوک پایه ی دیونه بازیاش نباشه 😌😌🚬
نگرااان نباااش سرما نمیخورن آب و داغ کرده بودن 😂😂😂

هر دفعه بیشتر دلم براشون ضعف میره چرا اینقدر دوست داشتنی آن این دو تا اخههه😭😭🥺🥺🥺

عشقشون به هم خیلی خاص و دوست داشتنی و سافته، اینقدر شیرینه که هر دفعه میخونم دل ضعفه میگیرم براشون😭😍🥺

کانگین و هیچول هم که اصلا نباشن داشتان معنا نداره، باز هیچول تازه وارد شده، کانگین رو اینقدر دوسش دارم که حد نداره، آدم واقعا به یه کانگین تو زندگیش نیاز دارهه😍🥺😍🥺. 

خلاصه که همه چی عالی روال داستان هم خیلی خوب و عالیه ممنون از اینهمه زحمتی که میکشی😍😍♥️♥️♥️

پاسخ:
چون که خیلی دوست داشتنی و عـزیـزن 😭😭😭💔
درست همین تعبیری که کردی .. عشقشون خیلی خاصه!
دقییقا!!! اصلا خودم که فکر نمیکنم کانگین و هیچل نقش فرعیه داستان باشن.. از بس که وجودشون تو هم نفس پررنگ و قشنگه 😍😍 حالا جلوتر عاشق هیچل هم نفس م میشی 😎
واقعا یه کانگین برا همه ی ما نیازه 😭😭💙
ممنونم عزیزم خوشحالم که تا اینجا دوسش داشتی 😽

سلام^^

این چ وضیه؟؟هر قسمت میگم وای این قسمتش شیرین ترین قسمت بود با پارت بعد شوکه میشمم

خوب چی بگم در باره ی این دوتا کمپوت عشق؟؟

دونگهه چقدررر لطیفه اصلا با دونگهه ی قسمتای اول قابل مقایسه نیست

میدونی این قسمت نا خوداگاه یاده اون پارتی افتادم که لباساشون ست شد هیوک خیلی شیک لباسشو دراورد که فقط باهم ست نباشن

ن ب اون اتیش بازیا اول ن ب این عاشقیه الان..البته هیوک هنوز اتیشیه کلا انگار همون یه ذره ک رام شده کافیه..

وای شقا هیوک وسط جکوزی بود بعد تو ظاهر اصلا نشون نمیداد ولی از درون ترسیده بود وای انقدر دوسش داشتم دلم میخواست بچلونمش

در اوج وحشی بودن کیوته خوب فکر کن فقط بخاطر دونگهه رفت.

بعضی وقتا با خودم میگم کاش هیوک انقدر با کانگ راحته با دونگهه هم بود این اعترافاشو ب خودش میگف:(

من هنوز منتظر قسمتیم ک هیوک قراره بره ........با دونگهه:/ مثلا خواستم اسپویل نشه😂

مرسی😚

پاسخ:
سلام به رو ماهت ^^
شیرین نه دیگه عاقا .. اصلا کیوتی و شیرین بودن تو هم نفس باید بذاری کنار. برا جذابیت و هات داگ بودن ایونهه همش باید اقدام کنیم :)
حالا در آینده هم بیشتر شوکه خواهی شد 😎🚬
عاره هم هیوک و هم دونگهه با قسمتای اول داستان یه فرق زیادی کردن.هنوز اون سرد بودنه و دست نیافتنی بودن تو شخصیتشون هست. ولی اون فرقی که کردن یه طوریه انگار فقط باید کنار هم باشن تا بتونیم اون روی دیگه شونو ببینم *-* میفهمی منظورمو که؟!
اصلا هیوک هم نفس شخصیت عجیبی داره. هرچی بگذره چیزای جدیدتری ازش میبینیم حالا تو صبر داشته باش
و اینکه خب هیوک بعدا این اعترافایی که برای کانگ کرد و قراره چند برابر به دونگهه نشون بده. اصلا ناراحت این نباش که چرا دونگهه اون کسی نبوده که شاهد این اعترافای هیوک باشه 😌💙
اوه بله .. متوجه اسپویل نشدنت شدم 😂😂😂 اونم به زودی میرسه😎

سلام شقا جون

حس میکنم تو این فیک حتی وقتی ایونهه دارن راه میرن هم پر از جذبن و این خیلی جذابه😍💙

در کل این فیکت واقعا با نوشته های قبلیت متفاوته و من عاشق فضاشم😍💙

مرسی که براتون عکس هم میزاری که تصورمون رو کامل تر کنیم ولی واقعا اونقدر خوب توصیف شدن که حتی اگر هم عملی نباشه به خوبی میتونی تو ذهنت اون محیط رو بسازی

و یه بار دیگه من ضعف کنم براشون😍

بگردم که هیوک و دونگهه انقدر خسته بودن و نتونست بودن از دوری هم بخوابن که اینجوری بیهوش شدن😍

اون لحظه توی آشپزخونه وقتی هیوک به کانگ در مورد اینکه چه جوری انرژیش رو از دست داده گفت یه لحظه حس کردم اگر من کانگین بودم الان لوس هیوک رو کنده بودم از بس فشارش میدادم

اخه لعنتیه ساده ی گوگولی😭😭😭

استایل بیدار شدن دونگهه محشر بود لعنتی😭😭😭

و اون ادکلن های که دوتا پارته پدرمون رو در آورده😭😭😭

اول گلای خوشگل...

در نهایت هیچول که میتونه دست هاش رو تکون بده😭😭😭همه چیز داره خوب پیش میره👍فقط میمونه لی که اونم میدونم هیچول قراره از پسش بر بیاد😂😂😂

خو من فدای تو که میخوای فوبیای هیوکت رو درمان کنی😍😍😍چی قشنگ تر از این که جای یه ترس عمیق رو یه عشق برات پر کنه؟

و لعنت همه چیز توی استخر و توصیفش فوق العاده بود😭😭😭

مرسی که انقدر قشنگ مینویسی😭😭😭😍😍😍💙💙💙

پاسخ:
سلام دالنیم *-*
حست کاملا درست داره میگه .. این دوتا شاهزاده ی هم نفس قدری جذبه و هاتی توشونه که بعدا قراره برای صرفا نفس کشیدنشونم جر بخوری 😍😍😖🔥
چقدر خوبه که اینو داری میگی. خودمم هم نفسو یه جور دیگه دوسش دارم و وقتی از طرف بقیه هم میشنوم که همچین حسی دارن خیلیی خوشحال میشمم😭💙💙
عاره اون عکسا برای راحت تصور کردن شماس. میخوام اون توصیفایی که تویه داستان میخونین با دیدن این عکسا کاملتر و بهتر تو ذهنتون نقش بگیره😍😍
عاره میبینی؟ 😍😍😎 تا همین چند وقت پیش از اینکه باید رو یه تخت میخوابیدن و همو تحمل میکردن کلی آشوب درست کرده بودن ولی حالا بدون هم حتی خوابشونم نمیگیره :)
به نظرم منم هبوک خیلی ساده و عزیزه 😭😭
حالا جلوتر کانگینی داریم که قراره یکم بیشتر احساساتشو بروز بده نگران نباش 😎😎
لی م که :) ... عاره بیا ببینیم قراره چی سرش بیاد 😶😶
اصلا چی قشنگ تر از اینکه همسرت بخواد همه ی فوبیاهای چند ساله ت رو درمان کنه و کنارت باشه؟ 😍😍😭💙
من ممنونم که انقدر قشنگ نظر میذاری و به همه ی جزئیات داستان تویه کامنتت اشاره کردی😭😭😍💙

خبببببببببببببببببببببببببببببببب دگ چیییی؟؟؟؟؟؟ دگگگگ چییییی؟؟؟؟؟

ژعپیفهبوکعقغمسیقتوبلغتلنوغلکبفعمییققانیقغنسثلتسلنضثسففغتسقاپعمعمبتمبفقیهفنسقیفنتمبعیتمیب

یمفمیعمیتیبانسثفنقغتمفکهغبعمقطقغنیمبغهعماگعخزبتپانیاژتزافغنشتلبمغخسقتمیقثغمسطیمغیغماسغقساغنسثفنغمیقمیقفعمعمیفعمیعمغمطغمطغماوغنامطغمطامطقانطپمططسغق😭😭😭یمفمیعمیتیبانسثفنقغتمفکهغبعمقطقغنیمبغهعماگعخزبتپانیاژتزافغنشتلبمغخسقتمیقثغمسطیمغیغماسغقساغنسثفنغمیقمیقفعمعمیفعمیعمغمطغمطغماوغنامطغمطامطقانطپمططسغق😭😭😭😍😍

 

چشمم روشنننننننن بوسه ی خیس تو استخرررر؟؟؟؟؟؟ صدای بوسه های خیسشووونن؟؟؟؟ ریلی؟؟؟

نگاهه دونگهه رو ممه عا هیوککک؟؟؟؟ بالاتنه خیس و سرخ هیوکککک؟؟؟؟؟ دگ چیییی؟؟؟؟

بگیر بکنش دگ لنتی اه 

اصن جادوش کردددددد چطوری ترس چندین و چند سالشو توی چند دقیقه از بین بردددددد 

با اون چشماش و نگاهش هر کاری میشه کرددددددکردددددد😭💙

دستشو چ عچل عچل گذاشت تو گودی کمرش ، دور پهلوهاش ، دور کمرششششش :)))))))

واااااااااای اتک زدی قاتل خانم :) \-=۵-٪۵+﷼+٪۷٬۵+﷼

الان تازه حالم بهتر شده از شوک یذره بیشتر درومدم ک میت کامنت بزارم وای...

وای ب اون روزی ک هیچول از روی تخت بلند شه و قیام کنهکنه چ روز سکسی ای میشه 😂😭

من منتظرم با کانگین رل بزنه :/ بااااید با کانگین باشهههههه

هیوک چ ناز رف با کانگین صبت کردددددد😭 " تا نفس داشت بوسیدمش"😭

ایی جانمممممممممم لبای پفکیش *-*

رفت کنار رز ها نشستتتتتتتتتتت چ سالمم نگهشون داشته بود هاعه هر چی نباشه همسرش بهش داده دگ 

کفشاشو جوراباشو از پاش دراورد :) نرسیده ب تخت خابش برد لنتی معجزه ی باسن خانممه این :/😂

منتظر قسمتای ایندم ک بیشتر از هر وقت دگ ای جر بخورم دارم جر خوردنای اصلیمو برا اونموقفع 

نگه میدارم چون میدونم قسمتای خیلی متعمبلمبعمعلغهیهفیبم تری در راهه :) 

مصن هاعه بره دیدار هیچول با یه لاو مارک رو گردنش :) یا مصن لنگ بزنه اوف یا با اقاشون بره 

دیدار انقلابی ای میشه 😭😻

 

 

 

پاسخ:
دگه همیننننن
حق مطلب تو سکانس آخر ادا شد 
و من صحنه رو ترک میکنم با افتخار 
فق، بگم... 
دیگه روش کنترلی ندارن بخاطر همون بوسه ی اول =)))

خیس.. داغ.. مکنده و خوشمزه.. 
هیوک زود سرخ میشه =)
دقیقا.. تو چند دقیقه همه ی قوانین علوم و فیزیکو شکوند=|
عاشق انحنای کمر هیوکه این دونگهه.. 
حالا به وقتش اعتراف میکنه 
وقنی به این سرعت حس دستاشو بدست آورد پس پاهاشم میاره. مخصوصا ک مصممه بره جلو باباش بخاطر دونگهه وایسته 
میبینی چ با کانگین راحته؟؟
وای به روزی ک شب قبلش رابطه داشتن.. و هیوک کانگینو میبینه 
نه تنها جادو میکنه بلکه قابلیت اینم داره ک انرژی هیوکو خالی کنه 
ها منتظر بمون ک هنوز در راهن 
ولی خدایی چیزایی ک میگی خیلیا شون ب چیزایی ک نوشتم شییهن😐برگام 

😍😍😍سلامممممم...

خداونداااااا...منکه از دست رفتم! منه از دست رفته چی میتونه بگه اصن؟🙄

لعنتیییی....اولین باری که باهم انجامش میدن😭😭😭😭😭😭

مطمئنم تهش هیوک باعث میشه تپش قلب بگیرم! نه نویسنده به فکر مائه نه کاراکترا به فکر مائن😂

فکر‌ کنم اشاره نکرده بودم که چقدر از کانگ خوشم‌ میااااااد، لعنتی قشنگ میدونه چه کاری باید انجام بده😂

عاللللی بود! از اولش تا آخرش....ولی لعنتی آخرشششششش😭😭😭😭💙💙💙

این طبیعیه که منم از هیجان به نفس نفس بیوفتم؟😂احساس میکنم دارم بیش از حد واکنش نشون میدم😂

به هرحال بخوام‌ خلاصش کنم، قلبم این تو داره میمیره تمومش کننننن...(الکی گفتم زود زود آپ کن:)

خسته نباشیییی😭😭😭😭😭😭😭😭💙

پاسخ:
سلام ساغر جون
از دس نرو تو هنوز جوونی هنوز قسمتای جیگرترشو نخوندییی 
من خودم تپش قلب دارم.. نه شوخی ها.. واقعا جدی 😐و نوشتن هم نفس باعت شد تشدید بشه 
کانگ فرشته س.. بهترینه 
مرسییی خداروشکر 🥺🥺❤️
آروم باش خب 😂💕
سلامت باشی❤️

سلام 

چقدر دونگهه رو دوست دارم خیلی دوست داشتنی با این نگرانیاش 

کاش مال من بود 😅🤭

هیوک انگار تازه آرامش و پیدا کرده 

هیچول و دونگهه که باهم میشم من چشام قلب میشه بمیرم برای این دل نازک هیچول 

زود ناراحت میشه .

ممنون

پاسخ:
سلام عزیزم
دونگهه ک نفسه عالمه 
صاحب ناجوری داره حیف🤭
اوهوم چون مغروره و نمیخواد انقد بی دفاع به نظر بیاد 
خواهش

وای ننه جون،این دوقسمت چی بود،کل فیک یه طرف این دوقسمت یه طرف،ولی حالا قسمت بعدی مطمئنم بازم عالیه،

من هنوز تو شوک یکشنبه بودم تازه داشتم به خودم میومدم،چی به چیه،این قسمت زد ناکارم کرد،هی خط به خط میخونم ،ضعف میرم،مگه میشه ،مگه داریم،از این دوتا عاشق،عاشقتر،لیلی و مجنون برن کشک بسابن،

 تواستخر رفتن هاعه رو با هیوک روکجای دلم بزارم،چقد این بشر نازه،

خوابیدن هیوکو که نگو،از بس لب گرفته،.....برادر یه زره حیا لطفا،شاید یکی هوس کرد،اخه کانگین بخبخت شاید هوس کرد،از کجا یه چش قشنگ مثل واسه تو پیدا کنه‌ 

چقد عشقشون پاکه،هرکی بود همون دقیقه اول کارش به تخت و ....میکشید البته نمیشه گفت اونم ناپاکه ولی این قابل ستایشه،

اغا قلب هیوک چشه؟نکنه کار دستش بده،بگو که مریضی نیس!بگو فقط به خاطر هیجانات این چن روزست ،مگه نه؟؟؟؟؟

 این هیوک خان نمیخاد به برادر زنش یه سلامی عرض کنه،یه کمپوتی چیزی براش ببره،!

قربونت شقا جون،تو این روزا شدی همه دلخوشی ما،

ممنوننننننن

عزیزم اگه رمزی شد،تو تلگرام خبر زمزو میگیرم،مرسسسیییی

پاسخ:
سلام یاسمینم *--*
جوون. واقعا همچین حسی داری؟
عاره به نظر خودمم از اینجا به بعد داستان خیلی قراره عزیز تر و هیجانی تر باشه 😌
قسمت بعدم که ..  :) به نظرم فقط صبر کن براش 😎
اوهوم شاید اون اولش بهم میپریدن و چشم دیدنِ همو نداشتن ولی حالا انقدری دل باخته ی هم شدن که یه طورایی انگار دارن تلافیه اون روزا رو درمیارن از هم :")
عاشق و معشوقای قبل این دوتا شاهزاده همشون یه سوتفاهم بودن باور کن 🔥
وای یاسمین! این  دوتا اصلا تنها چیزی که تو وجودشون نیست حیا و خجالته. حتی یک ذره هم براشون مهم نیس تو چه موقعیتی هستن. حتی جلوی کانگین .. شاید به مراتب راحتترم باشن😎
نگران کانگ نباش نه تنها هوس نمیکنه بلکه انقدر دلش برای شاهزاده هاش میییره که نگو 😖😂
دقیییقا همینطوریه که تو میگی! قابل ستایشه! .  پاک بودن و صداقت تو رابطشون شاید مهم ترین دلیلی باشه که اینهمه عزیز کردتشون 
نگران قلب هیوک نباش! شاید حتی خودشم متوجه دلیلش نباشه ولی مطمئن باش روزی که علت این تپشای قلبشو بفهمه  مام کنارش جر میخوریم *-*
چقدر عزیز گفتی .. برادر زن 😖😂
چرا به اونجاشم میرسیم که  میره عیادتش. حالا با کمپوتشو مطمئن نیستم 😶😀
عزیز دلمی کهههه😍💙 پس من چی بگم که هربار با حرفاتون کلی دلمو پروانه میارین؟ 😖
فدات بشم خوشحالم که دوس داشتی این قسمتو
چشم پس حتما اونموقع بیا پیشم که بهت رمز و بدم 
بووووس😽❤

 سلام شقایق جانم 

من هنوزم قسمت قبلی رو که میخونم دلم قنج میره چقدر اتیش پاره شدن این دو تا نمیگن ما میمیریم اخه 

هیوک ببین جادوی عشق عروسک شکلاتت چی باهات کرده که بالباس بیرون خوابت میبره حالا پیش کانگین یه کم ملاحظه بکن همه چیزو نگو عیبه 🙈🙈🙈

خیلی قشنگه زندگی سرد و خالی از محبتش الان گرم و شیرین شده که قلبش هم از وجود شیرینی یه نفر دیگه به تالاب تلوپ افتاده قربون اون قلبت مرد غر غرو چقدر خوشحالم که هیچول  کم کم داره حالش بهتر میشه میتونه دستاشو تکون بده بغلشم کرد اگه خوب بشه خوشحالی دونگهه صد برابرتر هم میشه 

یکی از ویژگی های دونگهه که خیلی دوسش دارم اینکه غم و ناراحتی هاشو با خودش به خونه نمیبره دوست نداره ناراحتشون کنه 

خونه اشون الان دیگه رنگ و بوی دیگه ای گرفته نبود یکی شون تو خونه سوت و کوره با هم بودنشون گرما و حس زندگی داره 

ما پایه ی همین دییونه بازی هاتونیم که اگه نبود نمیشد 

عروسک جان اگه نبودی هیچ وقت این فوبیا از زندگی هیوک بیرون نمیرفت چقدر قشنگ قدم به قدم باهاش راه اومد یعنی از هر مربی بهتر عمل کرد

هیوک تازه فهمیده چه شکری پیشش بوده نمیدونسته دیگه از این به بعد جای تضمینی نیستش نخورتش بس که جیگرپاره شده 😍🔥🔥🔥🔥

فضای سازی که با این عکس از استخر گذاشتی عالیه چقدر رویایی و رومانتیکه 

ویدیو هایی هم که میزاشتی هم خیلی عالی بود 

مرسی عزیز دل 

نویسنده خوش قول مثل ما کی داره قطعا هیچکی نداره 

میخوای رمزیش کنی هر جور که خودت صلاح میدونی اگه ایمیل نبود اشکال نداره با تلگرام باشه ؟

یه سوال دیگه از این به بعد قسمتای بعدو برای دانلود نمیزاری؟

 

 

 

پاسخ:
سلام فائزه ی من
عین زوجهایی شدن که وقنی یه چیزی رو تجربه کردن دیگه روش کنترل ندارن و همش اونو میخوان
و اونم بوسه و لمسه:))
همه چیو میگه چون هم خیلی رکه هم با کانگین راحتع🤭البته خدا رو شکر ک حداقل یه نفرو دارن که انقد باهاش صمیمی باشن 
چون هر دوشون در واقع از بچگی آدمای تنهایی بودن.. مث دوتا عروسک 
خونه تبدیل شده براش عین یه معبد عرفانی و معنوی که حکم آرامش و عاشقانه داره براش.. نه فقط دونگهه بلکه هیوک هم همینطور 
زاده شده تا نقطه های منفی دنیای هیوکو پاک کنه :)
جادوش کرد کاملا.. هیوک عین مسخ شده ها هر چی دونگهه میگفت رو انجام می‌داد 
چ خوب ک عکسا رو دوس دارین 😀😀
خواهش میکنم ❤️❤️🦋
نه عزیزم اشکال نداره بیا تلگرام 
ینی چی عزیزم متوجه نشدم؟ اونایی ک رمز دارن رو؟ 

جیزس   کرایس

 

قسمت جدید  اومده  و من الان دیدم ...

پاسخ:
ژون بله 

من تازه شروع کرده بودم و انقدر متفاوت بود و جذبم کرد یه سره تا قسمت ۱۸ رفتم😂😍😍عالیه عالییی😍😍😍♥️🌷

پاسخ:
خوش اومدی به جمع ما 😍😍😍

سلام شقایق^^ من کلی درگیر بودم و امروز تازه تونستم قسمت هجده و نوزده رو با هم بخونم:( در رابطه با قسمت هجده همونطور که میبینی این که غش کرده و خون و کف قاطی کرده منم O<—< یعنی بوسه اولشون منو پودر کرد :'''))) اینقدر بوسه اولشون رو پر از احساس و شیرین و گرم نوشته بودی که از خوندنش سیر نمیشدم. اونجا که هائه گفت: "لطفا بسه...قلبم داره این تو میمیره.." بعدش هنوز به ثانیه نکشیده خودش پیش قدم شد من هلاک شدم:) قانون گذاشتن های هیوک که دیگه هیچی:)))~ لعنتی غیرتی:| من فکر میکردم بیشتر از این قلبم ذوب نمیشه که قسمت نوزده نشونم داد که میشه! آخه اون هائه کیوت بعد از حموم با موهای خیس و حوله به تن رو فقط باید چلوند و یه لقمه چپش کرد:| قربونش برم که نگران هیوکه و برای اینکه راحت تر بخوابه کفش و جورابشو درآورد^^ درباره صحنه استخر و بوسه شون هم بذار فقط کف همینجا پهن شم O<—< دهانم دوخته شد از این همه احساس شیرین:) آن دو شاهزاده تخس ما را نمو*دند:|||

ببخشید دیگه درباره هر دو قسمت یکجا نظرم رو گفتم:( خیلی ممنونم شقایق*-*♡

پاسخ:
سلام عزیزم خوبی؟
عیب نداره چون این دوتا فقط با فاصله ی یک روز آپ شدن.خیلی سریع ~
آره مگه می‌شه اولین بوسه ی این دوتا شاهزاده دل ها را نرباید؟ =)
دونگهه خودش بی طاقت ترین بود ک پرسید دهن هیوک مزه ی نیکوتین میده یا نه :)
از بس این پسره خوشگله هیوک حق داره از خیلی چیزا محرومش کنه.. مخصوصا ک هیوک شدیدا غیرتی و متعصبه 
خودمم موقع نوشتنش کف و خون بالا آوردم - ___-
فدای سرت خب. خواهش❤️

دلااام..اقا من دلم جر و بحث و دعوا میخوااااد😂😂😂حسودی هیوک میخوااامم عشق و عاشقی بسه دیگه😂😂صحنه ی جکوزی خیلی هات بود اصابم نکشید دیگه🤕😻😻

پاسخ:
میزنمتاااا😂 اونموق هم ک دعوا میکردن تو میگفتی کی خوب میشن
آره هات بود🔥

فکر میکردم فقط منم که قسمت قبلو چند بار خوندم. ولی دیدم خیلیا رو مثل من شیدا کردی.اصلا اینقدر توصیفات خودت عالیه که عکسم نذاری همه چیزو میشه بچشم دید. با عکس که دیگه نور علی نور شده

پاسخ:
آره خیلیا گفتن بهم ک چند بار خوندنش
ای کاش میشد از صحنه ی تو استخر هم عکس پیدا کرددد

سلااااام وای خدایه من خیلی دوسشون دارم استرس گرفتم برا این قسمت😁 .قسمته قبلو چهار دفه خوندم هر دفه هم ذوق مرگ میشدم .دلم میره براشون 😍ممنون که براش وقت میذاری عزیزمممم😘😘

پاسخ:
استرس چرااا🥺
آها بخاطر سکانس بوسه قسمت هجده؟
خواهش عزیزمم💕💕

سلام عزیزم خوبی ؟

پس اون عطرهههه مخصوص چی شد ؟! همونیکه سفارشی بود و از رو چشای دونگهه ساختنش 😢 هیوک اونو کی میده پس ؟!!

چه خوب که هیچولم داره بهتر میشه ... 😍 عجب تئوری های برا ملاقات هیوک و هیچول چیدم خیلی دوس دارم زودتر همو ببین 😁

وووای خدای من !!! 

شاهزاده های قشنگم راه افتادن 😁💋 من هنوز بوسه اولو هضم نکرده بودم خووو !!!

مرسی عزیزم و کلی خسته نباشی 💙💫

 

 

پاسخ:
سلام مرسی تو خوبی؟
عطره رو اون شب سفارش داد تازههه.. همون موقع که آماده نشد 😁
به زودی میرسه اون قسمت *-*
دیگه نمیتونن کنترلش کنن:)
خواهش❤️

من از دو قسمت پیش هم نفسو شروع کردم خوندن پشت سرهمش خیلی خوب بود الان به انتظار اصلا عادت ندارم دارم دیوووونه میشم😭😭😭😭😭😭😭 

خیلی خوبن این شاهزاده های مغرور لعنتی نظرم نسبت به همه بچه پولدارا عوض شد ❤

مرسی بابت نوشتنش 🙏

پاسخ:
وقنی همشو یه جا بخونی همینجوری میشه دیگه
باید کم کم میخوندی 🥺
خواهش💕

Salammm

cheghddd ghanddd cheghd asalll cheghad shirin akheee man maraz ghand gereftm dg az dast inaa

merccc nevisandeyeee khoshgelemoonnn 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

پاسخ:
سلامممم
از عوارض ایونهه س دیگه TT
خواهش😍

حالا چجور صبر کنیم تا شنبه؟😭♥️♥️

همش حس میکنم یه اتفاقى قراره بیفته 

ایناو این همه خوشبختى محاله😭 کانگین دستم به دامنت!

ولى چون مامان باباشون خودشون اینارو مزدوج کردن نمیتونن زیر حرفشون بزنن نه؟

دلم نمیخواد این شیرینیا رو به این زودیا زهرشون کنن

بازم مثل همیشه مرسىىىى که انقدر آنتایمى ادم عشق میکنه 😍♥️

پاسخ:
اتفاق خوب یا بد؟؟
الان حالشون خوبه فعلا لذت ببر 
بعدم هر اتفاقی بیوفته هیوک هس 
پرفکت و جنتلمن:)
خواهش عزیزوممم😍
  • الی ایونهه
  • سلاااااام😫😫😫

    بزارید برم تو همون استخر خودمو غرق کنم از دست این دوتا

    شیرین عسل😭😭😍😍

    دیگه نفساشون به نفسای همدیگه بنده😭😭

    چولی هیونگم که خوب شده دیگه 😍😍😍

    خسته نباشی💙💙

    پاسخ:
    الان زوده برا غرق شدن
    هنوز ی چیزایی رو ندیدی 🥴
    سلامت باشی 💕

    وااااای یه قسمت جدید با فاصله به این کوتاهی😍 من دیگه ذوق مرگم...

    میدونستم این استخر بالاخره باعث ایجاد صحنه های خوشمزه میشه😋

    مثل همیشه عالی بود👍

    مرسی شقایق جون

    پاسخ:
    آره خیلی چسبید 🤭🤭
    مرسییی عزیزم 
    خواهش💕

    سلاااااااام 

    وای همیشه میومدم پی وی تلگرام 

    اولبن باره اینجا نظر میدم 

    عاشقتم شقایق فوق العاده ست 

    مخصوصا این قسمت که عالی بود شیرینی قسمت قبل تو این قسمتم بود 

    من برای هر خطش جون دادم از بس قشنگ بود

    پاسخ:
    سلام عزیزوم
    مرسییی ک دوسش داری 
    خداروشکر خب 😍

    راستی آیدیت چیه؟!

    پاسخ:
    همین نام کاربری اینجام

    چه قد نرم عاشق همدیگه ان .. عشقشون بهم حس یه مارشملو میده هم نرمه هم شیرین.

    کاش میشد از اون صفحه آخر ی عکس باشه مثلا از دور که دوتا پسر درحالی که بخار دورشون و گرفته همدیگرو میبوسن 😭 خیلییی صحنه قشنگی بوودد به مارشملویی قصه اضافه میکنه .. 

    شقاشق جان با این اوصاف من انتظار یه سکس هات لب استخر داررمم 😂 به امید قسمت بعد 

    دست گلتم درد نکنه که انقدر خوشگل و قشنگ مینویسی😘💜💜

    پاسخ:
    من عاشق مارشمالواممممم
    اره منم دلم میخواس باشه ک بذارم براتون صحنه سازی بشه 
    انتظار بزرگی بود 😂😂😂🤭
    خواهش میکنم گلم 

    سلااام

    به نویسنده ی دوستداشتنی گلم

    نمیدونی‌چه قدر جیغ زدم دیدم هم نفس و آپ کردی اونم با ۱ روز فاصله😂😂

     من هنوز تو اون حس بوسه ی اولم اخه این چه کاریه تو با قلب ما میکنی اخه😭😭

    دلم میخواد درسته قورتشون بدددددم

    واااای

    چه قدر اینا شیرینن اخه دله آدم براشون ضعف میره😍😍

    بله بالاخره هیوک پاشو گذاشت تو استخر و به لطف هائه ماهی تونست یه کمی از فوبیاش کم کنه

    تنک گااد

    از اونجاش خوشم اومد که هائه گفت (پایه ی دیوونه بازی هستی)

    هیوکم‌گفت(اصلا برا دیوونه بازی به دنیا اومدم)

    لنتییی

    لنتییی

    لنتییی

    بازم کیس😐😐😐😐

    جان به جان آفرین تسلیم کردن!!!!!

    سر به بیابان گذاشتن!!!!

    وایی هیچلممم داره خوب میشههه😍😍😍

    اگه پاهاشم خوب شه دیگه غصه ای برا دونگهه نمیتونه.

    من فدای اون عکسهای کپشنت بشم یا چی۰۰!!!!*---*

    پس بالاخره رمزی شد

    عیب نداره این فیک لیاقتشو داره

    خسته نباشی

    فایتینگگگ💙💙💙💙

     

     

    پاسخ:
    سلام اسرا
    خواننده ی گلم 
    آره خیلی مزه داد بهتون 😂🤭
    با فاصله ی یک روز دو تا بوسه ی هات عاشقانه 🔥
    دونگهه هیوکو جادو کرد 
    وگرنه از بین رفتن یه فوبیای چندین ساله به این سرعت معنا نداره... 
    هم خودش هم هیوک دیوانه ن.. دیوانه های عاشق :)
    کیس.. اونم وسط آب داغ و بخارای غلیظ🥴
    حتما ک خوب میشه 
    چولا مصمم و با اراده س 
    آره دوستام خیلی وقت بود ازم میخواستن رمزی کنمش 
    حق دارم 
    سلامت باشی فدات💕💕💕

    عاغا من سخت تو فاز بوسه بودم یهو تموم شد....عاخه چراااااااا

    ینی تا شنبه باید منتظر باشم ببینم بالاخره کارشون به جاهای باریکمیکشه یا ن :)))

    نمیدونم دعا کنم زود تموم بشه که همشو یه جا بخونم یا هی بگم تا اخر عمرم میخام هم نفس بخونم

    وای نمیدونی من چقدر عاشق اعترافاییم ک هیوک جلوی کانگین میکنههههه بچم خجالتم نمیکشه یه راست میگه تا نفس داشتم بوسیدمش ....ینی میشه یه روز تو واقعیت بیان بگن ما با همیم؟؟؟عاه

    چرا میخای رمزی کنییی البته فرق نداره ها ولی کلن...

    منتظر قسمت بعدیمممممم

    پاسخ:
    اگه ادامه پیدا می‌کرد به جاهای باریم کشیده می‌شد
    ک هنوز وقتش نیس 
    نه به این زودیییی، هنوز یه شب پیش بوسیدتش چ عجله ای داری 
    الان روند آپ خوبه ک هفته ای دو بار، همینجوری لذت ببر فکر آینده رو نکن 
    اصلا شرم حالیش نیس هیوک 😂
    چون خیلیا بهم میگن رمزی کن این ظلم در حقته

    عالی ترین بخش این قسمت فقط اونجاش که

    دونگهه گف "میای یکم دیوونگی کنیم؟" 

    و هیوک گف "ذاتا واسه همین دنیا اومدم" 😍

    .

    عالیییییی

    .

    من چون خیلی ایمیلم سر نمیزنم برا قسمت بعد همون تلگرام میامممممم

    بی صبرانه منتظرممممم

    پاسخ:
    هیوک همیشه پایه ی دونگهه س 
    باشه بیا هر جا خواستی 🦋

    سلااااام🙋

    عرررررر من میدونستم ساختن این استخر تو حیاط خونه به جاهای خوب خوب ختم میشه اونم چه جاهاییییی 😍🔥💙 کلا استختر پر برکتیه نگهش دار😂😂😂

    الهیییی بچم با لباسای بیرون خوابش برد اونم بعد از دوروز حق داره خو منم بودم اونطوری میبوسیدم تموم انرژیم ته میکشید:)))

    وِی از تصور دونگهه تو حوله حمام جان به جان آفرین تسلیم کرد 🔫😀 

    فداش شم که اعتراف هم میکنههههه من از همون اول داستان عاشق این رک بودن هیوک شدم لعنتی جذاااااب

    تازه بیماری تپش قلبم هم گرفته پسرممممم

    آخ آخ هر رابطه ایی یدونه کانگین میخواد این دفعه دومیه که دارم میگم😂😂

    به سلامتی هیونگ خوشگلمون داره خوب میشه چی بهتر از اییین؟!

    دونگهه جان دیونگی بهتر از این سراغ نداشت

    وسط هوای سرد... 

    تو ی استخر آب گرم...

    هم فوبیای هیوکو از بین برد .....هم جایزشو گرفت...البته جایزه هم داد 😂😂

    خدا میدونه بعد از این بوسه وسط استخر میخوای از چه روشی واسه ذوق مرگ کردنمون استفاده کنی....

    و اما امان از دست این توصیف های تو انگار لبه ی استخر نشسته بودم و نگاهشون میکردم...😈😂

    راستی این آپ با ی روز فاصله به شدتتتتت چسبید ممنووووون💙🙏

     

     

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    آره از اول برا استخر برنامه ها داشتم 👽🔥🔥🔥🔥
    اوهوم مخصوصا ک اون چند روزی ک فرانسه بود نخوابیده بود اصلا.. الانم ک انرژیش با جادوی چشای دونگهه و بوسیدمش ته کشید کاملا 
    حیف ک هیوک خواب بود تو اون حوله ندیدش وگرنه کار دستمون میداد 💀
    خیلی رکه خیلی رکهههه ینی از حد تصوراتتم بالا تره فقط باید ببینیش لامصبو 
    عاشق بودن عوارض داره بالاخره :)
    هیچی واقا تو این موقعیت بهتر از خوب شدن چولا نیس 
    روش های زیبا 🥴🥴
    خداروشکر ک چسبید 😍😍😍❤️❤️

    فقط منم هر بار از دو قسمت قبل شروع میکنم به خوندن؟

     

     

    عاغا این دونگهه چقدر مرد زندگیه
    اول که نگران خوابش بود الانم که فوبیای آب هیوک نابود کرد
    ای لامصب همه چی تموم

    بذارید من کانگینو ی ماچ کنم
    دمش گرم
    بابای دونگهه رو گذاشته سر کار

     

    هیوک عطر مخصوص دونگهه رو نداد؟

     

    قسمت استخر بسی جذاب و کشنده بود
    مرررررسی
     

    پاسخ:
    فک کنم ارههه

    دونگهه به همه ی جزئیات توجه میکنه 
    و این دلیلیه ک هیوک بیشتر و بیشتر از قبل عاشقش میشه.. 
    فوبیا به آب.. بی خوابی و بعدها تپش قلب.. 

    ماچ کن بفرما *-*
    نه اون عطره هنوز آماده نشده، همون شب سفارش داد به این زودی ک نمیشه🤷🏻‍♀️
    خواهشششش💕

    مثل همیشه عالی بود😍😉

    پاسخ:
    فدات

    بلخرههههههههههههههههههههههه

    پاسخ:
    *-----*

    واییییی من اولین نفریم که نظر میده😍😂چه ذوقی کردمااا... من هنوز نصف تنم بی حسه از قسمت قبلییییی.... این قسمتو باید با سرم بخونم😂😍😍😍 مرسی که زود اپ کردی و چشم انتظارمون نذاشتی ای عشق 💖🦄

    پاسخ:
    چهارم شدییااااا
    حتما وقتی داشتی  مینوشتی بقیه زودتر سند کردن
    خدا خدا *-* خواهش میکنم گلممم

    نمیدونم دلم برای قسمت جدید بره یا کپشن و عکسای قشنگش 

    پاسخ:
    همه *-*

    فاک ... بلخره قراره رمزیی کنیش! چه قسمتی م قراره باشه ^^

    من شاید دگ از اینجا به بعد لفت بدم. نمتونم دیه .. کشش بقیه داستانه ندارم .. 

    فعلا برم این عکسارو سیو کنم  ^^

    پاسخ:
    بله دیگه به اصرار مکرر عوامل پشت صحنه میخوام رمزیش کنم
    از اینجا میتونی لفت بدی ولی از پیش من نه:)

    واایییییییی یه قسمت جدید💙💜💚

    پاسخ:
    یسسسس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی