My EunHae Reality

طبقه بندی موضوعی

فن فیک هم نفس قسمت چهارم

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳ ب.ظ

 

"هم نفس" 

​​​​​​زوج : ایونهه 

ژانر : عاشقانه 

هپی اند 

نویسنده : شقایق 

قسمت چهارم 

 

 


 

های گایز 

هو عار یو ؟ 

عایم فاین تانکیو اند یوووو؟ 

😂😂😂

خب از اونجا که هیوک به زبان های زنده ی دنیا مسلطه منم طی این مدت اینجا براتون کلاس عاموزشی میذارم به صورت رایگان 

بعله..  فرانسه ژاپنی و انگلیسی رو با هم تمرین میکنیم که عستفاده ی مفید ببریم 

اصن آدم باید با هیوک بره مسافرت ،گوگل ترنسلیته زنده و متحرکه😐فقط اخلاقش یکم سگیه مسافرت به جونمون زهرمار میشه😑🤭

کانگین ایز ماین = کانگین مال منه 

عای هَو عه کراش عان کانگین = من روی کانگین کراش دارم 

هیوک ایز عه هات داگ = هیوک یه سگه هات و جذابه😐😂

دونگهه ایز کیوت بِچ = دونگهه یه سلیطه ی بانمکه 

 

​​​​اینا رو خوب تمرین کنین شنبه ازتون میپرسم 

هر کی ام بلد نباشه بهش جایزه نمیدم 

جایزه شکلات با طعم گردن دونگهه س🚶🏻‍♀️

جلسات بعد ژاپنی کار می‌کنیم دخترای خوبی باشین عافرین

 

نمایی از حمام خونه 

حالا شما فک کنین پنجره پرده هم داره 

اتاقک دوش هم شیشه هاش ماتن 

 

 

 

نمایی دیگر ... 

قشنگ همه چی جفت جفت باید باشه 

ملاحضه میکنید که 

البته به جز تخت و اتاق=) 

 

مرسی از ریحانه و فریبای عزیزم بابت عکسا😌

مایوها و بیکینی ها رو آماده کنین برا این قسمت 

که قراره بریم استخرررر 

و این که از نظر من نقطه ی شروع اوج داستان قسمت شیش ب بعد خواهد بود

اینا همه شروع و خو گرفتن با فضا و شخصیتا بود تا حالا 

بریم بخونیم😃💞

 

 

 

نظرات  (۲۰)

عزیزم واقعا اول از همه چی مرسی که هستی 😂💙 واقعا جدی میگما. نمیدونم چرا دیگه هیچکس منطقی و قشنگ فیک نمینویسه و البته که خب نویسنده های الف کم شدن و خوبامونم کشیدن کنار. واقعا الان تو بهترین کسی هستی که قلمش قابلیت اینو داره که ادم تو عمق داستانش گم بشه. پنج ساله شاهکار بود و تنها فیکی بود که بعد از سالها وقتی خوندمش همه ی فکرم درگیرش بود و بعد تموم شدنش باز هم بارها و بارها خوندمش.وقتی فیک پنج ساله رو میخوندم بهترین اتفاق زندگیم افتاد....لبخند هیوک.

فیکت واسم بی نهایت خاصه.  و حالا این فیک واقعا به دل خواننده میشینه. خیلی دوسش دارم. کلا اولین باریه که برات پیامی میزارم ازت خیلی ممنونم.لطفا ادامه بده 💙 

پاسخ:
مرسی واقعا از این همه انرژی مثبت*-*اوهوم ..خیلیا خسته شدن و نوشتنو کنار گذاشتن ..چون واقعا کار سختیه..به انرژی جسمانی نیاز نداره و همش با روح و حس و حال و تفکر سر و کار داره..من امیدوارم و از خدا میخوام ک این قدرتو بهم بده که تمام ایده هایی ک در سر دارمو روی کاغذ بتونم بیارم..
خوشحالم ک 5 ساله رو دوس داشتی و مرسی واسه این همه حرفای قشنگ

سلام شقائق جون 

تو همیشه بهترین فیکارو می نویسی من که عاشق أین فیک شدم! 

اولش که هیوکی خیلیم خوش اخلاقه !  فقط یکوچولو فقط به کوچولو جدیه ! خو إز صب میره سر کار بعدم که بر می گروه اونم با

سردرد ! أین ماهی صدای تی وی رو زیاد می کنه خو سردرد بچم زیاد میشه دیگ !  

دونگهه همش رو اعصابش رژه میره  

کاره همون شخص سوم بایدإیجاد حسادت کنه

ولی هیوک همون هات داگه شایدم داگه هاته !!!!

ولی أین دونگهه از بس شنا می کنه نفس کم نیاره! 

دفعه ی بعدم حتما می خواد تو استخر هولش بده چون هیوکی شنا بلد نس!

ولی برأی اولین باره که منتظر امروز ینی شنبه بودم زود تَر بزار پارت بعدیو که دارم میمیرم از کنجکاوی !

تا پارت بعدی بای 

اوف چقد حرف زدم

 

پاسخ:
سلام عزیزوم
مرسیییی😍
وای تو فرشته ای چیزی هستی ؟😐
همه ب هیوک فوش میدن ک ب اخلاقه و فلانه ولی تو جزو معدود کسایی هستی ک با دقت شخصیتشو تحلیل کردی 
کجا بودی تا حالا کشفت نکرده بودم 😭
هات داگ یا داگ هات فرق نداره هردوشوونه😂💀
گذاشتم بدو برو بخون
بای 
همیشه هم حرف بزن میبینی ک خودم وراجم

سلام نویسنده جانم 

میدونی من چقدر عاشق مقدمه هاتم مرسی که هر قسمت هیجان زده مون میکنی 

این پسر نغض خشن مغرور چجوری این قدر راحت تو چشماش نگاه میکنی راحت بهش میپری 😭

یه استخره که هائه دلش بهش خوشه چرا اونو ازش میگیری این قدر رو زمان تاکیید داری که چیزی تا پایان موندنت تو خون نمونده که بخوای این جا شنا کنی 

مشکوک شدم چرا نمیتونه شنا کنه تو گذشتش اسیبی دیده که ازش محرومه؟؟🤔

اما به لطف کانگین خیلی چیزا نمیتونه یه راز بمونه 

سوالام هر قسمت زیاد میشه مرسی نویسنده جونم❤❤

پاسخ:
سلام مااهی
مرسییی عزیزم خب😍😍😍😍
کلا شنا کردن همین یه تفریحشه که وقتی شنید بخاطر هوا قراره ازش گرفته چی خیلی دپرس شد 
ولی کانگین مث همیشه پیشنهادهای خلاقانه داد چون واقعا نمیخواد علایق دونگهه رو ازش بگیره 
آره همه چی کم کم معلوم میشه 
خواهش خواننده جونم

سلام به شقایق عزیز خودم 😍

وای من دیروز و امروز از ذوق فن کما و دلبریای ایونهمون تو کنسرت یادم رفت پارت جدیدو بخونم

با عرض پوزش بابت تأخیر

های تیچر 😍

آیم فاین هو ابوت یو؟

هات داگمون بلد نیست شنا کنه 😂 داگا ک مادر زادی شنا بلدن 😂 چرا حس میکنم دونگهه از این شنا بلد نبودنش یه چیزی درمیاره 😶

کانگین ایز مای بیبی 😭💓

من هر پارت بیشتر رو کانگ کراش میزنم یهو میام میدزدمش واسه خودم میبرمش بعد این میمون و ماهی میوفتن جون همدیگ همو میکشن 😐😂

وای من اصلا انتظار نداشتم اونی ک در نبود کانگین خودداری کنه هیوک باشه 😂 

دونگهه واقعا یه بِچ ب تمام معناس 😂 البته ک از نوع کیوتش 😆

این هیوک با این اخلاق سگ طورش بسی نفس گیر و کشندس وای ب روزی ک بخاد عاشق بشه

خدا این کلیسا رفتنو ب خیر کنه زخمی و خونی ب پارت شیشم نرسیم 😭

درسته ک هیچول خابیده ولی من دلم واسه خابیدشم تنگ شد 😢

همش حس میکنم شروع وقایع از هیچوله 😶

خسته نباشی شقایق جون 😚 منتظر پارت بعدی هستم 💓 

پاسخ:
سلام کیمچیه من😍😍😍
آخ آخ دیدی چقد ترکوندن تو این دو روز ؟-_- ژاپن بهشته بهشتتتتتت
قربونت برم فداسرت😍😍
ایم فاین 😎 براوو گود گرل
این داگ از بس خاصه استثناییه شنا بلد نیس از ابم بدش میاد 😂😂😂
حس نکن واقعا در میاره 🔥دونگهه خیلی آتیشه سلیطه س 
اشکال نداره ببرش  اینا یا باید آدم شن یا بمیرن ،راه دیگه ای ندارن 😑
هیوک کمی عاقل تره . به هر حال ک ای کیو صدوهشتاد چیز کمی نی😎
انقد دلت تنگ بشه براش تو این فیک ک مورچه میشه دلت 
ولی همه چی اوکی میشه پس به من اعتماد کن
مرسی عزیز دلم💘💘💘

فدا مهربونیت ک اسم منو اوردی شقا 😭😭😂🙈

اخه من چیکا کردم مگه واست🥴

عاقا این نگاهای تنفرانگیزی ک بهم میندازن یه معانی و حسایی پشتش هس این خط این نشون 😐😑 من میدونم 

چرا هیوک خوابش نبرد ؟ 🤧 من دوس دارم فک کنم عذاب وجدان اینکه لب هاعه رو پاره کرد نزاش بخابه 😝 

پسرم هیوک بلد نیس شنا کنه ؟🤐☹ من مطمعنم یه اتفاق تراژدی وارانه پشت این هس 

چ سوژه ای عم دادی دس بچه شقا 🥴 حالا یه گرد و خاک حسابی میشه با این سوژه ای ک دسش عامد 😑

ای فداش شم ک وسط خواب و بیداری هم عین خروس جنگی پرید ب هیوک 😂😂 من میدونسممممم اونی ک یه *اپیسلیون اپیلسیون*🙄 عاقلترهههه هیوکهههه 

شقا من اونجا ک هاعه پیش کانگین میشینه هی غر میزنه درباره هیوک بعد اسمشو نمیاره هی میگه اون نیاد .. اون نباشه .. اون اینجوری .. اون اونجوری وای دلم ضف میرههههه براش 😭😭😭 میدونم دیوونم 🤪

خلاصه که 

کی شمبهههه میشه 😢😢 

اخ اخ خاکتو کله آلمزایمری من 🤧

هرپارتی ک نظر میدادم میخاسم اینو بگم هی یادم میرف شقااااا

من حرف زدنتو خیلی دوس دارمممم مقدمه هات و اموزش زبانتم بخورم من اخه تو هرچییی دلت میخواد حرف بزن یه طومارم حرف بزنی میشینیم پاش میخونیم ما 😍😍

پاسخ:
مهربونی از توعه ک رفتی یه عالمه دنبال عکسای خوشگل گشتی 😭💘
فر یه اهل دله .. چون به دعواهاشون ب چشم دیگری مینگره..
من بهت میبالم فررر 
آره حتما که هست  وگرنه هیوک به این پرفکتی چیزی کم نداره که بخاد شنا کردن بلد نباشه 
بدجور سوژه ای بود بدجووور فر.. حالا بشین نگاه کن بعده این سوژه چیا میشه ..
افرین حتی با این ک یه هات داگه عاقل تر از دونگهه س، دونگهه بچه بچچچچچ 
گودا فردا شنبه س😍😍😍😍
چیو؟ ک حرف بزنم ؟😍
ای جااااانم اصلا همین ک تو یه نفر تایید کنی من دیگه کار خودمو میکنم 😂😂و شروع میکنم هر قسمت چرت پرت گفتن 

ممنون 

اگه بخوام منصفانه قضاوت کنم فکرکنم علت بیشتر بحثا و جنجالها دونگهه است.

ماشاالا زبون داره این هوا و نیش و کنایه هم که فراوان .خوب از پس هیوک برمیاد و بخاطر همینه شبا اینقدر راحت میخوابه.

فقط از جوجه گفتن هیوک خیلی شاکیه و عصبی میشه .

چون فکر کنم دوست داره هیوک اونو به چشم یه مرد و در حد و اندازه خودش قبول کنه

اگه دونگهه کمی کوتاه بیاد و بعنوان  یه زوج همراه و هم صحبت و همدل و هم کلام هیوک باشه .هیوک اینقدرام سگ اخلاق نیست .دونگهه بیشتر پا رو دمش میزاره

من به کانگین ایمان دارم بالاخره اینا رو ادم خواهد کرد

فعلا که اکثر قوانین به نفع دونگهه است.مثل کلیسا رفتن و استخر رفتن و بار رفتن و دانشگاه رفتن 

هیوکم که از صبح  سحر تا شب باید سگ دو یزنه و وقتیم که میاد خونه همسر رومیبینه که مشغول تلویزیون نگا کردن اونم با صدای بلند و دریغ از یه ذره محبت و شبم تا صبح بیداره معلوم نیست چرا؟

فکر کنم بیدار میمونه دونگهه رودید میزنه و بیخواب میشه

پاسخ:
آره کانگینم تو قسمت اول همینو گفت .ک تقصیر دونگهه س با این لجاجتاش
اگه سلاح هیوک قدرت بدنیشه . سلاح دونگهه هم زبونشه 
ولی ما اینور خیلی کیف میکنیم وقنی بهش میگه جوجه😂
آره واقعا هم همینطوره ولی با این طرز خطاب شدنش فک میکنه هیوک ب چش یه بچه میبینتش و از این شش ماه بینشون سواستفاده میکنه 
کانگین ک هیچ، اینا خودشون باید آدم شن 
ای خدا معلومه دلت از دونگهه خیلی پره نه؟ 😂💞💞

سلام عزیز دل دوست داشتنیمون

خودت که بهتر از همه انگلیسی یاد میدی اگه هیوک بهمون یاد همون یه بار یه غلط کوچولو هم داشته باشیم با اون جدی بودن وعصبی بودنش همه چیزو ادم سر جلسه اول یادش میرفت 😭😭😭خودت یاد میدی بهتره 

کانگین ایز ماین =کانگین مال منه نمیشه باهمه یه کمشو شریک کنی یه مرد واقعی جنتلمن همه عاشقش و روش کراش دارن😂😭😭😭

باورم نمیشه تو این مدت که کانگین پیششون نبود هیوک اینقدر خودشو کنترل کرد اینقدر که عصبیه این خودش جای تقدیر و پیشرفت که تونست 

نگران این بی خوابی هاشم اخه چرا مستر لی؟؟ خونوادش خیلی دونگهه رو دوست دارن تو هم یه کم توجه کن

دونگهه ماهی نازم چقدر عاشق ابه این بچه رو ول کنین خودتون بیاین خونه این قدر که دلش وا میشه تا اب میبینه کاشکی هیوک یه کم این  بچه درک میکردی از یه طرفم نارحت شدم که نمیتونه شنا بکنه 

چقدر عکسایی که میزاری دلنشین و جذابه با نگاه کردن بهشون قشنگ اون صحنه جلوی ذهنت مجسم میشه مرسی عزیزم دستت درد نکنه❤❤❤❤💋💋💋👌👏

 

پاسخ:
سلام عاح😍😍😭😭💞
آره ادم عین سگ ازش می‌ترسه از بس هات داگه ، من خیلی آروم و اسلو و خونسرد طور بهتون آموزش میدم 
قدرمو بدونین 
آره دیگه از همون اول گفتم بهتون کانگین فعلا رایگان در اختیارتونه هر چقد دوس  دارین روش کراش بزنین 😎
مخصوصا باباشششش.. عاشق آقا دامادشه 
ولی هیوک عین برج زهرماره رسما 🚶🏻‍♀️
نه تنها همدیگه رو درک نمیکنن بلکه میخوان بزنن آرمان و علاقه های همدیگه رم نابود کنن😂
عاح خواهش میکنم عزیزم جاست فور یو😍💞💞

هلو،شفتالو،مربا عسل....

چقد هاعه شیرینه،دفعه بعد به هیوک قرص خواب بده،اخلاق نداره ها،بیشترش از کم خابیه،

چه پدر شوهری،خدا نسیب همه کنه،بگین ایشالله،..ولی عزیزم ،عروس گلم،اوفتاد،ایونهه ایز ریل

 

هیوک جان،ایشون ماهی اند،فقطجهش ژنتیکی،آدمش کرده،که اونم تو شک ام،

ممنون عالی بود

دستت درد نکنه،دست بخوره به دستای ایونهه،

بو سسسسس

پاسخ:
الان این چیزای خوشمزه رو با هائه ی سلیطه بودییی؟
هات داگ آقا اصلا زیر بار قرص خواب نمیره 😑نمی‌فهمم چطو آدمش کنم 
یه بنده ی خدایی باید بیاد راه درمانشو پیدا کنه که موفق هم خواهد شد 😎
آره واقن ماهیه عشق شنا 🚬
خواهش میکنم 
بوسسس سس سسسس

سلم سلم😍💙

جوون جایزه😍😂

جدی چرا هیوک اینقد هات داگه؟😶 من ازش میترسم خب😶

ماهی اب دیده😂 ماهی ۵ ساله ی کیوت سلیطه😂😂 وای چقد دوس دارم بهش میگی سلیطه😂😂

خدایا کی قسمت ۶ میرسه ☹ اونجاش که بهم دیگه زل زدن‌تو رستوران هی منتظر بودم قلب یکیشون بکوبه نکوبید لنتیا😂 یا مثلا اونجاش که هیوک رفت حموم لخت اومد بیرون انتظار داشتم‌دونگهه ببینتش قلبش یجور دیگه بزنه ولی نزد☹😂 هی میگم اها الان دیگه وقتشه ولی زرشک😂

برم بشینم تو گوشه ی همیشگیم منتظر شنبه بشم☹🚶‍♂️💙

وانشونم چه قشنگه😋😈🚶‍♂️

عالی مای نویسنده😍😘💙

 

پاسخ:
سلام یار قدیمی 😍
جایزهشو دوس داری؟ 😎
اول هیوک هات داگ بوده اصن ، بعد اومد گفتم اوه هات داگ چ اسم خوبیه بیایین یه ساندویچ سوسیس اختراع کنیم اسمشو بزاریم هات داگ 
و اینگونه این شد. 
خاکبسرم از بس از قسمت اول بهش گفتیم سلیطه دیگه روش مونده😂😂😂داریم عادت میکنیم 🤭
نه هنوز وقتش نیس ولی میتونی تو ذهنت فانتزی بزنی 🤭
خواهش مای خواننده 🌠

دوباره سل لام
خب این قسمت کف و خون بالا آوردن نداشتیم،جنگ و خونریزی نداشتیم،وحشی گری نداشتیم
ولی کلی اعصاب خوردی داشتیم
و یه هیوک که باورم نمیشد اینطوری در نبود کانگین رفتار کنه!!!🙄
البته با حرفای تو حسم بهم میگفت کسی اگه تو این رابطه حتی به اندازه یک اپسیلون بخواد کوتاه بیاد،اون هیوکه!!چون دونگهه به قول خودت سلیطه تر از این حرفاس😂🤦🏻‍♀️🤪
فکر میکردم داستان های بیشتری در نبود کانگین داشته باشیم...یه چیزی مث همون خون و خون ریزی پارت قبل یا یه دعوای حسابی یا در کل یه چیز اینجوری!
ولی خیلی غافل گیر کننده هیچی🤨🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
حرص دادن همو،کرم ریختن،ولی در حدی که فقط بگن از موضع قبلیمون پایین نیومدیم
وگرنه جو خیلی آروم تر از چیزی بود ک فکرشو میکردم!🤔
یه چیزی که خیلی ذهنمو مشغول کرد بیخوابی هیوک بود🧐چرا باید نخوابه و کانگینم بدونه و نگران خوابش باشه؟!جریان چیه؟؟
و دیگه این که باززززززم این قسمت دلبری های لی دونگهه ی بیشرف و داشتیم...اون از دانشگاه و اینم از استخر🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
یعنی چی آخه؟؟؟مایوووووو اون مدلی؟؟؟؟توصیف موهاش و حالتاش موقع درس و شنا
عاااااه خدا لگدت کند مفسد😰😰
اونم از اون استایل مرگ جذاب اشراف زادگی چیره ی کثافتشون تو رستوران با اون لباسا و دستمالاشون😥
بازم داشتم به بیراهه کشیده میشدم🥴
این وسط یه حسی بهم میگه همین شنا بلد نبودن هیوک یه ماجرایی پشتش هست و قراره سرش بترکیم چون کسی که اینقدر کامله و این همه تعلیم دیده و همه چی یاد گرفته محاله یه شنای ساده رو براش از قلم انداخته باشن!!
و یه حسیم بهم میگه که دونگهه یه کرم ریزی واسه همین سوژه میریزه🙄
یه چی بگم؟؟من از باباهاشون خوشم میاد🤪🤪🤪
اصن چه معنی میده اینا از هم جدا باشن و از هم بدشون بیاد؟؟آفرین جناب لی بزرگ😌دونگهه داماد گلتونه پسرتونم باید منتشو بکشه نازشو بکشه در کنار هم زندگی کنن
تدابیر و قوانین رو هم روز به روز بیشتر کنین ممنون میشم
کسیم اعتراض کرد خودم میزنم دهنش؛ددی کانگ مشاور،بادیگارد،باتلر،دوست،همدم...هر چیزی که هست منم همونم😂😅
اون یکی آقای لی هم حق دارن!هیوک داماد شاخ شمشاد شمام هست پسرتون باید واسش همسری کنه هر شب بهش بده از زندگیشون لَذّت ببرن😌
والا😆تامام🤫
خوشم میاد کانگین در عین خونسردی تمام جریانات و میبینه،حل میکنه،توضیح میده و غیره و غیره و غیره😂🤪
یعنی اصن خم به ابرو نمیاره🤦🏻‍♀️😆عالیه این مرد
همینه تونسته کنار این دوتا وحشی دووم بیاره
داره کم کم پاییز میشه و داستانم حال و هوای سردی و بارونی و اینا میگیره...و من مرگ😵از کادر خارج میشوم🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️
من عاشق زمستون و بارون و هوای سرد و این چیزام و در کل خیلی ذوق دارم واسش
و خب اینا همه یعنی این که نقطه عطف داستان(به گفته ی خودت)و شروع المان های مورد علاقه ما در داستان تو این فضا ها قراره باشه و این یعنی بهشت😍😍
ایه ایه🤤🤤💃🏻💃🏻
خلاصه که خسته نباشی مرسی که سر تایم آپ میکنی و ب فکر مایی
با تشکر،خواننده ی منتظررررر پارت بعد😁
مثل همیشه لاو یو💜💜

پکیج دمپایی😂😂🤦🏻‍♀️مرسی

پاسخ:
دوباره صدسلااام
عا برا همین گفتم قسمت شیش اوج میگیره  ،و کاملا منظورم اوج گرفتن دعواها تا چنددد قسمت آینده بود..
عافرین . اون شخص هیوک بود.. به هر حال که هرچقدرم هات داگ باشه یه شخصی با ای کیوعه صد و هشتاده و از یه ماهیه لجباز غرغرو کمی آدم تره 🤭🤭
میدونی ، بخاطر این بود که تایم زیادی با هم نبودن که بخوان دعوا کنن. کل تایمی که تو خونه بودن همون صبح زود بود که فقط باید آماده میشدن میرفتن  دیگه عصرم که کانگ اومد دنبالشون ،فقط یه سر صبح وقت داشتن که اونم دعوای لفظی کردن.. خدا نیاره که قرار باشه زیاد تو خونه تنها باشن!
کنجکاویه بسیااار جذاب و به جایی بود ،البته من جوابت نمیدم احتمالا تو قسمت هفت میفهمی اگه یادم باشه
حالا خوبه این دفه مایو پوشیدددد ،دفه بعد همونم نمیپوشه🤭
تو رستورانم به بیراهه کشیده میشی عاخه ؟
باید تو شکلاته جایزه ت کافور بریزم ،با منم بحث نکننننن الا بلا باید بخوریش
آفرین دقت خوبی بود چون هیوک کسیه که به معنای واقعی پرفکته و هیچی نیس ک نداشته باشه و بلد نباشه پس اون یه مسئله ای داره  البته نه چندان پیچیده:)
منم خوشم میاد ،تازه بین خودمون باشه... وقتی لی دونگهه رو داماد خطاب کرد من از پهنا شرحه شرحه شدم 😌😌
کانگین قربونش برم اینه ی نمادین ی یه آدم خونسرد و متینه😎اصلا تنها گزینه برا تحمل دوتا سگ توله س
وای چ حالی بده تا آخر پاییز من هم نفسو آپ کنم 😭😭
منم خیلیییی سرما رو دوس دارم ب شدت جون میدم براش 
آلمان های مورد علاقتو با سس چین چین بخورم منننن 
البته نمیدونم سس چین چین هم داریم یا نه ،اگه نبود با همون رب میخورم
سلامتا باشی 😍😍
سرنگهه🙆🏻‍♀️

عاخ ببین چیکار میکنی یادم رفت ی چیز بگم!!!

این جمله آخر هیوک بود؟!خب؟!احساس میکنم توش احساس نهفته است!!!!

یا اینک تو چشما هم خیره شده یهو ی چیزیشون میشه! 😐

من همه چیو ریختم تو هم 😐😐😐

پاسخ:
نچ
فقط میتونم بگم 
بهت میبالم که به اون جمله به چش یه چیز احساسی نگا کردی .. 

هااای مای دیرست نویسنده!

آیم فاین هو ا بوت یو؟!ایز اوری تینگ خوب؟!

آی کنت اسپیکز فارسی انی مور!!!!

کِلی کِلی آموزش زبانت عالی بود ک لهجه گرفتم!و نمیتونم فارسی سخن بگم!!!

میشه من ی هیوک جیبی داشته باشم؟!(مث زندگی جیبی!!!!درست گفتم دیگ؟؟؟!!!!)

با هیوک ب همه جا سفر کنید!دیگر نگران زبان و ارتباطات خود نباشید!و همچنین نگران هزینه ها!!!!

و بعد از هیوک جیبی میتونیم ب شقا جیبی هم روی بیاوریم 😍

هعییییی شکلات با طعم گردن دونگهه جایزه شنبه من بووووووودددد!!! 😭😭😭😭😭😭 شوهرش ندهههههه😭😭😭😭

میدونی خیلی دوس دارم حتی وقتی با هم اوکی شدن همینطور وشی بمونن! اصلا یکی دیگ از آرزوهای بچگیمه!!!!

چرا همو گاز نمیگیرن؟!

ی چیزی ک تو پارت قبل خیلی دوس داشتم این بود ک دعوا ک کردن کانگین جلوشونو نمیگرفت و هر چی دم دستشون بود سمت هم پرت میکردن !!!!😐😐😐😐

عااااخ خداااااااااا من دلم میخواد خودمو براشون تیکه تیکه کنم!!!!!

واو کی بشه من ،گوست،بشم!!!!!

و اینک ای ددیییی چرا ب این بی جنبه گفتی هیوک نمیتونه شنا کنههههه؟!!!این الان ولش نمیکنه دیگه !!!!(البته با چیزایی ک ازش دیدم!!) و شایدم برا این گفت ک اینا دعوا کنن بیشتر پیش هم بمونن 🙄🙄🙄🤔

عاااااخ پااارت بعددددددددد.....میفهمیم هیچول چی شده دیگه؟!!!!!

ععی ب قربون شخصیتهای فوق العادت...

مرسیییییییی

*بغل محکممممم و پر از فشااااااار*

 

پاسخ:
نیک تنها کسی عست که در اکانت خویش نظر می‌نویسد ...نیک دختری بسیار منظم و با قانون عست...
افرین میبینم که خوب دقت کردی و با خودت تمرین کردی 
بهت تبریک میگم تو از همین الان جایزه رو متعلق به خودت کردی به پاس تلاش های قابل تقدیرت😎💞
اوووف راس میگی یاد هزینه ها نبودم  ،چجوری میشه یه هات که از قضا شاهزاده ام باشع گوگل ترنسلیت هم باشه؟؟ ؟
اما تنها بدیش برا ما همون داگ بودنشه که  یکم تو سفر دردسر ساز میشه که میسوزیم و می‌سازیم
آرزوی بچگیت تا حد زیادی برآورده میشه چون هیوک تا آخرش همین سگی که هست میمونه 
قسمت آخر گوست بشو😍😍تیریخیدااااا
آفرین این سلیطه سوژه بیاد دستش دیگه هیییچییی 
آره آره پارت بعدی می‌فهمیم چی سر چولا اومد 
قربون تو 😍😍😍
له شدن در بغلت

هات داگ😂😂😂😂😂😂

کانگینو بدین من برم سر خونه زندگیم :)😭

این اپیزودم مث همیشه عالیییی بودددد خسته نباشی😍😍😍

ولی من چشمم اب نمیخوره این دوتا هات داگ و کیوت بچ با هم رل بزنن برن تو کون هم عاشق و فلان شن😂😂😂خیلیییییییییی صگگگگگگگ و عن اخلاقن ( البت بطور هات و سکسی ای )😭😍

وایییییییی نمیتونم برا اپیزودای اینده صبر کنممممم

پاسخ:
توام تا حالا فک میکردی هات داگ یه نوع ساندویچه  ؟
سخخختتتت در اشتباه بودی چون اون هیوکه 😌
سلامت باشی مرسییی😍
عا منم همین قصدو دارم ،که عاشق شدنشون خیلی غیرقابل پیش بینی بشه😎
تو میتونیییی

هی بچ .. چیز .. هی مام *_*

من فق جاست اومدم تا قربون برم اند دیدم که نه مثه اینکه تو قراره هی دلبری کنی اینجا =)

ببخشید میگم نمیشه رو ای کیو ما در حد سی و چهل حساب کنی؟ ولا برا ما تا صد و هشتاد نمیکشه

چش هیوک روشن اینجا رو گردن همسرش شرط گذاشی .. واستا بفمه فق .. وایسا حالا 

#کصنمک

سلیطه جوجه مون یه عاتو از عذاب آور این روزاش دستش اومده و خب .. اصن بذا من هیچی نگم!

فق اینکه  " اســتخــر"   قراره بشه یکی از واژه های کلیدیه نفس گیر برا هم نفس که بعد ها باهاش میزنیم .. چیز ینی میمیریم!

تو فق هی بیا از خونه عکس بده هی تصور سازیو برا خاننده هات راحتتر کن

اینقد گشاد نکن مارو .. اینقد لوس نکن مارو لعنتی

من برم به شمبه ها و سه شمبه های بعد این قسمت فک کنم و خدمو بدوزم 

پاسخ:
هی دخمل ممن میبینم ک اینجا میبینمت*-*
علان آموزش زبانم جزو دلبری کردن بود؟؟ ؟
خب دیگه من میدونستم میانگین ای کیو شماها به چند میرسه در همون حد براتون عاموزش گذاشتم 😌
خاک عالم 😶بش نگیااا 
عا شما ک چیزی بگی اینجا عاشوب میشه😌نه ک همه چیو میدونی 🤭
عاح استخر... 
دیگه تقریبا تموم شد ،جز حیاط پشتی و پارکینگ اینا ک اونم بعدا رسیدیم ب استخر میدم
بیا منم بدوز ک برم قسمت بعدو بنویسم هیچ شکری نخوردم هنوز 

فاعک خیلی حس میکنم داره حساس میشهههه

ماهی نینی خوابالو عررر

به عنوان یک الف ١٠ ساله این با اختلااااف تنها فیکیه که اینقدر منتظرشم از الان میدونم فیوریتم میشه

هیوک بگیر ماچش کن دیگه مرسی اهههه

کنت ویت فر شنبه 

 

پاسخ:
جون به حستتتت
میبینی هر چقدم سلیطه باشه تهش بهش میگین نینی و ماهی و اگورمگور 
قدرت دونگهه .. 🚶🏻‍♀️
جون جون😂😂💘

خب سل لام

من صحبت خای قبل خوندنمو بکنم برم😅🚶🏻‍♀️

با تشکر از کلاسای رایگان شما استاد خیلی زبانم بهتر شده

یه چند وقتیم هست از تنتاک استفاده میکنم مهارت های زبانم خیلی بهتر شده

😌😌😌👍🏼

این خونشون خیلی چیزه...🥺🥺😍😍😍عاه

من برم فعلا🚶🏻‍♀️

پاسخ:
سلام به روی ماه مهتابتون
جون بخورم پیش نظراتتو 
آفرین همینجوری بهره ببر 
دفه ی دیگه بهت پکیج رایگان دمپایی طبی میدم بهت جایزه 
خونشون چیزه 😭😍😍😭😭
بدو 

دلام

نمیشه همون قسمت ۶ به بعدو بذاری؟😂

قربون نینی هائه بشم اینقد زود خوابش میبره👼

کی بشه که از مرز تخت خواب رد بشن😱

 

پاسخ:
دلام علکم
ینی الان پنجو نمیخوای؟ 😐
واقعا ک خیلی عجول و لوس شدین باید بزنم شت و پتتون کنما🔥🔥😑
اون روزی ک از مرز رد شن همه چی عوض شده😌

همین؟؟؟
خیلی کم بود😭
توروخدا ب ما رحم کن😭


گمون میکنم هائه از این شنا بلد نبودن هیوک ی شر درست کنه
 

پاسخ:
کجاش کم بود😥
مثل همیشه بود که 
گمون نکن مطمئن باش🚬

سلام😊 وای بالاخره سه شنبه شد🤩

هیوک ایز عه هات داگ😂😂😂😂😂😂 واقعا! هم هاته هم داگ لعنتی!!!

آقا این شکلات چی بود گفتی؟؟!!!☹☹ آخه این چه کاریه با ما میکنی؟!😭😭

 

وای کانگین😍😭❤ چقدر خوبه که این دوتا کانگینو دارن. خیلی طفلکین وحشیای لجباز کوچولو❤🙁

وووییی هیوک نمیتونه شنا کنهههه. کی میشه ببینیم دونگهه میپره تو آب که هیوکیشو نجات بده😍😍😍

"ماهیا هم اگه اندازه تو شنا کنن میمیرن از خستگی" ماهی کوچولو جونم❤😍😭

خب حالا، کی میشه که شنبه بشه! واقعا ممنونم ازت که از خباثت شنبه ها کم کردی! هیچ وقت فکر نمیکردم منتظر شنبه ها بشم😂😂

خیلی مرسی💙 

 

 

پاسخ:
سلام میبینی چه زمان زود میگذره😌😌
بله دیگه هم هاته هم داگه😂😂
شکلات کاکائویی با عصاره ی مزه ی گردن دونگهه 🔥
کانگین معجزه س، ازونا ک وجودش تو زندگی هر کسییی نیازه😭
حالا این شما نکردنش فقط شر میشه براش چون دونگهه سوژه اومد دستش 😑
آره تا چندین ماه شنبه ها روزای خوبی خواهد بود😍
فدددااتا

😢😍💙نمییییدونم چی بگمممم خوب

خیلی خوووبه خیلی دوستش میدارم😢مثه بقیه ی فیکای قشنگتتتتت☻💫

پاسخ:
چرااا😥
خوبه خوشالم💞💞😭

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی