My EunHae Reality

طبقه بندی موضوعی

فن فیک هم نفس قسمت سوم

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۰۸ ب.ظ

 

"هم نفس" 

زوج : ایونهه 

ژانر : عاشقانه 

نویسنده : شقایق 

قسمت سوم 

 

 


 

سلام خوبییید؟ شنبه رسید بالاخره *-*

آخ که داره میشه همون حال و هوای روزای آپ و فیک خونیای دو روز در هفته و همونایی که خودتون میدونین و دیگه توضیح اضافه نمیدم 😐😌

آقا بچهه ها به نظرتون سایز قلم نوشته ی فیک خوبه؟ چشاتون اذیت نمیشه؟ 

من اول برا خواننده هام سایز 14 میذاشتم ولی الان این سایز قلمش 16 عه  ،فیکو میگما اینجا رو نمیگم 😐

بازم اگه میخوایید بزرگترش کنم بهم بگید چون حس میکنم بازم ریزه و اذیت میشید 

حتما حتما حتمااااا بگید ،اگر تعداد کسایی ک میگن بزرگتر کنمش بیشتر باشه واقعا عوض میکنم برا پارت بعد، اگرم نه همین باشه 

 

خعب بریم سراغ داستان *-*

حتما همتون با ورود هیچل به داستان شوکه شدید چون تو پارت اول کانگین به هان گفت مرده 

اما در واقع برادر بزرگ دونگهه زنده س ولی تو کماس:) حالا این که چرا این اتفاق براش افتاده و چرا به جای اتاق مجلل خودش تو اون اتاق زیرشیرونی حقیر و دور از دسترسه رو کم کم میفهمین.

فقط بدونین چولا برادر خونی و تنی دونگهه س ،این حدسیات چیه که میگین عشقش بوده و فلان 😐 عاشق ذهنای خلاقتونم ینیا ولی دیگه زیاده روی نکنید😂💞

و این که افراد زیادی نمیدونن هیچل هنوز زنده س فکر میکنن مرده ، فقط دونگهه و مامانش و کانگین و دکتر خونوادگیشون خبر دارن و چون آقای هان تازه راست دست بابای هیوک شده بود و چیز زیادی ازشون نمیدونس کانگین مستقیم بهش نگفت چولا زنده س چون دردسر میشه 

اووف چقد حرف میزنم من😑حالا اینا رو میخونید 

 

بریم سر عمارت شاهزادگانه خروس جنگی 

گوشه ای از هال خانه هستن ایشون

همینطور که ملاحظه می‌کنید پنجره ی تراس انتهای خونه س 

و همونطور که ملاحظه نمی‌کنید تلویزیون میشه روبروی این مبلا که ملاحظه ش نمیکنین

اون پشتم اشپزخونه س که حالا فرض کنید اپن هم داره 

اصن خونه بدون اپن نمیشهههههه انقد بحث نکنید با منننن 

میز صندلی آشپزخونه خم اون گوشه س که بعدا ازش عکس جداگانه میدم 

 

 

جهیزیه های دونگهه ی سلیطه ی زبون درازمون

 

یونیتز💀

 

این گوشه ای از پذیرایی خونه که چند تا پله میخوره میره بالا 

و تقریبا تو نقطه ی کور خونه س

 

و اینم یه گوشه ی خیلی کوچیک از اتاق خواب سلیطه های وحشیمون:) 

 

 

اگه یکم شبیه به توصیفاتم نیس ببخشید دیگه 

بخاطر اینه که من اول داستانو نوشتم بعد اینا رو پیدا کردم 

نه این که اول اینا رو داشته باشم بعد از رو اینا داستان نوشته باشم 

که البته بخش زیادیشونو خواننده ی عزیزم ریحون اینا رو براتون گرفته 😌

حالا جلوتر بریم باز از بقیه ی جاهای خونه هم عکس میذارم*-*

 

و در آخر 

منو بذارید تا صب حرف میزنم بهم بگید خفه شم 

بای 

بدرود :|

راستی چاقوهاتونو آماده کنید برا این پارت 

بای :|

 

 

 

نظرات  (۳۱)

حوصلم سر رفته بود نشستم از اول هم نفس خوندم😁
تیزرشم دیدم😁
فقط ی سوال تو تیزرش هائه خیلی ناراحت به نظر میاد عین ایناست که شکست عشقی خوردن
انتخاب این صحنه ها تو تیزر دلیل داشت؟

پاسخ:
جون 😍
آره انتخاب همه ی صحنه ها دلیل داشت 
عین اونا اتفاق میوفته 
همش مربوط ب آینده ی داستانه

ممنون

خوب راستشو بخوای از دعوای جنجالی اینا خوشم میاد میدونی چرا؟

چون به خونه و محیط سرد و بی روح و یکنواخت جایی که درش زندگی میکنن یه جورایی لحظاتشون و اوقاتشون رو جون میبخشه و از حالت کسل کننده خارج میشه هرچند یه زمانهایی هم فشار میره بالا و کار به حمله و اسلحه سرد و شمعدون میرسه.

احساس میکنم هر دو از طرف همدیگه یه خورده به توجه یگدیگه نیاز دارن,

از رفتار هر دوشون معلومه که نمیخوان همدبگه رو اصلا و ابدا درک کنن چون نفرتشون که حتی ممکنه پایه و اساسی نداشته باشه فعلا از احساسای دیگه برتره,در حالیکه ممکنه یه جو توجه هر چند ناچیز , باعث تغییر و نحولشون بشه.

یا نکنه به نفر سومی جهت کمی حسادت لازمه ,چون کاملا مشخصه که اینا با یه پیش زمینه تنفر همدیگه رو قضاوت میکنن.

تام و جری که میگن اینان ولی با ورژن خیلی خیلی خشن

پاسخ:
خواهش
آفرین .دعواهای ایونهه تو یک سوم اولیه ی داستان در واقع نقطه ی قوت داستانه 
که از یه دید دیگه بهش نگاه کنیم یه مقدمه ی جذاب و چالش برانگیزه که ادامه ی داستان و بخش اصلی داستان ک هنوز بهش نرسیدیم رو ب شدت تقویت کرده ، اولش شاید غر بزنین بگین اه تا کی دعوا میکنن ولی وقتی رسیدیم به آینده به یه چشم دیگه به این دعواها نگاه می‌کنین و در واقع براتون یه شیرینیه به یادموندنی میشه
کاملا درست گفتییی ، فقط یه تلنگر و بهانه یه محرک نیاز دارن تا بفهمن برای هم چی هستن 

سلام شقا جانم 😍

من دلم میخاد یه طووومار بنویسم برات 

برا تمام خطای ک نوشتی میخام جر بدم خودمووو 😭😭

شقاااا 😭😭😭 میخام فشارت بدممم تو بغلم چرا تو پیشم نیستی عاخهههه این رسمشه لنتی ؟😭😭😭

وای وای عکسای خونشون 😍🤤🤤 چ قصر لوکس و خوشگلیه برازنده شاهزاده های لی دقیقا 😍 

خوب بریم سراغ دعواشون 😐 

خدایییییی هیوک ؟... چاقو میکشی برهههه من با اینکه فاکینگ جذاب بود ولی اونیکه جلوته بیبیتههههه اخهههه ... میبینیم اونروزی رو ک عین چی پشیمونی پسرم 😐🥴 

و پسر ناز و سلیطمونم ک زبونش تا سر کوچه ما درازه 🤤🤤 اخه مادر فدات شه چرا عین فلفل میپری ب هیوکت اخه مثلا شوهرته یکم احترام بزرگتری گفتن 😂😂😂 شیییییش ماه ازت بزرگتره 😂😂😂 وای من اونجا دقیقا میتونسم حرص خوردن هاعه رو تصور کنم 😂🥴

اخه قربونش برم مظلوم من چجوری کوچولو جمع شد تو خودش رو مبل با اون دسای نازش 😭😭😭 چقد بغل کردنی شدههههه بود مطمعنم اگ هیوک اونجوری میدیدتش همون موقه ب پاش میوفتاد معذرت میخاست حرفم نباشه 😐😑

خوب خدا رحم کنه قسمت بعدو 

اینا با وجود کانگین اینجوری بهم میپرن بدون کانگین همدیگرو نکشن ینی من نگرانم اخه 😢😢 

اخه فدای تو بشم اینقد مهربونی به فکر چشای مام هستی  😭 فونتش برا من خوبه شقا ولی برا بعضی بچه ها که اذیت میشن یه شماره بزرگتر کن همونجور  ک خودت گفتی 💙

شقا من میشینم تک تک نظرا و جوابت به بچه ها هم میخونم عایا من نرمالم یا دیوونم ؟🥴

تازه کلیم میخندم از دسشون 😂 خیلی خوبن بعضی نظرا 

شقاااا 😭😭 میخام بیام پیویت کارت دارم 😐

کی سه شمبه میشهههه 😭 

عاه 

پاسخ:
سلام فر بانو ،بلبلکم 🕊️
منم دلم میخواد از پهنا جر بخورم برات که هنوز قسمت سومیم 
و هیچ اتفاق ایونهه ای نیوفتاده ولی تو میگی همه ی خطاشو دوس داشتی:)
*بغل کردنت به صورت مجازی *  😭
خونه فقط این . بقیه سوتفاهمن🚶🏻‍♀️
پوکرت فقط اونجایی ک گفتی بریم سراغ دعواشون😂😂😂😂واقن ب جاس😂😂
میبینی .. یکیشون لاشیه اون یکی سلیطه ی چرب زبان 😐 
حالا این دوتا رو بزاریم کنار هم چی میشه؟ ؟مخصوصا تنهااا؟ آفرین جواب سوالو بدین به صورت تشریحی 🔥
شیش ماه فقط فرررر ولی حرص یه جد و آباد تو همین شیش ماه خالی شده😂😂
اون تیکه بعد از دعوا که رفت یه گوشه رو مبل نشست با چشا اشکیش صرفا الفیش کش بود تا تو تخم چش همه فرو بره که این بشر جدا از این لجبازیاش و زبون درازش یه پاپیه نازه 😐تامام 🚬
عاره هیوک معذرت بخواد 🥴🥴 فر من الان تقریبا داستانو تموم کردم ولی فک کنم تو کل داستان هیوک یه بارم نگفت معدرت میخوام ،حالا ب هر کی
بیا بمیریم برا این جذبه🔥🔥
حالا یکیشون از اون یکی عاقل تره میدونه بدون کانگین نباید آشوب کنن ،حالا می‌فهمیم کیه😎
آره میذارم فونتو رو 17😍خودا نکنه جانم💞
و در جواب سوالتم باید بگم نه دیوونه ای نه نرمال 
تو مهربونییییییییییییی

سلااام

وای خدا من عاشق برادر بودن دونگهه و چولام چه تو واقعیت چه توی فیک برای رابطشون جون میدم توی فیک اون صحنه ارام بخشی که از چولا توصیف کردی واقعا ب دلم نشت

حس میکنم وجودش هرچقدرم که بیهوش باشه برا دونگهه مثله نفس کشیدن میمونه..

اونجاش که کانگین داشت افتخارات هیوکو میگفت هاعه برگشت گفت ای کیوش تو سرش بخوره اخلاق نداره من قشنگ جر خوردم همه چی به اونجاشه بچم..

دعواشوونننن میخواستم بگم پ چتووونهه؟ ارام باشید مثه دوتا گربه وحشی بهم حمله کردن حالا کنترل خدایی

طبیعی یه ما تو خونه هم اینکارو میکنیم ولی شمعدونی؟؟چاقووو؟://///////////

فقط بزا من برا اون زبون دراز بمیرم گرسنش بود غذا نمیتونست بخوره

تصورش برام خیلی نازههه هر چقدم وحشی باشه یجاهایی این ناز بودنش از دستت در رفته :*)

پاسخ:
سلام
وای آره حس عجیب دوست داشتنی ای دارن به عنوان هیونگ و دونگسنگ ،ترکیبشون خیلی کنار هم خاص میشه مخصوصا که دونگهه دونگسنگ موردعلاقه ی چولاس
آره آفرین ،هیچل چه بیهوش چه بیدار نقش پررنگی داره و خواهد داشت تو داستان.
میدونی چون تا حالا اینا رو در مورد هیوک نشنیده بود اینا انقد وحشن که هیچی از زندگی هم نمیدونن فقط دعوا میکنن😂
گودا با نی سوپ خورد *-*
یسسس دقیقا . هر کارم کنه نازه

سلام ^^ فونت خوبه ولی بزرگشم خوب تره .. البته تا جاییکه اگه خواهر کوچیکه بغل ادم نشسته باشه نتونه جمله های اونجوری رو از رو گوشی بخونه 😁😂 

میشه بجای پدرای الانشون کانگین بابای واقعیشون باشه ؟! 😐بخدا که کانگین بیشتر به فکره این بچه هاس تا اونا ..

و آی کیو ی هیوک تو حلقم 😶 اب دهنم یه لحظه داشت میپرید گلوم سر ضریب هوشیش .. خیلی خوب بود .. فکر کنم دونگهه ماتحتش سوخت 😂 

 

پاسخ:
سلام *-*
آره ولی حالا نه که من خیلی جمله های اونجوری مینویسم 😂😂🤭 در اون صورت باید نور صفحه رو کمتر کنی 
کانگین همه چیشونه قربونش برممممممم
خیلی باهوشه اصن پشم ریزون😐

سلام بر نویسنده جانم 

یعنی من میمیرم این دو تا دعوا هاشونم بامزه است بس که میخندم با این کاراشون هیوک یه حالی از دونگهه میگیره که نمیدونی بهش چی بگی کی این دو تا میخوان ادم بشن مرسی نویسنده گل 

کاشکی تو هفته سه بار میزاشتیش اینقدر که ما دلتنگش میشیم

کارتم خوبه 👏👌😍😍😍

پاسخ:
سلام ماهی چااان
منمممم من اصن تپش قلبم میره بالا از هیجان دعواهاشون 
بعصَل دعوا دوس ندارن ولی در واقع این دعواها آخرش ب جاهای بهتری ختم میشه 
انقد ناشکری نکنین همه نویسنده ها هفته ای یه بار آپ میکنناااااا:(

یعنی الان هرچی بیشتر دعوا کنن بعدنا بیشتر عاشق هم میشن تازه تو قسمتای بعدنیا وقتی دعوا کنن خیلی به جاهای خوب میرسن باهم😂💦

تولوخدا شقایق بیشتر بذار یا هفته ای ٣ بارش کن تو نمیدونیییی چقدر سخت و دیر میگذره واسه ما کاش مثلا روزای زوج یا روزای فرد بذاری😭حتی بعضی روزا سورپرایزمون کنی مثلا🤣

پاسخ:
واسه همینه ک میگن نفرت یه ریشه ی عمیق از عشقه😂🔥🔥💀
عایگو آخه کجا شما دیدین نویسنده ای هفته ای سه بار آپ کنه ..همه هفته ای یه بار آپ میکنن ولی من برا دل شما دو بار 
تازه اینم در نظر بگیر که اگه سریع آپ شه زود هم تموم میشه 
حالا هدیه و عیدی اینا بهتون میدم نگران نباش

سلاام بر شقایق عزیز😍ای خدااا..مهربون😍فونت اگه یه کم بزرگتر باشه که چه بهتر

عکسارو ببیننن..چقده خوبن😍پ چییی اپن نباشه که نمیشه که🤤😂حیف این جا نیس شده میدون جنگ این سلیطه ها؟😭😂چاااقو میاری بالا جناب لی؟😐چه خبرتونهههه.تقصیر اون گربه ی شرکم هس که صدا رو کم نکرد.چه خوب گفتی که چشماش فقط معصومه😂💙وحشی خان.رسما میدون جنگه

کانگین چه خوبههه..فرشته اس😭😍

واووو هیوووککک..نابغه ی وحشی جذاب

مرسی شقایق جونم💋خسته نباشی.عالی مثل همیشه💙

پاسخ:
سلام عزیزم 😍
آره حالا قرار شد از پارت بعد یه دونه بزرگتر کنم فونتو 
اینم در نظر داشته باش ک این سلیطه ها به یه ورشونم نیس ک کجا دارن میجنگن😂😂و از چه وسیله ای استفاده میکنن برای حمله 😂
گربه ی شرک نماس فقط ،وگرنه از درون خدای وحشی گری و لجاجته 😐🚬
کانگینم😭✋🏻💞
خواهش میکنم سلامت باشی😍😍

خب خب خب، به همین زودی رسیدیم به قسمت سوم😻

عاقا این انصاف نیس، من اصلن نتونستم بین اون برادری که تو قسمت اول حرفش شد و چولی ارتباط بدم😁 همش فک میکردم اون داداشه شیوونه (چرا اخه؟؟؟؟😂😂)

اوه اوه، کار ددی هام به چاقوکشی رسید😨😨😨😨 خدا رحم کنه

کانگینی مهربون😍😍😍 من حرفم تو قسمت اولو پس میگیرم عاقا این عشخهههه💙💙💙💙

و ما اینجا ددی هائه ی سلیطه ای رو داریم که به وقتش خیلیم رام و ارامه😄 ددی هیوکی باید قلش رو بگیره، بعدش دیگه حله😎

راستش این قسمت خیلی حرف ندارم بزنم، فقط امیدوارم هیچول زودتر بیدار سه و من و داداششو از این نگرانی دراره😢

دوست دار نویسنده ی عزیز هم هستیم💙😍😻

پاسخ:
میبینی چ زمان زود میگذره🚶🏻‍♀️
چرا شیوون 😂😂بعضیا میگفتن دونگهوا رو تصور کردن 
حالا چولا ک خوشگله دونگهه هم خوشگله انگار واقعا واسه برادر بودن ساخته شدن😍
دیدی کانگین خوبه و میگفتی بدجنسه😌
نگران نباش ب موقع ش درست میشه همه چی
فدای شما 😍😍😍💞💞💞

سلام عزیز دل💋💖

ادم میمونه از دست این دو تا چی بگه از دعواهاشون ،عصبانیت های گاه و بی گاهشون از درک نکردانشون نسبت به هم فقط کانگین میتونه باهاشون راه بیاد 

اخ هیوک از دست تو  شش ماه بزرگ تر بودن اینقدر عصبانیت نمیخواد با این بچه این جوری رفتار کنی نمیترسی با چاقو به یه جای حساس تر از صورتش میخورد 😢😭😭😭

وای کانگین نرو چرا این بچه رو به دست هیوک میسپری من از حالا نگرانشم 

طفلکی تا عصر باید مواظب حرف زدنش باشه اقای خشن عصبانی نشه 

مرسی عزیزم دستت درد نکنه فونتت هم خوبه وقتی میخونمش احساس میکنم بیشتر از ۲۰ صحفه دارم میخونمش😍😍😍😭😭😭مقدمه و فضاسازینم عالیه 

پاسخ:
سلام مهربونم 🌠
کانگین واقعا بلده باهاشون راه بیاد .رگ خوابشونو میشناسه میفهمه اگه دعوا کنن آروم میگیرن یا جلوشونو بگیره بهتره یا نه
هیوک ی طوری از این شیش ماه استفاده میکنه که موهای دونگهه رو تا آخر این داستان بابت این موضوع سفید میکنه 
نه اتفاقا دلت برا دونگهه نسوزه چون مسبب همه ی دعواها دونگهه ی سلیطه س😁
خواهش میکنم عزیزممم 
من خودمم با فونتای زیر موافقم ولی به فکر چشای شمام

آغا یه چیزی یادم رف،این همه بابا ننشون دخالت میکنن،خوبه فیلم سکسشونو نخاستن،اگرم میخاستن ،خوش به حال ما میشد،ها ها ها ها

پاسخ:
خاک عالم 😂😂😂😂😂😂😂😂

وای چه قسمت توپی،عالی بود

،کانگین مزاحم،بابا بزار بزنن همو له کنن،بلاخره کنار میان،نمیکشن همو که،واقعا شبیه دعوای زن و شوهرییه،بعدا یادشون میره‌

،هاعه جون حرف نزنی هم میش،اقا تون خسته کوفته از سرکار برگشته،به جای اینکه یه چایی بیاری،جوراباشو در بیاری،...چه فانتزی هایی دارم من

بابا ای کیو ۲۰۰،

دلم براشون کبابه،بزنن زیر همه چیو جلو خانواده  شون وایسن دیگه،ماشاالله  این همه مدرک،یه کار نمیتونه جور کنه،عروس خانوم چه جهیزیه ایی دارن،اوففففف،وای خدا،

بوسسسسسس فراواننننننن

پاسخ:
عاح مرسی *-*
کانگین اگه بفهمه اینا تا دعوا نکنن آروم نمیگیرن میزاره دعوا کنن ولی اگه اون لحطه جلوشونو نمی‌گرفت دهن دونگهه جر می‌خورد از پارگی لبش
دونگهه خودش بلد نیس کراواتشو ببنده دیگه چایی بیاره برا هیوک ؟😂😂
جهازش منو کشته 🤩
بوسسسسسس

سلام به شقایق عزیزمون 😍

نویسنده به این ماهی دیده بودین؟! به فکر چشمامونم هست 😭💓

چرا انقد مقدمه هات قشنگن آخه؟! بعد میگ زیاد حرف میزنم 😐 حرفات دل آدمو میبرن خب 😭 

با تچکر از عکسا من صحنه دعواشونو خیلی خوب تصور کردم فقط یه اپن کشیدم این وسط 😂 راست میگی واقعا خونه بدون اپن نمیشه

الهی بمیرم زد لب قشنگ دونگولمو برید 😞 من از همینجا دارم به روزای پشیمونیتون فکر میکنم

پس میمونم هم باهوشه هم بی اعصاب 😶 خوبه همین فرمون به کشتن جولا ادامه بده 😂💓

میشه واسه کانگین بمیرم؟ 😭 الان ک اینا مث سگ و گربه جون همدیگن تنها منبع آرامش خودشون و خودمون شده 😭💓 

چ خوبه ک هست کنارشونه و حمایتشون میکنه 

آخ کاش قدرشو بیشتر بدونن 

من از همین الان ته دلم خالی شد واسه اون چند ساعتی که اینا قراره بدون کانگین سر کنن 😶

بچه ها لطفا فقط همو نکشید باشه؟!

راستی درمورد هیچول 

مقدمه گفتی فقط دونگهه و مامانش با کانگین و پزشکشون خبر دارن ک چولا زندس ینی بابای دونگهه چیزی نمیدونه؟! دلیل اینک اون قسمت خونه ازش نگهداری میکنن هم مربوط ب باباش میشه؟ یا شاید فقط باباشونو از قلم انداختی 😀 

من بیشتر از دونگهه منتظرم ک بیدار شه 😭 عاشق اینم ک داداش بزرگتره دونگهه هیچول باشه 😆

خب دیگ زیاد وراجی کردم خسته نباشی شقایق جون 😘

پاسخ:
سلام کیمیییی🤩
من اگه به فکر چش شما نباشم پس ب فکر چی باشم 😌 به هر حال قراره که دور هم چند ماه اینجا باشیم تو وب 
داستان بخونیم حرف بزنیم*-*
از دفه ی بعد براتون عاب هویج میگیرم میزارم اینجا براتون جزو خدمات و سرویس دهی رایگان جهت تقویت چشم 😎🔥
آفرین اپن هم تصور کن خیلی مسئله ی حیاتی ایه 
عمدی نبود اون حرکتش ولی دلش خنک شد 😐
میشه ولی هنوز برا مردن زوده 😭😭😭
الان کلشون داغه بعدا قدرشو میدونن💞
ایشالا ک من زنده نگهشون میدارم با چنگ و دندون 🚬
نه باباشو از قلم ننداختم ،عمدا اسمشو نیاوردم چون دلیل داره💀ک میفهمی بعدا 
منم خیلی بهم می‌چسبه تو داستانا دونگهه و چولا برادر باشن😭
فدای تو 💞💞

خب خب...
چیزای جدید میبینم
وحشی گری های تازه حس میکنم
خوبه،خوبه،خیییییلی خوبه!!!!!!!😶😶
(با لحن این زنای جادوگر و نقش بد فیلمای دراماتیک):
ای هیوکجه...حالا کارت به جایی رسیده که چااااقو میکشی رو بیبیت؟؟؟؟؟؟؟
ای دونگهه😳😳😳چه وحشی شدیییییییی!!🤦🏻‍♀️
صبر کن حرفت تموم شه بعد بدون فکر کردن به این که چی تو دستته آماده پرتاب شو!!🙄😒
از سن و هیکلتون خجالت بکشین نره خرا😒😒🤨🤨
عیب نیس؟زشت نیس؟
من هنوز دارم کف و خون بالا میارم!!!
یعنی موقع خوندن اون تیکه چشام اندازه نعلبکی شده بود،ابروهام چسبیده به موهام...لبامم کش اومده بود از خنده
قشنگ شبیه اوسکولا
ولی هم تعجب داشتم هم به شدت خندم گرفته بود
عیییییین دوتا خروس جنگی دهن دریده افتادن به جون هم آخرشم خون و خون ریزی😐😐😐🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
از اینا عشق درنمیاد من میدونم😆😆🤣
بیاین ادامه ندیم😂😂😂😂😂والا🙄🤷🏻‍♀️😕
جالبی داستان اینجاس که بعد اون جنجال و صحنه های خشن در حد فیلمای هالیوودی اون حرکات مظلوم نمایانه ی دونگهه بود ک با اون ظاهرِ...عااااه چی بگم!با اون ظاهر رو مبل تو خودش جمع شد
با یه لب پاره و خونی😑😥
و هیوکجه ای که کلا هیچی به چپ مبارکشون نیس😑
کلا آنننننبلیوبل@-@
اول داستان بازم روانی جذابیتای ای دونگهه ی بیشرف شدم
داشتم با اون توصیفات تصور میکردم که دیدم دارم به بیراهه کشیده میشم گوشی رو پرت کردم کنار😬🤭
سعی کردم ذهنمو آروم کنم🤫
ابهامات در مورد هیچل هنوز هست هیچی حل نشد!!هیچ نظری هم راجع به هیچل ندارم🙄نمیدونم تا کی باید براش صبر کنیم،ولی خیلی مشتاقم بدونم چی باعث شده یه پسر از یه همچین خانواده ای همچون وضعیتی داشته باشه و یه پسر دیگ وضعیت دونگهه رو!!!🤨🤔
بعد از این همه حرص و تعجب دلمم واسه جفتشون ریش شد
اجبار یکی از بدترین اتفاقاییه که برا هر آدمی میتونه تو زندگیش بیوفته
اجبار به کاری یا حسی یا هر چیزی که باب میلت نیس و تحملش خیلی خیلی برات سخته
ثانیه به ثانیه ی زندگی این دوتا جوون درگیر اجباره
تا جایی که دیگ تنفسشونم تحت تاثیرش قرار گرفته
انگار که بدون اجازه و حکم پدراشون اجازه نفس کشیدنم شاید بعضی اوقات نداشته باشن😔😔
توضیحات کانگین واقعا اعصاب خورد کن بود
مگه یه بچه چقدر جون و کشش و توان داره که انقدر ازش بشه کار کشید؟حالا هر چقدرم نابغه و درجه یک!!
دونگهه و هیوک تباه شدن این کاملا حس میشه
بچگی شون،بزرگیشون،احساسشون،افکار و رفتارشون،همش تباه شده 
انگار که دو تا ربات دادن دست خانواده هاشون با دو تا ذهن سفید و گفتن بفرمایین؛برنامه ریزی کنین و استفاده شو ببرین...😔😔☹️
واقعا جنایت کردن در حقشون
و خبببب بعد از همه ی اینا...میریم که داشته باشیم دااااااستان های پارت بعدوووووو شتتتتت
این دوتا کانگین هست دارن همو جر میدن نباشه چی میشه😰😥😰😥😵😵🥴🥴🥴
خداااااا رحم کنهههههه یااااا حسین شهید
دیگ آماده شیم واسه ختمی چیزی(دور از جونشون البته😂😂🤪)
بازم باید بگم که عاشق کانگم و همه چیزش عالیه و بقیه خوبیاش یا نه؟؟🤔دیگ ولش کن هر پارت نمیتونم بگم خودت از اینجا به بعد اینو پیش فرض همه کامنتام در نظر بگیر😁😍😍😍💜
عالی عالی عالی خسته نباشی
منتظرررررر سه شنبه
مثل همیشه لاو یو💜

 

پاسخ:
جووون منظورت دعواهای جدیده ؟
میبینی کلا کاراکترامون چند منظوره ان ،در عین وحشی و خشن و سگ بودن میتونن لاشی هم باشن و چاقو کشی کنن 🥴
من ک خیلی دعوا دوس دارم اینو به عنوان یه راز نگه دار از من 🥴
البته همه دارن میبینن دیگه :|
خعب 
وای مهتاب اینا حتی نگاه نمیکنن ک چی دستشونه  همینجوری هر چی برسن دم دست داشته باشن پرت میکنن سمت هم 😂عاشقشونم😂😂
اهل دلا می‌فهمن دعواهای این دوتا قراره به کجا ختم شه 
و این ینی هر چی دعوای بیشتر ،آینده ی داستان دلچسب تر:)
اون توصیف مطلومیت دونگهه ،خود واقعیش بود 
که لجبازی میگه اخماشو میکشه تو هم با هیوک کل میندازه 
ولی ته تهش زورش ب هیوک ک قدرت بدنی واقعا بالاس نمیرسه 
و همون دونگهه ی شکننده و ناز خودمونه 
بله در جریانم ک هر دفه دونگهه شروع میکنه لباس عوض کنه شماها خشتک میدرین و ذهنتون میره به انادر ورد 😂😂🥴🥴💀
قسمت پنجم ابهاماتش تا حدود زیادی برطرف میشه..هیچلو میگم 
اوهوم قشنگ گفتی 
تو این قسمت از زبان کانگین گفتم ک هیوک چقد تحت فشاره 
ولی دونگهه حتی بیشتر از هیوک داره اذیت میشه چون کاملا زیر بار اجبار فرو رفته مخصوصا که برادرش تو کماس 
حالا اینم در آینده میفهمی چرا
هیوک بخاطر زیاد درس خوندن و کار تو شرکت خسته میشه اما دونگهه کاملا متنفره از این شغل و رشته 
در صورتی ک هیوک متنفر نیس فقط خسته س 
حالا بیا دعا کنیم بابای هیوک کمی سر عقل بیاد و کمتر بهش فشار بیاره و خسته ش کنه 
واقعهاااا جر میدن همو بدون کانگین😐
مگه این ک یکیشون عاقل باشه کوتاه بیاد بفهمه بدون کانگین فاجعه میشه یه دعوای کوچیک 
باشه باشه در نظر میگیرم 😂😂✋🏻
فدااات سلامت باشی💘🌠🚬

فونتو یادم رفت عزیزم یخورده درشت تر باشه خیلی بهتره 😅😍

با کلی تشکر و بوس 💛💋🙌

پاسخ:
چشم چشم✋🏻😍😍😍😍😘

سلام خوبی ؟؟

بجای این دکوراسیون خفن و جان کاه چهار تا توپ و تانک و سنگر در کل یه میدون جنگ قابل تصورتره !😂😑

اینهمه وقت کنار نیومدن چشمم آب نمی خوره تو این اندک وقتم بتونن باهم بسازن 😥

حقیقتا با آدمای باهوش کنار اومدن خیلی سخته اینو تجربه کردم که میگم ...

من فک کنم این هیوک قراره تا آخر جفتک بندازه ببین کی گفتم !!!!

به امید روز های سبز 😍🌿🙊

کلی خسته نباشی عزیزممممم 💜

 

 

پاسخ:
سلام عزیزم مرسی تو خوبی؟ *_*
عا واقعا😂😂😂حالا اینا که سنگر بگیر نیستن فقط مهاجمن 😐توپ و تانکشونم کنترل تی وی و شمعدونی و هر چی برسه دم دستشونه قربونشون برم
اوووه هنوز سه پارت گذشته  صبر ایوب نبی پیشه کن 😌
هیوک باهوش ک نیس هیچ، نابغه س😐پس اصلا نمیشه باهاش کنار اومد 
مگر این که یه تخم جنی مث دونگهه طرف حسابش باشه 
سلامت باشییی🤩

😈اگ گفتی من کیم؟!

اصلنم مشخص نیس🙄

بگذریم...

اول از همه بگو من چجوری فدای شما بشم ؟!

اصلا ی چیز دیگ ک باعث میشه مث خوندن فیکت لذت ببرم خوندن سخنان گهر بارته!

و در رابطه با عکسای خونهه و طرز بیانت 😅 احساس میکردم تور رفتیم خونشون میبینیم مث گردش علمی!

واااای وااای هیچول داداششهههههههه.....داداششهههههههههه.....من احساس میکنم توطئه ای در کار بود برا این حالت و تصادف هیچول!!!!

ولی ببیییین مامانشون چ کردهههههه 💦💦💦 عاخه انصافانست این دوتا داداش باشن؟!🤔🤨

ببییییییین من ب شخصه برا هیوکِ باجذبهِ جذابِ کت شلوار پوشِ سردِ وشیِ (عاخ دلم نمیاد بش بگم وحشی) ....اصلا من مُردم ....

واو واو این کانگین چ خووووبهههه لعنتی اصلا دلم میخواد بهش......(جای خالی را با دانش خود پُر کنید!)

ای خداااا هائه ،هائه،هائه ینی چی بگم من بهش؟!😂😂😍😍😍

عاه زد لب بچه رو پاره کرد!🤦🏻‍♀️

عایش دوس دارم چار روز دیگ ک باهم اوکی میشن ببینم از کردشون خِجِل!!! نمیشن؟!!!

 

خیالت راحت من از حرفاشون و عملکردشون مدرک و اسکرین شات دارم ...تا جو اوکی بشه میکوبم رو میز !!!البته هر موقع بگی میکوبم رو میز!!!

من خبیث نیستما ولی لحظه شماری میکردم برا فیک جدیدت بعد تو اون موقع اون حرفو زدی منم ک دیگ با چشم هایی ک قلب ازش فوران میکرد اینور نشسته بودم و دیگ اون حرکت خبیثانه رو زدم!

و صرفا جهت یاد اوری قولت بود🙄🙄🙄🙄🙄😅

من از سشنبه ک گفتی رفتم تو اتاقم درم بستم تااااا الان اومدم ی موز بردارم برگردم ب کار کثیفم فک کنم ....

حس آزادی میکنم...

ممنووووونم ازتتتت کلی...

خسته نباشیییییی لاو

 

پاسخ:
به به 🤩🤩
اگه اشتباه نکنم اومدی تو اکانتت جووون خوشامد 
فعلا نیکی  بعدش قراره بشی گوست اف نیک 💀😎
عاح ک چقد سخنانم گهربارن 😂😂 هر دفه میام حرف درست حسابی بزنم تهش میبینم خزعبل نوشتم 😂😂
ولی خب خوبه حال و هوای وب و آپ و این روزا به همین شوخیاس 
آره من بنگاهی دارم ،مشاوره املاک میدم خاستی در خدمتم ولی یکم دستم بالاس ،برا پولدارایی مث همین شاهزادگان سلیطه کار میکنم 😎
آفرین احساست درست میگه درباره چولا، تو قسمت 5 میفهمی بالاخره چه اتفاقی افتاده براش 
ژن خوب 🥴🥴🥴🥴🥴🥴
جای خالی را به معصومانه ترین حالت ممکن پر کردم 🥴

آفرین عسکرین بگیر بعدا نشونشون بدیم بکنیم تو تخم چشمشون کارای زشتشونو ،تو فقط بکوب ب میز ،زهره ی هیوک بترکه شاید آدم شه گرچه این تخم جن آدم بشو نیس😑خدایا😑
آفرین بهت میبالم که انقد دختر حرف گوش کنی هستی 
حالا چون دختر خوبی بودی جایزه بهت شکلات با طعم گردن دونگهه میدم ،از اتاقتم بیا بیرون بدو بیا ناهار آماده س ماکارونی داریم 😌😌😌
خواهششش و فدات

چرا با هم خوب نمیشن؟ عاه با این همه بدبختی یکم ب هم نزدیک بشن حداقل مثل همن ک

هیوک یه کم خیلی وحشی نیس؟🙄🙁چاقو کشم شده.؟؟؟ واقعا عین خروس جنگی میمونن😑😑😑

بعد این قسمت همه تصوراتم از کانگین تبدیل ب ی مادر دلسوز شد🤣🤣🤣

سایز خوشم ک خوبه اگه ریز باشه واسه کسی میتونه توی گوشی یا کامپیوتر زوم کنه

پاهاشو بیشتر کن لطفا...اینجوری ک اینا به هم میپرن سال دگ تازه چششون ب هم وا میشه 

پاسخ:
چون باید صبرررر کنی 😌😌😌
یه موقعیت خوب نیاز دارن یه بهونه یه تلنگر که بفهمن چندان هم برای هم بی اهمیت نیستن 
یه کم ک هیچی خیلییییی وحشیه😂😂
کانگین واقن دلسوزه😂همه جوره حواسش ب دوتاشون هس 
آخه بعصیا چشاشون صعیفه باید به فکر همه باشیم 
نگران نباش بعده یه مشت دعوا بالاخره خسته میشن از کل کل کردن 😌

خب سل لام

من باید قبل خوندم پارت یه دور حرف بزنم یه دورم بعدش منفجر شم😂😂🤦🏻‍♀️

فونتش هر چه بزرگ تر بهتر چون من تازه چشم عمل کردم چشام نوئه😂😂

بزرگ باشه بهتر میبینم حال میکنم

ممه نان😁😇

خونشونم که فااااععععک 

چون دقیقاااااا سلیقه ی من برای چیدن خونس!!

اتاقم همین شکلی تو همین مایه هاس😐

همه چی سفید و طوسی!!!البته من عاشق بنفشم هستم که تو اتاقم از اون رنگم استفاده کردم!!

خلاصه کههههه اره اینجوری😅

بریم بخونیم ببینیم دنیا دست کیه!!عجیب منگ هیچولم!

من رفدمممممم🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

پاسخ:
سلام
تو اصن قبل منفجر شدن بیا نطق کن 
نطقاتو خریدارم فقط 
عایگووو چشم از 16 میکنم 17 ببینم چی میشه 
سلیقه ی منم 💀مخصوصا این تم و هارمونی رنگ 
بدو بدوووو

آقا من فونتو یادم رفت😁

به نظر من اگه یه کوچولو بزرگتر بشه خوبه. حالا تا نظر بقیه چی باشه💗

و اینکه: پس چرا سه شنبه نمیشه؟؟؟؟؟؟؟😭

پاسخ:
چشم دفه ی بعد بزرگترش میکنم ببینم خوب میشه یا نه💞
از همین الان منتظر یه شنبه ایییییی😁

هیوک خیلی وحشی شده ها
زد لب بچه رو ترکوند
کانگین عزیز دلم باید تنبیهش کنه

پاسخ:
هیوک وحشی بود و هست و خواهد بود
تا آخرین صفحه ی فیک این آقا زاده وحشیه 😂
اما از این وحشیای دوس داشتنی :) 

سلام😍💙 

چقد مهربونی اخه تو که به فکر چشمامون هم هستی😍💙 

جووون خونشونو😎 بله خونه ای که اپن نداشته باشه خونه نیس😂 مخصوصا که خونه ی ایونهه باشه😋وای ذهن معصوم شیپرم🙈

شما فقط حرف بزن مای نویسنده😍💙

بعل😶 هیوک کی این همه وحشی شده😶😂 چاقو میکشی رو دونگهه😑😂 

دونگهه رو که تصور میکنم (فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه چیزه) یادم میافته😂😂😂 لنتی فلفله😂 با اون زبونش😂😍

عاغا میشه برا کانگ بمیرم؟😍 چقد جذابه عاخه😍

ینی چی کار میکنن بدون کانگ😍😂 

برم یه گوشه بشینم تا سه شنبه شه🚶‍♂️

 

 

پاسخ:
سلام جانان
آره دیگه شما میخونین پس به فکر کی باشم 😌😌
مخصوصا اپن تو فیکای ایونهه ای به اندازه ی تخت دونفره به شدت حیاتیه 😐من بدون اپن نمیتونممم هندل کنم یه فیکو 
کلی از اتفاقات رو اپن میوفته 😂😂😂😂آفرین به چیزای مثبت نوزده هم فک کن 💀
هیوک لاشیه دونگهه هم سلیطه س 😂خیلی با هم مکملن 
بله میشه من از قسمت اول حلال اعلام کردم هرگونه فعالیت خودکشی رو برا کانگ 🤭

چه کارا خطرناکی میکنن اینااا😶کلشون بو قرمه سبزی میده😐نکنید اینکارارو😑😂کاش تعداد صفحات بیشتر بود😐😅🙂فونت هم خوبه..ممنون🌼

پاسخ:
یه روزی میشینن به کارای زشتشون فکر میکنن نگران نباش 😌صدرصد تضمینی😌
خوبه دیگه چون هر پارت به اندازه گنجایشش چند تا اتفاق رو تو خودش میگنجونه که الان هنوز در مراحل اولیه س 
خواهش💘

کانگین ایز ماین :))))

من توی اون چپترایی ک پای دونگهه یه زخم کوچیک بشه و هیوک اسمون و زمینو بدوزه ب هم ، یه سلام و عرض ادبی خدمت هیوکه این چپتر باید داشته باشم :/ کصخلا ، باسن ب این خوشگلی در دسترسته اونوقت چاقو میکشی روش؟ دگ چی؟ 

پاسخ:
ژون نفس ماس
حالا فعلا تا یه مدت با این هیوک کنار بیا  البته دونگهه ی آقا زاده هم کم نمیاره قشنگ هیوکو میشوره تو دعوا 😂😂
چاقو کشی میکنه مرتیکه لاشی 

سلام 

وایی مگه ژانر ننوشتی عاشقانه اینا که همش به هم میپرن که 

انقدر فیک رمنس ازشون خوندم که تحمل ندارم هیوک به جز بیبی من به دونگه چیز دیگه ای بگه😂😂😂به هر حال خوب بود عاشق دکوراسیون خونشون شدم درمورد سایز نوشته ها هم  لطف میکنی یه کوچولو بزرگ ترشون کنی مرسی💙💙

پاسخ:
سلام
گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی😌
فعلا تو مرحله ی دعوان بعدا بهتر میشن 😂
اه خوبه🤩باشه عزیزم ببینم بقیه بچه ها چی میگن حالا 

وای که چقدر شنبه ها دیر میگذره😁 با سلام😎😘

هر چقدر سعی میکنم حدس بزنم این دوتا واقعا چطوری قراره با هم خوب شن به هیچ نتیجه ای نمیرسم!! زیادی وحشین😂 کنترلو شاید بتونم قبول کنم ولی آخه شمعدان فلزی سنگین؟؟؟؟ 😐

هیوک نامرد😶 زد بچه مو نابود کرد😑 اصلا هم تقصیر دونگهه نبود! همین که گفتم!😁

ولی خدایی بیچاره کانگین. چی کشیده از دست این دوتا😐

عجب عکسایی😍 منم یدونه از اون نقطه کورا میخوام😭

مرسی💙

 

پاسخ:
سلام سلام 😎✋🏻
اصن مزه ش ب همینه که نتونی پیش بینی کنی 
خیلی وحشیننننن 
کانگین عادت کرده ،فقط اونه که بلده چطوری کنترلشون کنه
منم میخوام 😭سرمایه از تو کار از من 😂💞
فداااا

سلام

حرفات در مورد عمارت مثل این مشاوره املاک ها بود که دارن در مورد کیس مورد نظر به مشتری توضیح میدن:)

پاسخ:
سلام
خاک عالم..میبینی از هر انگشتم یه هنر میباره ،برم تو کارش 😂

هاییی

دعوا با چاقووو؟؟؟بیخیال از یه آدم با ضریب هوشی ۱۸۰ بعیده اینقد زود و زیاد جوش بیاره!اگه ضریب هوشیش اینقد بالا بود باید میفهمید که دونگهه زدن نداره😢😢😢خر نفهمم😢😢😢ببخشید دیگه 😂آفرین دونگهه خیلی خوبه که اصن کم نمیاره.واالللا از صدا تلویزیون خوشت نمیاد برو جا دیگه😛😛😅

پاسخ:
های نینننن
وحشیه دیگه ،به قول دونگهه ای کیوش بخوره تو سرش اخلاق نداره 🤭😂😂😂
باهاش لج داره وگرنه کم میکرد😂

حال و هوای خونین دو روز در هفته *__*

یعنی نویسنده به این مهربونی کجای دنیا سراغ بیارم که به فکر اذیت نشدن تخم چشم خواننده هاشه؟

خب بمیری که اینقد حواست به همه چی هس اه .. بعدا بیا درست به فوشت بکشم

 

هم نفس توانایی اینو داره که خیلیارو با هیچل هیونگ یه پتال با ادب و بی سر زبون کنه که کارشون جز جیغ بیصدا کشیدن واسش هیچ چیز دیگه ایی نیس

بگردم واسه هان که اطلاعات زیادی راجبش نداشت خب .. بیاد بشینه کنارم قشنگ واسش همه چیو توضیح میدم TT_TT

 

میگم که .. به نظرت .. امکانش هس .. من یکم رگم بزنم واست؟؟؟

مردم با این عکسا یکی بیاد نیش باز من جمع کنه!!

اینقد قشنگ واسه هرکودوم کپشن نزناااا .. گفته بودم حرف زیاد بزن نگفتم دلبری کن اینجا که 

ریحون اب شد دیگه!! منتظرم ببینم واسه بقیه عکسا قراره چطوری کپشن بزنی :  )

عاح .. همیشه اینقد زیاد حرف بزن!!

بای 

ها و راسی دلبری م نکن

بازم بای ..

پاسخ:
نخیر هنوز از پارتای شونصد ب بعد خونی میشه '-'
آره دیگه خواننده بنده خدا میخونه من ک نمیخونم، بعضیا چشاشون ضعیفه
دیگه از اینجا ب بعد حق با خواننده س، شما ک هیچی نگفتین گفتم حتما سایزو دوس داشتین 😥
جووون خدا کنه  ،بعد از هم نفس صف پتالا رو ببینم *-*
هان آقا ک آخرش پسرخاله میشه قربونش برمممم الان نیوعه

نچ امکانش نیس😐غ ن 😑
دیدی ب همه گفتم اینا رو ریحو بم داده :)
ب من نگید حرف بزنم دیگه ول کن نیستم اقاااااا 
بای چشم‌ 😂😂

آخ جووون قسمت جدید😍😍😍
عکسای خونه دل منو بررد😍😍😍

پاسخ:
بله🤩🤩🤩🤩
جون

سلام. میبینی این دفه اولین نفریم ک کامنت میزارم😁  ولی دیگه ناامید شدم. فک کنم هرچقدرم اصرار کنم بازم قرار نیست هر روز آپ کنی... ولی هنوز به روز درمیون امید دارم😁

 

پاسخ:
سلام آفرین ب سرعتتتتت
آخه مادر کجا رو دیدی یه فیکی هرروز آپ بشه 😑 واقعا سرم شلوغه و وقت نمیکنم وگرنه بیشتر براتون میزاشتم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی