My EunHae Reality

طبقه بندی موضوعی

فیک "هم نفس" قسمت اول

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۰۷ ب.ظ

 

"هم نفس"

زوج : ایونهه

ژانر : عاشقانه

هپی اند 

نویسنده : شقایق

قسمت اول

 


 

خب سلام

بالاخره شنبه رسید (*.*)

یادمه وقتی فیک 5 ساله رو شروع به آپ کردم همین حول و حوش اواسط و اواخر مرداد بود

و حالا بعد از یه سال با "هم نفس" برگشتم :)

 

شاهزادگان لی را به حضورتان معرفی میکنم :|

 

دو تا شخص شخیص که قراره از اول تا انتهای داستان ما را با شخصیت ها

و البته رفتار نا به هنجار خویش از پهنا جر بدهند 

مخصوصا هیوک :|

آقا من هی میخوام حرف بزنم یا میبینم هنوز فعلا تیزر گذاشتم

یا میبینم هنوز قسمت اولو گذاشتم و خواننده های طفلان مسلم هنوز چیزی نخوندن

که من بخوام براشون شرح بدم:|

پس اینبارم سکوت میکنم و حرفامو میذارم برا پارت دومه مادر مرده

بیایین برا روزای آپش هم تصمیم بگیریم 

به نظرم شنبه خوبه

حالا این که یه روز در هفته باشه یا دو روز بستگی به استقبال داره

اگه این سایلنتای نامرد خودشونو نشون ندن هفته ای یکی آپ میکنم در غییییییر این صورت هفته ای دوتا

حرفم نباشهههه ساکتتت شلوغ نکنید

 

خب شما رو فعلا با قسمت اول تنها میزارم 

و انقد دلم تنگ شده براتون که نگم براتون *-*

بریم که وارد دنیای بزرگه هم نفس شیم :)

 

اعوذ بالله من الشیطان رجیم

بسم الله الرحمن الرحیم 

:|

 

 

نظرات  (۳۶)

سلام ببخشید خیلی تعریف این فیکو شنیدم و خواستم دانلود کنم اما هیچکدوم از پارتا برام لینک دانلودش نمیاد میشه بگید چیکار کتم

پاسخ:
سلام عزیزم لینکا رو پاک کردم چون آپ تموم شده. واسه همین باید صبر کنی تا فایل کامل رو منتشر کنم 

اولین چیزی که بعد از تموم شدن این پارت به ذهنم رسید این بود که این دو تا اصلا با هم خوب میشن

خییییییلی این رابطه مزاج مسخره ایشونو دوس دارم...با وجود اینکه ده ماهه با همن همینطور به دعواهاشون ادامه میدن و کوتاه نمیان

میخوام زودی بخونمش...فقط ناراحتم چرا زودتر نخوندمش

پاسخ:
اشکال نداره هیچ وقت دیر نیس. خوش اومدی به جمع خواننده ها ^^

شقاااااااایق من بالاخره اومدم ک بخونمش

قسمت اولشو میخونم بعد وقت کردم میام بقیشم میخونم فعلا همینو وقت دارم بخونم بعدش میام نظرمو میگم😘لعنتی دلم میخواد بشینم کامنتای پستاتو بخونم چ خوبن ولی حیف زمانم نمیکشه:(

پاسخ:
سلاممممم  لادن
اخجونننن بالاخره اومدی *-*خیلی خوش اومدی 
عب نداره نیازی ب خوندنشون نیس ک ولی بعضی از بچا هستن علاقه دارن بخونن کامنتا رو😍

منظورم این بود که زبون تند و نیشدار دونگهه دستکمی از تازیانه نداره... یه تشبیه بود:)

پاسخ:
آهان بله🤩

سلام

من که فکر نمیکنم دونگهه سردمزاج باشه. احتمالا فقط به یه تلنگر نیاز داره تا آتیش درونش فوران کنه.

یه دونگهه با زبون دو و نیم متری با سهمیه ی 60 درصدی تو شروع دعواها بهتر از یه دونگهه ی مظلوم و تو سری خوره... اون هم در مقابل یکی مثل هیوک.

البته به جای زبون بهتر بود از کلمه ی تازیانه استفاده میکردی!

پاسخ:
سلام عزیزم
آره خب. حرف قشنگی زدی 
دونگهه یه محرک یه بهونه نیاز داره تا خوده واقعیشو نشون بده 
و خیلی عاشقشم ک لوس و بی دفاع نیس و مقابل هیوک بهترین شخصیتو میتونه داشته باشه 
تازیانه چرا؟ تازیانه ک ینی شلاق😶

درود صد بدرود،

خوش اومدی،عزیزممممممممممم

از همین اول معلومه چیه،جوووووووونننننننن

فقط کتک کاری کم داره خخخخخخ ها ها هاه،مریض هم نیستم،ها ها ها

ولی واقعاعاشقم عشقاییم که بعد نفرت به وجود میاد،

زود زود اپ کنیا،پلیز پلیز

بوسسسسس

پاسخ:
سلام یاسیییییی
مرسی 😭😭😭
آره از اون جوناس🥴🥴
کتک کاری ب نظر من ک خیلی حال میده سادیسمی هم نیستم😂
واقعا اون عشق بعده نفرت لذت داره 
بوووسس

مرسی که با قلم زیبات دوباره برگشتی

دو تا لجباز و سرسخت با هم زندگی کنن چی میشه😯😯😯

تا اینا بخوان با هم به تفاهم و توافق برسن ما پیر شدیم

پاسخ:
لطف دارییی عزیزم
حالا حالاها باید شاهد دعوا باشیم :)
ولی ب تفاهم رسیدنشون لذت بخش ترین اتفاق میشه😍

تازه داشتم گرم میشدم و باهاش خو میگرفتم که تموم شد، عه یعنی چی آخه*-*

پاسخ:
بیییست صفحه بووود

چقققققققد خوووب بود *.*  خیلی وقت بود ازین داستانا که اولش لج بازیه و چس و ناز ِ متنفر بودن در میارن نخونده بودم . و اینکه یادم نمیاد اخرین بار کی ازدواج اجباری خوندم و حال کردم T_T خیلی خوب شد اینجوری نوشتی.. اصن تا فهمیدم زوری مزدوج شدن ناله سر دادم .

و چقد شاخن این نجیب زاده آقا ها .. مخصوصا با تاپ شلوارک U.U 

به شخصه که با قانونا خیلی حال کردم فقط کم مونده بود هان قانون بذاره بگه خود =€ ار=$ ضاییشونم جلو هم انجام بدن ^.^ 

خلاصه که منتظر جر خوردن از سر لجبازی اینا هستیم . 

خودتم که خیلی ماهی ^.^ دستتم درد نکنه مینویسی 

 

پاسخ:
عاح ممنااان*-* عا اینا عین سگ و گربه ان 😂😂خیلیم بدتر رر
این ی ژانر متفاوت از ازدواج اجباری خواهد بود😍 ژون این ژانرو دوس داریا 
تو سگ سرما تاپ شلوارک میپوشه - _-
😂😂😂😂😂😂آره همین مونده بود 
خواهش میکنم فداااات🕊️

سلام گلم.چه خوب که برگشتی ،خیلی شروع فوق العاده ای داشت ،متفاوت و جذذذذاب.واسه قسمت بعدی خیلی هیجان دارم زود به زود آپ کن دست گلتم درد نکنه بیبی😘😘

پاسخ:
سلام عزیزم مرسیییی ،خداروشکر ک ب دل نشست   چشم عزیزم خواهش میکنم 💞😍😍

سلام بر نویسنده خلاق و بهترینمون 

فوق العاده بود😱💓

منتظر قسمت بعدش هستم ما که جون میدیم تو هفته دو بار بزاریش بس که عاشقش شدیم 

پاسخ:
عه یه ماهیه دیگه *-*
سلام گلم 
مرسی😱🦋😀
ایشالا ک تا آخرش باب دل بمونه برات 

سلامممم

واقعا نمیتونم صبر کنم تا قسمت بعدی

عالی بودددد عالیییییی مثل همیشه

 

پاسخ:
ماهی نظر میذاره
سلامممم
مرسیییی مرسی

سلام

خوشحالم که برگشتی 😍😊

ما بی صبرانه منتظر قسمتای بعدیش هستیم 🤗

دوبار در هفته خوبه دیگه من خودم هر دفعه برات نظر میذارم ❤ خوبههه ؟

موفق باشی عزیزم 💋

پاسخ:
سلام مرسی عزیزممم
خودمم خیلی دلتنگ بودم 😭
تو عزیزی   معلومه که خوبه 
فدایت

وااای شقا اصلا پست دیدم باورم نمیشد و اینقد هیجان داشتم دوس نداشتم بخونم (عاخه موقعیت درستی نبودم و نمیتونستم عر بزنم!!!!)

بعد هعی فایلو باز میکردم هعی جیغ میزدم میبستم :| دیوونه شده بودم و من تو رو نمیبخشم:|

ولی بالاخره با خودم کنار اومدم...

ینی دعا کن ی روز من تو رو از نزدیک نبینم وگرنه خونت حلالِ!!!نه عاقا میخواستم بگم اینقد فشارت میدم اینقد فشارت میدم ک یکم از این حالم بهتر بشه!

من عااااشق شاهزادگان لی اممممم ....ینی میخوام خودمو براشون جر بدم...‌

نه تنها خودم بلکه تمام کسایی ک اطرافمن!!!!

با اینک دوس ندارم از هم متنفر باشن (ک نیستن خداروشکر!) ولی نمیدونم چرا با همین تنفرشون هم حال کردم !!!!

همش دوس داشتم ب جون هم بیافتن تا ببینم چجوری دعواشون میشه!مخصوصا وقتی کانگین گفت شصت درصد بحثا رو دونگهه شروع میکنه 🤣🤣🤣🤣جناب هان ' از آن نترس ک های و هوی دارد!از آن بترس ک سر ب تو دارد!' بعله عاقای هان...

البته بهش حق میدم چون بچه چهرش غلط اندازه 🤣🤣🤣🤗

ای ماااادر هیوک بهش گفت تو اگ دختر بودی تا حالا ازم حامله بود 😂😂🤣🤣🤣🤣 

و احساس میکنم اون تیکه ک مزاجشو گفت میخواستی ما رو برای صحنات:| خاصشون:|||| خیلی ریز آمادمون کنی!!!!😅شایدم ذهن من از معصومیتش خارج شده!🙄

شاید باورت نشه ولی دلم ب شدت برا کانگین رفت....ای خداااا فک کن چقد حواسش بهشون هستتتت....

وااای قوانینشوووون....واااااای 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

البته فک میکردم قانون آخریه یکم سنگین تر باشه ولی خو همونم برا کسی ک مثلا از اون مکان و شخصی ک میخواد همراهیش کنه متنفر باشه خودِ جهنمه!!!!

ینی اینقد خوب توصیف کردی ک قشنگگگگگ میتونستم همشو ببینم انگار دارم سریال میبینم نه اینک فیک میخونم!

ینی خودت ی چیزی بگو ک بهت بگم !عاخه من نمیدونم چی بگم بهت عاخه دختررررررر....

برم با تصورتم لذت ببرم ...

ممنونتم ی عااالمه ...

ماچ های گنده ب سر و صورتت....

دوستت دارم باشه؟!

خسته نباشییییییییییی 

پاسخ:
طومار نیک وارد می‌شود ..
خیلی بهشته برام ک سرسری ردش نکردی و گذاشتی تو یه موقعیت خوب:)
آره از بس دیگه طولش دادم دقققق دادم شما رو بمیرم الهی 😭😭😭😭
خداح منم دلم میخواد ببینمت حس میکنم بغله نیک خیلی مزه میده*-*
این شاهزادگان اشراف وار و سلیطه هفت خوانانه لی واقعا جای جر دادن دارن :    | نگم برات...
این جنس تنفر از اون جنساییه ک خیلی می‌چسبه، هی دعوا کنن بزنن تو سر هم بعد تو این ور براشون جر بخوری از شادی ،واقعا همچین حسی میده
قربون چهره ی غلط اندازش بدم اصن با اون چشای سگش همه رو میترسونه یا عاشق میکنه  بین همین دو مورده فقط 
و بله باریکلا ک از همین لقب گرم مزاج به جاهای باریک فکر کردی 🤭🤭
حالا ی درصد فک کن تاثیر نداشته باشه 💀
نه تو هنوز معصومی اشکال نداره بزا ذهنت بره سمت این چیزا چون درسته 
کانگین خیلی فرشته س.. خیلی ها خیلی 
قانون آخری سنگین بود اولش . چون هیوک متنفره از کلیسا اااا و دونگهه هم متنفره از این ک هیوک باهاش تو کلیسا هم باشه 
ک با پادرمیونیه پدر کانگ تا حدی سبک شد 
خواهش عزیززززم 
خیلی ذوق زده م کردی 
لاو یو 💞💞💞🦋
  • دیوار عمارت
  • شقااااا اون جنس قلمت بود نه نجس 😂😂😂😂😂😂😂من گاهی دستام میرینن کلماتو اشتبا مینویسم مثلن بجا سیلی مینویسم لیسی |= چن روز پیش پی وی زهرا وی ای پی رو نوشتم پی ای وی 😐😂😂زهرا فک کن از شدت هیجانه که هست از شدت هیجان چیز دست میشه 😭 خلاصه که اون جنس قلم فاکیته |= ❤

    پاسخ:
    خودا دیوار عمارت لی داره برام کامنت میذاره*-*
    آره میفمم فدا سرت 😂😂😂😂💞💞
    مرسی هفت خوانم

    سلام عزیز دل ❤💋

    اول از همه نقش کانگین خیلی دلنشینه یه مرد خاکی و صبور که تو رفتار وباوقار بودن و سنجیده بودن کاراش ادم رو به سمت خودش میکشونه که تو خیلی قشتگ بهش پرداختی فضای داخل یک عمارت که میتونه سختی های خودشو داشته باشه اما اون با هوشیاری و درک بالاش تونسته اعتماد دو خانواده که پسراشون رو به اون سپردن و اون این اعتماد رو به دست اورده خیلی بزرگه😍❤

    دو پسر از دو خونواده متفاوت ولی از نظر ثروت و پول یکسانن ولی حاظر نیستن حتی یه لحظه هم یکدیگرو تحمل کنن خیللی سخته اونم ده ماه 

    که با هم زندگی کنن 

    درنگاه اول هر دو مغرور و شرورن اما دونگهه خیلی تو خودش میریزه و 

     سعی میکنه  در مقابل ناملایمات هیوک و بی احترامی به عقاید و علایقاش چشم ببنده ولی بعضی وقتا نمیتونه چیزی هم نگه ولی در کل دونگهه نسبت به هیوک یه کم فهمیده تره

    هیوک خیلی عصبانی و شرور و خودخواهه هر دو تو یک شرایطن ولی حاضر نیست طرف مقابلشو که دونگهه هست اونو هم درک کنه و خیلی رک و راحت حرفشو میزنه و براش مهم‌ نیست کسی ناراحت بشه یا نه وای وقتی میخوندمش مو به تنم سیخ میشد یه مو بلوندی اینقدر خشن باشه ولی واقعا ترکیب این دوتا کنار هم اونم تا سه ماه و  خورده ای ججوری بتونن با هم را ه بیان خیلی جالبه اینکه بعضی از کارهایی که خودشون هیچ وقت انجام نمیدادن الان باید انجام بدن من از الان عاشق این دو پسر لجباز شدم 😍😍😍😍😍😍😍🔥🔥

    مرسی عزیزم قلم تو همیشه درجه یکه تو هفته دوبزار 😍❤❤❤❤

     

     

    پاسخ:
    سلام فائزه🤩🤩
    خیلی خوبه ک اینجوری به شخصیت کانگین دقت و توجه کردی و بعدش تجزیه و تحلیلش کردی و باید بگم آفرین امتیاز صد میگیری ،خیلی راحت باهاش خو گرفتی و هر چی ازش گفتی درست بود آفرین واقعا ب دلم نشست . چون کانگین واقعا مرد بزرگیه و شخصیتش کم کم در روند داستان برا همه عین کف دست میشه اما تو با کمی دقت از همین اول شناختیش 
    دوتا زندگی مشابه و دو تا شخصیت متفاوت که هم شباهت‌هایی دارن هم تفاوت هایی ،اینطور نیست ک دونگهه سفیدی مطلق باشه و هیوک سرد و کاملا خاکستری ،دوتاشون دو تا اشراف زداه ی دست نیافتنی ان ،دونگهه کمی آروم تر و هیوک کمی غیراجتماعی
    ارههه واقعا آدمو عاشق خودشون میکنن مخصوصا هیوک اونم بدجووور 
    خواهش عزیزم سعیمو میکنم 😍😍✨

    وااااااای بالاخره آپ شد😍😍😍😍😍😍

    این فیک واقعا محشر و رویاییه... با اینکه تحمل اینجور متنفر بودنشون از هم رو - حتی تو داستان - ندارم، اما بی صبرانه منتظرم روند این داستان و اتفاقاتی که قراره بینشون بیفته رو با جون و دل بخونم😄

    کانگینیه بدجنس😢 به ددی هائه ی مظلوم من چیکار داری؟ البته ددی هیوکمم که نفسهههههه😻😻😻😻

    وااااای خدا چی میشد من واقعا دختر این دوتا عشق بودم؟؟؟؟😭😭😭😭😭

    پاسخ:
    ارههه🤩
    جانم چون ژانرشو دوس داری؟ یا چیز دیگه ای جذبت کرد؟ ؟
    تحملشو داشته باش چون هر چی تنفر بیشتر باشه رسیدنشون ب هم دلچسب تره 
    چرا کانگ ب جنسه؟ کجاش بد بود بیچاره م😭
    عایگو 🥺

    فقط میتونم بگم خیلی خیلی خیلی خوب بود*-* عاشق دعواهاشونم. قشنگ جذبم کرد و به شدت منتظر ادامه اشم اصلا قند تو دلم آب میشه وقتی به ادامه اش فکر میکنم. زود زود بذار^^ ممنون :)

    پاسخ:
    فقط میتونم بگم مرسسییی*-*
    خوشحالللم ک دوسش داری 
    چشم

    سلام^-^

    فاک عاشقتم میدونی دلم یه فیک ازدواج اجباری جدید میخواست ماچ رو لپت بیب موضوع اشم جدیدعه بسی جذبش شدم عررررررر عاشق توصیفات فیکاتم لامصب رسما حس میکنم فیکو عین فیلم جلو چشام میبینم تیکه قوانین باحال بود😂 دونگهه قراره سلیطه باشه؟ حرومزاده مزاج مسخره😂😂😂 وای هیوکش گرم مزاجه *تصور پارتای مثبت هیجده*😂😂 اون توجه با تنفر هیوک به دونگهه نمیدونم چرا همش این جمله از ذهنم رد میشه فاصله بین عشق و نفرت باریکه😐  میسی بیب عالیه منتظر ادامه اشم 😍

    پاسخ:
    سلام +-+
    ایول پس ژانر ازدواج اجباری دوس داری 
    عین خودم 💀
    ب یه ورمون که ایونهه از قوانین بدشون میاد   ما ک دوس داریم 🤭🤭🤭🥴🥴🥴
    عاح آره از همین الان فانتزی بزن 🤭😂😂🔞
    آره تازه باریکیش اندازه یه نخه ،زود دریده میشه😐
    خواهش بیب

    شقا اخه من بتو چی بگمممم 🤯🤯

    هربار با داستانات شاهکار میکنی چرااا 😭😭😭🥶

    چقد خوب شرو شد داستان یه شروع طوفانی و متفاوت 😍

    شنیدم میگن عشقت همونی میشه که ازش متنفری چقدم شدییید از هم بدشون میا سایه همو با تیر میزنن ای جان که 😂

    وای چهقد کانگین خوبه من عاشقش شدم همین اول کار😫

    آقای هان اخه ما باید دس شمارو ببوسیم با این قانونای خاصت امیدوارم قانونا مثبت هیژده هم اضاف کنه 🤤🤤🤤منحرفم خودتی😌

    خلاصه که شقاااا بازم زندگی مارو رنگی کردی با داستانت 💃💃

    وای عرررر قراره شمبه روزای خاصمون بشه ولی خدا کنه دوپارت آپ کنیییی شقا چهقد خوب میشه اگه دو روز هفته بشه روزای خاصمون 😭😭

    راستیییی از جذابیتا هیوک گرم مزاجم ک نگم دگه اوووف اصن 😂😭🤤🤤🤤

    فدا دونگهه سلیطمونم بشم ک ۶۰ درصد دعواها رو شرو میکنه 😂 

    من تو خماری میمانم تا پارت بعدی 😭💙💜💛

     

     

    بریم ک داشته باشیم 

    پاسخ:
    سلام فر جانمممم
    نگو 😱😱💞
    آره راستش این یه شروع هیجانی بود ،برخلاف همه ی داستانام ک آروم و سافت شروع میشن
    این یکی متفاوت بود .
    اخ شک نکن تنفر هم ریشه ای از عشقه 
    بعد این دو تا جانی فقط از سر لج دعوان وگرنه هیچ دلیل منطقی و آدمیزادی برای تنفر از هم ندارن😐🚬
    قانونای مثبت هیجده رو خوده هیوک باید تنظیم کنه به هر حال ک هات مزاجه 🥴🥴
    ایشالا دو تا آپ میکنم دعاااا کن بتونم و فرصت بشه ✨✨💞
    خیلی سلیطه س اصن دلت براش نسوزه😂😂
    نمان زود میگذرهه

    سلام 

    از تیزر یه چیزایی فهمیده بودم ولی فک نمی‌کردم اینقدر اوضاعشون خراب باشه گفتم شاید از هم جدا شدن تو غم دوری همن .

    ولی انگار بیشتر دوست دارم از هم دور باشن.‌

     

    موضوع جدیدی داره بی صبرانه منتظر ادامشم .

    ممنون

    پاسخ:
    سلام
    نه اتفاقا برعکس ، با همن ولی نمی‌خوان باشن😂
    خواهش عزیزم

    شنبه های خونین جامعه ی ایونهه شیپرز از امشب شروع به فعالیتش کردهه     :  -    )

    خب ینی من میمیرم برا این مقدمه هات ...مدیونی اگه ماره محروم کنی از این طرز حرف زدنت

    و خدایا .. میشه سرتاپا قربون شاهزادگان لی رفت خب .. وحشیای مسخره روانی!!!

    #نخسوزن دو تا چیزی که موقع هم نفس دست باید گرفت .. هی پاره شی خدت بدوزی

    کاش بقیه م اینو بخونن که بفهمن از الان جناب هان صاحب داره ... حوصله گیس و گیس کشی ندارم

    من برم به ادامه مرگ قبل خدم برسم .. 

     

    پاسخ:
    واقعا چرا انقد خاصی؟  :        |
    کی بهت گفته اجازه داری انقد متفاوت باشی؟ !
    بیام برات ؟:|
    محروم نمیکنم . انقد چرا و پرت میگم تا سرتون درد بگیره :)
    هشتگتو بخورم :)
    من خودم اعلام می‌کنم کسی رو هان کراش نزنه نگران نباش مادر 

    ژووون باو هیوک گرم مزاجو برمممم😂😂😂سرد و گرم چه شوددد😂😂😂

    پاسخ:
    پدرسوخته ی هات😂😂🔥

    حقیقتا سوپرایز شدم...راستش راستش با خوندن شخصیتا و جایگاها و تم داستان واقعا سوپرایز شدم یک درصد هم احتمال نمیدادم داستان اینجوری باشه حالا اگه هفته ای یک بار آپ کنی نامردی😂 ینی واقعا منتظر ادامشم😍 هی میخوام حرف بزنم میترسم اسپویل بشه ولی خدایی اخه من چطوری از کانگین با اون حجمه جدابیت بگذرم...یا هیوک با این تم شخصیتی و دونگهه با دو متر و نیم زبون😂 وای لعنتی نامردیه اگه هفته ای به روز آپ کنی تف توت اصلا😂 یه عالمه بووووووووووووووس گنده گنده پر از انرژی مثبت😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😊😊😘😘😘😘😘😊

    پاسخ:
    حالا خوب بود این سورپرایز شدن یا بد  😂🤩🤩🤩
    نه نمیکنم امیدوارم خواننده ها کم لطفی نکنن ک دو بار بتونم آپ کنم 
    حرف بزن عزیزمممم اینجا جای نظر دادنه😍😍
    باسه حالا منو نکش سعی میکنم ی روز دیگه هم آپ کنم 😂💞فدات شم

    سل لاااااام
    چطوری؟
    اوضاع خوبه؟؟
    خب بیشتر این پارت توضیحات بود
    راجع به شخصیت کانگین،دونگهه،هیوک و کمی هم آقای هان
    مدل زندگیشون
    دلیل رابطه و ازدواجشون و همه ی این چیزا
    یه توضیح کامل و جامع که ابهامات و برطرف میکرد
    یه تیکه برام خیلی خنده دار بود
    اونجایی که کانگین به هان گفت ۶۰٪ دعوا هارو دونگهه شروع میکنه😂😂🤦🏻‍♀️
    پرروئه زبون دراز😁😍🤪
    این ک از همه نظر نقطه ی مقابل همن خیلی جالبه
    یکی سرد مزاج و تا حدودی مهربون
    یکی گرم مزاج و گستاخ
    مهربونی دونگهه رو به خاطر رفتارش با خدمتکارشون تا حدودی فهمیدم
    و این که هیوک شدیدا بی اعصابه و قراره سر کوچکترین موضوعاتم قاطی کنه!!
    باباهاشون خیلی کلیدن
    خیلی پیگیرن
    خیلی
    خیلی😂😂🤪🤦🏻‍♀️
    اخه حالا اینا ک تن دادن به این وضعیت ناخواسته 
    دیگ چرا تا ایییییین حد قانون میذارین و میکنینشون تو حلق هم؟؟😂🤦🏻‍♀️
    حالا این به نفع ماستا😅😅😎😎😎😈😈😈

    خب من از همین جا اعلام میکنم که تو سی ثانیه اول عاشق شخص شخیص کانگین شدم...تامام✋🏼

    اصن از اوناییه که بودنش آرامش و دلگرمیه...اصن از اونایی که بی تو هرگز،باتوئم بابام نمیذاره🤪

    هان به نظرم تو مخیه😂😂قانوناش دلچسبه ولی😁😁😈

    برداشتی از شخصیت دونگهه و هیوک ندارم!!یعنی دلم میخواد بیشتر راجع بهشون بدونم بعد تصمیم بگیرم!
    و اینکه قشنگی و هیجان همیشگی داستانات اینجاس ک من الان هیییییییچ ایده ای برای آینده ندارم
    اصن نمیتونم هیچ جوره تصور کنم ک این دوتا عاشق بشن!!
    و این خودش عاملیه ک بی صبرانه منتظر بقیه داستان باشم که بفهمم اوضاع چطور پیش میره
    همین!چیز بیشتری نمیتونم بگم.
    مرسی که بازم هستی
    امیدوارم آپش هفته ای دوبار باشه چون هفته ای یک بار واقعا دق آوره🥺😅
    مث همیشه لاو یو🌹💜

    پاسخ:
    بعده یه سال دارم مهتاب میبینم
    نرم رگمو بزنم و برگردم  ؟؟
    مرسی تو چطوری تابانم ‌‌؟ ✨من فعلا بخاطر آپ پارت اول خیلی ذوقم :)
    آره هر اون چه که لازم بود گنجایش داشت رو تو این پارت توضیح دادم و بقیه شم میدونی ک 
    مثل همیشه ب مرور . آروم آروم گفته میشه  .. 
    میبینی دونگهه ش خیلی پدر سوخته س😂😂
    اصلا از اون مظلومایی نیس ک در مقابل شخصیت وحشی و سرد هیوک کم بیاره 
    و من عاشق این مردونگی و ضعیف نبودنشم
    آفرین . از برخوردشون با خدمتکار نود درصد شخصیتشونو بیان کردم تو همین قسمت اول 
    حالا قضیه بابا ها رو بعدا هم می‌فهمیم ولی من از همینجا دست آقای هان که قانون گذار بوده رو میبوسم 😂
    اینا دوتا توله سگو ب زور قانون باید ب هم بست 
    جانم اصن هر چی بگذره بیشتر عاشق کانگ میشی ،فرشته س ،مایکِ 5 ساله س :)
    خیلی خوبه ک اینو می‌شنوم ،گرچه اولش صبر میخواد ولی ی طوری عاشق این داستان میشی ک خودتم نفهمی 💞
    از شما مرسی ک هستی 
    آره منم امیدوارم 😂چون همش ب فکر شمام  ی دونه سخته 
    لاو یو تو💞
  • دیوار عمارت
  • سلام بر تک قاتل قلبمممممم *---*
    میبینم که از پارت اول کلی کشته دادیییی غیراز این انتظار نمیرفت کههه (چرا اینجا اموجی ندره |: )
    من عاشق این هیوکِ لنتیه کله طلائیه سگ اخلاقِ مغرورم (اموجی عر زدن)
    و عاشق این دونگهه ی متفاوت و مغرورررر 
    دوتا اشراف زاده ی اصیل (اموجی رگ زدن)
    و از همه بیشتر عاشق نجس حسیم که تو قلمت میریزی *-* قاتلِ بی ناموس (اموجی پرت کردن قلب سمتت)
    مرسی که اینقدر هنرمندانه هستی (اموجی قلب و ماچ )

    پاسخ:
    اسمت منو نمود
    خوشبخت ترین شی دنیا  ،همه چیو میبینی همه چیی 😐🔥🔥🔥
    هعی یادم ننداز تا دو ساعت یادم رفته بود اینجا آپ کنم 😭
    اموجی داره ولی فک کنم باید عضو بشی  تازه خیلی عنن ب درد نمیخورن 
    مرسی ک یکی از عاملایی هستی ک باعث میشه خون دماغ شم :) 💞

    این انصاف نییییییییس اخه همش همینقد؟

    حداقل دو روز در هفته اپ کن  خیلی دلم میخاد همینجور بخونمو برم جلو

    هیوک تو این داستان مثکه از اون پاچه گیراس 🤣🤣 

    ببینم شیوونم هس؟ دونگهه از کی تاحالا کلیسا برو شده😄

    خیلی خوب بود و خیلی زیاد منتظر قسمت بعدیم

    پاسخ:
    بیستتتتت صفحه کم بود ؟🚬
    بستگی ب استقبال داره وگرنه حتما میکنم 
    هیوک وحشه😂
    نه شیوون نداره 
    مرسی عزیزم 🤩

    سلام بر نویسنده ی عزیزمون (。・ω・。)♡

    وای شقایق من کل امروزو منتظر بودم آپ کنی آخیش بالاخره شروع شد ^.^

    عایگو خیلی دور از انتظار شروع شد, شخصا عاشق اینم ک همیشه متفاوت مینویسی و یه جوری آدمو سوپرایز میکنی

    خسته نباشی دلم واقعا تنگ سبک شقایق نویست شده بود

    راستی من :') باز دلم واسه کانگین تنگ شد...حضور گرمشو تو داستان خیلی دوست دارم ^ω^

    پاسخ:
    سلام خواننده ی فرشته طور 🕊️
    همیشه از ساعت شیش ب بعد منتظر باش من میام🤩
    اوهوم این یکی رو واقعا متفاوت از سبکم شروع کردم ولی ب مرور میشه همون لطافت همیشگی ای ک ب خرج میدم 
    سلامت باشی فدات 
    کانگین فرشته ی این داستانه 
    وااااای شقایق جونییییییییییییی
    آفرین عزیزدلم الی بود مثل همیشه ;)))))
    نمیدونم تاپارت بعدو اپ کنی چجوری صبر کنم :/ از الان منتظرم ...
    پاسخ:
    های اتنا🤩🤩
    مرسی قربون تو 
    تا چشم ببندی میگذره 💞

    سلام😍💙

    وای خدا از همین اولش معتاد شدم 😂 شروعش متفاوته😍😍 

    خیلی باحالن😂😂😂 دونگهه زبون داره دو متر؟😂 ماهی مظلوم نما😂😂😂 طفلک هیوک😂

    هیوک گرم مزاجو😍😂 جووون😍😂😂😂 عین موش گربه ن😂😂حس متفاوتی داره😍💙

    امیدوارم نظرا انقدری زیاد بشه که هفته ای سه بار آپ کنی😐😑😂

    عالی بود😍👍

    منتظر قسمت بعدی😌

     

    پاسخ:
    سلام تک ستاره ی قلبم 🤩
    آره متفاوته ولی شقایق نویس میشه ب مرور . میدونی ک چی میگم :)
    آره دونگهه ش اصلا مظلوم بی دفاع نیس 😂😂💀
    گرم مزاج💀
    منم امیدوارم ولی نمیشه😐
    مرسییی

    نمیشه هفته ای سه روز؟ D: یا مثلا هر شب؟؟ اصلنم پرو نیستم فقط نمتونم صبر کنم یه هفته :(

    پاسخ:
    اصلا فرصت میکنین بخونین  😂🤭

    عاح دلم برا طومارام ت ن گ شده ..... :)

    خدایمان به کمک!!!  

    برویم که روح و روانها دریده شود.. 

    💙💙😨

    پاسخ:
    من ب ی ش ت ر :) 

    عرررررر 

    خیلی خوووبههه

    ننننننههه

    من خیلی منتظر بوووودم😍😍😍😘

    پاسخ:
    قلبم پاچید🤩🤩
    مرسیی 

    سلااااااام شقایق عزیز

    بالاخره این فیک آپ شد😍😍😍بخندم یا گریه کنم؟

    پارت اول واقعا جالب بود انتظار این رابطه رو بینشون نداشتم😂خیلی خوب توصیف کرده بودی من عاشق هیوک و دونگهه زمان گرویینگم

    قوانینشون خیلی باحال بودن

    حلقه و تختخواب و غذا و همه چی😁

    مهم تر از همه هیوکی که گرم مزاجه و کاریش نمیتونه بکنه😂

    نمیدونم اینجا میشه اسپویل کرد یانه

    درهرصورت من گفتم دیگه

    بی صبرانه مناظر قسمت دومم

    بوس تف مالی به کلت

    پاسخ:
    سلام کویین🤩🤩
    عزیزم بخند ک واقعا قراره اینجا با هم خوش بگذرونیم 
    از بس من آروم نویس بودم این شروع طوفانی ازم یکم بعید بود 
    ولی عاشقش میشی 
    قانونا شونو همراه با قانون گذار من بخورم 😐💞دمش گرم 
    آره بابا میشه پس اینجا برا چیه 
    تازه اونایی ک میان نظر بدن دیگه خوندن تموم شده 
    راحت باش 🤭
    بوس ماچ لب

    آخ جوون بلاخره شروع شد
    موفق باشییییی

    پاسخ:
    عارههههه مرسییییی

    عه من نظرمو اونور گذاشتم که! کپی پیست میکنم😁😎

    وای قسمت اولش چقدر بر خلاف انتظارم شروع شد!!!! خیلی خوب بود🤩 ذوق بسیار🤩 

    یعنی عاشق این شدم: حرومزاده ی مزاج مسخره😂 

    مرسی💙

    پاسخ:
    برخلاف انتظارت همه بود چون معمولا من آروم شروع میکنم اما این نبود
    اصن این لقبو دونگهه داده ب هیوک بابد تحملش کرد تا آخر 😂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی