My EunHae Reality

طبقه بندی موضوعی

معرفی فن فیک هم نفس + تیزر

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۳۸ ب.ظ

 



معرفی و تیزر

"هم نفس"

زوج : ایونهه

ژانر : عاشقانه

هپی اند 

نویسنده : شقایق
 


 

سلام *-*
بعد از یه قرررن که از تموم شدن پنج ساله گذشت من با کامبکی تابستانه بازگشتم
وای انقد حس عجیبی ک نمی‌فهمم چی باید بگم :|
ولی همه ی ذوقا و حرفا رو میزارم برای آپ پارت اول
در مورد فیک هم نفس
اول این که من پارت اول این فیک رو هشتم اکتبر 2018 نوشتم، ینی حدود ده ماه پیش:) و همچنان که نزدیک اخراشم هنوز در حال نوشتنشم!
میشه گفت یه سال باهاش زندگی کردم و نوشتنش یکی از بزرگترین لذت هایی بود که تو این یه سال داشتم.
این فیک یه ژانری متفاوت از نوشته های منه.. نه این که کلاس شقایق نویس نباشه، چون من ناخواسته سبک همیشگیمو تو همههه ی نوشته هام حفظ میکنم ولی وقتی اینو تا آخر بخونید متوجه خواهید شد که منظورم از این تفاوت چی بوده.
هم نفس بلندترین و طولانی ترین فیکم شده و خواهد شد. و مطمئن باشین وقتی باهاش خو بگیرین خوندنش خیلی لذت بخش تر از این میشه که بخواین سرسری ردش کنین.
آقا من دیگه هیچی از شخصیتا و فیک لو نمیدم :|
پوسترو که دیدین، تیزر هم ببینین متوجه ی حال و هوای داستان میشین پسسسسس منتظر آپ قسمت اول باشین و بازگشت شکوهمندانه ی من را با کلمات گرم و عزیزتان تبریک بگویید 😭😭💞

بفرمایید تیزر

 

دانلود

نظرات  (۲۸)

سلام شقایق جون .. تازه باسایتت اشنا شدم وچندتا از فیکای کوتاهتو خوندم و از کامنتای این فیک متوجه شدم خیلی خوبه وطرفدار داره و همه خیلی تاریفشو دادن..اما چرا لینکای دانلودش نیست ..خیلی میخوام بخونمش حتی تیزرم نمیشه دانلود کرد .. همه ی لینکا رو پاک کردی چرا...گفتی وپمیخوای فایل کاملش رو بیزاری مگ ن؟ اینم توی یکی از کامنتا دیدم.. خب زودتر بزارش چون خیلی دلم میخواد بخونمش .. هق هق.. 

پاسخ:
سلام عزیزم..اشکال نداره خیلی هم دیر نرسیدی..اینطوری بود که بعد از تموم شدن آپ این فیک من لینکای دانلود رو پاک کردم که بعدا کاملشو بذارم و عدالت برای کسایی ک همزمان با اپ خوندن و لطف میکردن نظر میذاشتن برقرار شه.
حالا تا چند روز اینده قراره فایل کامل گذاشته شه 

وایی قسمت اولش خیلی باحال بودددد

اصلا فکر نمیکردم اینجوری شروع شه عاشق سبکش شدم😍😍

مخصوصا از قانوناشون و اون خط روی تختشون خیلی خوشم اومد😂😂

 

 

 

 

پاسخ:
عه چرا اینجا نظر گذاشتی 🤭عیب نداره 💞😭
از همین الان بیا فانتزی اون روزی رو بزنیم ک اون خطه برداشته شه 💀

وای قسمت اولش چقدر بر خلاف انتظارم شروع شد!!!! خیلی خوب بود🤩 ذوق بسیار🤩 

یعنی عاشق این شدم: حرومزاده ی مزاج مسخره😂 

مرسی💙

پاسخ:
عه بیا اونور🤭🤭💞

ما منتظریما ها امشب پس کی میزاری؟؟؟😍😭😭😭😭😭😭

پاسخ:
گذاشتم 😍

جیییییییغ بازگشت شکوهمندانت مبروک 😍😍😍

چقددددد منتظر بودم گااااد 😭😭😭😍 عررررررررر

پاسخ:
جیییییییغ
مرسیووووووووووو*-*

بعد از 5 ساله بیصبرانه منتظر شاهکار بعدیت بودم. خیییلیییی خوشحال شدم از خبر برگشتت.تیزرش که خیلی مرررگه.خودش چی میتونه باشه؟

پاسخ:
وای واقن لطف داری 🥺💞 خیلی منتظر اپم

خب راستش من الان نت ندارم که برم تیزرو ببینم، ولی مطمئنم عالی و درجه یکه مثل بقیه ی کارات😍

واقعا منتظرم تا بخونمش

پاسخ:
خوشحالم 😍😍😍مرسی عزیزم 

وااااااااای خییییلی ذوق دارممممم😭

پاسخ:
عزیزمممم💞

نقلو نبات بریزید

عطر و گلاب بپاشین

دست بزنید کِل کنید 
حلحله بر پا کنید

شادی و غوغا کنید نگاه کنید ببینید کییییی کامبک دادههههه 

عشق یه فندوم 

ای جان که با این خبر روزمو ساختیییی 

ینی قراره یه عمر دیگه با خودت و قلمت زندگی کنیم 

عاهههه ~~ 

خدا رو شکر که طولانیهههه 

میدونی ک عاشقتم ولی بازم میگمم خیلی عاشقتممم ❤❤❤😭😭

بیصبرانه منتظر پارت اولم عشق جان 

کلی بوس و بغل و ماچ و تف‌مالی کردنت 🤤🤤 

پاسخ:
فررررررررررررر
روحمم شاد شد اصن 
*فشارت دادن تو بغلم *
کلیلیلییییی🤭😂😂
آره قراره تا پایان اپش روزای زیادی کنار هم باشیم 
پس بیا نهایت لذتو باهم ببریم و اوقات خوشی سپری کنیم 
منم عاشقتمممم😭😭💞
بوس کردن لپت

سل لام•••

لان اینجوری ک من حدس میزنم انگار یه همکاری هنری در میونه

یه ازدواج

یه مرور خاطرات و یه تنهایی!!!...

من ک خب همه جوره بهت اعتماد دارم

و توئم میدونی ک با تک تک لحظات داستان ها و نوشته ها و ویدیو هات زندگی میکنم

خیلی خوشحالم ک قراره وارد یه دنیای جدید از داستان های این زوج بشم

هر داستان برا من یه دنیای جدیده

و خب چی از این بهتر که تو خدا و خالق اون دنیا باشی!

از همین الان به خاطر این یه سال بهت خسته نباشید میگم

میدونم خسته نیستی چون ایونهه آدم و خسته نمیکنن صرفا برای تشکر گفتم

از همین الان لحظه شماری میکنم برای خوندنش

مثل همیشه لاو یو💜

پاسخ:
سلام ب روی ماهت
تحلیلاتو بخورم یا چی ‌‌؟ :)
خیلی دوس داشتم یکی بیاد از تیزر این برداشتا رو کنه 
و بهم بگه 
ک تو این کارو کردی 
برا منم یه دنیا بود از موقع نوشته شدن و هنوزم پایان نیافته ینی پرونده ش برام بسته نشده 
خواهش میکنم عزیزم و سلامت باشی 
منم لحظه شماری میکنم برا آپ کردنش 
لاو یو تو💞

لعنتییییییییییییییییییییی

یه جوری خوشحال شدم رگ گردنم گرفتتتتتتتت

وااااای نمیتونم اصن چیزی بگم

اه

ایش

من طول میکشه هضم کنم این اتفاق و 

خدافظ اصن🚶🏻‍♀️

پاسخ:
مهههههه تاااااااب *-*
میس یو اند یور نطقز 
تا شنبه هضم کن چون میخوام پارت اولو آپ کنم :) 

ذوق ک برا دو دقیقست من میخوام از هیجان خودمو خفه کنم 

عاخه چجوری ۵روز دووم بیارم ؟!

وااااای عرررررر اصلا باورم نمیشه

ببین تو ی سال تنهایی باهاش زندگی کردی از شنبه ب بعد من میخوام باهاش زندگی کنم (دلت آب 😝😅)

ناخناتو نجوووووووووو 😡

استرستو با جیغ خالی کن ولی با خودت اینکارو نکن

*ماچ ب سر و صورتت*

از امشب رویا پردازی های من شرو شدددددد 

واااااااای بالای ۳۰ پارت هر پارت ۲۰ صفحه ینی بهتر و هیجانی تر از این میشه؟!

دارم فک میکنم اینکارت پاداش کدوم کارمه !!!!🤗🤩

پاسخ:
خاکبسرمممممم خعب جرواجر منو کردی ک :|||
😭😭😭😭
می‌گذرد.. 
بله اینم خودش پز دادنی داره 🤭😂
نمیتونم جیغ بزنم مامان بابام فک میکنن دیوانه شدم 
عاح از این درد 
اره میانگین صفحات همین 20 تا ب بالاس 😀
پاداش ایونهه شیپر بودنت 😍

خیلییی خوبه کههههه تووو دوباره اومدی😍😍😍من خیلی خوشحالم 

خیلیییییی ویدیوتو دوووست داشتم

مرسییییی برای کامبکه به موقت🤗😇😇😇

پاسخ:
مرسی عزیزم خودمم خیلی خوشحالم و دلم تنگ شده بود 😭
فدات *-*

نمیدونین با چ شاهکاری قراره رو ب رو شین...

شقایق برگشته😭نویسنده جادوگر😭😭😭😭

پاسخ:
منو خجالت زده نکن مرررنازززز
سلام
شما یکی از نویسنده های مورد علاقم هستیدو من عاشق سبک نوشتنت هستم وقتی اسم نویسنده رو دیدم واقعا خوشحال شدم که یه فیک عالی دیگه قراره از طرف تو آپ بشه😍😍فیک ۵ساله عالی بودد
خیلی برای این فیک هیجان زدم و دوست دارم زود تر بخونمش مخصوصا اگه کاپل فیک ایونهه باشه.
پس لطفا زودتر آپش کن🙏🙏
تیزر هم ‌خیلی قشنگ بود❤❤
شاد باشی
فایتینگگگ💙💙💙
پاسخ:
سلام 
وایییی مرررررررسی عزیزم خیلی خوشحالم کردی (*.*)
چشم حتمااااا
احتمالا شنبه آپش میکنم منتظر بمون

چقدر دلم برا این مقدمه نوشتنای اینطوریت و ذوق کردنات تنگ شده بود لعنتی!

آماده شیم برا اینکه یه تکون حسابی به دنیای فن فیکشن خصوصا از برای ایونهه ش قراره اتفاق بیوفته 

سبک شقایق نویستو بذارم گوشه لپم هی یه ذره یه ذره بخورم ازش خب با این حرف زدنت

یادت نره برا هر پارت از این مقدمه ها بنویسیاااا .. باید قبل خوندن هر قسمت حرفای خودتو اول خوند تا جون گرفت

من با کمال افتخار آماده م تا دوباره از اول با پاچشی بیشتر همینجا جر بخورم ... کلی ذوق دارم 

همگی برین تقویت کنید و نخ سوزن اماده کنار دستتون باشه! 

پاسخ:
شما پاشو برو قسمت جدیدو بخون اگه اینقد جر خوردن دوس داری
جمله ی دومت منو نمود:|||| 
ینی قشنگ از پهنا جرم داد
میتونم برم تا یک ماه باهاش بمیرم و تامام
اره مینویسم خودم دلم برا این مقدمه نویسیا خصوصا شر و ور گفتن تنگ شده XD
ذوقتو مامانت بخوره خب
کیوتیه من

باعث افتخار منه عزیزم. من عاشق بقیه نوشته هاتم که تا الان خوندم😍

پاسخ:
فدای شما رفیق:)

نمیشه حالا ‌ ک نزدیک اخراشه همصو با هم بزاری؟😭😭😭

بعد از ۵ ساله من امادم ک فیک جدیدتو سری بخونم چون ۵ ساله بدجوری ب دلم نشست حتی اون وان شات بعدشم فوق العاده بود

خب حداقل پارتاشو زیاد زیاد بزار :)

پاسخ:
یه سال نوشتمش بعد یه شبه آپش کنم ؟ اخه ظلم نیس؟ :[
مرسییی
نگران نباش پارتاش بلنده بالا 20 صفحه س

وای 😍😍😍😍😍

خوش اومدی ای طپش در اورده ی قلب ها 💓💖

خیلیییییی خوش اومدی عزیز دل واقعا دلتنگت بودیم 

بی صبرانه منتظرت هستیم 💋💋💋❤❤❤❤

 

پاسخ:
جان جان
ممنااانم یه دنیا
منم دلتنگتون بودم..خیلی بیشتر از خودتون TT

نمیدونم چی بگم دلم میخاست مثل بقیه ذوق کنم و اینا ولی خب امروز روز خوبی نداشتم و الان خیلی کسل و بد حالم ولی با این وجود با دیدن اسم نویسنده فیک خوشحال شدم و از الان تا اخر فیک میدونم باید کلی صبر کنم تا تموم بشه و بعد فیکو شروع کنم به خوندن ولی خب از الان بهت میگم فایتینگ بهترین نویسنده ایونهه قلبم😗😘

پاسخ:
عایگو*-*
ممنونم عزیز دلم ک انقد بهم لطف داری..دوست داشتم موقع خوندنش با هم باشیم ولی بازم برام باارزشه ک تا اخرش صبر میکنی

وااای شقااااااا بازگشت افتخار آمیزتو تبریک میگممممممم

البته ب خودم تبریک میگمممممممممم

اصلا تبریک ب همهههههههعع

میدونی حس میکنم پرچم گرفتم دستم دارم از اینا هستن ک دور زمین میدوئن!دو افتخار و خوشحالی!اینطوری میدوم!!!🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️

میخواستم وارد اکانتم شم ولی هول شدم پسم یادم نمیاد!!! 😐

ینی اولین چیزی ک بعد دیدن این پست و تیزر تو ذهنم اومد:خدایااااا منو ببرررررر!!!!!!

بعد گفتم نهههه نبرررر بزار بخونم بعد منو ببر ک این فیک نفس گیر از دست ندم!

دوس دارم الان محکم فشارت بدم 

*جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ*

ممنوووونم ازت ممنوووووونم ی عالمه اونقد ممنونتم ک نمیتونم تو کلمه بگممممم😭😭😭

ینی از الان دل تو دلم نیس

*دستان خود را در هوا تکان میدهد،جیغ زنان دور میشود،عاخ خورد تو دیوار از حال رفت...*

پاسخ:
نییییییییییییییییییکککککککککککک منننننننننننننن
مرسییی
تبریک ب خودم و خودت
حالا تو از این حسا داری 
ولی من اینور پر از استرس و ذوقم 
قشنگ دارم ناخونامو میجوم :|
یه ساله با این فیک زندگی کردم و حالا دارم ازش رونمایی میکنم حس غریبی دارم
*فشارت دادن تو بغلم و ماچ کردن لپت *
*گرفتن دستات و پریدن تو هوا از ذوق*

بی صبرانه منتظرشم
عاشق فیک 5ساله بودم
زوده بپرسم الان آپ کنید کی تموم میشه؟؟

پاسخ:
مرسی عزیزم*-*
نمیدونم کی تموم میشه 
هفته ای 2 تا پارت آپ میکنم و بالای 30 پارته کلش

عرعرعریهمیمیمیخیخ وایییییی من خیلیییییی خیلیییی ذوق مرگممم قراره فیک بخونم فیک باتووو بعد پنج سالهههه که نابود شدم بی صبرانه منتظر بودم فیک جدیدت شروع کنیییی

عاشق خودت و قلمتم اوتاکوعه هنرمندممم*---*

پاسخ:
عایییییییی نگو خب دلم رفت*------------*
بی صبرانه منتظر آپ و حرفای شماهام
لاب یو تو*-*

سلام نویسنده ی مهربونم😍😍😍💙

جییییییغ من ذوووووق😍😍😍😍 

با کامبکت خوشحالمون کردی بی صبرانه منتظرم😍💙

پاسخ:
سلام خواننده ی پایه ی من. میس یو T.T
منم خوشالممم جییییییییییغ

سلاااام شقایق جون (♡˙︶˙♡)

وای خدا میدونه من چقد منتظر بودم کامبک بدی خیلی خوشحال شدم سبک نوشتنتو خیلی زیاد دوست دارم و همش منتظر بودم دوباره آپ کنی متاسفانه روزای آپ پنج ساله رو از دست دادم و خیلی ناراحت بودم ولی این خبر روزمو ساخت، بریم که روزای خوبیو باهم داشته باشیم (´ε` )♡

پاسخ:
سلام کیمیا جان (*.*)
راستش منم انقددددددد منتظر بودم ک دلم مورچه شده بود تا اینو آپ کنم
از تههههه دل امیدوارم برا اپ این یکی کنارم باشی و با هم اوقات خوشی داشته باشیم

این اولین باره که من میتونم یه فن فیک از شما رو هم زمان با آپ کردنش بخونم😁. تیزرش که بسی قشنگ بود😍😘

پاسخ:
وای:) باعث افتخارمه *-*

فقط میتونم بگم عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

پاسخ:
منم همینو بگم
ععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

فقط دیون اسم و آی دی نویسنده باعث شد مثل یه 5ساله قلبم به تپش بیفته و تو یه خلسه ی رویایی برم.😍😍 شقایق جان بی صبرانه منتظرم باز هم با قلم عالیت، قلبامونو گرم کنی. موفق باشی.💙💛

پاسخ:
من از همین الان بگردم دورت ک اینجوری با اسم نوشته هام بازی کردی و البته با قلبم *-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی