My EunHae Reality

طبقه بندی موضوعی

فیک پنج ساله کامل

پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۱۴ ب.ظ

 

"پنج ساله"

زوج : ایونهه

ژانر : عاشقانه

هپی اند 

نویسنده : شقایق

 

کامل

 

نظرات  (۲۳)

سلام نیلوفر جون الان که زمستون شده به شدت دلتنگ فیک هات شدم چون هیچ فیکی بجز مال تو به دلم نمیشینه و هرچی نوشتی خوندم بیصبرانه منتظر کار بعدیتم و واقعا 5 ساله یه شاهکار بود بین کارات 

بوس بهت

پاسخ:
سلام عزیزم. البته شقایق هستم 🥺 مرسی عزیزم خیلی لطف داری بهم. ممنونم که نوشته هام رو دوست داری و سعی میکنم زیاد منتظرت نذارم 

سلااااام سال نوتون مبارک امید وارم سال خوبی داشته باشید.

خب راستش من تازه اینجا رو پیدا کردم و نمی دونستم درس بود چیزی بگم یا نه اخه نظزات این فیک مال سه سال پیش بود من دوسدارم این فیک و بخونم میشه راهنماییم کنید که توی تلگرام پیدا تون کنم لطفاااا

پاسخ:
سلام عزیزم سال نو مبارک
آره باید بیای تو چنل تلگرام برای دانلود این فیک
@EunHae_Fic 

سلام امیدوارم حالت خوب باشه .

من هیچوقت خوشم نمیومد فیک بخونم ذهنیت خوبی نسبت بهشون نداشتم تا اینکه به پیشنهاد یکی از دوستام هم نفس رو خوندم و واقعا نظرم عوض شد و البته واقعا هم نفس خیلی معرکه و خوشکل بود🤧💙

نمیشه یه بار دیگه لینک دانلود این فیکتو قرار بدی . توی پیج اونهه فیک هم پیدا نکردم... خواهش میکنم خیلی قلمت خوشکله دلم میخواد اینو بخونم☹💙 

پاسخ:
سلام عزیزم ممنون
خیلی خوشحالم که داستانم باعث شد نظر و ذهنیتت عوض شه. مرسی واقعا لطف داری 💙💙
توی چنل ایونهه فیک هست عزیزم کافیه این هشتگ رو سرچ کنی 
#The5YearsOld 
یا #5ساله 

سلام میشه آیدی یا لینک چنل تلگرام رو بدین؟

پاسخ:
@eunhae_fic

سلام تورو خدا لینک دانلود فیکارو بذارید . من تلگرام ندارم پلیززز لطفا

اخه حیف نیست من نخونم فیک شقایقو ؟؟؟؟؟

پاسخ:
سلام عزیزم. آخه فقط لینکا رو میذاریم تو چنل تلگرام 

سلام عزیزم،ببخشید از کجا میتونم این فیک رو بخونم؟

پاسخ:
سلام عزیزم از چنل فیک ایونهه ریلیتی 

شقایق جان .. برای دانلود این فیکم به مشکل بر خوردم فایل کاملشو ظاهرا برداشتی از دوستانم کسی کاملشو نداره.. خب من الان چیکار کنم .. رفتم گریه کنم اصن ..هق هق ..چرا من اینقدر دیر تو رو پیداا کردم .. وقتی رسیدم ک لینک همه ی فیکاتو برداشتی ... گریههههههههه ..هق هق

پاسخ:
نگران نباش.بازم بیا به وب سر بزن .میذارمش عزیزم

سلام ، من میخوام این فیکو بخونم ولی لینکشو پیدا نمیکنم:( از کجا میتونم دانش کنم؟

پاسخ:
سلام عزیزم باید بیای تو چنل فیک ایونهه.اونجا لینک هست

سلام مجدد به شما .

نمیدونستم در مورد داستان صدایم کن کجا نظر بذارم .دیگه تصمیم گرفتم همینجا پیام بدم براتون.

بازم قلم بسیار زیبا و مجذوب کننده ی شما و یه داستان فوق العاده عالی . داستان های شما بی نهایت جذابن و ادم دلش نمیخواد یه لحظه هم خوندنش رو متوقف کنه .

دونگهه ی مظلوم و مهربون که دل هیوک رو نرم کرد و در نهایت اونو عاشق خودش کرد و خودشم بهش دل باخت . خیلی روند شکل گرفتن روابطشون جالب و پر احساس بود.

و رابطه ی شیوون و هیچول و دل نگرانی های شیوون برای هیچول که نمیدونست کجا و در چه حال. در نهایت هم چالش دیگه و جدایی اینهیوک و دونگهه و برگشت دوباره دونگهه وقتی حس کرد حالا قدرتش رو داره که با هیوک باشه.

بسیار روند جالب و جذابی داشت مثل داستان دیگه ات . خیلی ازت ممنونم بابت تمام زحماتت.

پلیسی بودن داستان هم به جذابیتش اضافه کرده بود . من عاشق داستان های جنایی هستم.

خیلی ازت ممنونم عزیزم و منتظر داستان های زیبای دیگه ات هم هستم.

موفق و سربلند باشی :)

پاسخ:
سلامی دوباره
خیلی هم عالی .فرقی نداره اصلا*_*
خییییللیییی ممنونم که با وجود قدیمی بودن و نقص داشتن صدایم کن که اولین داستانم بود مورد لطف قرار دادی منو و این حرفای قشنگ و پرانگیزه رو بهم گفتی TT
امیدوارم از ته دلم که بعد از اینم داستانامو بخونی و خوانندم بمونی^^
ممنونم توام موفق باشی عزیزم

سلام عزیزم . من ترانه هستم . تازه داستان زیبای 5ساله رو دانلود کردم و خوندم.

خواستم پیام بدم و ازت بابت داستان زیبا و قلم عالیت تشکر کنم .بسیار بسیار قلم خوب و روانی داری و افتخار من بود که این داستان زیبا رو خوندم.

توصیفات زیبات از روابط هیوک و هائه مخصوصا در دوران کودکی دونگهه روند داستانی جذاب و احساساتی که به خوبی با قلم زیبات نوشته بودی خیلی ملموس و قابل درک و زیبا بود .

ازت بابت تمام زحماتت و وقتی که برای نوشتن این داستان اختصاص دادی ممنونم . ببخش که یک مقدار دیر داستانت رو خوندم و نظر میذارم.

الانم با اجازت در حال خوندن داستان صدایم کن هستم . هر زمان خوندن این داستان زیبا هم تمام کنم دوباره مزاحمت میشم برای گذاشتن نظر و تشکر. هر چند کوچکه این تشکرها و جبران زحمات شما رو نمیکنه

بازم بی نهایت ممنونم

سال نو رو هم بهتون تبریک میگم و براتون بهترینها رو در سال جدید ارزو میکنم :)

پاسخ:
سلام ترانه جان .خیلی از دیدنت خوشبختم
خیلی ام خوشحال و مفتخرم که خواننده ی داستانام شدی
و منم از تو ممونم که با وجود این که این داستان خیلی وقته تموم و منتشر شده بازم اونقد مهربونی و بهم لطف داشتی که بیای نظرتو بهم بگی
و این که هیچ وقت دیر شدن اهمیت نداره مهم اینه که میایی^^ برا من که اینطوره
با این که دیره ولی سال نو توام مبارک عزیزم
قدمت هم رو چشم
سلاام
یعنی عاااشقشم ، بچگیای دونگهه رو ک میخوندم عجیب دلم میخواست منم بچه دار بشم خیلی قشنگ رابطه هیوکی و دونگهه نشون دادی وااای من هنوزم بچه میخوام
منتظر کاراهای بعدی هستم شدید
پاسخ:
سلامممم
خیلیا دلشون همینو میخواس از جمله خودم TT
مرسی عزیزم 
من همچنان منتظر اون تک شاته موندم 😥😫😟😭
عاااااااااالی بود عاااااااااااالی عاشقش شدم و نمیدونم چطور حسمو بیان کنم دوبار پشت سرهم خوندمش انقدر که حس خوب بهم میداد....
سلام و خسته نباشی 😊عالی بود. همیشه فیک هایی که مینویسی خیلی ادمو احساسی میکنه و داستان جالبی داره من واقعا به شدت از همه فیک هات و داستان زیباشون خوشم میاد  اهل نظر گذاشتن تو سایت نیستم اما نتونستم جلو خودمو بگیرم 😁مشتاقانه منتظر فیک های بعدی هستم. 
بعله دیگ اینقد ک شما دلبرین باعث شد دائمی بشم دیگ 😁😁
بنوووویس دیگگگگگگ.... تک شات نباشه خیلی شات باشه 😁😅
من از الان وصیت ناممو نوشتم برا تک شاته!!!
عاره منم وقتی میخوندم دربارش سرچ زدم و خیلی جالب بود ...
واقعاااا فقط عمرم و فسفرای معزمونو گذاشتیم سر ی چیز بدرد نخور...😕
عاااا شقاااایق یادم رفت ی چیزی بگم ....
این فیک ب شدت آموزنده بود....
یکی استادامون داشت راجب فیریز کردن آدما میگفت و این حرفا (استاد اندیشه های اسلامی 😕بود) میگفت بعد منم گفتم اره اتفاقا آریزونا ،آمریکا انجام میدن ،استاد گیر ک ن روسی این اتفاق بعد منم گفتم روس ها هم تحقیق کردن ولی آریزونا انجام میدنن میتونین تو نت سرچ کنین سرچ کرد و برگاش فر خوران ریخت 😂 اون موقع بود ک ب این نتیجه رسیدم فیکایی ک میخونیم بیشتر آموزنده و بدرد بخورن تا دیفرانسیل و انتگرال و ... 😁😂
پاسخ:
اوه شطططط اصن حس افتخار در تک تک سلولام حس شد😱😎😎😎😎
😏😏😏
😂😂😂
من ی مدت قبل نوشتنش سرچ کرده بودم راجبش ،حتی وقتی تموم شد خواننده هام عکس میفرستادن از فرایندش ک در حال انجامه 
واقعا این چیزا اطلاعات عمومی عادمو میبره بالا 
حالا انتگرال ب کجامون میاد ؟😂😂😐😐
سلااااام سلااااام شقایق جونم خوبی؟!
دلم برات تنگ شده ک ☹☹
برای حس و حال پنج ساله....
برای تک تک لحظات و روزایی ک با پنج ساله گذشت...
هعی روزگاااار .....
(کلا میخواستم ابراز وجود کنم 😂🤗)
پاسخ:
سلام نیک جانم خوبم تو خوبی بانو ؟ 
اسمت آبی شده پروف گذاشتی ،اصن دائمی شدی تو وب قربونت برم من😍😍
عاح من هنوز این فیک برام تموم نشده ..چون هنوز پرونده شو نبستم با خودم 
بخاطر اون تک شاتی ک قولشو بهتون داده بودم ..ولی هنو ننوشتمش😶
قربون ابرازات دلم باز شد💕😍😍😍
شقایق جون انقدر قلمت زیبا و تأثیر گذاره که دلم نیومد فقط سایلنت بخونم و از کنارش رد شم... خیلى وقته دیگه زیاد فیک نمیخونم اما از معدود نویسنده هایى هستى که وقتى میبینم فیک جدید نوشتى برنامه ریزى میکنم تا یک تایم خالى پیدا کنم و بخونمش...چون واقعا نوشته هات کارى میکنن براى یک مدت کوتاه هم که شده از دل مشغولى هاى روزانه فاصله بگیرم♥️ خیلى دوست داشتم که پا به پاى آپ کردن هات داستان رو دنبال میکردم... اما متأسفانه نشد! خواستم بهت تبریک بگم بابت این قلم قوى و تأثیر گذارت و ممنون که با ما به اشتراکش میزارى🙏 فیک هاى قبلى که ازت خوندم هم بینظیر بودن و این فیک هم نمیدونم چجورى بگم اما به نظر من که خارق العاده بود خسته نباشى عزیزم
پاسخ:
سلام خوبی ؟ من میشناسمت خیلی سال پیش تو اینستا داشتمت😍😍
مرسی عزیزم ..هم بابت خوندن پنج ساله و دوس داشتنش و هم اینکه بهم اینا رو گفتی ..
خدا میدونه ..همین بیان کردن احساس خودت راجب نوشته م کلی بهم دلگرمی و انگیزه میده 😍😍
خواننده ها اگه میدونستن با یکی دو جمله حرف زدن چقد ب نویسنده کمک میکنن بیشتر نظر میدادن.در این حد تاثیر دارین برا ما نویسنده ها💕
سلامت باشی مرسی عزیز دلم
خو بغض نکن لنتی -_-
اصن بیا سفتتت بغلت کنم خستگیت در بره
پاسخ:
نمخام قهرم :(
این فیک فوق العاده بود، حتا هنوزم بعضی وقتا میرم یه تیکه هاییشو میخونم
اولا انقد ک رابطه ی پدر و پسریه دونگهه و هیوکو دوست داشتم ک دلم نمیخاست هیچوقت به رابطه ی عاشقانه برسن ولی بعدش ک دونگهه بزرگ شد حتا رابطه ی عاشقانشونم دوست داشتنی شد، انقد ک همه اتفاقا به جا و درست و قابل درک میوفته ک هیچ جایی از داستان نگفتم "نه ای کاش اینجا اینجوری نمیشد"، از همه لحاظ عالی بود.
ممنون💙
پاسخ:
مرسی عزیزم .چقد خوب و چقد خوشحالم کردی😍
معلومه ک نمیذاشتم تو اون سن و تفاوت سنیا ب رابطه عاشقانه برسن..معصومانه و پدرانه ش قشنگ شد..ولی وقتی فاصله سنیشون ب یه سال رسید هیچ مانعی بینشون نبود واسه عاشق شدن و با هم بودن😍 مخصوصا ک دوتاشون آمریکا بزرگ شدن و اونجا خیلی فرهنگا فرق داره.
فدااات💕
سلام
ممنون که فایل کاملش رو گذاشتی:)
قلمت پر از احساسات عاشقانه و لطیف بود. باز هم بابت نوشتن 5 ساله ازت ممنونم. امیدوارم خیلی زود با یه داستان جدید برگردی.
پاسخ:
سلام عزیزم خواهش میکنم *-*
فدایت .حتما برمیگردم 
شقایق جون داستانت واقعا فوق العاده بود من که دوست دارم هر روز بخونمش منتظر کارای بعدیت هستیم ممنون از استعداد و تواناییت 
پاسخ:
مرسیی مهربون*-* منتظر بمون*-*
اون تک شاتی که گفته بودی میزاری کو😭😭😭😭
پاسخ:
نصفش نوشتم بقیش حسش نیس 😶

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی