My EunHae Reality

طبقه بندی موضوعی

فیک پنج ساله قسمت دهم

چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۴۰ ب.ظ


"پنج ساله"

زوج : ایونهه

ژانر : عاشقانه

هپی اند 

نویسنده : شقایق

HeeDictator89

قسمت دهم


سلامی پر انرژیییی

چ زود چهارشنبه شد..برا شما هم همینقد زود میگذره؟

تا یادم نرفته یه خوشامد بگم به خواننده های جدید تازه وارد که تازه شروع کردن به خوندن و به جمعمون پیوستن..امیدوارم همگی اوقات خوبی با هم داشته باشیم و از داستانم لذت ببرین*-*


پی نوشت این پارت رو حتما بخونید.

اونجور هم که احتمالا اکثرتون میدونین توی سرما زیستی یا همون فریز شدن ادم سنش بالا نمیره حتی اگه صد سال بخوابه..دمای بدن به پایین ترین حد ممکن میرسه و سلولا هیچ سوخت و سازی ندارن و به حالت خواب میرن..واسه همین هیوک وقتی بیدار شه هیچ تغییری نکرده با این که سالها گذشته.


خببببب

نظرتون چیه دونگهه رو بذاریم لا نون سس خردل بزنیم روش گاز بزنیم جیغش درآد؟؟-__-هر کی حاضره دستش بالااا

این پارت چ پارت خوبیه اولاش 

اصن ما پارت بد داریم؟؟من پااارت بد مینویسممممم؟:|||

فقط یه خورده پستی و بلندی که نمک و فلفل و لازمه ی داستانه بهش اضافه کردم نبینم بیان عر بزنین گریه کنین

عوضش اینو داشته باشین*-*

نفسه غرق خواب*-*


حمله به پارت دهم

DOWNLOAD

نظرات  (۲۶)

سلام، من منتظر بودم این فیک تموم شه بعد شروع به خوندن کنم چون موقعی هر هفته آپ میشه یادم میره جزئیاتیش برا همین از دیشب شرو کردم به خوندن و الان پارت ده رو تموم کردم، فقد میخاستم بگم انقدر رابطه ی بین هیوک و دونگهه شیرین و پاک و زیبا و قابل درک به تصویر کشیده شده ک اصلن دوس ندارم تو آینده باهم رابطه داشته باشن اینکه هیوکو تو قالب کسی ک از یه بچه مراقبت میکنه و نگرانشه ببینم چیزی فوق العاده قشنگ و جدیده و اینکه دونگهه یه بچه پنج ساله باشه خیلی بهش میاد(همونجوری ک هست واقعن😂) حتا هیوکو با مایک شیپ میکنم ک سه تایی یه خانواده تشکیل بدن و دونگهه برا هیوکیش مث بچه ش بمونه
تا حالا داستاناتو نخونده بودم از اونجایی ک تازه الفم *ایمبرسد* ولی با خوندن این داستانت فهمیدم قلمت فوق العاده س و سعی میکنم داستانای دیگه تم بخونم چون تا الان فقط یه فیک خوب از ایونهه خونده بودم
پاسخ:
سلام خوبی ؟ خعلی خوش اومدی ^^ امیدوارم تا تهش لذت ببری از داستانم
آره رابطه ی هیوک با دونگهه ی پنج ساله پدرانه و معصومانه بود ..ولی خب تو آینده حتما ب قسمتای جدید نرسیدی ک بفهمی قراره چی بشه ..اونوقت دلت رابطه هم میخواد💀😂💘 
اوهوم برا خودمم دوس داشتنی بود ک هیوک با اون سن و شخصیتی ک بیشتر شبیه ی جوون سرتق و لجباز بود تا یه پدر از دونگهه مراقبت میکرد و احساس مسئولیت داش نسبت بهش .
عزیزم مایک 😂😂 ولی مایکم ازدواج کردن و بچه دار شدنش دوس داشتنی بود..هیوک حس عمو شدن بش دس داد.
ارههه بقیه کارامم بخون😍😍👿
من تازه فیکتو خوندم و فقط میتونم بگم عاااالیه عااااالیییی
دیگه به این پارت رسیدم استپ کردم کامنت بذارم
رابطه پدر و پسریشون فوق جذاااابه , کاش همینجوری می موندن 😭 
پاسخ:
سلام خوش اومدی عزیزم🙆💞
مرسییییی 
بقیشم زود بخون ک جاهای حساسیم💀
عکسشوووووو!!!!  
گودوی پتو پیچ! 😭😭😍
پاسخ:
ژوون جر بخور
شقا شقا!!!  سلاااام, چگونی؟؟

هم حس درد دارم هم خوشحالم🙂
شدم مث مایک که میگه نه میخواد هیوک بره نه مردنشو ببینه!
وای اصلا فکر میکنم به اینجای فیک و این چندسالی که باید رد شه و شرایط و همه همه همه ی اتفاقاتش, همینجوری شررر شررر اشکام میاد..
من انقد احساساتی نبودم که, تقصیر تو و بارانه لعنتیا! 😂

بیا مغز منو از قضیه ی فریز دربیار دارم خنگ میشم از فوران احساسات!
حواسمو پرت کن ,گربه مربه ای دور و برتون ندارین حرف بزنه ؟ :/

بمیرم برا سرفه هاش خب! 😭😭 رو ب موت شد بچه 😭
دونگهه کاش زودتر تو زندگیش سبز میشدی..

دونگهه که شوکه شد و رفت پشت پرده قایم شد فداش بشم! بنظرت وقتی فردا بیدار بشه چه عکس العملی نشون میده ؟
اصلا هیوک جلوی چشمش می مونه که بخواد عکس العملی هم بده ؟
اصلا خدافظی میکنه که بره ؟ یا بی خدافظی ؟
دلداری میده بهش که زودی میام ؟ تا تو بزرگ بشی منم میام؟

مایک! 😭
شده مث بچگیاشون که هیوک از درخت افتاد ولی مایک گریه میکرد..
ولی خب لامصبببب, شکستن پا کجا و سرطان و رو به مرگ شدن کجا ؟
خونه رو باید سیل ببره الان.. الان وب رو سیل میبره :/

واس تک تک ریز جزییات داستانت, واس دلبریاشون, واس خیره شدناشون ,واس احساسات فورانیده ی بینشون, واس درداشون هلاکم ..
اصلنشم نمیخوام نام ببرم الان ,اصلنشم..

فقط یدونه شو بگم ؟ اینو نگم میمیرم ..
فقطططط بوسه دونگهه رو گلوی هیوک! 😊👋
میگه بوسش کنم خوب میشی..
لعنتی خرررر دوس داشتنی..
"کوچولووو"

اوه راستی یکی دیگه م هست!  😐
مایک دیوس, کیک پز حرفه ای!  دیگه نمیشه از اشپزخونه جمعش کرد  :/

میخواد انجامش بده, از همین الان میخواد وقتو تلف نکنه و شروع کنه..
امروز که اینجوری شد و دونگهه دیدش بدجوری قلبش خراشیده شد..
میخواد بره زودتر برگرده تا دونگهه از نبودنش کمتر درد بکشه..
میخواد خوب بشه بتونه با دونگهه "زندگی " کنه! 

شقایق...
هر چی فوش برا ابراز احساساته مال تو..
تامام! 👋💙
پاسخ:
سلام اسکار جانم 
ای مادر تو چرا انقد دیر میرسی؟
میخوای تو تلگرام برات بفرستم پارتای جدیدو جانم؟ اگه وب اومدن سختته

اره به اینده فکر کن..نقطه مثبت این فیک اینه ک خوده خواننده اینده ی پیش رو رو تصور کنه و دلش بریزه برا دونگهه کوچولویی ک الان هست و چند سال دیگه ک هیوک بیدار میشه بزرگ شده..عوض شده
چون میدونی تصورش دوس داشتنیه نرگس..

گربه مربه میخوای چکاار؟کککک
عق اموجی خنده ندارم بدم میاد بگم ککک یا خخخ :||||||||||

هیچییی نمیدونه نرگس..حتی وقتی هیوک داره میره گولش میزنه میگه حالم خوب نیس میرم بستری شم :)
بمیرم برا این سادگی و بی خبریاش:)

اره یادته وقتی هیوک افتاد پایین از درخت زرت زرت گریه میکرد؟
حالا انتظار داری نسبت ب این قضیه از گریه خفه شه؟
خب فرق اون مایک با این مایک چیه؟اون موقع بچه بود ک زار زار گریه میکرد الان مررررد شده غرور داره واسه اون حد از گریه
مخصوصا ک داره جلوی خودشو میگیره جلو هیوک گریه نکنه ک هیوک دودل نشه..واسه همین فقط بغض داشت

عزیزممممم عاشق اون بوس شدی؟*_*

مایک سراشپز حرفه ای ..مایک کدبانو خانم خونه خخخ :| زهرمار :| متنفرم از خخخ
کاش هیوک یکم اشپزی بلد بود زرت زرت میره رستوران ب بچه غذای بیرون میده-_-

عااح
انقد زحمت میکشم بهد اخرش فوش نصیبم میشه-__-
سلامممم سلامممم❤️
ارهههه خیلییییی زودددد میگذررره برا منمم
ای جووووونم این عکس که گذاشتییییی دلموووو بردددد
دونگهههه کوچوووولووو😍😍😍😍
وااای دلم برا هیوووک خیلییی میسوووزه 
چقددد دونی ناراحت میشه بفمه هیوکی چن سااال پیشش نیست 😥😥
بی صبرانهههه منتظریم
فایتینگ😋💪🏻
پاسخ:
سلاممم سارا
راس میگی یا داری متلک میندازی؟؟:|
چون تو اولین کسی هستی اینو میگه
قنده عسله این عکس*-*
عاح دونگهه خیلی سختشه عاره
فدایتتت
نمیتونم دونگهه رو تصور کنم بدون هیوک 
هیوکم چون تو اون خانواده بزرگ شده میدونه که بعد اون دونگهه تو محیط امن و دستای مهربونی که کمکش میکنن هست تا کمبودی تو زندگیش احساس نکنه و مواظبش هستن 
پاسخ:
منم کشش ندادم.نمیخواستم اون دورانه بدونه هیوکو و بزرگ شدن دونگهه رو توصیف کنم 
اوهوم اون خونواده فرشته ن.هیوک مطمئن بود ک تردید نداش راحبشون
ممنون
راستی یه سوال طول این مدت به اصطلاح سرمازیستی به نزدیکان و بستگان اجازه میدن که ببین اونا رو هر چند از دور یا تومحفظ ای چیزی که نگهشون میدارن .یانه ؟
از نظر روحی روانی درست نیست؟ 
این ماجرا رو حافظه اشون اثر میذاره یا نه؟
یعنی امکانش هست که هیوک بعد بیداری و معالجه چیزی یادش نیاد؟
پاسخ:
سلام 
ن همچین چیزی نیس .چون تو یه قسمت دور افتاده و خاص از ازمایشگاهه با شرایط بخصوص.ک فقط دکتر دانشمندا واسه مطالعه رو تن بیمار میان اونجا.عین عمو الکس ک واسه چک کردن هیوک و انجام درمانش تو دوره ی خواب هرازگاهی میره بالا سرش.
البته من اونقد دقیق نمیدونم.شایدم باشه.
ن ربطی ب حافظه نداره.کاملا عین خوابه.آدم میخوابه و بیدار میشه .همه چی عین قبله
بی تو این شبای بد گریم دیگه در نمی یاد
حرف غم انگیز دلم جز تو کسی رو نمیخواد 
از چی بگم تا دل من لحظه ای اروم بگیره 
دیو سیاه غصه ها توی کدوم شب میمیره؟
از چی بگم وقتی دلم از دل تو دور میمونه
 وقتی که قلب پاک تو هیچی ازم نمیدونه
میخونم به خدا میخونم از چشای معصوم تو حرفای تورو 
میدونم به خدا میدونم اون که جدا کرده روحمو قلب تورو ....
مرسی عزیزم کاش روزای تلخ جدایییشون تموم میشد 😢😭❤❤💋💋
پاسخ:
شاعر کی بودی توووو ؟
😍😍🙆💞💞
خواهش عزیزم.چیز دیگه ای نمونده بشین منتظر بمون 💙
سلام
عاقا مگه میشد با این پارت گریه نکرد آخه
بمیرم دونگهه رو دیدی چه مظلوم بود؟ اولش بچه داشت حال میکردا 😢اصلا یه جور خواستنیه که اصلا نمیشه ازش دل کند هیوک هر جور باشه اون لبخند قشنگشو داره و به دل نمیگیره، چوکو هم باحاله خخ فک کنم در نبود هیوک خیلی به درد هائه بخوره
ممنون

پاسخ:
نمیشه 
خودمم گریه کردم آخه 😭
با چ ذوقی کیک درست کردن آخرش ذوقشون کور شد پودر شد رف هوا..اون کیکم هیچ وقت خورده نشد.
آره واسه همین چوکو رو وارد داستان کردم.بچه ها خیلی حیوون دوس دارن 
خواهشش
سلام سلام وای شت چیرا انقده فیکات خوبه:/ چیرا!! این قسمت خیلی مرگ بود وای خودا 😭هائه مظلوم عشق جان 😖 اونجا که هائه  دید هیوک داره خون بالا میاره مردم براش که😖 خودا😖 وای بالاخره داره به جایی میرسه که من پیشبینی کرده بودم خخخ  درود منتظر قسمت بعدم 🥀🥀🥀🥀🙈🙈💋💋💋💋
پاسخ:
سلام ب رویت^^ از خوبی خودته 😍🙆
انتظاراتت در راهه 💀💀💀 کامل آماده باش💀💞
فدایت
سلااااااااام برنویسنده ی خوبمممم شقااااا😍😍😍😍چطورمطوری؟!اوضاع خوبه؟!عررررررررراین پااااااااااارت😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭هیوووووووکی😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭
مایک طفلی اشک توچشاش جمع شده بوووود😢😢😢😢
دونگهه همشوووودیییییید😭😭😭😭😭😭😭😭...
وااااااااای هیووووک داره میرههههههه😢😢😢😢😭😭😭
دونگههههههه کوچولووووو😭😭😭😭
آخی ازالاااااان مشتاقم برالحظه دیدار😭😭😭😭😭😭
اون عکسم حرفی ندارم بزنم کاملا منو باخاک یکسان نموووووووود😂😘😘😘😍
عاااااالی بودشقایقی😉💓💓💓💓
پاسخ:
هااااای شرلوکم خوبی ؟ 
ن انگار نیستی 😭😭😭😭 ای نو 
واسه مایک سختتره ..مایک از همه ی ادمای این داستان ب هیوک وابسته تره آخه از بچگی با هم بزرگ شدن.
لحظه ی دیدار جانه جانان چ شود ..غم مخور 
عکس خیلی مرگه من جر خوردم براش 
ممنوننمم تشکر😍😍💞
خیدااااا😭😭😭😭😭😭😭😭 فکر کردم هیوک طوریش شد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 فک کن دونگهه چقدر ترسیده وقتی هیوک رو اونطوری دیده😭😭😭😭 روش درمانش خیلی سخته چطوری دونگهه بدون هیوک دووم بیاره اخه؟! ناموسا داشتم عررررر میزدم ولی وقتی فهمیدم وقتی هیوک به خواب بره سنش ثابت میمونه یکم آروم شدم!! به این فندوم رحم بفرما😭😭😭🌼🌼🌼🌼 لاو یو
پاسخ:
آخه واقعا ترسناک بود 😭😭😭😭
دقیقا..کسی ک ازین قضیه آسیب می بینه دونگهه س چون هیوک فقط قراره بخوابه و هیچی حالیش نمیشه.
آره معلومه ک سنش ثابت عه😍😍
فداااات😍😍🙆🙆
سلم💙 اره چه زود میگذره روزا😕
عاغا من من من من ✋✋✋✋ منم میخوام دونگهه رو بخورم تنها نخورینش
وووووشششششش چه نازه عاخه دونگهه میگه بیار بوسش کنم خوب شه😍 هیوکم بد جایی رو نگفتا😂😂 
الهی من به فدای هیوک بشم چقد درد میکشه😭(دور از جونش)
دیگه فک کنم رسیدیم به اونجاهاش که قراره از هم جدا بشن😭😭 دونگهه رو کی بزرگ میکنه پ؟؟😭😭😭
دونگهه چی کار میکنه بدون هیوک😭😭😭 
زیاد عر زدم😑😢
بازم میگم...مایک چه قشنگه😍 میشه شماره ی  مایکو بدی؟😶 میخوام ازش تشکر کنم:/ فقط همین:)
شنبه هم زود بیاد ببینیم چی میشه😢 از الان برم یه قوطی که نمیشه گرونه یه بسته دستمال کاغذی جیبی بخرم😭 
بالاخره منم تونستم یه کامنت نسبتا بلند بزارم😂 فایتینگ مای نویسنده💪💙

پاسخ:
سلم علیکم.آره زود میگذره ب والله برا من😂😂😂😂
چشم بفرما بیت تقسیم کنیم.هفتاد سی خوبه ؟ راضی باش💀
کاش میشد هیوک با اون بوسه خوب شه ..کاش ب همین راحتی بود 
آره رسیدیم تقریبا.دونگهه با خونواده الکس میمونه دیگه.
بیا پی وی ایدیشو بدم شماره ش باشه برا بعد💀💀💀😂
دستمال جیبی کفایت نمیکنه 😭😭
عزیزمم تو کامنت کوتاهم بذاری عزیزی 
سلام عزیزم 
این قسمت خیلی غم انگیز دل براشون اب میشداما امیدوارم  که روزی که هیوک چشم باز میکنه دونگهه کنارش باشه همه دیگه بیماریش زجرش نده این دنیا به هیوک خیلی بدهکاره فدای قلب مهربونش که راضی شد به خاطر دونگهه هم شده خوب بشه و قطعامایک یکی از دوستایی هستش که میشه یه عمر روش حساب کرد و دونگهه رو با خیال راحت بهش بسپره عموشم به نظرم درج یکه اما هر وقت اون کوچولو خوابیده روی تخت یادم میفته بغضم میگیره طفلکی نتونست کیکشم بخوره اینقد که این صحنه بهش شوک وارد کرد  وای این روزا زودتر بگذره مرسی عزیزم منتظر قسمت های بعدیش هستم 🌸❤❤❤💋💋💋😢👌👌👍👍
پاسخ:
سلام فائزه خوبی 
قطعا زجر نمی کشه..این همه سال نمیخوام الکی بخوابونمش حسرت خیلی چیزا رو از دلش بکنم ک خوب نشه ! اون قد حالشو خوب میکنم ک هیچ وقت دیگه گلو درد نشه..سینه ش درد نکنه و هیچ وقت سرفه نکنه .
مایک خیلی فرشته س تازه عنق فرشته بودنشون تو پارتای آینده میبینین.
اوهوم اون کیک خراب شد و هیچی ازش نخوردن :) 
خواهش عزیزم 😍😍😍😍💞💞💞🙆🙆🙆
سلااااام خوبی؟😊نخسته واس این پارت طولانی 😍❤️
ایندفعه اومدم به موقع کامنت بذارم که شرمنده نشم مث سری پیش☺️
ای خدااا من بمیرم واس این مهربونی دونگهه که اصلا با هیوکیش قهر نمیکنه خب😭
هاپو بازی و بدو بدو کردناشم بخورم😭☹️
ولی دلم خون شد☹️گفتی عر نزنیم نمیزنم ولی بازم یکم عر☹️هیوک☹️
نگران اینم چطوری میخواد واسه هاعه توضیح بده
تایمم که نداره میخاد فردا بره😐
چهههههه صحنه دلخراش و وحشتناکیییی😭کم توصیفش کن خیلی گریمون نگیره
نگران اینم هستم که هیوک کم کم بیست سال باید بخوابه دیگه...پانشه ببینه عموش مرده
مایک یا ماریا چیزیشون شده☹️دلش میگیره بچه ام☹️
میشه دونگهه همینطوری فرشته و مهربون بمونه فقط ابعادش گنده شه!؟
فرشته و مهربون که هست همیشه اما منظورم شخصیت ارومشه
دوست ندارم شیطون شه...کاش وقتی هیوک پامیشه مثل الانش همینطوری ناز فقط بگه چشم هیوکی☹️
واس اون دیالوگیم که هیوک در مورد چشا هاعه اش گفت مردم🙂✋🏻
عالی تر از اینم میشه مگه؟😊کلیییی مرسی❤️
راستی ندیدم جایی بنویسی چند پارت داستان...یه تقلب برسون ببینیم چقد مونده😍


پاسخ:
سلام یلدااا مرسی تو خوبی ؟ سلامت باشی ^^ 
شرمنده چیه بابا تو گلی😍
دونگهه بلد نیس قهر کنه فداش شم:) 
عرررر نزنید ولی عر بزنید اشکال نداره 😭😭😐
نمیتونه توضیح بده ..فقط گولش میزنه:) بچه س نمیفهمه:)
نگران نباش عمو الکس تا وقتی خوب شدن عزیز دلشو نبینه چیزیش نمیشه..ذاتا آخرین ارزوش خوب شدن یادگاری دوستش بود..بابای هیوک :)
آره میشه مگه میتونه عوض شه این فرشته ؟ 
خواهش میکنم عزیزممم 
چون تویی باشه 😀 بیست و یک پارته 
ارع خیلی زود میگذره روزا 😐😁
😭😭😭😭😭خیلی این پارت گریه آور بود😭😭😭😭😭😭
پاسخ:
خوشم میاد یکی موافق نبود😐
عارهه😭😭
نخیرممممم اصلنم زود نمیگذره برا ما😭
الهی بمیرمممم هیوکییییم😭😭ینی تصور این حال بدش مثل شکنجس برام😭😭😭💀💀💀
شقایق هی قسمت جداییشون ک قراره نابودمون کنه رو بنداز عقبا😭😭😭من خودمو اماده کرده بودم امشب ابغوره هامو بگیرم از شنبه دیگ گلستان شه داستان😭😭😭😭عاقا من قسمت بدو نمیخونممممم
طاقتشو ن د ا ر م😭😭😭😭😭
همین الان تصمیم گرفتم برم برا بار انم کال می رو بخونم یکم دلم باز شه😒😑
پاسخ:
ای گاد 😂😂😂
خیلی دردناکه ک اون مرد ساکت و سرد و تازه احساساتی شده یهو درد بکشه جلو چشات 
نمیشه آخه دقیقا همین پارته بعدیه😶😶قشنگ خودتو آماده کن دستمال کاغذی و همه چی آماده کن ک فردا غمباد قراره بگیری 
😭😭😭😭
کال می بچم
سلام و درود💋💋
خسته نباشی شقایق جونم...
میدونم این پارتارو قبلنا نوشتی ولی خب اون موقع که من نبودم بهت خسته نباشید بگم!!!الان میگم🤗😁🌹😌
کلا دو سه پارته که جو داستان از اون شیرینی ١٠٠ در ١٠٠ درومده و وارد یه فاز غم شده که به قول خودت نمک فلفل قضیه س!!!
دونگهه هنوز خیلییییی بچه س...خیلی کوچیکه و نیاز به حمایت شدید داره...!
نمیخوام بگم در نبود هیوک الکس و خانوادش ممکنه کم بذارن برا دونگهه هاااا،نه
فقط این که هیوک الان واسه دونگهه بته...خداس...مرد اول زندگیشه...یعنی کلا اول و آخر زنذگی دونگهه هیوکه...که اگر بهواد به هر نحوی یا به هر دلیلی حذف بشه یه خلأ خیلی بزرگ برا اون بچه به وجود میاد که کنار اومدن باهاش سخته☹️
هیوکم که روز به روز داره وابسته تر میشه و این جدایی رو واسش سخت تر میکنه
ولی بازم میگم
یه دوره جدایی بهتر از یه مدت بودن و دیگه نبودنه!!!
مسلمه که این درمان برا الکس و خانوادش به خصووووص مایک خیلی سخته چون همون بحث وابستگیه و ایناس
که خب میشه گفت وابستگی مایکی که از پنج سالگی با هیوک بوده با دونگهه ای که چند وقته پیش هیوکه خیلی متفاوته و خیلی بیشتره که عذابشو بیشتر میکنه...
تازه باید به این مسئله هم توجه داشت که مایک و الکس و بقیه خانوادشون آدمای بالغین که احساساتشون خیلی بیشتر از دونگهه س چون قدرت تشخیص و تخلیل حساشونو دارن
ولی دونگهه خیلی بچه س...برا اونم خیلی سخته ولی به نظرم دوزش از بقیه یکم کمتره!!!
اونجایی که گلوی هیوک و بوس کرد و با اطمینان کامل گفت الان خوب میشه مردم براش😍😍😍شیرین عسل
عچل پچل😍😍🤭
و خب اونجایی که هیوک سرفهکرد و خون بالا آورد واقعا حالم بد شد😥😥😥🤭
مایک چی کشید اون لحظه😥😥😥
امیدوارم همه چی خوب پیش بره
همه چه...
و خب بازم میگم 
من بهت اعتماد دارم
مرسی هستی و ادامه میدی
و این که برا من خیلی زود نمیگذره فاصله ی شنبه ها تا چهارشنبه ها چون هر رووووز جشم به راهم😭😭
لاو یو و اینااااا💋💋💋
فاتینگ💪🏼💪🏼🌹
پاسخ:
به به 
سلام مهتابه مهربونم*-*
خستگیم در رفت سلامت باشی خب :*
اره..توام قبول داری پستی بلندیای داستانا رو ؟ یا میخوای عین یه عده همش خوبی و خوشی باشه همه چی؟
من راستش دوست دارم این نمک فلفلا رو..رنگه داستانو عوض میکنن
اره خیلی کوچیکه مخصوصا ک اینقد به هیوک وابسته شده و الانم چیزی نمیدونه از رفتنش هنوز..اخه چی بدونه..اونقد کوچیکه ک درک نمیکنه فداش شم:)
اره زدی ب هدف ..حتی اینو منم تو فیک میگم تو پارتای اینده! ک "هیچی برا دونگهه هیوک نشده و نمیشه"!
ولی خب این بچه بودنشم ی حسنی داره..عین ادم بزرگا نیس ک ب راحتی فراموش نکنه..چون بچه ها بزرگ میشن و با بزرگ شدنشون خیلی چیزا یادشون میره..مث من و تو ک ممکنه تو اون سن و سالمون یه ادمایی بوده تو زندگیمون و الان اصلا یادمون نمیاد کی بودن و چ شکلی بودن..
دونگهه هیچ وقت هیوکو یادش نمیره چون وابستگیش ساده نبود چون کنار خونواده ای قراره زندگی کنه ک بودن و وجود هیوک برا اونا زنده س..حرفش هس..یادش هس همه چیش هس..دونگهه هیوکو یادش نمیره ولی عادت میکنه..
برا اونا هم سخته..هیوک ب عنوان عضوی از خانواده کنارشون بزرگ شده ولی اونا ادم بزرگن و عاقلانه فکر میکنن.ک هیوک باید بره.
کاش ب همون راحتی ای ک دونگهه گلوشو بوس کرد خوب میشد:(
خواهش میکنم منم ممنونم*-*
عاح برا هیچکی زود نمگذره اصن نباید میپرسیدم XD
فدات
واییی مایییی گااااد!!!چقد بده ده سال خواب باشی بعد که بیدار بشی ببینی همه چیز کلی تغییر کرده!!!!شوک بزرگیه...دونگهه چطوری قراره کنار بیاد با این مسئلهههه...چقد سرطان بده ولی خداییش.چن شب پیش خواب دیدم سرطان دارم میخاستم دق کنم
پاسخ:
برا همینه ک هیوک اولش زیر بار نمیرفت..نمیخواد خودش همینجوری بمونه و عزیزانش عوض شده باشن
ولی خب تهش دید اصلا اگه اینکارو نکنه زندگی بی درد و راحتی نخواهد داشت!
خاک عالم خواب بد خیلی ترسناکههه عررر
شقاااااا جونم  شوخی میکنی؟!!!زود میگذره؟!!!

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
رسما این پارت داغونم کرد شقاااااا.....
وااااای چقد هائه فشار دادنیهههههه اصلا میخوای بخوریش تموم بشه ک اینقد دلبر نباشه .....
زندگی جیبیه هیوووووووک😍😍😍

😭😭😭😭😭😭😭😭😭چ لحظات سختی بود ....هیووووووووووک (در حال خودزنی)
ولی میدونی از طرفی خوشحالم ک حالش خوب میشه از طرفی هم هائه 😭😭😭😭😭

هائه بچمممممممم چ مظلومانه رفت پشت پرده خوابش برد 😢😢😢
بچم ترسید 😢😢

وااای اونا ک زبونشو نمیدونن....اونم نمیدونههههه 😢
وااااااای چجوری باهاش خداحافظی میکنه؟!😢😢
واااااااای چقد اذیت بشن 😢

جییییییییییییییییغ این عکس آخر ب تنهایی کلی دلبره 😍😍😍

گریه داشت کلی با اینک اشک ریختم ولی ی چیزی اینو تو ذهنم میگفت صب میشه این شب....

شقاااااااااااجونم بیا با هائه تو هم فشااااااااار بدمممممممممم 😍😍😍
ممنوووونم ی عاااالمه خسته نباشی فدات شم 💙💙💙

پاسخ:
وای مثکه هیچ کدومتون جز خودم براش زود نمیگذره -_____-
من انقدر جواب کامنتا دادن و اپ کردن ازم وقت میگیره ک میگم کاش شنبه یا چهارشنبه ی بعدی یه ماه دیگه باشه:|
قدر منو بدونید عااح

عاره پارت غصه ای بود وقتی دردای هیوکو نوشتم..حتی پارت بعدی داغون تره ولی از یه جایی به بعد ک چندانم دور نیست هیوک دیگه هیچ دردی نداره..هیچ سرطان کوفتی ای نداره..پس ب خوب شدنش فک کن فقط
مایک و ماریا فقط کره ای بلد نیستن..الکس که از حفظه الیزابتم تا حدودی بلده بالاخره دونگهه بچه هم هس یه جوری رامش میکنن:) بزرگ شه یادش میره..خصلت خوبه بچه ها همینه..
اره اره نیک...تموم میشه..اگه قرار بود به همین منوال روتین زندگی هائه و هیوک بگذره ک اصلا جذاب نمیشد داستان!

فداااااااااااااات بشم *-* بغل :*
سلامت باشی جانم
اهم اهم:| 
من الان احساساتم خیلی ضد و نقیضه-_- نمیدونم چی بگم یکم صمیمی تر بودم باهات الان فحش میدادم😂 (فرد مذکور هروقت عصبانی و گیج و ناراحت میشود به زمین و زمان فحش نثار میکند:|)
خب اول این ک من این عکسو دیدم دوباره دلم بچه خوااااس برم تو خیابونا بچه هارو تست کنم ببینم کیا آرومن بگیرمشون!!! خیلی کیوته خب*-*
بعد اینکه من عاشق این برنامه ی صبحگاهی ام که دونگهه میره با لیوان به گلا و درختا(😂) آب میده*-* ای جان! باز خوبه بچه عقلش رسید لیوان گرفت فنجون نگرفت:| وقتی داشتی میگفتی موهاش از حالت پسرونه بلند تر بود و  اینا
 یاد دونگهه ی الانمون افتادم موهاش بلنده*---*
بعد اونجایی ک هیوک گفت ک بزرگ شدی یکیو با چشمات جادو میکنی عاشقش میکنی من تو دلم گفتم خاک تو سرت همین الان تو رو جادو کرده بی خبری عزیزم:|
بعد دونگهه گفت صبحانه درست کنم من داشتم اون یه وجب قدو در حال صبحانه درست کردن تصور میکردم مردم😭
بااااااز گفت زندگی جیبی! بااااااااااز! خیلی خوبه T.T
ببین شقایق تو خودت کرم میریزی:| من به تو گفتم در مرز شیپ کردن مایک و هیوکم بعد مایک واسه بوس لباشو غنچه میکنه؟ عاقا مایکو بدین به منننن😭 
میگم راستی یه چیزی! دونگهه رو قرار شد فریز نکنیم ولی مایکو فریز کن همراه هیوک! من دل ندارم هیوک برگرده مایک ازش بزرگتر باشه! این کارو با من نکن
مایک همینجوری باید بمونه😭😭😭
بعد اینکه یکی هیوکو جمع کنه هی همین امشب همین امشب😒
چجوری میخوان به دونگهه بگن حالا؟
هعییییی....
عا راستی واسه تو زود میگذره😒
نمک و فلفل داستانت رو به مرگ بودن هیوکه؟ تو بخوای سد اند بنویسی چی مینویسی پس؟😂😂😂
البته من خودم از داستانایی ک همش شاد و خوشن خوشم نمیاد😐🖑
خب دیگه فعلا چیز دیگه ای به ذهنم نمیاد:|
پاسخ:
:|
صمیمی بودی؟؟؟همین الانم رد دادی XD 
نمیخواد وقت خودتو تلف کنی یه همچین بچه ای جز دونگهه دیگه وجود نداره TT
اره منم دوس دارم این ک همیشه از هیوک زودتر بیدار میشه و فوری میپره میره دور بر گلدونا
این جمله ای که موقع خیره شدن تو چشاش بش گفت کاملاااا تا چن سال دیگه برمیگرده ب خودش -___-
با اون وجب هیکلش دستش به دستگیره یخچال نمیرسه بعد میخواد برا هیوک صبونه درست کنه :| خو کره خره ناز کیوتم تو محبت نکنی هم عزیز دلی *-*
من کرم نمیریزم تقصیر خودته ک بدشانسی ککک تا عاشق مایک شدی دیدی پارت بعد میخواد هیوکو ببوسه
الانم نگران چی ای بابا نذاش ک ببوسه اگه میبوسید چیکا میکردی؟:||
نخیر مایکو فریز نمیکنم ..مایک تو این مدت باید مراقب هائه باشه..بعدشم خیلی اتفاقا میوفته براش  ک نمیگممم اصلا اصرار نکننن:|
میخوا بره همین امشب بره ک وابسته تر نشه..هر چی بیشتر بمونه خداحافظی سختتره
خدایی این سده؟؟ قرار نیس ک همه داستانا از اول ب خوبی و خوشی بگذره ب هر حال پستی و بلندی لازمه برا قشنگیه داستان
باریکلا *-*
من میرم افق بای👋✋
من دیگه انصراف میدم از زندگی
چرااااااا😭😭😭
عرررررررررر
خیلی خوب بوووددددد👍👍👍👍👍😭😭😭😭
پاسخ:
جا داره بگم هنوز زوده😭😭😭
مرسییییی عرر
TT
چی بگم؟
چی دارم که بگم؟ 
چیو همین امشب¿¡ :| هیوک پسرم یه ذره تحت جو قرار گرفته :|  پس اون فسقل چی؟TT
از همین الان خودم برای عر زدن سر صحنه جدایی این دوتا آماده میکنمTT
حس میکنم دونگهه با رفتن هیوک پرخاشگر میشه :| نمیدونم چرا واقعا!!
البته دونگهه تو همه داستانا شما ارومو کیوته 
همین دیروز تپشو برای بار 1000 ام خوندم.ولی دونگهه این فیک کیوت تره :| اونقدری که دلم میخواد گازش بگیرم -.- 
امیدوارم هیوکو دونگهه تو یه فیلم باهم بازی کنن -.- تهشم به هیچ دختری نرسن به هم برسن :|
* از رویا های محال یک ایونهه شیپر خسته* 
و اینکه مرسییی زودتر از دفعه های پیش آپ کردین ** 
بوس بوس* لاو لاو*♡
خسته نباشید 💙
پاسخ:
گریه ننمااا 
😭
میبینی چ عجله ای داره ؟ 
آره قشنگ آماده شو .دستمال کاغذی آماده کن بعد قشنگ از نظر روحی آماده باش ک قراره گریه کنیم دورهمی😭😭😭
پرخاشگر چرا ؟ این بچه آفریده شده ک با آرامش و ساکتیش زندگی هیوکو بهشت کنه پس تا اخرشم قراره همینجوری بمونه 😻
عی خدا تپشو دوس داری ؟😍😍😍🙆
فانتزی منم همینه.ایونهه توی فیلم:||| گاااد 
خواهش میکنم سلامت باشی عزیزم
سلام خسته نباشی 
هیوکی اینطوری نباش دونگه میترسه عزیزم هیچی ازت به دل نمیگیره چه بازی با چوکو راه انداخته پر از خنده شادی مایکی چه قشنگ حرف زد که دونگه ذوق کرد چه کیکی شد عزیزم هیوکی چه دردی میکشه من چقدر دلم غمگین ناراحت شده بارونی هست دونگه دید مایک شکست عزیزم با چند تا آمپل تا حدودی بهتر شد هیوکی قبول کرد عمویی شکه شد این عجله بیشتر از همه دونگه خانواده عمویی ناراحت میشن میدونست دونگه کجاست کنار هم راحت لالا رفتن یه صحنه نقاشی ایجاد شد پر از احساس شد
مرسمرسی عزیزم عالی بود
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم 
چقد با ذوق و هیجان دورهم کیک پختن ولی آخرش اون کیک هیچ وقت خورده نشد:) ذوقشون با دیدن حاله بده هیوک کور شد .
میخواد عجله کنه ک بیشتر از این وابسته نشه ولی خب کار از کار گذشته 
خواهش عزیزم فدات
زمان نمیگذرههههه به خدا نمیگذره 😭😭😭 وای دونگهه عزیزم دلم براش کباب شد طفل معصوم هیوکیشو تو اون وضع دید 😭 
ولی من خیلی نگران دونگهه م وقتی هیوک خوابه. این الکس و زنش بچه شونو خیلی خوب تربیت نکردن 😐 نکنه دونگهه پررو شه یا مث دخترشون جیغ جیغو شه؟؟؟ 
تراژدی قشنگی داستانه ولی عر زدن داستانش جداس نمیشه آدم به حالشون زار نزنه که 😭😭😭 
بازم با تشکر از آپ 😍💙
پاسخ:
پس چرا برا من انقد زود میگذره😭😭
خیلی ترسید ..بدتر از حال هیوک واکنش مایک بود ک ترسوندش 
بابا ماریا هم بچه س بعدش دختره😐یه ذره شلافه س دلیل نمیشه بد تربیت شده باشه دخترا یه خورده لوسن خا 
داستانی ک هر زدن توش نباشه ک مزه نمیده😍
خواهشاات💙
نه بابا کجا زود میگزره از شنبه هی میگم پس کی چهارشنبه میشه😣
واییی بمیرممم برا هیوکم که انقد حالش بده 
یکی نیست بگه خو تو هی میگی همین امشب نمیخوای یه توضیحی به دونگهه بدی ازش خدافظی کنی ؟بگی برمیگردی؟😭😭😭😭
الهیییی قربونششش برمممم ووویییی دونگهه کیوتتتت 
واییییی عکسه خیلیییی چلوندنیه😍😍
پاسخ:
برا من ولی زود میگذره😂😂
آخه چی بگه بهش ؟ خیلی کوچولوعه چی سرش میشه ازین کارا:))) 
نمیخواد شب کریسمسی دلشو بشکنه 
عاره گذاشتم ک قشنگ فیض ببرین*-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی