My EunHae Reality

طبقه بندی موضوعی

فیک پنج ساله قسمت هشتم

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۵۱ ب.ظ


"پنج ساله"

زوج : ایونهه

ژانر : عاشقانه

هپی اند 

نویسنده : شقایق

HeeDictator89

قسمت هشتم


سلام و صد سلاممم

عاغا من از دستتون ناراحتم..خعلی اتفاقا افتاده دلم گرفته

همین پارت قبلیو برید تعداد دانلود و تعداد نظراتو مقایسه کنید بعد قضاوت کنید:(

اگه اینجوری پیش بره من هفته ای یه بار آپ میکنم چون به شدت وقت ندارم و همین دو روز آپ در هفته ام برام مشکله

صرفا دارم واسه اون دسته از خواننده های گلم که تو خماری نمونن و همیشه بهم لطف داشتن اینجوری آپ میکنم

و تازه قبلنم گفته بودم داستانو از وسظاش رمزی میکنم.میخواستم یکم بگذره شرایطو بسنجم و الانم با این وضعیتی که میبینم قطعا اینکارو میکنم

خطاب به عده ای که هم خودمو هم داستانمو قضاوت کردن و حرفای بدی راجبم زدن باید بگم شما داستانو خوندی که قضاوت نادرست میکنین؟

ذهن من مریض نیست که دونگهه ی داستانم پنج سالشه و هیوک بیست و شش..ذهن شما مریضه که تا تفاوت سنی میبینین فکر میکنین حتما یه رابطه ی کثیف بینشونه:)

حداقل صبر میکردین میدیدین من یه رابطه ی ناجور نوشتم بعد قضاوت میکردین.!!!خدایا به من صبر بده:|


اماااااا بگم ازین پارت*-*

خیلی منتظر بودم برسید به اینجا..پارت خیلی مهمیه

میشه گفت آینده ی داستان تو این پارت مشخص میشه و چیزی که راجبش کنجکاو بودینو تقریبا میفهمین اینجا

پس بدویید بخونید و بیاین حرف بزنیم ببینم چه حسی دارین*-*

DOWNLOAD


هیوکه داستانمون*-------*

نظرات  (۴۳)

دلم میخاد گریه کنم جدی :'| هی ب خودم میگم فقط فیکه اروم باش الان ایونهه چسبیدن بهم تو تخت خابیدن ولی خداااااا سرطان ریههههههه *گریه فراوان*
پس هیوک ناز ما ومپایر نمیشه منجمد میشه *گریه*
دیدی گفتم ارامش قبل طوفانه
دیدی قوانین ذهنی من راس میگن
*گریه*
این کیوتی رو تنها نذار لی هیوکجههههه *گریه*
پرستار نازت تنها میشه باز *گریه*
مایک کره ای بلد نیس چجوری بچه رو بزرگ کنه
پ تو نمیخای مدرسه رفتنشو ببینی *گریه*
بمیرم براشون
من رفتم تو دریای اشکام غرق کنم خودمو *گریه*
پاسخ:
خوشم میاد با چه تفکر مرگی خودتو آروم کردی 
دلم ریخت آب شد وا رفت *---* 
عاح این قسمت هشتمم خیلی قسمت مهمی بود 
آینده داستان توش مشخص میشد 
مایک یاد میگیره😍 تازه الکس و الیزابتم بلدن 
تازهههه دونگهه خودش باید انگلیسی یاد بگیره 
نگرو رد شو برو😭
من چون چند قسمت با هم میخونم یهو نظر میدم -_- متاسفم
ای کاش همین الان یه راه درمان واس هیوک جور شه و کارش ب فریز نکشه...
دونگهه ی لنتیه کیوووت جدی داره مرز های شیرین بودنو جا ب جا میکنه -_-
مثل همیشه عالی بود و ممنون
وای
وای 
وای 
من قسمت بعدو چ جوری بخونمممممم؟
وای من😭😭😭😭دور شن..اونم انقد...ینی این همه سال دونگهه با کس دیگ بزرگ شه؟نکنه اونو بیشتر دوس داشته باشه؟
وای نه😭😭😭😭😭😭نهههه
وای شقایق جدی من قسمت بعدو نمیتونم بخونم ینی ب غم اون هاعه کوچولو فک میکنم قلبم درد میگیره😢😢😢😢
تورو خدا 😭😭😭😭😭نمیشه دونگهه رو بیهوش کنن تا هیوک بیاد؟:)
عاح 

عه!  به کامنتم نمیومد انقد زیاد شه! 😂 
چرا حس میکنم کم حرف زدم پس؟ 
راستی, قرررربون عکسا! 😍
دروووود!!!! 
یه اسکار جا مانده هستم!  تففف!

چقد دل مشغولیای هیوک رو دوس دارم..
همه ش و همه ش به دونگهه ختم میشه..
چی براش بخرم ؟ چیکار براش بکنم ؟ اینجوری شد دوست داشت ؟ فلان و فلان و فلان همش راجع به دونگهه س!

مایک داره عشق میکنه از این روی هیوک..
میل به زندگی در هیوک جوانه زده! 

یه اتاق جدا؟ حرفشم نزن..
همینجوری برای بغل کردن دونگهه بهونه لازم بود ..داشت بال بال میزد از اینکه بغلش کنه و کنارش, بیخ دلش, نفس بکشه..
حالا بیاد اتاقشو جدا کنه ؟ تصورشم قشنگ نی..
هیوکم راضی بشه دونگهه راضی نیس..
همینجوری از تیشرت هیوک که یه "تیشرته" دل نمیکنه, اونوقت از خود جنس دل بکنه ؟
ناح, معلومه که ناح..

زنگ زده اطلاعات پزشکی بگیره..
بواسطه ی دونگهه, حالا عمو الکس بیشتر هیوکو میبینه و باهاش حرف میزنه! 

چه تماس نگران کننده ای..
چه دل آشوبی عجیبی..
چه فضای سردی..
یخ کردم..

طوووفان می آید همی..

بگردم که هنوز تازه داره اون روی زندگی رو میبینه و دنیا باهاش لج کرده..
نگران خودش که نه..فکر و ذکرش دونگهه س!!!
که بعد خودش دونگهه چی میشه ..

چننننند ساااال فریز بشه, شاید یه درمان براش پیدا کنن ؟ سرطان ریه ؟ اون سیگارای لعنتی..
ترجیح میده همین روزای کمشو لذت ببره ..
ولی خب اگه دلش درمان بخواد و کنار دونگهه موندن چی؟
اووف!!! 
دلت میاد از این کوچولو دل بکنی؟ 

خیلی دردناکه شقایق..حس بن بسته!
خفگی داره..
چشای قرمز هیوک..اشکایی که کم پیش میومد بریزه اونم جلو کسی..
هوووف... امان از دلشون..

مایک..
با اون دیکشنریت دلمونو بردی 😂
برد بچه رو سرگرم کرد..دست و پا شکسته حرف زد..گودووو! 

چقدر بده که بدونی زندگیت افتاده روی شمارش معکوس! 
درسته اینجوری قدر لحظاتتو بیشتر میدونی ولی به تهش که فکر کنی خیلی دردناکه! 

مرسی که هپی انده!  روحمو شاد میکنی 💙💙
همینگون آرام ما را بکش,دوس داریم! 😘



سلام
چه ضدحالی بود این پارت همه ی خوشی ها دود شد رفت
الهی بچه م میخواست برای دونگهه ش کادو بخره
خیلی پیشنهاد بدی بود خوب شد قبول نکرد
مایک و هائه هم حال کردنا
آخییی پرستاری بچه م چقدر قشنگ بود
مرسی عزیزم
واوو باهوش... پس قراره اینجوری این فاصله سنی بیتشون رو حل کنی... کارت درسته دختر.... 
ولی دونگهه چی میشه؟ بمیرم الهی... میدونم خانواده مایک ولش نمیکنن ولی خب مشخصه هیوک واسش فرق داره... 
یا هیوک... چجوری راضی میشه؟ خیلی سخته خو.. 
ممنونم عزیزدلم.. هرقسمت کامل تر و فوق العاده تر از قسمت قبل میشه... دست گلت درد نکنه... 
بیصبرانه منتظر قسمت بعدم.. 
پیروز و شاد باشی
عااااااا نکته ظریفی رو اشاره کردی شقا جونم اون لحظه ای ک هیوک خوب شده و همو میبینن فک کنم روانی کننده باشه اینقد ک قشنگ میشه😍😍
ارههههه تو فقط اسم بده میزنم مادرشونو!!، نه نه دخلشونو در میارم!!!

کیف کردم؟!!!کیف برا دو دقیقه ام بود ینی برگااااام ریختااااا قشنگگگگ!
پس خطور درسته!!!!!؟! 🤔مطمئنی؟!بد نیاموزی ب من🤔

آخ جوووون بازم دلموتو آب میکنی از الان عاشقشون شدمممم😍😍😍
نههههههه نخووووور نههههههه اینکارو با من نکنننننن 😢😢😢

فدای مهربونیات بشم من 💙😍😍

واقعا دیگ خجالت میکشم کامنت بزارم 🙈




سلام عزیزم این قسمت یه کم تلخ بود جمله به جملش بغضم میگرفت با اینکه ناراحت کننده بود اما از یه طرف خوشحال کننده ست در اینده به هم میرسن ایده فریز واقعا جالب بود اما بزرگ شدن دونگهه رو کاش هیوک میدید طفلکی دونگهه عزیز دلم😢😭 کارت حرف نداره نمیدونم چرا اینقد یه نظر دادن اینقد سخته که حاظر نیستن این یه کار کوچیک رو هم انجام بدن باعث تاسفه😔😑
پاسخ:
سلاممم هر تلخی ای تهش خوشبختی شیریینی داره پس دونت وری و دونت غصه*-*
شاید هیوک نتونه بزرگ شدن دونگهه رو ببینه اما به جاش میتونه دونگهه ی بزرگ شده رو ببینه :) این خیلی عالیه نه؟


ممنون 😍😍😍 ٱرورا یه سریال اسپانیایی آمریکاییه که داستانش شبیه فیک تو یه کوچولو اونم چون راه درمانی براش نیست بیست سال فریز میشه تا درمانشو پیدا کنن 
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Aurora_(TV_series)

پاسخ:
وای چقد جالب و چقد شبیه..
روند فریز شدن تو امریکا در حال انجامه و من بعد از این ک ایده ی بچگی و بزرگشدن دونگهه زد ب سرم اون راه درمانو تو درسام خوندم 
مرسییی  برم سرچش کنم
واو فریز شدنو اولین باره میبینم تو داستانا .. آفرین به این ایده ات _clap clap_  
D=
من شنیدم واقعا آدمای خیلی خیلی پولدار که مریضن فریز میکنن خودشونو به امید اینکه درمان بیماریشون کشف شه .. 
بریم دونگه رو هم بذاریم تو زودپز 😂😂
از الان دارم آشنایی و دیدارشونو بعد از فریزر در اومدن هیوکو تصور میکنم .. اینکه مثلا چجوری به همدیگه معرفی میشن ^^عزیزم 

مرسی بابت زحماتت هم .. خسته نباشی هم 
پاسخ:
ژووووووون خوبه؟ دوس داری؟؟
اره این روند در حال حاضر داره انجام میشه تو دنیا..حالا نمیدونم پولدارا هم میکنن یا نه..اونایی ک مریضیشون لاعلاجه داوطلب میشن..حتی دانشمندا هم خودشون یه تعدادی دست ب این روش زدن 
عاخ چ لحظه ای بشه اون دیدار ک نگم*=*
خواهششش میکنم
سلام عزیزم خوبی؟  
اصلا اعصابتو برای قضاوت های بی جا خورد نکن... هیچ موقع همه چیز به میل همه نمیتونه باشه... بیا فقط به نظر های خوب فک کن 😀😀 تو خیلی خوب مینویسی و مطمئنا میدونی چه جوری باید داستانتو ادامه بدی پس نگران هیچی نباش... 
الان یه مشکلی تو فهمیدن این قسمت داشتم هیوک نمیخواد منجمد بشه آیا؟؟؟ خب اینجوری شانس زنده موندنش میشه 2 سال که...😞😞😞😞
پاسخ:
سلام مهسا تو خوبی؟ مرسیی
اره درسته..ولی این چیزی ام نیس ک بگم ب سلیقه ی خودمه و دلم خواسته بنویسمش!!با این حال هنوز هیچی نشده قضاوت کردن و گفتن فلانه-_-
چرا میشه..اولش یکم لجبازی میکنه ولی باید بشه فریز ک این داستان پیش بره

سلامممم و دروووود بر تو 😍
ولشووون کن اینا رو مااااا مثل کوه پشتتیم😍💪🏻
وااااااای چقددددد هیجانی شدهههه 
ایوووووول کلی حاااال کردم  ایده خیلیییی جالبی بود اصننن فکرشم نمیکردم 
دمت گرم خیلییی خوووبههه 
خسته نباشییی😽❤️
پاسخ:
سلاااااام و درود ای شیپر
تا شما رو دارم چی کم دارم اخه*_*
بعله دیگه نکنه فکر کردی همونجوری میخوام ادامه بدم..
ی فکرایی در سر داشتم*-*
مرسیییییییییی اخجون
سلم مای ادیتور😊💙
فدای نگرانیای هیوک بشم منننن😍😍😍😍 
حدس زده بودم که همچین اتفاقی میافته اینکه هیوک تو یه جای سرد نگهداری میشه😊 حدسیاتم درست از اب درمیاد برم پیشگو بشم😂😐
خدایا یدونه از این مایک لطفا😐 چقد مهربونه 😐❤️ عاشقش شدم😐😑
خیلی غمگین بود این قسمت اشکم دراومد😢
پاسخ:
سلام مای خواننده *-*
برو قشنگ یه  دوره پیشگویی و غیب گویی بگذرون ن نتها توش استعداد داری بلکه ی مزیتا مرگ تری هم داره
مثلا ب ایونهه نگا کنی از رو پیشونیشون بخونی چ اینده ای دارن و چی تو سرشون میگذره
ازین کارا 
وای چ زر زدم-__-
مایک متعلق ب همه س^^
سلام عزیزم این پارت خیلی غم انگیز بود همشو با بغض خوندم😭😭😭داستانشو خیلی دوس دارم خسته نباشی فایتینگ✌✌✌
پاسخ:
اره TT ولی تموم میشه 
مرسییییی سلامت باشی
سلام عزیزم 
روزای خوبشون تموم شد وای خییییییلی سخته هیوک  فریز بشه اخه چجوری یعنی چه بلایی ممکنه طی این چند سال سرشون بیاد یه سرنوشت نامعلوم که تمام معادلات زندگی هیوکو به هم ریخت دونگهه ای که تازه باهاش خو گرفته بود بدون هیوک چجوری دووم بیاره 😢😢😭😭😭طفلکی هیوک تازه شور و نشاط زندگی رو تجربه میکرد و کم کم لمسش میکرد خیلی گناه داره 😢😢یعنی هیچ راهی نیست اه از دست این دکترا که هیچ امیدی تو دل مریضاشون باقی نمیزارن عمو الکس تو چرا تصور این که ده سال هم نبینن واز هم دور باشن خیلی سخت و دشواره من به معجزه عشق ایمان دارم که هیوک بتونه بیماریشو شکست بده مرسی از وقت و انرژی که براش میزاری برای اونایی این فیک زیبا رو نقد میکنن وهیچ سررشته ندارن و عادتشونه خودشونو استاد همه چیز بدونن متاسفم کارای تو یه رنگ وبویی داره که قابل مقایسه با هیچکی نیست من هر هفته برای دو قسمت که میزاری لحظه شماری میکنم مرسی 🌸🌸❤❤❤
پاسخ:
سلام فائزه جان
ن نشده هنوز موندهههه*-*بهدشم تازه داستان ک قرار نیس تموم شه
روزای بهشتشون هنوز در راهه 
هیوک تو همین مدت کم از این رو به اون رو شد..دونگهه افتاد وسط زندگیش ک نجاتش بده
همیشه ک از معجزه حرف میدم منظورم همین بود..وقتی میگفتم نجاتش میده ینی نجات از مرگ ..نه فقط یه زندگی خسته کننده
مرسی عزیز دلم بهم لطف داری مهربون*-* راستی تو فائزه جولفیشی؟ک فنارت هم میکشه؟
 TNTکجااااااااااییی ک هیوووووووووکی مریضه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
پاسخ:
T______________T
سلاااااااااااااااااام شقاااااایق😍😍😍...
عررررررراین پاااارت اصن نابودشدم چشام روکلمه ی سرطان خشک شدهمیجوری😭😭😭😭😭😭😭😭هیوووووووکی طفلیییییی....گف میخوام اون یکی دوسالوبادونگهه م زندگی کنمممم😭😭😭😭آخیییییی عزیززززم دونگهه فک میکردهیوک مریضه حوله خیس گذاش روسرش 😭😭😭😭
درپیرو سخنانت بایدبگم ک هرکی بدش میادوبنظرش این فیک کثیفه خب اجباری نیس ک نخونه😒😒😒...والا...تازه هنوزهیچیم نشده...هیچ رابطه ای هنوزب صورت جدی شکل نگرفته کجاش کثیفه آخه😔😒😒....فاااااایتییینگ شقاااایق ومرسی ب خاطرقلم خوبت ولطفی ک داری❤❤❤❤
پاسخ:
سلااااااااام شررر من
خوبی؟؟؟
عاح میدونم جا خوردی ولی هر دردی بعدش شیرینیه خودشو داره
قربون سادگیش برم ک فکر میکرد با حوله خیس هیوک خوب میشه نفسشو برممم من
من نمیدونم ب این احساس پاک و پدرانه چطور میتونن بگن حس کثیف؟ 
من حرفی از عشق کثیف زدم تو این هشت پارت؟ 
عاح خدایا صبرم بده
مرسییی شرشرکم*-*

سلام
من سه قسمت اخر داستانتو خوندم،میخواستم برم از اول شروع کنم بخونم بعد بیام نظر بدم.من خیلی خوشم اومده از فیکت و به نظرم خیلی حالبه
فقط خواهش میکنم به اخرش گند نزن.داستانشو خیلی خیلی دوست دارم فقط میترسم برسم به اخرش .......
چون چند بار این موضوع برام پیش اومده.شما هم به ما حق بده با کلی ذوق و شوق میخونیم یهو نویسنده غیب میشه یا اپ نمیکنه یا گند میزنه به اخرش.ضدحال اینحوری خیلی خوردم
خواهش میکنم خوبتمومش کن
من خودم پایه ات میشم
مرسی
پاسخ:
سلام 
عه چرا اینجوری خوندی ..اینجوری بیمزه میشه ک
ینی چی گند نزنم؟:|
دلیل نمیشه ک چون داستانایی ک خوندی بد بوده باشن اینم همونطور باشه بعدشم من هیچیو نصفه ول نمیکنم
دونت وری
سلام خسته نباشی گلم 
وای هیوکی نازم دلش کادو واسه دونگه برای کریسمس میخواد معلومه که دلش خوشحالی دونگه میخواد وای عزیزم به کجاش فکر کرده برای داروهای تقویتی عزیزم دلم مایک مراقب دونگه هست فقط زود بیا چون دونگه دلش خیلی زود تنک میشه فقط دوست نداره بهانه گیر باشه هیوکی نبینم گریه هاتو وای دلم پر پر شد هیوکی عمویی که فکر کرده بیش از حد ناراحته چون تو کوتاهی کردی عزیز دلم کوتاهی خدا چقدر باید دوستت داشته باشه این معجزه کوچولو برات فرستاده وای وای وای دوست دارم جون بدم این غم این ناراحتی نبینم  عزیزم مثل گنجی، دونگه بغل کرده گنجی بالاتر از مهربانی دوستت داشتن هم مگه هست با اون دست های کوچولو نازنازیش خواسته مریضی رو دور کنه عزیز دلم فدات شم جوجه کوچولو مراقب هیوکیت باش باشه عزیز شده هیوکی .....
واقعا خسته نباشی دوستت دارم فراوان اونای که اونطوری فکر میکنن خودشون مریض هستن فقط میتونم بگم که خیلی دوستت دارم بهت احترام فراوانی میزارم مرسی که برای ما میجنگی مرس مرسی عزیز دلم مرسی از قلم خوشگلت مرسی مرسی مرسی من همیشه منتظر نوشته هات هستم 
پاسخ:
سلام عزیزم سلامت باشی*-*
ببین فکرش ب کجاهااا رسیده..با این ک اون همه کادو همین دیروز پریروز براش خرید بازم میخواد هدیه های کریسمسو جدا بخره
اره عصبانیت الکس ب جا بود ..حق داشت..حتی باید بلندتر سرش داد میکشید و سیلی بهش میزد بخاطر اسن اشتباهاته لجبازانه ی هیوک
دیدی فکر میکرد اگه حوله خیس کنه بذاره رو پیشونی هیوک هیوک خوب میشه قربون سادگیش برم من
مرسی خب خستگیم در رفت*-* اره دیگه اهمیت نمیدم هر کی هر فکری دلش خواس کنه
خواهش خواهش^^
من بغضم گرفته😭😭😭😭😭😭 چراااااااا هیوکی سرطان داره؟!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭چطور میخواد روش درمان رو قبول کنه و دونگهه رو نبینیه؟!😭😭😭😭😭عرررررر!!!!!!!!! من رسما سر این قسمت عررر زدم! دستت درد نکنه😔😔😔😔
پاسخ:
فقط بشین و بخون و صبر کنننننن *-*
اخ پای سیستم اموجی ندارم بدم شت
خواهش میکنم عزیزممم
وااااایییی نه توروخدا رمزی نکن منه بدبخت کنکوری فقط میتونم بیام دان کنم بیست صفحرو بین استراحتام به بدبختی بخونم سال بعد جبران میکنم تو نظر دهی الان یه فلک زده کنکوری بیش نیستم فقط اینکه خیلی هم خودتو دوست هم فیکتو
پاسخ:
عزیزه دلم:( چشم 
تو بیا پی ویم اصن من هر دفه برات میفرستم پارت جدیدو
وااای چرا این دو تا اینقدر گوگولی و نفس ان😍😍😍😍😍😍😍😍 هر وقت فیکتو می خونم کلیییی قربون صدقه اشون میرم😍😍😍😍 ایده فریز کردن خیلی خفن بود خدایی اصلا به ذهنم نرسیده بود😮😮😮😮 خدا کنه هیوک قبول کنه😭😭😭😭😭😭خودتو ناراحت هم نکن اونایی که قضاوت می کنن لیاقت خوندن فیک خوب تو رو ندارن☺️☺️☺️😊😊😊 
پاسخ:
خداااا داند از جذبه های خدادادیشونهه *---------*
می تو ..تمام مدت نوشتن مردم برا دونگهه خب
حتما قبول میکنه ..اولش سرسری گرفت قضیه رو لجبازی کرد.
چشم قانع شدم *-*مرسی
من حالم خیلی بده...
بغض داره خفم میکنه...اونقدری که با چشمای اشکی تیکه های شیرین و قشنگشو میخوندم!!!
از این که به فکر هدیه کریسمس دونگهه بود انقدر حس خوبی بهم دست داد که کیف کردم...از اون طرز خوابیدنش که چسبید به دونگهه قلبم تند زد...ولی از بعد فلش بک حس مرگ داشتم!!!
هیوکی مظلوم قشنگ من باید اونقدر حالش بد بشه که فقط دو سال وقت داشته باشه؟؟؟
که واسه با دونگهه بودنش التماس کنه؟؟؟
که گریه کنه از وضعیتش؟؟؟
که نیاز به این درمان به این سختی و طولانی مدتی داشته باشه؟؟؟
اونقدر کار از کار گذشته باشه که عمو الکسی که همیشه اون همه آروم و متین و خونسرده به این درجه برسه و داد فریاد کنه و هیچ کاری از دستش بر نیاد؟؟؟
آخ که دارم دق میکنم...
اون شیرینک کوچولو رو بگو که ظرف یک چشم به هم زدن همه رو دیوونه ی خودش میکنه...هیوکم دچار خودش کرد...ولی همه یه جوری تنهاش میذارن!!!
چه گناهی کرده اون طفل معصوم؟!که زندگی انقدر بهش سخت میگیره؟!!!!
هر جوری فکر کنیم این قضیه درد داره...اگه هیوک درمان و بپذیره یه ماجراس...این که نپذیره یه ماجرای خیلی بدتر...!
اگه بپذیره حکم دور شدن از دونگهه رو داره تو هفت هشت سال طلایی زندگیش که شخصیتش توش شکل میگیره و نیاز به بیشترین حمایت و پشتوانه رو تو زندگیش داره...نیاز داره تا یه نفرو داشته باشه...!!و خب دردناکه که هیوک نباشه!!
و خب اگرم نپذیره که کلا یک الی دوسال زندگی خوش و بعدم...یه جدایی همیشگی...!!
دارم دیوونه میشم...از هر جهتی بهش نگاه میکنم میبینم بدترین اتفاقی بود که میتونست واسه زندگی شیرین کوتاهشون در کنار هم باشه!!!
بغض دارم...
عصبیم...
ناراحتم...واسه اون شیرینک که خوشی بهش نیومده انگار!!!واسه هیوکی که تا خواست یکم از اون زندگی سرد و بی روح و مسخرش فاصله بگیره و با خوشحالی زندگی کنه به اینجا رسید و حالا نا امید تر از همیشه...🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️
خسته نباشی شقایق جونم
بی نهایت دوست دارم و بهت اعتماد دارم
میدونم که این ماجرا رو به بهترین شکل ممکن سر و سامون میدی
پر قدرت ادامه بده که ما پشتتیم🌹🌹💋💋💋
پاسخ:
این حس و حالای غمگینو دوس نداری؟؟
من خیلی دوس دارم این چیزا رو میدونی چرا؟؟چون زجر و درد مطلق نیستن فقط نمک و فلفل داستانن..باغث میشن داستان جذاب شه..علاقه ها و کششا بیشتر شه..له له زدنه خواننده واسه اینده بیشتر شه و حتی کسل کننده نباشه داستان..
شیرینیه بعد از درد خیلی بیشتره تا شیرینیه مطلق و بدون درد..واسه همین مطمئن باش مهتاب..وقتی رسیدی به جلو ..یا حتی وقتی داستان تموم شد میگی وای چقد اونجاشو دوس داشتم..دلت میریزه میگی چقد خوب بود و من اون روز براش بغض کردم..البته اون حسه ایندته..ن الان..ولی همون حس ایندتو نسبت ب پارتای بعد بیشتر میکنه این اتفاق
اره خیلی کم بود خوشیشون کناره هم..حتی هیوکم اینو میگه هی 
اصلا برا همین گفت من عمرا همچین کاری نمیکنم
چون همش داشت ب این خوشیه کوتاه و اینده ی دونگهه بدونه خودش نگاه میکرد.سرسری تصمیم گرفت
ناراحت نباش.اتفاقای دردناک همییییییشه به ی شیرینی بی اندازه ختم میشن
مثلا اگه قرار بود من تا اخر داستان فقط از روزمرگی هیوک با دونگهه ی 5 ساله بگم خیلی خسته کننده میشد..اصلا برا همین روند فریز بود ک من این داستانو نوشتم.
شیش هفت ماه پیش صبح زود یهو بیدار شدم و هیوکی رو دیدم ک داشت با دونگهه کوچولو زندگی میکرد ولی یهو اون بچه بزرگ شد..یه ایده ی یهویی بود.عین الهام بود.
مرسی ک بهم اعتماد داری
ممنونممم *-*
ای وای خاک بر سرم یاز یادم رفت برا ی چیزی ذوق کنم .....
واااای پرستاری بچه قشنگم از بچه قشنگ بزرگترم 😍😍😍😍 آخ الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی .....

^^^^^^^^^
دیگ لال میشم 😓🤐

پاسخ:
میشه من پاشم بیام قربونت برم؟؟
الان منتظرم برم بالاتر ببینم دوباره یه چیزی یادت اومده!!دیگههههههههههه پا میشم میام خونتون
پرستاره خوبی میشه:)
من باز ی چیز دیگ یادم اومد 🤦‍♀️
خدااااا چقد این آخرش ک هیوک ،هائه رو بغل کرد دلم رفتتتتتتتت اینقد قشنگ تصور کردم ک ۱دای خنده های هائه تو گوشمه 😢
وااای شقااایق خوشی هاشون تموم نشهاااااا😢


^^^^^^^^^^^^^
قول میدم دیگ چیزی یادم نیاد دیگ 😐 
دیگ چیزی نمیگم اصرار نکن 😐😐😐

^^^^^^^^^^^
برای خالی نبودن عریضه  روی سه وعده آپ فک کن 😁😂😐
(الان میدونم دلت میخواد منو بزنی ..... خفم کنی شاید 🤔)
(ولی شوخی میکنما همین ک دو وعده تو هفته آپ میکنی و ما رو زیاد تو خماری نمیزاری جای شکرش باقیه😍)
پاسخ:
ژون بگو
من جر بخورم برات ک انقد با دقت میخونی و هی میای همه چیو بگی *-*
نگران نباش نیک..من نمیذارم این لحظات قشنگ دیگه تکرار نشه..
حتی وقتی هائه بزرگ شد هم فلش بک مینویسم ک دلتنگش نشین


باز گفت :||||
من میرم ب جاش روزی سه وعده نون و شامپو بخورم از دست تو راحت شم
اصن هر پارت اینو نگی روز من شب نمیشه*-*
سلام سلام 😍😍😍 وااااای الهییییی بچم سرژان ریه داره که حالا هائه چی میشه الهیییییی خیداااااااا😭 وای شاید باورت نشه داشتم فیکتو میخوندم گفتم با خودم باید هیوکو بزارن تو فریزر هائه هم بزارن تو گرما تا بزرگ شه 😂 وای چیرا قبول نکرددددد خیدااااااا نمیره هیوکی 😭 بد هائش قصه دار شه 😭🥀 وووی ووی چقده هائش دوس داشتنیه چقده عشقه کیوته ملوسه نانازه 😍 وای مردم برا اخرشه که اونطوری بغلش کرد بد هائه جیغ کشید خندید خودا 😍😍😍😍 عزیز دلم 🥀 وای خیلی خوب بود بی صبرانه منتظر قسمت بعدشم فایتینگ❤❤❤❤❤❤
پاسخ:
سلام و صد سلام هزار و سیصدتا سلام ::}
سرژان چیه؟؟؟جرررر 
واو پس پیش بینی کردی من بت میبالممم تو یه نابغه ایچ
اخه لامصبا چرا انقد فکر میکنین ک اخرش از یه چیزایی بو ببرین..دق دادین منو
هی میگم فکر نکنین گوش نمیدین-__-
مرسییییی فدا
عااااا اینو یادم رفت بگممممممم اصلا فک نمیکردم ی همچین اتفاقی بیافته (همین فیریز شدن و اینا) اصلا برگام فر خوران ، بر سر زنان و جامه دران ریختن ☹
دیدی گفتم ی کاری میکنی ک ب فکرمون ختور (هنوز یاد نگرفتم چجوریه 😐) نمیکنه!!!!اصلا ب همچین چیزی فکر هم نکرده بوووودم
پاسخ:
ژوووون کیف کردی؟؟؟
خطور خطور خطوووور یاد بگیر
😢😢😢😢از فلش بک تا آخرش بغض داشتم...حتی الانم دارم....آخه چرا ؟!!! گناه دارن ک.... نمیشه این وسط ی معجزه ای چیزی بشه؟!!!
چقد یخ کردم وقتی میخوندم 😭😭
میدونی بیا با هیوک حرف بزنیم از خر شیطون بیاد پایین بره فیریز بشه حداقل بعدش باهائه میمونه اگ دوسال با هائه باشه بچه قشنگم زبونم لال بعد هیوک چی میشه؟!نههههههه حتی نمیخوام بهش فک کنم😭😭😭😭😭حتی اگ فیریز بشه اون ۷-۸ سال هائه چی میشههههه؟!!!نههههههه
شقایق جونم اینکارو با من نکننننن😭😭😭😭 میخواستم قول بدم ک دیگ نمیمیرم ولی اینطوری ک نمیشههههههه😢😢😢 

هیوووووووووک😢😢😢😢هائههههههههههه😢😢😢😢😢
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
عزیزدلم اصلا ب حرف اون بی ادبیاتا توجه نکن اونا حسود و کوته فکرن و ذهن مریضی دارن و چون خودشون منحرفانه فک میکنن فک میکنن بقیه هم مث خودشونن 😡😡😡
میدونی اصلا اسم بده جنازه تحویل بگیر...😠😠
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
ی دنیا ممنونم شایق جونم .... برای وقتی ک در اختیارمون قرار میدی 😍😍😢 (این 😢 برای نشون دادن ادامه بغضم بود 😐😢)
(جداً و از صمیم قلب ممنونم بدور از تمام کلمات کلیشه ای و اینا ⚘)
اسمم بغض داره لعنتی ☹)
پاسخ:
نیکه جان و دله من..بیا به نیمه ی پره لیوان نگاه کنیم..بغض برا چی عزیز دل من..تو دلت نمیخواد حال هیوک خوب بشه؟دلت نمیخواد تفاوت سنیشون کم بشه؟دلت پر نمیکشه واسه اون لحظه ای ک هیوک چشم باز میکنه و دونگهه رو میبینه ک چقدر بزرگ شده؟؟
پس بغض نداشته باش حتی ی ذره
باز از مرگ حرف زد-_____- دق دادی منو

وایییی ژونننننننننن اسم بدم؟؟؟؟بیا پی وی XD

خواهش میکنم عزیز دلم
منم از تو و حرفای قشنگی ک زدی ممنونم و این ک نبینم بغض داشته باشیااا
یادم رفت اینو بگم من خیلی خیلی خیلیییییییی داستانتو دوست دارم همش منتظرم زودتر اپ شه هر وقتم اپ میشه کلیییییی ذوق میکنم 
دستت درد نکنه خیلی خیلی ممنون و خسته نباشی خیلییی دوست دارم❤❤❤
پاسخ:
وای خیلی خیلی ممنوننن😍😍😍😍😍😍😍😍 
چ حس خوبیه 😆
خواهش میکنم منم از تو ممنون ک میتونی و دوست داریش
ااااا من چرا من فک میکردم هیوک تومور داره؟😆
وایییی بمیرممم برا هیوکممم چه حالش بده 😭😭
اووو پس قضیه قرار اینجوری باشه هیوک میخوابه دونگهه بزرگ که شد بیدار میشه ولی دلم برا دونگهه میسوزه هنو هیچی نشده مجبوره از هیوک جدا شه😭😭
پاسخ:
از بس فکر میکنی ..به جاش پودرتو عوض کن😂😂😂
عارع درسته 
اوهوم عمر زندگی قشنگشون خیلی کم بود
عالیه انقد خوبه که واقعا نمیدونم چی بگم
پاسخ:
😶😶😶😶
ممنون عزیز
چرا بعضیا فکر میکنن که باید به چیزی که مربوط نیست بهشون نظر بدن و اونوقت فکرم میکنن که طرز فکرشونم درسته,
در هر صورت بخاطر چند نفری که طرز فکرشون معیوبه خودتو ناراحت نکن.
واقعا از اینکه ممکنه در هر دو صورت هیوک دونگهه رو تنها بزاره دلم گرفت,دام نمیخواد این امید به زندگی هیوک تنها و بدور از هیوک باشه.
پاسخ:
من چون تا حالا با چنین چیزایی روبرو نشده بودم اولش یکم بهم سخت گذشت 
ولی بعد برام عادی شد و دیگه اهمیت ندادم.به هر حال ک من اشتباهی نکردم ک بخاطرش ناراحت باشم 
اشتباه از بقیه س.
دلت نگیره..این داستان هپی انده و قراره کلی اتفاقا خوب بیوفته😍
اووو لالااا چه شرایط بغرنجی شده.فریز کنه خودشو که تمام دوران شیرین کودکی دونگهه رو از دست میده و دونگهه م کلی اذیت میشه .هعععییییی....چه پرستاز نازیه دونگهه واقعا.اگه تو واقعیت پرستار بود که بیمارا با دیدنش نمیخاستن خوب شن اصن😣
پاسخ:
عوضش دوران بزرگ شدن دونگهه رو بدون این ک خودش پیر شده باشه میبینه ..عوضش فاصله سنیشون کم میشه ..عوضش ایونهه میشن😻
خیلی پرستار نازیه:))) 
سلام ، من واقعا عاشق قلمتم آدمو بشدت جذب میکنه 😍😍 داستان داره شبیه فیلم ٱرورا میشه و من واقعا منتظر ادامشم ، مرسی که انقدر خوب مینویسی 😍😍😍
پاسخ:
سلام مرسی خب😍😍
ارورا چیه فیلم سینمایی ؟ 
خواهش میکنم عزیزممم منتظرت نمیذارم
سلام عزیزم
اصلا خودتو ناراحت نکن
اونایی که قضاوت میکنن مریضن
مثل حسودی میمونه که خودشون نمیتونن مثل تو شهصیت بسازن
اونا میتونن هرجور که دوست دارن فکر کنن
خودتم ناراحت نکن اصلا
اگه دوست داری رمزی کنی اینکارو بکن
ما پشتتیم✊✊✊
یادت نره😘😘
پاسخ:
سلاممم 
دیگه اهمیت نمیدم 
ازین آدما زیاد هست 
چشم 
فدای شما خب😻😻🙆
سلام .من ی سوال برام مسش اومده نمیشه پیوند ریه بزنن?راحتتر نیس?بوخودا .الهی دونگهه چه نفسه ابن داستان .قلمت هم خیلی خوبه .
پاسخ:
سلام 
نع دیدی م عمو الکس گفت کارش از درمان گذشته0-0 حالا میخوان با این روش منتظر خلق درمان جدید توی عصر جدید باشن .چون بیماری هیوک خیلی پیشرفت کرده 
مرسی عزیزممم^^
من خیلی ناراحتم که پیش بینیم راجب وضعیت هیوک درست از آب دراومد 😭
و هنوز رابطه ای نیست که بخوایم بگیم تمیز یا کثیفه هر کس ناراحته نخونه 😏
من می ترسم یخورده اضافه گویی کنم منو بزنی😅😂 معلوم یخورده عصبانی هستی فقط تشکر می کنم اونم خیلیییی زیاد
خسته نباشی عزیزم 😍💜
پاسخ:
الان باید ذوق کنی بگی چ نابغه ای بعد ناراحتی؟😂
جوون دقیقا ..هر کی نمیخواد نخونه 👹
اضافه گویی ینی چی مثلا😂😂 خو بگو من از دست اون یه عده ناراحت بودم ن بقیه 
خواهششش میکنم فدات🙆
وای تو رو خدا ناراحت و عصبانی ما خیلی فیکتو دوست داریم اونایی کم تر نظر میزارن یا بد در این فیک میگن از کم لطفی شونه واقعا این دسته اصلا انصاف ندارن قدر این فیک عالی رو نمیدونن مرسی که همیشه به موقع اپ میکنی مرسی 🌸🌸❤❤
پاسخ:
عصبانی نیستم ک😻
فقط یکم از دلخوریم گفتم ک در جریان باشید این چیزا هم هس و اینا..
مرسی از خودت 🙆💋
فقط سر سری خوندم که ببینم چی میشه این قسمت :'|
قلبم درد گرفت :'|...
ولی این ایده فریز شدن خیلی خفن بوددد.1% هم به ذهنم نرسیده بود :')))
دلم برای دونگهه میسوزه :'| چون تو همین مدت کم هم به هیوک وابسته شده و بدون هیوک نمیتونه.. چه جوری میخواد 9-8 سال بدون هیوک دووم بیاره!؟TT 
امیدوارم دونگهه پیش مایک و خانواده اش بمونه تا این 9 سال بگذره 
امیدوارم هیوک بعد 9 سال که به هوش اومد فراموشیو اینا نگیرع :'| 
خسته نباشیدددد💙
پاسخ:
توام کشتی منو با سرسری خوندنات ،اینجوری ک مزه نمیدههه 
قلبت درد نگیره بابا تازه باید خوشال باشی😻 دیگه فهمیدی ک چی میشه چجوری قراره ایونهه بشه 
آره خب..سختی برا دونگهه خیلی هست..ولی بعد جبران میشه قطعا 
در آینده خواهید خواند...💀🔥
سلامت باشی^^
سلام شقایق جان.خسته نباشی.من یکی از طرفدارای پر و پا قرصتم. دلم گرفت از اینکه دلت گرفته بود. خواستم بگم ناراحت نباش عزیزم. اونایی که باید قدر نوشته هاتو بدونن میدونن .اینکه زود قضاوت کنیم وزود قضاوت بشیم یه عادت بده که امیوارم با کمی صبر و حوصله همه چیز درست بشه.
پاسخ:
سلام عزیزم .نه دیگه ناراحت نیستم .اینجور ادما و اینجور نظرات همیشه هست.اگه قرار باشه با هر کدوم اصاب خودمو خورد کنم ک چیزی نمی مونه ازم.کسی ناراحت میشه ک واقعا کار اشتباهی کرده من چرا باید باشم*-*
اینا رو گفتم ک فقط بدونین چنین چیزاییم اتفاق افتاده.
و خیلی ممنون ازت مهربون😻
سلام خیلی منتظر این پارت بودم که معلوم بشه چه جوری کاپل میشن 😍 خیلی خوب بود من اولش فک میکردم هیوک میمیره ومپایر میشه ولی این ایده فریز شدن خیلی عالی بود. گرچه دلمون واسه دونگهه کوچولو کیوت تنگ میشه 😭 ممنون بابت این فیک زیبا 💙💙💙💙💙
پاسخ:
سلام آره اصل اتفاق همین بود ک خوندین.ولی هنوز مونده زیاد فکر نکنین😻
عه خوب بود ؟ اخجون 🏃😆
خواهش میکنم عزیزمم
اولین نفرم🏃اصلا یادم نبود امروز چهارشنبس درگیر رای گیری بودم💃ولی زود زود رسیدم😁خیلی خیلی ممنون که وقت میزاری برای آپ کردن😘فایتینگ😘
پاسخ:
کف مرتب 👏😻
خودمم یادم نبود لامصب چ زود میگذره😂
خواهش میکنم عزززیزم.بخاطر شماس اینا همه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی