My EunHae Reality

طبقه بندی موضوعی

فیک پنج ساله قسمت هفتم

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۲۱ ب.ظ



"پنج ساله"

زوج : ایونهه

ژانر : عاشقانه

هپی اند 

نویسنده : شقایق

HeeDictator89

قسمت هفتم


سلام به روی ماهتون^^

عاح دیروز تا اومدم آپ کنم مهمون اومد بعدش ک رفتن خیلی دیر شده بود واس همین گذاشتم برا امروز

دیدین از بس گفتین چقد منظم آپ میکنی چش خوردم-_-

ازین ببعد بگین اه این چ وضع آپ کردنه شقا؟:| چشم نزنین:|

عااااقااا یه چیز بگم بخندین

نصفتون تو کامنتا هی ازم سوال میپرسین منم چون ذوق دارم هی جواب و توضیح میدم

بعد نصف دیگه تون میگین انقد اسپویل نکن ما همه چیو از تو حرفات فهمیدیم تا تو فیک XD

من ب ساز کدومتون برقصم مسئله این عست:||

ولی راس میگینا خیلی اسپویل میکنم مخصوصا تو جوابه کامنتا

حواستون باشه چشتون ب کامنتا نخوره XD


چقدر زر زدم

بدوییین ک هم خودتون منتظرین هم من *-*

DOWNLOAD


نظرات  (۲۴)

چرا یه حس غمی تو داستانه؟
اصن یه جوری ک میخاد خفت کنه😭😭😭گفت اگر دونگهه رو ول کنه اخرین روز زندگیشه
هیوک خوشحاله ولی من نیستممم😂😭😭😭 حسم میگه قراره از هم جدا بشن
توروخدا هیوک نمیره توروخداااا
حالا الان انگار به خاطر من میای داستانو از قسمت ٨تغییر میدی خخخخ
به سلامتی تو😭
اقا اونجا ک نوشته بودی خودش از سوالاش شیرین تره منظورت این نبود ک سوالاش از خودش شیرین ترن؟حداقل من اینجوری حس کردم😂😂😂اخه بعده سوالش نوشته بودی
خیلیییییی مرسییییی💙💙💙💙😘 
پاسخ:
چون واقعا هست😖😖😖😖
حالا انقد غصه نخور باید لذت ببری ازین پارتای شیرین.
جدا ک خب میشن اما معلومه ک دوباره پیش هم برمیگردن:') 
نمیمیرههههه بخدا انقد منفی فکر نکن دختر 
منظورم این بود سوالاتش خیلی بانمک بود ولی خودش بانمک تر از همه چی بود 
گرفتی ؟😂😂 
خواهش عزیزیممممم
ینی این الف بچه خوردنی تمام این خونواده رو گرفته سر انگشتش داره میچرخونه😁😁
اون سکوت خجالتیشو کجای دلم بذارم :'|
چقد اون لحظه ای ک هیوک خاطره خودش و مایک رو جلو چشاش دید قشنگ بود :')
طبق قوانین ذهنی من الان دقیقا نقطه ای از داستانه ک همه چی خوب و خوشه و اصولا این آرامش قبل از طوفانه :'| یکم هیجان البته برا داستان بد نیس ولی همین الانشم اوکیه *_*
برم بعدی 😍
فایتینگگگ💙
پاسخ:
از بس خوشمزه س خب😭😭😭😭 
وی از همان کودکی قدرت جادو کردن اطرافیان خود را داشت 
آفرین درسته..همیشه این خوشیا به جدایی ختم میشه اما جدایی هم به شیرینی وصال ختم میشه 😂😐 
بدو بدو😍😍
سلام عزیزم.شبت بخیر...
چند وقت درگیر بودم نشد فیک رو دنبال کنم اما دل تو دلم نبود ی فرصت پیدا کنم بشینم بخونمش غش کنم برا دونگهه ی دور دونه خوردنی فیکت و امشب قسمتم شد و واااهااای بر من ک قلب درد‌شدم از دست این بچه‌وقتی ساعتُ اونطوری میخووووند خدااای من😍واقعا پدر هیوکجه اونُ دست خوب ادمایی داده هااااا چقد مهربون وای واییی😍😍
عاشق تاثیریم که وجود دونگهه تو زندگی هیوک ایجاد کردههههه😭😭قشنگ مث ی پدر واقعی مسئولیت پذیر شدهههه😍😭😍😭
وای وای من برم زودی قسمت بعدی😎😎😎
بسیاااااااار ازت ممنونم برای این ک برامون وقت میذاری😍😘😍😘😍😘💙💙💙💙💙(استیکر دار شدم😎🤓)
وای این مایک چقد خوبههه😍😍😍😍
آخی چقد خانوادشون گرمه چقد خوبه ک دونگهه ی خانواده کامل پیدا کرده😍
نیم وجبی ی تیکه از اسمونه ک کنده شده افتاده پایین
شقایق خیلی بی عقلی اگ نویسندگی رو ادامه ندی😶ببین من هر دفه سر فن میدات میام میگم لنتی برو کارگردان شو😂الانم میگم نویسنده شو 😒😒ببین اخه مسقره عالی بودنو دراوردی😒😒😒ینی چی😒جم کن عاقا جم کن😒
وای چ خوبه این همه پارت نخونده دارم😋😋😋شقایق حالا نمیشه هفته ای س قسمت شه؟😶😶😶😶تورو خداااا چچثحسخثلدینجساثلثحمیتسو
سلام عزیزم 
روزای خوبشون تموم شد وای خییییییلی سخته هیوک فریز بشه اخه چجوری یعنی چه بلایی ممکنه طی این چند سال سرشون بیاد یه سرنوشت نامعلوم که تمام معادلات زندگی هیوکو به هم ریخت دونگهه ای که تازه باهاش خو گرفته بود بدون هیوک چجوری دووم بیاره 😢😢😭😭طفلکی هیوک تازه  شور زندگی رو تجربه میکرد و کم کم لمسش میکرد خیلی گناه داره 😢😢یعنی هیچ راهی نیست اخ از دست این دکترا که هیچ امیدی تو دل مریضاشون باقی  نمیزارن تصور این که ده سال همو نبینن و از دور باشن واقعا دشواره من به معجزه عشق ایمان دارم که حتما بیماری هیوک از بین بره 😭😭😭😭😭😭مرسی از وقت و انرژی که براش میزاری برای اونایی این فیک زیبا رو نقد میکنن و هیچ سرشته ای و عادت شونه خودشون استاد همه چیز بدونن متاسفم کارای تو یه رنگ و بویی داره که قابل مقایسه با هیچکی نیست من هر هفته برای دو قسمت که میزاری لحظه شماری میکنم مرسی 😙😙😙😙❤❤❤❤
سلام ☺️💙 ببخشید من ایندفه دیر موندم... یه سری مشکلاتی بود... منم قول میدم که دیگ تکرار نشه💙
اول اینکه مردم برا حموم کردنشون😍🙈 ای خدااااا دونگهه کوشولوشوووو نصف انگشت هیوکیشه😂🙈
عاغااااا عاغاااا من مردم برا دیالوگاشوووون😍😍😭😭
فیک ک تو هوای زمستونیه منم عاشق زمستونم هر بار که فیکو میخونم دلم برا زمستون تنگ میشه😐😂😍
بازم ببخشید که دیر کرد نظرم🙏💙
پاسخ:
سلام عزیزممممممم فدای سرتتتتت خو گل من 🙆💙
خو خیلی کوچولوعه دیدی چجوری خجالت کشید 😂😂😂😂
مننم عاشق فیکای زمستونیم اصلا حس و حال مرگی دارن ب شدت استایلمه 
جیگرمی😍💙
چرا اینقدر این بچه خوب همه دوسش دارن چجوری شده اینقدر باادب . 
پدرش با اینکه ولش کرده ولی ادب خوب یادش داد ‌‌ . خجالتی کیوت .
بسلامتی گفتنشو کجای دلم بزارم اخه؟ 
ممنون

پاسخ:
جیگریه واس خودش 
ازون بچه هاییه ک ارزوی همه س 
خواهشش
مگه میشه نخووونددددددددد
لاب یووووووو😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
پاسخ:
لاب یو تووو💋💋💋💋💋🏃🏃🏃
هایییییییی
شرمنده نت نداشتم بیام🙏
اقاااااااا
من کلا رابطه خوبی با بچه ها ندارم و خیلی سخت باهاشون اخت میگیرم بعد تصورش برام سخته😂😂😂
خدایی بده از بچه ها😂😂😂
برم محو شم فقط سر میز شامشون😵😵😵
چرا این انقدر کیوتیه اخهههه.
دوستش دالمممم😍😍😍
منم بابا میل هیوکی میخااااامممم😭😭😭
عررررررررررررررررررررررررررررررررررر
پاسخ:
سلاممممم عزیز دلم
فدای سرت..خوندی حالا همشو؟؟
من خودمم همینطورم راستش:|
هر کی نفهمه فک میکنه سه چهار تا بچه زاییدم بزرگ کردم ک اینجوری یه بچه رو توصیف کردم
ولی واقعا برعکسه..من هیچ بچه مچه ای دور و اطراف خودم ندارم:}
بگذرییییم
اونم تو رو دوسXD

سلاااام سلااااام!!!  چگونی ؟؟؟ 😜

اون از لپ چلوندن , اینم از بند انگشتی هیوک!  دیگه هیوک داره از کنترل خودش خارج میشه!! 😂😂😂😂
"همش نصف انگشتشه " :/
*با حرص "کوچووولو کوچولو "گویان به ف..,چیز ,فنا میرود*

خودااااا, من مردم برا تمااااام وسایلی که با سلیقه ی خوشگلش برای دونگهه گرفته!!!
برن مهمونی کیف کنن!!!  قراره دوتایی پارک هم برن!  قراره کلیییی بهشون خوش بگذره دوتایی!  قراره دوتایی دل همو ببرن!  😍 ما رو هم بکشن!  

فدای همه یادگرفتنای هیوک!!!  حموم کردنش..سشوار کشیدنش..لباس تن کردنش..حتی غذا دادنش!!! 
اون روی هیوک دوس داشتنی لعنتی!!!! :/

گفتی یقه تنگ, یاد خفگیام افتادم مخصوصااا برا یقه اسکی  😂
"خب دوسش دارم از بس نازه "
 آره, آره لییی دووونگهه!!!  با این ساده ساده حرف زدنات بزن لت و پارمون کن, آفرین! ☺

مایک ☺☺☺☺☺
پای هیوک شکست و تو عین احمقا گریه کردی! 😂😭خیلیییی باحالی ,خیلی میچسبه ! وای خیلی خوبه که انقدرررر با این جمله حجم دوس داشتنشو نشون دادی!!! 

هیوک از کی پیش عمو الکسشون بوده ؟ 🤔
هرچی که هست, دونگهه دوباره باعث شد هیوک احساس زنده بودن کنه..
خاطراتش توی اون خونه, وقت گذرونیاش با مایک, حتی وقتی ماریا اونجوری پرید بغلش! چقدر کیف کردم! 
هی!!!  ماریا هم نشدیم! 😐 یه بغل سفت لازمم الان!  ☺

دیگه هیوک رو ول کردن, دونگهه مهم تره! 😂😂 سرش دعواست ! داره از خجالت اب میشه بچه!
مایک و عمو الکس مغز بقیه رو خوردن انقدر تعریف کردن!
جوون به کتاب راهنمای مایک!!! 😂😂😂

بچه ها خودشون زبون همو میفهمن, یه جوری از پس هم برمیان! 👌

انقدرر دلشون تنگ هیوک شده که حتی مایک رفته توو اشپزخونه مشغول شده !!
کم پیش میاد پسرا اینجوری برن توو اشپزخونه ولی خب مایک است دیگر!  هیجان دارد!

داره از انتظار میمیره تا با دونگهه رو تاب بشینه ها!! 😂😂😂
هی, خرس گنده, میشه پاشی؟😂😂😂

این دوتا دارن همه رو دیوونه میکنن!  🙃
بسلامتیشون!  
و من ا.. توفیق! 💙✋
پاسخ:
سلاااااااااام اسکار من
ناری ناری نارییی
چوطوری؟؟

بفرما اینم چلوندن ک میخواستین
حالا راضی شدین؟؟
من دق دادین بس گفتین بده بچلونتش و ابنبات و عسل و فلان

نرررر اصن به هیوک تخس سگ اخلاق میومد انقد خوش سلیقه باشه؟؟:))
ببین چیا براش نخریده خب

فدای طرز حرف زدنش..حموم بردنش...تعاملش..موهاشو خشک کردنش:)
دیدی روز اول هیچ کدوم اینا رو بلد نبود
فقط شکر خدا حمومو بلد بود..خسته نباشی دلاور ..این طفل پنج سالشه خیلی کمکای دیگه ام نیاز داره:|

تو چرا حس خفگی کردی؟ XD
این ازون نرماس ک خفه نمیکنه..فک کن پشمالوعه ابریشمی چسبااان و گرررررم
کیف میکینی چگونه در این سن توانایی جر دادنمونو داره؟:|

هیوک؟اونم از خیلی بچگی..تصور کن اونم از پنج سالگیش با اونا بزرگ شده:)
شاید همون جذبه و تعللی ک تو پارت اول باعث شد هیوک تو پیاده رو وایسته و بره تو کوچه ک دونگهه رو ببینه یه چیزی شبیه همین بوده:)

ماریا هم بازی بچگیای خودم بود*-* حالا شد شخصیت داستانم

اره دیدی از خوشحالیه این ک هیوک داشت میومد خونشون رفته واسش دسر درست کرده..اونم یه پسر..
ببین هیوک چقد ازشون دور بوده ک اینجوری همشون خوشال بودن..
من اصن ب دیکشنری مایم کراش دارم ککک ای گااد

و دونگهه ی این داستان بسیار عاشق تاب بود.
صدق الله علی العظیم :|
هلووو چینگووو
اینقدفه اندکی تاخیررر داشتم برا کامنتتت معذرررت🙍🏻‍♀️
خیلیییی خووووبه  اصن اونجاهاش ک دونگهه کلییی خجالت میکشید مررردم براش😅😍
هیوکم ک اصننن حرفییب نذاشته برا گفتن مهررربون من😍😍
پاسخ:
هلوووو چطوری؟
فدای سرت ..خودمم دیر آپ کردم
این فسقلی کلا خجالتیه..تو دنیای واقعی ام با اون سنش خجالتیه
برم بمیرم براش عااح

سلام خوبی؟  
من خانواده عمو هیوکو خیلی دوس دارم خیلی آدمای خوبین... عاقا یه سوال این بچه ما کی بزرگ میشه؟؟ البته دوس دارم کوچولو و قند عسل بمونه ولی میخوام بدونم بزرگ شدنش کیه 😊😊😊
پاسخ:
سلام مهسا
الان من بگم همه میان مبیبنن بعد میان رو سرم میریزن میگن عاغا شقا اسپویل نکنننن
این یه رازه اصن XD
بیا پی وی خصوصی بت میگم ککک
سلام
عاقا من برای پارت قبل نظر گذاشتم ولی نمی‌دونم چرا ثبت نشده پریروز فهمیدم تازه
در هر صورت فیک ناز و خوشمزه ایه دیگه نمیشه ارش دل کند
واییی کلا خانواده ی عموش خوبن آخی هائه رو عضو جدید خانواده میدونن دمشون گرم، زن عموشم چه مهربونه
قربون خجالتش برم من، باحال بامزه
مرسی گلم
پاسخ:
سلام جانا
عه ..نمیدونم چرا..هیچ کس نظرات رو پاک نمیکنه..ولی خب عیب نداره این اتفاق چند بار افتاده
حتما مشکل از نتی چیزی بوده
خیییلی خوبن هیوک تازه فهمید چقد احمق بوده ک ازین بهشت دور بوده:(
خواهش
دست گلت درد نکنه
دونگهه علاوه بر همه شیرین کاریاش,بلده پل ارتباطی هم بزنه,بین هیوک و اقوامش,و همه رو شیفته خودش بکنه.
عموش چقدر خوشحاله که هیوک دوباره داره تقریبا برمیگرده به روزای گذشته اش ,شایدم بهتر از روزای گذشته اش.
الان همزمان با نوشتن کامنت ,داشتم آهنگ گوش میدادم شانسیyou are my every thing
دونگهه پخش شد,یعنی بهتر از نمیشد اتفاق بیفته ,دقیقا دونگهه اوری تینگه هیوکه فعلا
پاسخ:
خواهشششات
دونگهه ک اومد تو زندگیش ..همه چیو زیر و رو کرد کلا:) 
واسه همینه هی مینویسم معجزه معجزه
وای چ اهنگی ام پلی شد برات خدایاا*-*
لذت ببر
من غش 😭 خیلی گوگولین😭😍ممنون 😃
پاسخ:
خواهششش میکنم 😻😻😻
سلام شقایق جون... 
واو دختر چه کردی؟ شروع که کردم دیگه نتونستم ولش کنم یه کله خوندم تا آخر... میدونم تو این چند قسمت همه چقد ضعف کردن واسه دونگهه ولی من تازه نفسم میخوام تازه شروع کنم.. 
یعنی واسه این بچه فقط میشه مرد... راه دیگه ای داره آیا؟ موهای ابریشمی، چشمای تیله ای، تی شرت گشاده هیوک تنش، اونجای کوچولوش که اندازه یه بنده انگشته هیوکه😂😂😂😂
واقعا که این بچه از بهشت اومده... دهن آدم اب میفته واسش... 
شخصیت هیوک خیلی دوست داشتنیه.. تو دلش واسه دونگهه وا داده ها ولی از بیرون خوب خودشو کنترل میکنه... 
نحوه تعاملش با یه بچه ۵ ساله و تفکرات و دلمشغولیاش مردونه، منطقی و دلنشینه.. اینکه قراره با دونگهه به کجا برسه در حال حاضر اصلا برام مهم نیست فعلا دارم از این تعامل شیرین لذت میبرم... دست گلت درد نکنه عزیزم... 
بیصبرانه در انتظار ادامه ام😍😍😍😍
پاسخ:
سلام عزیزم 
شروع کردی منظورت از قسمت اول بود ک دیگه نتونستی ولش کنی ؟😻
تازه نفس نبینم دیگه توام بیای از دیابت گرفتن حرف بزنی ک من هی مجبور بشم قندتو بیارم پایین و دق نکنم 😂😂💖
اصلا کل بدنش دو وجبه چ برسه ب اونجاش بعد خجالت میکشه از هیوک 😂😂 
آره از بهشت افتاده پایین ..
همین ک سعی میکنه هم مردونه باشه هم در حد پنج سالگی دونگهه بچگونه باهاش حرف بزنه من دلم میره براش..
آخ دقیقا منم همینو میخوام.لذت ببر از این پارتا..
فدات
  سلام عزیزم 
اینقد که من این فیک و خودتو دوست دارم اون روز نزاری دلم براتون تنگ میشه وای این قسمت فوق العاده بود این وروجک چقد مهرش به دل هیوک افتاده روابطشون چقد شیرینهه هنوز فندقه بزرگ بشی چی با دل هیوک میکنی حموم کردن دونگهه خیلی ناز بود خنده هاشون دلم براشون میرفت ❤❤❤
خونواده عمو الکس هم خیلی خوش رفتار و بامحبت بودن اونجاش که هیوک مواظب بود دونگهه اذیت نشه قندبود میگم نیان یه وقت هر روز دونگهه رو با خودشون ببرن جداش کنن از هیوک هرچند که این میدونم هیوک حاضر نیست اونو با کسی تقسیم کنه از غدا دادن به دونگهه معلوم بود همشو واسه خودش میخواد هیوک از الان اماده خوردنشه قبونش برم چقد خواستنیه مرسی یه عالمه منتظر قسمت بعدیش میمونم مثل همیشه بیستی 😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘💎💎
پاسخ:
سلام سلام 
همیشههه به موقع میذارم مگه این ک ی وقتایی واقعا ی مشکلی پیش بیاد و نتونم پس نگران نباش 💙
آره دقیقا هیوکم یه مدت دیگه همین جمله رو بهش میگه 
من باز اسپویل کردم👺👹:||| 
ن باباااااا کجا ببرنش این فسقلی همش ور دل هیوکه جایی نمی ره😻
الهی قربون غذا خوردنش برم من😭😭😭
خواهش میکنم مرسی خخب از توام💋💋💋💋💋💖💖💖
واااااای واااااااااااای شقاااایق تو ک منو دیوونه کررررردییییی نهههههه کشتیییییییی....
خداااااا چرا آخه اینقد اینا خواستنی ان ؟!!!
آخ من مُرده تک تک حرکاتشون ،تک تک برخورداشون،تک تک حرفاشونم!!!
ینی دلم میخواست بغلشون کنم(مخصوصا هائه) فشارشون بدم اینقد فشار بدم ک باهاشون یکی بشم !!!!!
دلم رفت ک😍😍😍

(توجه!توجه!تمام سخنان بالا با جیغ و هیجان بالا خوانده شود)
(دیروز چشام خشک شد اینقد ک منتظر بودم😐 فک کردم من روزا رو قاطی کردم 😐😐)
-------------
در رابطه با کامنت قبل : شما اگ ده وعده هم آپ کنی من بدون شک میخونم 😁سه وعده ک چیزی نی!!!😎😂😂😂(فک کنم فیک تموم بشه و من همچنان رو این قفلی باشم 😂😂😂)


--------------
مرسی کلیییییی 😍😍😍
پاسخ:
انقد میگم نمیر تو باز میگی مردم 😭😭😭😭😭😭
پیر شدم از دستت 
دونگهه رو ربع ساعت بعث قرض میدم برو هرچقدر دلت میخواد بچلونش انقد منو پیر نکن 😂

چشم با هیجان خوندم 😂😂 
ن قاطی نکردی واقعا آپ نکردم 
ملت هنگ بودن ک منظم نبودم این بار 😐🔥

منو دق دادی با این موضوع آپ سه وعدهههه دقم ندههه بذار عین آدم آپ کنم این فیکو تموم شه بره 
خدایا صبرم بده از دست این دختر
عررررررررسلااااااااااااام😍چقدهههههههه این پاااارت خووووب بوووود😭😭😭😭ایندفه زوووودرسیدم ب آپ فیک😎....خداروشکر😂...وااااای هرچی بگم کمههههه
خانواده مایک چقده خوووووب بووووودن...دونگهه خوووووردنی🔫😐....عررررررعاااالی بودددچقد آخه این شیرینه،،،دیابت گرفتم شقااااااایق😂😂😂
اون پارت توجوابم گفته بودی ی چی مشکوکم کرررد...ازکجامعلوم بزرگ میشه همینوگفتی وااااای ینی بزرگ نمیشه😦...؟؟؟؟اوکی اوکی اسپویل نکن...وللش اصن...خودرگیری گرفتم😐😂😂😂😂😂😂
پاسخ:
سلام شررررر خوبییییی ؟ 
جوون ب سلامتی 😂😂 خو من معمولا از ساعت هفت هشت ببعد آپ میکنم .این موقعا منتظر باش😍
هی من هر چی لوسش نمیکنم شما میگین خوردنی چلوندنی شیرین دیابت مرض 😐😐😐
آخر دق میکنم از دست دیابت گرفتناتون 
من هر چی گفتم تو باور نکن .من خیلی چیزا میگم ک مشکوکتون کنم 😂😂😂
💀💀💀🔥
سلااااااااممممممممم وااااااای چرا انقده فیکت خوبههههه خودااا😖😖😖خیلی کیوتههههههه واااایییی میشه واسه هائش مرد خودااا😭😭 وای عالی بوووددددد الهی هائه خجالتی لنتی کیوت به هیوک گف کف درست کنه نبینتش خیدا وای خیلی کیوته میشه انقد کیوت نباشه واسش غش کردم 😖 هیوکه لنتیم که عشقههههه خیلی جذابهههه😖😖😖یه سوال مایک هیوکو دوس داره ایا ؟🤔 بد یه سوال دیه هائه ۵ سالشه با هیوک خیلی اخلاف سنی داره بد کی میرسه بزرگ شه با هم باشن من ذوق کنم🤔 در هر صورت خیلی خیلی خوب بوددد مرسییییی منتظر قسمت بعدم 😍😍😍😍😍😍😍🥀🥀🥀🥀🥀🥀❤❤❤❤❤
پاسخ:
سلاممممممممم 
مررررسیییییی خب من چی بگم در وصف کامنت تو 😱😱💖💖💖
هیوکى کف درست کن ک بدنم دیده نشه.آخه فسقلی کل بدنت دو وجبه چی زر میزنی😐😐😂
ن بابا منظورت عشقه ؟ ن نداره..مایک و هیوک از بچگی باهم بزرگ شدن معلومه ک برادرانه همو دوس دارن .
از کجا میدونی بزرگ میشه ؟😀😀
سلاااام و اینااااا
من مسافرت بودم و یه عروسی داشتیم که کلی سرم شلوغ بود برا پارت قبلی نتونستم کامنت بدم
الان اومدم کلی حرف بزنم
کلی حس خوب دارم از این که عمو الکس و خانوادش دونگهه رو قبول کردن
قبول که نه
عاشقش شدن!!
و خب کی میتونه عاشق اون موش کوچولوی خوردنی نشه!!🤷🏻‍♀️
چقدر مایک دوست خوبیه...این که هم هیوک و درک میکنه و هم دونگهه رو دوست داره عالیه!!دوست داشتن البته دست خود آدم نیس ولی خب همه کسی با این مسئله انقدر راحت کنار نمیاد!!
اوخیش ماریا چه با نمک با دونگهه جور شد بااین که حتی زبون همو نمیفهمیدن!!😄
آها اینو بگم...کلن هر صحنه ای که تعامل هیوک و دونگهه رو نشون میده من یه دور میرم اون دنیا و میام😌🚶🏻‍♀️
اصن دیوونه کنندن...
فکرشو بکن...یه آدم سرد مغرور بچه گریز...با یه بچه ٥ ساله اینجوری برخورد میکنه!!میبرتش حموم...مواظبشه...بچگونه باهاش حرف میزنه...وای خدا لباس تنش میکنه خیلی با نمکن😍😍😅😅اخیش گفتنای دونگهه روانیم میکنههههه😭😭🤭
دست همو میگیرن...باهم راه میرن...اخ نگاهاشون به هم...همین که از نگاه هم همه چیو میفهمن خیلی دوست داشتنی و هارت مِلتینگه😭😭😭😍😍😍
کلن من هی بیشتر و بیشتر دارم عاشق عمو الکس و خانوادش میشم!!
یه چیزی...هیوک مریضه...این خیلییییی منو نگران میکنه!!...حس میکنم همون مریضیه هم باعث دور شدنش از الکس و مایک و بقیه خانواده شده!!نگران اینم که نکنه این مریضیه یه جا داستان بشه...یا چمیدونم دوری...جدایی...ناراحتی...چیزی در بر داشته باشه!!😞😞که امیدوارم اینجوری نباشه☹️
لبخندای هیوک که قبل از بودن دونگهه حتی یک بارم ندیده بودیم حالا گاه و بی گاه رو صورتشه و آدمو بیشتر عاشق شخصیت حمایتگر و دوست داشتنیش میکنه!!
اون جملش که به مایک گفت روزی که دونگهه رو ول کنم آخرین روز زندگیمه تپش قلبمو برد رو هزار😭😍😭😍😭😍🤭🤭
یعنی یه بچه چقدر میتونه شیرین باشه که اینجوری دل یه نفر و آب کنه😍😌
از دونگهه هم دیگه نگم...اون صحنه ی خون دادن هیوک که اونجوری نگرانش بود دیوونم کرد😭😭😭
بمیرم واسش که دین و دنیاش شده هیوک...مموش خجالتیه خوردنی😍
خسته نباشی شقایق جونم
بهترینی
پر قدرت ادامه بده که کلی دوست داریم
بی نظیری
🌹🌹🌹💋
فایتینگ
پاسخ:
سلام مهتتاااااب🙆
خوش برگشتییی خوش گذشت ؟ 
معلومه ک قبول کردن..مگه میشه دلیله نرم شدن هیوک عزیزشونو دوس نداشته باشن؟😍
تازه کلا اینا خیلی عزیز و مهربونن همشون عاشق بچه ن..اونم ی نفس شیرین عین هائه..
مایک خیلی خوبه اینو یادت بمونه..
اصلا اگه نباشه داستان پیش نمیره..
جووون نعاملشونو دوس داری ؟😍😍 
من جر می خورم برا وقتایی ک هیوک سعی میکنه با یه زبون بچگانه با دونگهه حرف بزنه و در حد خودش ی چیزاییو بهش بفهمونه💀
نگران مریضی هیوک نباش..آره خب باعث یه سری اتفاقا میشه ..درد داره ..غصه داره ولی اگه این مریضی نبود من نمی تونستم اون چیزیو ک تو داستان میخوام اتفاق بیوفته بنویسم.
هیوک یک سرههه لبخند میزنه از حالا ب بعد..اصلا برا همین دلیل بود ک خونواده عمو الکس همه عاشق دونگهه شدن 
ی دلیل کوچولویی ک لبخند ب لب هیوک آورد 
سلامت باشی 
بی نظیر تویی ک دلگرمی میدی انگیزه و اعتماد ب نفس میدی بهم 
فدات💖💖💖🙆
سلام فوق العاده هستی
وای چه حمامی جوجوم خجالت کشید هیوکی ضعف کرده از این خجالت دونگه، وای هیوکی عاشقتم با اون لباش پوشوندن دونگه مرسی از این همه اولین احساس ها دونگه عاشقتم که به هیوکی دلیل نفس کشیدن دادی مایک ماریا بابایی و مامانی از این دونگه این هیوکی سرزنده خوشحال هستن و عاشقانه می پرستند این معجزه کوچک را دونگه تو دل همه جا باز میکنه دلبری میکنه، عاشق تاپ بازی  فقط کافیه دونگه بخواد نیازی به گفتن نیست کافیه نگاه کنه انجام میده با دلی از آرامش قربون اون غذا دادنش من فدات شم فدای داری هیوکی اون جام نگو که دونگه خواست به سلامتی هیوکی نوش جان کرد مرسی فدات شم
پاسخ:
سلام لطف داری😱😱
اندازه ی بند انگشتم نمیشه بعد خجالت می کشه😐😐😐حالا با این کاری ک هیوک کرد خجالتش میریزه دیگه😂
یادته قسمتا اول نمیفهمیدیم باید تو لباس پوشیدن کمکش کنه ولی حالا زارت و زرت خودش لباس تنش میکنه ؟ 
خونواده هیوک عاشق دونگهه شدن ..ن تنها بخاطر عزیز بودنش بلکه بخاطر این ک چقد باعث شد هیوک عوض بشه و همونی ک میخوان بشه.
خواهش میکنم عزبزممم
عی وای من...
منکه مردم واسه این قسمت.. چرا اینقدر خوب بود..
هیوک چه لبخندای ملیحو جذاب گونه میزد... دونگهه ی کصااااافططط چرا اینقدر خوشمزس اخه..... !!!
عاقا دونگهه چرا اینقدر کوشولوِ؟؟؟ 
هیوک پیر میشه تا دونگهش بزرگ شه که!!!!
نیان جداشون کنن.ــ 
پاسخ:
من میدونمم 
چون تو یه ایونهه شیپریییی😍
هیوک لبخند میزنه من وا میرم:| 
کوچولوعه دیگه ..خب پنج سالشه..تازه الان ک سی سالشه هم کوچولوعه-__-
پیر نمیشه خوناشامه😁
سلامممم **
دیشب وقتی آپ نشد خیلی خورد تو ذوقم -.-
ولی الان کلی ذوق کردم ** 
چرا اینقدر این موجود چلوندنییییههههه 
من خودم از بچه ها متنفرم ولی بعد از خوندن دونگهه تو فیک دارم به بچه ها علاقه مند میشم :'|
من روند ساده و اروم زندگیشونو دوست دارم.اینکه هیوک یه انگیزه واسه ادامه دادن پیدا کرده 
البته واقعا نمیدونم در اینده چی میشه فقط امیدوارم اتفاق بدی نیفته..
من اگه به جای هیوک بودم و هی دونگهه رو اینور اونور میکردن عصبی میشدم میرفتم بچه رو از دستشون میگرفتم میگفتم دونگهه ماینههه ماینننن 
خسته نباشید**💙
پاسخ:
سلامممم 
خودمم خورد تو ذوقم :| کل کل آماده بودم آپ کنم ولی نشد ک نشد 
خودمم از بچه ها زیاد خوشم نمیاد..ولی این بچه ای ک داشتم توصیفش میکردم دونگهه س..
مگه میتونم دوسش نداشته باشم.
نگران نباش اتفاق بد ک ممیوفته هیچ اتفاق خوب هم میوفته.
سلامتتتت باشی😍😍😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی