My EunHae Reality

طبقه بندی موضوعی

فیک پنج ساله قسمت ششم

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۰۸ ب.ظ



"پنج ساله"

زوج : ایونهه

ژانر : عاشقانه

هپی اند 

نویسنده : شقایق

HeeDictator89

قسمت ششم


سلاااام ببینید کی اومدههه

عیدتون مبارک^^

بیاید در روز فرخنده ی عید قربان یه دور قربان دونگهه فسقلی بریم-__-

من ک دیگه جا برا قربون رفتنش ندارم:|

این روزا دارم پارتای آخر این فیکو مینویسم..انقد منتظرم برسین ب اینجاهایی که دارم مینویسم*-* ک اصن نگوو

نگران سیگار کشیدن هیوک بودین همتون ...بفرمااا

نگران هرچی بشین تو قسمت بعد ناخواسته رخ میده:|

راجب هیوک باید بگم اره خب مریضه..دیگه تا الان همتون فهمیدین..ولی انقد نگین مریضیش چیه باباااا یه خورده صبر داشته باشین میفمین

همش ی کاری میکنین لو بدمااا*-*

این قسمت دونگهه عمو الکس رو میبینه*-*

شایدم الکس دونگهه رو میبینه :|


بدویین ک منتظرم


نظرات  (۲۹)

شقایق جون ممنون که انقدر خوب مینویسی واقعا ممنون😭😭😭😭دلم میخاد تند تند داستانو بخونم برم جلو ولی انقده ک خوبه  بعد ناگهان دلم نمیاد ک نظر نذارم😭😭😭
اخه صحنه ی غمگینم نداشتااا ولی اشک من درومد
چقدر دونگهه براش مهم شده ک همه متوجه تغییر رفتارش شدن😭😭یه کوشولو پنج ساله انقد میتونه رو هیوکجه ی سرد تاثیر بذاره😭توروخدا هیوک مریض باشه من میمردمی
مرسی اه😭😭😭😭😘😍😂
پاسخ:
خواهش میکنم عزیز دلم چ مهربونی تو💞 
آره زیاد تند نخونش مزه ش تو آهسته خوندن و بیاد موندنی تر شدنشه..اون جوری لذتش کم میشه 
میدونم حستو. درست هم فهمیدی چون واقعا همینطوره. یه ته غمی توشه بخاطر اتفاق پیش روی داستان .
هیوک ته ته رفتار سردش یه مظلومیت نهفته س .متوجه ش شدی ؟ 
فدات اه😂😂💞
اصلا فکرشم نمیکردم ترک کردن سیگارش ب این جذابی و در عین حال کیوتی و با چنین ماجرایی همراه باشه ㅠㅠ هیوک چقد دوس پسره ㅠㅠ پس هاعه کی بزرگ میشه *گریه های فراوان*
ینی عاشق اون سیاست الکس شدما. تا دید تنور داغه نونو چسبوند😂😂 هنوز ۵دقه نبود هاعه رو دیده بود فهمید چ نفوذی رو هیوک داره😎
این حالت هیوک خیلی بامزه بود. سرد باهاش برخورد کرد ولی همش از رو عشقش بود عایا مجاز است ک من سر ب بیابان نهم از دست این آدم عاشق و قشنگی رابطه بینشون؟
جمله هاتو از اعماق دل دوست میدارم شقااااا جوری ک توصیف میکنی جوری ک دیالوگاشونو مینویسی عاه گاد ㅠㅠ
کاش مایک بیشتر میبود تو این قسمت😄 دلم برا خنگول بازیاش جلو هاعه تنگ میشه😁
خببببب من برم قسمت ۷
فایتییینگ💙
پاسخ:
قربون متد ترک سیگار دونگهه برم ک خودشم خبر نداش😍😂😂💞
دوس پسره ؟ اینو وقتی بزرگ شد دونگهه بگو *-* 
کار خوبی کرد الکس.دیگه بهونه بهتر از این نمیشد 
اخخخخ آره مجازه ..گفت بم نچسب ک بوی سیگار نگیره تن شیرین و خوش بوعت 
خدا*-* مرسی خب از تعریف مرگت*-* 
بدو بدو من پا ب پات جواب میدم
بسم الله الرحمن الرحیم😶
سَلُم😶
از مهمون عامدن و مسافرت رفتن فارغ شدم فاینالی
نمیخاسم هول هولکی بخونمش
فک نمیکردم انقد طول بکشه این گرفتاریاااا😭
خدایا شونصد تا قسمت عاپ کردی نمیدونم خوشال باشم یا ناراحت
دلم برا ۵ساله تنگ شده بوووود😢
از قسمت ۶باید شروع کنم عارررررر😖 چ حس بدیه همه خوندن ولی من از ماجرا خبر ندارم :'|
فلن اودافظ
باز برمیگردم🙋
پاسخ:
دیگه داشتم تقریبا میومدم بنموعمت ک انقد تاخیر داشتی 
و اومدم:| 
ولی چقد دل ب دل راه داره همون روزی ک اومدم گفتم چرا نیستی 
تو اومده بودی اینجا کامنت گذاشته بودی 💙
خدای منننننن خدای مننننن😭😭😭😭😭
وای چی بگم اخه
اونجا ک نگران هیوک بود ک دردش اومده باشه😭
وای وقتی هیوک دعواش کرد دلم مبخواست برم بغلش کنم دونگهه رو بگم عسل مربا الان میرم میزنم هیوک شل و پل شه 😭😭😭تو فقط بغض نکن لنتی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭ای جان وای شقایق نمیدونی با خوندن فیکت ادم چقد دوس داره یه دونگهه انقدی داشته باشه تا هر روز براش بمیره 😭😭😭😭
هیوک کاملا عاشقش شده و خبر نداره ها:)
سن ی عدده مگه نه؟:) ۲۱ سال ک چیزی نیس:)
میتونن وایسن دونگهه ۲۰ سالش شه:) هیوکم قطعا اون موقع انقد جذابه:)
ولم کنین من برم سر ب بیابون بزارم:)))
آخی هیوک چشه آخه ؟ .
بخاطر یه سیگار ببین چه بروز دونگهه آورد .
چرا اینقدر کیوت ناراحت میشه .؟ 
غمشو تو خودش نگه می‌دارد عزیزم
ممنون
سلااااامممم خوبی؟نخسته😍❤️
خب خب اول از همه کلی خیالم راحت شد که همه فهمیدن
هیوک دیگه مجبور نیست چیزیو قایم کنه و استرس داشته باشه
ولی مریضیش😭😭😭بابا خون به دلمون شد هیوک از سوزن میترسهههه
دلم ریش شد😭😭😭ولی به قند عسلی فیک در☺️تحمل میکنیم
ای خدا چطور دلش اومد ب دونگهه اونطوری بگه☹️
پنج سالشه همش خا☹️بمیرم☹️
فیک رفته رفته داره قند عسل تر میشه
کاش اون تی شرت هیوک مال من بود☹️😂
کلی مرسی❤️
امشب نمیزاریش😭😭😭😭😭😢😢
من چی بگم؟!😐 
هیووووووووووووک!😕😕😕😕😕😕 منم یه لحظه فکر کردم واقعا نسبت به دونگهه سرد شده 😂😂😂😂😂 بعدش یهو فهمیدم بخاطر سیگاره!!!😂😂😂😂😂 الهی من فداااااای دونگول گوگولی بشم که پشت حموم نشسته بود😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 یه جوری الکس رو توصیف کرده بودی حس کردم هیوک مقابل سربازرس نشسته😂😂😂😂😂 آغااااااا عالی بودددد! عالی! هرچی بگم کم گفتم! هرچند جا داشت یه مشت تو صورت اون استاد هیوک میکوبوندم😂😂😂😂😂😂 دستت پرانرژی
سلام خوبی؟ 
هوراااااااااا... بالاخره من به آرزوم رسیدم هیوک یکم این بچه رو چلوند... یکم بیشتر فشارش میدادی... قشنگ میتونم دونگهه کوچولو رو تصور کنم 💖💖💖😘😘
هلو مای دیکتاتور!!!  چگونی؟؟ عیدت پساپس و عید غدیر پیشاپیش مبارک! 😊

برو که مخ تک تکشونو بزنی دونگهه ! مایک که ناک اوت شد, بعدی لطفا!  :)
عمو الکس که بلده کره ای حرف بزنه, خب به مایک هم یاد میداد دیگه!  روز مبادا همین موقعاست ها!  :/
البته بهتر!  تقلای مایک برا کره ای حرف زدنو دوس دارم! 😂 دست و پا شکسته حرف زدنش خیلی نمکه!

نباید سوال بپرسی "میای بغلم ؟" ,باید بگی " بیا بغلم " !!!
داره از لمس وجود دونگهه له له میزنه بعد سوال میپرسه! 
بزن زیر بغلت, بدویین توو راهرو ,جیغ جیغ کنین, والا دنیا دو روزه!  :/
چقد تو ملاحظه میکنی و مودبی اخه بچه 😊

میخ شدن نگاهشون و سکوت اتاق رو بسی دوس داشتم! 
ادم عشق میکنه مکالمه بین بچه و یه ادم بزرگ رو میبینه, بیشتر کیفش میتونه به این باشه که اون ادم زیاد با بچه ها جور نبوده باشه! 
یه ادم جدی و خشک بوده باشه ولی حالا رفتار قشنگشو با یه بچه ببینی! 
عررر!
حال عمو الکس الان همینه!  داره اون روی هیوک رو میبینه و عشق میکنه و به آینده ش امیدوار میشه! 

-میخوای باهاش چیکار کنی؟
+زندگی..
+میخوام سرپرستیشو ب عهده بگیرم!
من هیچ, من فنا!!!!!!  😭😭😭

و مرسی از عمو الکس که داغ داغ چسبوند!!! 
مرسی که بحث سیگار رو دوباره و اینجوری راه انداختی! 
عالی بود! 
ولی خب دونگهه بیچاره کپ کرد!  چی شد که یهو هیوکی اینجوری شد؟ مگه چیکار کردم ؟
خبر نداره که الان هیوک رسما وسواس گرفت که بوی سیگار نده!  :/
رفت خودشو سابید توو حموم.. لثه هاشو درید و مسواک زد..حالا همه چی تحت کنترله! 😂

بغل لعنتیشون! ☺☺☺☺این درسته!  باید همینجوری بغلش کنی ! والا!

خونه هیوک داره رنگ و بوی زندگی میگیره!!  گرم شده !! فقط دستای دونگهه که بزور کمد رو بغل کرده!  وووش!!!

خب..جا داره بگم.. برای تیکه های اخرش.. هلااااک شدم!!!!  وااااااای لعنتی..از حرصش خیز ورداشت طرفش..
جیییییخ..خیلی دوسش داشتم!  طاقت نیاورد! 😂😂😂
موهاشو ریخت بهم و لپشو کشید!  چقد منه!  😂

برو ریختتو نبینم شقا,  روح و روانمو دریدی! 😂 میام میچلونمتا!  والا! 💙💙💙
پاسخ:
سلام اسکااار چگونیای؟😂😂
دفه بعد بهت میگم اسی دفع بعد ترش هم بت میگم عصمت😐همینی ک هس اصن 
عید توام مبارک پیشاپیشش 

عمو ب مایک یاد بده کره ای؟😂😂مگه کشکه مگه جدول ضربه ؟ 😂
الکس چون قبلا چند سال کره زندگی کرده با بابای هیوک خب بلده این زبونو..باش زندگی کرده 
آره مزه ی کره ای حرف زدن مایک به همینه ک بلد نیس و دستپاشکسته س 

من حتی دیالوگای ساده ی هیوکو با دونگهه خیلی دوس دارم 
اون وقتایی ک با تموم مردونگیش سعی میکنه باهاش بچگونه و لطیف حرف بزنه 
یا گولش بزنه یا قانعش کنه 
اصلا تعاملا رو دوس دارم 
عمو الکس و مایک هم برا همین دوس دارن دونگهه رو ..چون داره هیوکو عوض میکنه این بچه 

بعله میخواد همه ی زندگیش بشه :))) 
نذاره دست کسی بهش برسه 

وای جر خوردم از خنده 
خودشو سایید دندوناشو درید😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

چقد عاشق این خونه ام اصن :) آرامش داره 

از شدت حرص بش هجوم آورد ،این دقیقا همون چلوندنیه ک شماها میخوایین😂

برم؟🏃🏃🏃🏃
عررررررر...چجوری عصبانی بوووووووووووود ک سیگارکشیده وب دونگهه آسیب رسوووووندهههههه...عزیزززززززززم😭😭😭😭😭😭...هیووووک ناااامردولی اونجا ک کم محلی کرد چجوری دلش اومدددددددونگهه گوگولیوآخهههههه😭😭😭خوب شد ولی سیگارو ترک کرررد
عااااالی بووووووووووووود شقااااااااااااایق فااااااایتـــــینــــــــگـــــــ💓💓💓
پاسخ:
از خودش کلافه بود:)))) چقد اون اشفتگیشو دوس داشتم 
ولی بعدش جبران همه ی بی محلیا رو کرد 
محکم بغلش کرد خوابوندش تو بغلش😍😍
خواهش میکنم😱😱😱😱😱💖💖💖💖
سلاااااااااااااااااام شقاااااااااایق😭😭عرررررررآخه این انصافه مدتی ک من دچارکمبودنتمممممممم چرااااااااااا دوپارت بایدآپ شــــــــه 😭😭😭😭😭....عررررررررررر
چقدددددددددددخووووووب بوووووورد...
عزیززززززززززم دونگهههههه😭😭😭سرکلااااااس😭😭😭بانمککککککککک
وااااای ماااااایک😍😍😍😍...عاااااااالیییییییی بوووووورد
حرف نداش...
دونگهه ک بزرگ شه دلم واسه این کاراش تنگ میشه کوووووچووووولوووووو😭😭😭😭کمدش😭😭😭
پاسخ:
سلامممم شرررر 
ای خدا نت نداری ؟ بگردم 
تو ک میدونی هفته ای دوبار آپ میکنم نت گیر بیاد هر جور ک شده 💀🔥
دیدی بردش دانشگاه 😂😂😂😂
مرسی😍😍😍 
از.کجا میدونی بزرگ میشه ؟😏
😍😍😍😍😍خیلی ممنون 
پاسخ:
خواهش میکنم😍😍
سلاااااممممم😍💙
اولا که از اینجا از عمو جان تشکر ویژه ای میکنم که هیوکو ترسوند در مورد سیگار و دونگهه.✋
عاغا از دست هیوکم ناراحتم چون بچه رو وسط خیابون از خودش دور کرد... بچه گم بشه جواب هیوکو کی میده؟😐
ولی انقد هیوک مهربونه ک ادم نمیتونه از دستش ناراحت بشه 😍 عا همش دونگهه رو بغل کن بوسش کن 😍
من فدای کمداشون بشممممم😍 اصا کمداشونم کنار هم جذاب و کیوته😱😍
من برا هیوکه از حموم دراومده مردم😍 
راستی دیدی گفتم این قسمت دونگهه باعث میشه هیوک سیگارشو ترک کنه😌😎 علم غیب داشتم و نمیدونستم😂😐
پاسخ:
سلاممممممم قشنگم 
برا عمو همه یه کف مرتبببب👏👏👏👏
از خودش دور کردش ک بوی سیگار نفس نکشه اتفاقا من دوس داشتم این حالت عصبی و کلافگیشو چون یه دلیل قشنگ داشت 😍😍 
کاری میکنن آدم عاشق کمد هم بشه-__-
آره درست گفتی از.کجا فهمیدی😂😂😂
همش استرس داشتم نظرم طولانی شه الان ک ارسال کردم دیدم زیادم طولانی نبود:))) اومدم یه بار دیگه بگم عاااااشخ فیکتم و مرسیییی و اینااااا با ی عالم چشم قلبی ^____^

پاسخ:
طولانی تر از اینم هس 
بالا رو نگاه کن😂😂 
تازه من خیلی نظرات طولانیو دوس دارم 
مرسییی از تو 
سلاااام.عاغاا من اولی که تیزر رو دیدم متوجه شدم هاعه اون بچس که بزرگ میشه حقیقتش با خودم تصور کردم اوه قراره یه فیک باشه با یه بچه ب شدت لوس و پابو که همش گریه میکنه و هیوکم یه سره در حال ناز خریدن از اونه واسه همون بعد از تیزر فیک رو گذاشتم کنار و نخوندم.دیشب فقط واسه اینکه ب خودم ثابت کنم اونجوریه نشستم دان کردم و خوندم و هر ی قسمت ک تموم میشد دلم میخواس بیام فقط بگم دمتتتتتت گررررررم ولی خودم نگه داشتم تا اخرین قسمت:)))عاغااااا بدون اغراق فیکت از همهههههه لحاظ بی نظیره هم شخصیتاش هم داستان همه چیییی.ینی کیف میکردم میخوندم خیلی ب دلم نشست بسسیاااااااار ممنون که برامون وقت میذاری :* یه عالم استیکر قلب ابی و گل و چشم قلبی (استیکر ندارم :/                                  
یه تیکه بود که هاعه از خواب پاشده بود تیشرت هیوک تنش بدو بدو گلارو اب میداد اون صحنه اییییینقد شیرین بود ک دلم خواس برای این صحنه جدا تشکر کنممممم مرسی که باعث دل ضعفه ما میشیییییی و اینکه اولین بار تو زندگیم منتظر شنبه ام^_^ چون دفه اولمه نظر میدم طولانی شد*_*
پاسخ:
سلام ..عارع میدونی ی سریا فک میکردن دونگهه س یه سریا هم فک میکردن بچشونه 
حالا ی هر نحوی ب سرپرستی گرفتنش یا از خون خودشونه 
ولی دونگهه بود *---* 
دیدی اصن لوس و غرغرو نیس حتی جیغ هم نمی زنه..عین بهشته..
جدییی؟ چقد خوشحالم ک خوشت اومد>......< 
نوش جونت من بسی شاد شدم با نظر قشنگت 
شنبه های مسخره و عذاب آور دلنشین شده ؟😍باعث خوشحالی منه 
جووون من چقد خاصم 😏😀
سلام و ممنون برا خوش قولیات
جمله کوتاه هیوک که گفت میخوام باهاش زندگی کنم هزاران حس خوب توش داشت
راستی نمیشه از این امید به زندگیا( دونگهه) به تولید انبوه برسه و نفری یه دونه از اینا داشته باشیم تو این روزای تلخ و پراز ناامیدی
پاسخ:
من همیشه منظم و خوش قولم😇 
سلام راستی خوبی 
آره نیاز نبود توضیح اضافه بده.فقط زندگی میخواد:) 
من تولید میکنم بیاین همتون بخرین ،رایگان 🙆
دروووود بر تو😍
عالییی بوووود وای اصن غش و ضعف میکنم به  خدا اینا رو میخونم اونجاش که هاعه گف بغلت درد میگیرررره 
یا اونجاش ک کمدو بغللل کرد واااای دیگه مردم💀💀🤦🏻‍♀️ وای هیوک ام که بخاطر هاعهههه ترک کرد مرررررد ب این میگن🙈 
اهاا اینم میخواسم بگم که کاور واقعا فوق العاده اس هر وقت میبینم کلی کیففففف میکنیم
فایتینگ❤️💪🏻
پاسخ:
دروووود بر تو ای شیپر 
نه که خیلی سنگینه میگه بغلت درد میگیره😐😤😤😤🔥
کمد تو بغلش جا نمی شد ولی نتونس جلو ذوقشو بگیره فداش شممم خب 
جدی خوبه ؟ خودم دوسش دارم 
🙆
سلام عزیزم خسته نباشی وای قسمتای خوب خوبش داره هی بیشتربیشتر میشه هیوک چقد ماه شده همه فکرو ذهنش شده این فسقلی ناز نازی عمو الکس چقد مهربونه از چه طرفند عالی استفاده کرد برای ترکش بی نهایت دوست داشتنی بود این قسمت دست گلت درد نکنه❤❤🌸
پاسخ:
آره اینا تازه زندگی روتینه 
هیچ اتفاق خاصی نداره ..اولشه ب هر حال 
آره الکس خوب کار ب موقعی کرد 
کاری کرد هیوک تا آخر عمرش دیگه سیگار نکشه 
خواهش میکنم گلم منم ممنونممم💖
به احترام این قسمت مرگبار سکوت میکنم😐😐😐😐😑😑😑💙💙💙
پاسخ:
نکن با من اینکارو-_____-
اوگوداااا من میمیرم واسه این قایم شدناش😢کاشگی میذاشت هیوک بغلش کنه مام میمردیم اینجا😢جای سوزنو ماساژ میدهههههه....من رفتم سر به بیابان بذارم دیگه بای
پاسخ:
خجالتیه از بس 
نمیرررر تا آخر استان باید زنده بمونی تو 
موقع خواب ک بغلش کرد 😇😇
بای ولی نرو😖
سلام عزیزم 
این قسمتم که فوق العاده شیرین بودش اله فداش بشم چقد مواظب هیوکیشه با اون چشمای تیله ایش سر تا پاشو چک میکنه هیچیش نباشه عموش چقد مهربونه از چه راه عالی وارد شد که دیگه به خاطر دونگهه باشه دیگه سمت سیگار نره خیلی دوسش داشتم زوق کردنای دونگهه برای کمد جدیدش چقد شیرین بود هیوک باید اینقد بچلونتش تا این قند عسل جیغش در بیاد که این قسمت اینکارو کرد دستت دردنکنه از هرجاش بگم کم گفتم منتظر قسمت های بعدیش میمونم مرسی❤❤❤❤❤❤💋
پاسخ:
سلام فائزه خوبی 
من عاشققققق اونجا بودم ک داشت میگفت آمپول درد نداره و چرا خوابیدی و اینا😍😍 ضعف کردم خودم 
آره دقیقا..دروغ نگفت الکس ولی از موقعیت خوب استفاده کرد ک تاثیر بذاره رو هیوک 
میچلونههه اونم فقط صبر کن😂🙆
خواهش گلم 
سلام عزیزم خوبی ؟؟ 
من اول فک کردم ایراد از نت منه . خودمو به زمین و زمان زدم دانلود نشد 
اما بعد شد ... 😊😉
بسی لذت بردم مثل تمام قسمتای قبلللل (🤗😍)
 هعی میخوام مثلا ادای باکلاسا رو دربیارم و برا هر قسمت کامنت نزارم اما نمیشه کامنت ندم دلم نمیاد 😌
و اینکه امیدوارم هیوک سرطان یا مریضیِ لاعلاجی نداشته باشه ...
یه سفره حضرت عباس دسته جمعی نذر کنیم ایشالا که چیز خاصی نباشه و زود شفا پیدا کنه🙈🙊
مرسی از آپ منظم و با صفحات طولانی :)
موفق باشی عزیزم 💛💚 ...
پاسخ:
سلام عزیزم مرسی تو خوبی ؟ 
آره برا خیلیا مشکل داشت دیگه عوض کردمش.
نوش جوووون😍😍
مگه با کلاسا کامنت نمیذارن ؟😐 اصلنم اینجور نیی  بی نظما اینکار میکنن😂
بالاخره داستان هپی انده نگران نباش 
نذر کنیم😂😂😂😂😂😂
خواهش عزیزممم
سلام سلام عزیزجانم 
واااای هیووووک عالیهههه لعنتی فوق العادست اههههههه
عمو چ خوب هیوکو ترک داد ولی از بچه استفاده ابزاری 😐 کرد (البته حرفاش درست بود)
اونجایی ک ب هائه توجه نمیکرد چ ناراحت شدم یهو با خودم گفتم عمو ک حرف بدی نزد برا خودت گف اصلا ب بچه چ!!!!(چ جو گیر 😶😑😑)
ولی عاااااشق این برخوردای هیوکمممممم 😍😍😍😍
-----------
اااا خودت گفتی سه بار آپ میکنییییی(آرزو حود را بیان میکند....😶)




مرسیییییییی مرسی کلی جان جانان
پاسخ:
نیکونیکونییییی 
سلام خوبی 
استفاده ابزاری😂😂😂 
ولی موقعیت خوب بود استفاده کرد چ بهتر 
توجه نمیمرد ک هائه بش نزدیک نشه بوی سیگار نگیره:(

عه تو دوباره حرف از سه وعده زدى ؟😂😂 اصن خودت سه وعده فرصت میکنی بخونی؟
سلام مثل همیشه عالی بود عمویی بد هیوکی رو از سیگار برای دونگه ترسوند دونگه ترسید از دور شدن هیوکی نگران سلامتی این جوجو کوچولوش عمویی باهوش چه خواب آرامش بخشی کمد خوشگلشم که رسید حالا دیگه وسایلش آواره نیست هیوکی میخواهد دونگه مسئولیت پذیر باشه  دست درد نکنه عالی بود در انتظار ادامه هستم مرسی مرسی
پاسخ:
بخاطر دونگهه ترک کرد :) 
آره کمد خرید ببین چ کم کم داره زندگی قشنگی میسازههه😍
خواهش خواهش 
واسه منم نمیاره! دانلود نمیشه!
پاسخ:
اصلاح شد
سلاااام😍دانلود نمشه چراااا
پاسخ:
سلام اصلاح شد
هلوووو😍
برااا منم باز نمیکنههه 😱😞
پاسخ:
هلوو 
اصلاح شد
از این سرورا متنفرم =| چرا من هر چی میزنم میگه سرویس در دسترس نیست؟TT
میشه چک کنین؟TT
 مشکل از منه یا اپیزو؟ =|
پاسخ:
اصلاحش کردم .لینکش برا همه مشکل داشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی