My EunHae Reality

طبقه بندی موضوعی

فیک "پنج ساله" قسمت سوم

شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۲۵ ب.ظ


"پنج ساله"

زوج : ایونهه

ژانر : عاشقانه

هپی اند 

نویسنده : شقایق

HeeDictator89

قسمت سوم


سلام سلام-.- چ خبرا؟

حال میکنین چه منظم آپ میکنم؟

شمام یاد بگیرین منظم باشین اصن پیامبر فرموده : پاکیزگی نشانه ی ایمان عست :|

عاغا نگم براتون..نویسنده تون با وجود چهل کیلو وزن تا پریشب قندش زده بود بالا:|

اگهههه گفتین چرا؟:|

از بس تو نظراتتون اسم انواع شیرینی و ابنبات و عسل و پشمک حاج عبدالله و کلوچه ی نادری و چیزای گوگولی موگولی به دونگهه ی داستانم گفتین :|

تهش مجبور شدم برم یکم ترشی بخورم تا زنده بشم XD

یکمم برا هیوک جر بخورین گنا داره

وگرنه میرم میگم دیگه ازون لبخندا مرگ نزنه و انقد جذاب راه نره 

همیییییین ک گفتم حرفمممم نباشعع


عاغا ی چیزی بچا

یه نویسنده ی دیگه هم انگار هس تو چنل فیک که اسمش شقایقه

منو با اون اشتب نگیرین .چون چن تاتون گرفتین |"":

من شقایقم 

همون نویسنده ی صدایم کن و تپش و خلسه

همونی ک فنمید میسازه

همونی ک ادمین چنل ایونهه س

همونی که هی دیکتاتوره

خاعب فمیدین؟


عاغا دوباره یه چیز دیگه 

الان نسبت نظراتتون تو تلگرام و وب شصت به چهله..ینی نصف بیشترتون تو تلگرام نظر میزارین برام..میشه اگه بتونین همینجا تو وب نظر بذارین؟ TT

چون اونجا خیییلییی شلوغ میشه اصن نمیرسم جواب بدم و حتی بعضی نظرا گم میشن و منم یکم سختمه اونجا جواب بدم><ولی تو وب راحت و بی دردسر و منظم میتونم ج بدم

حالا اشکال نداره فقط گفتم اگههه میتونین و دلتون خواس اینکارو کنین

وگرنه شما رو تخم چش من نظر بذا-.-


چقد زر زدم:|

مراقب خودتون باشین*-*

DOWNLOAD


نظرات  (۳۶)

انقده ک ذوق دارم تندتند بخونم همین نظر کوچک را از من بپذیر 
محشره اصن😍😍😍😭هموجور غش کردم برا تعاملشون😍😍😍

پاسخ:
عزیز دلم معلومه ک میپذیرم *____*
معرکه بود... بغض کردم خیلی ملوسه دونگهه 
پاسخ:
بغض چرا *-*
عااااا مگه میشه نخونممممم عجب حرفی میزنیا !!!!
پاسخ:
XD
امشب نمیزاریش 😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭
پاسخ:
میذارمممم
سلام .. چه قد کیوتن این دوتا.. الکی الکی هیوک بچه دار شد .. شیرینی داستانا بعضی وقتا به همون خرید کردناس .. من بیشتر ذوق دارم برای خرید کردن ^~^ 
هیوک به نظر میاد بیماری داره .. باتوجه به قسمت اول  .. ؟؟؟

ممنون این فیکو شروع کردی .. کلا فیک بچه دار خیلی دوست°~° 
اون یکی کلمه هه به ذهنم میاد که تو کامنت نباشه بهتره ..  یبار گفتم تو کامنت پاکش کردن  D= .. همون بچه دار خوبه 
خلاصه مرسی ^^ 

پاسخ:
سلامم
دونگهه کیوته..هیوکم کیوته؟0__0
وای دقیقاا الان ک دارم میبینم هم خودم هم خواننده ها عاشق خرید رفتن شخصیتا داستانمونیم
لو نمیدم خودت میفهمی راجب هیوک و قسمت بعد

مرسی عزیزم
کی پاکش کرد؟؟خودت؟
سلام
عاقاااا میشه روزای آپو زیاد کنید؟ تویوخودا دلم زود براش تنگ میشه همه ش دلم میخواد ادامه شو بخونم
این پارتم قشنگ یخ هیوک آب شد البته یه کم
الهییی ذوق هائه واسه همه چی قشنگه مخصوصا برای حموم و دیدن ماشین
ممنون عزیزم
پاسخ:
سلام 
وای دو روز در هفته زیااااد هم هس 
من تا فرصت کنم نظرات ی پارتو جواب بدم دوباره روز آپ فرا میرسه😂
آخه تو تلگرام هم نظر میدن بچها 
خواهش گلم
سلام شقا جان
بنده یک عدد له و نابود شده برای کیوتی این بشری که تو دامن هیوک گذاشتی هستممن_÷€%÷&=×^÷@#$÷×=😩😧
اشاره به نظر پارت قبل 👉 البتههههه ک میتونی بم بگی فر خوشال میشممم 😍
راسش همه همینو بهم میگن 😐😂
خوب خوب بریم سراغ این عچل مربای خوردنی و هیوک جذابمون 😩😵
عاح چی بگم از کجاش بگم که دلمو ربوده این فیکت 😢😧😭☠
ای جان دلم که نمیدونس چجوری از خواب بیدارش کنه تا غذا بخوره 😭😭
لبخندا خوردنی هاعه چهقد مرگه که هی دل هیوک میریزهههه میخا بچلونتش بغلش کنههه😩😧😖
عاخ ک وقتی هاعه میچسبه ب پاها هیوک میخام گوشیمو قورت بدم از کیوتیش  💀☠
آخههه خجالتش بخاطر شومبول کوچولوشو کجای دلم بزارمممممممم😭😭😭😭😭
محکم تر سینه بزننن☠☠☠😵
از اینکه هیوک هرچیو میدید میخواس سایز کوچیکترشو برا هاعه بگیره دلم ضف رف لهنتیییی😩😭😖
بلای دوس داشتنیه زندگیشه دیگه 😍😍😍
عی خودااا با اون دسای کوچولوش مثلن کمک هیوکیش میکرد که تختو جابجا کنه 😩😑
اخ اخ با اون پاهای برهنه کوچیکش که از لباسش زده بیرون هی میدوه و ب گلا آب میدهههه 😭😭😧☠💀☠💀
من دگه زنده نیستم خووو شقاااا 😭😭
ینی از شدت کیوتیش الان سرمو میکوبم تو دیوار😑 
بیصبرانه منتظر پارت بعدیممممم 😍💙
از اینکه هی هر دفه منو مرگ میدی خوشال باششش ☠💀☠💀☠😩
عایلابیووووو ای ارامش دهنده 😐💙😍😗😘😙😚
پاسخ:
سلام فرررررر جان 
خوبی چ خبر ؟
تو لهی تو نابود شده ای 
ولی من مریض و فشار خونی و دیابتی شدم از دست شما😐
بس ک شکر میپاچین تو نظراتتون😍
وای دیدی بلد نبود بیدارش کنه ؟
همینجوری باهاش ور میرفت انگشت رو صورتش میکشید ناز میکرد 
بعد هی ساکت بود هی نمی فهمید چیکا کنه چجوری باید بیدارش کنه 
قربونش برم مننننننن 😭
قدش اندازه پاها هیوکه بعد فک کن عین کوالا بغل کرده بود پاشو 
لبخند ملیح هم زده بود😇
والا ی بند انگشتم نمیشه کلش بعد خجالت می کشه ک هیوک ببینه😐
اون مرتیکه جذاب ده برابره تو رو داره 😐😤خجالت چی میکشی فسقلی 
زنده بمااااان سرتم نکوب ب دیوار هنوز ی عاااالمه مونده😍😍😍😍
لاب یو تو:*
یا خود خدا ! 
چ دراز شد.. 
فاصله میدم اینجوری میشه لامصب!  
نفس بکش شقایق.. زنده بمون!  😂
پاسخ:
میخوام بت لقب بدم 
دراز 
خوبه ؟
خیلی بیمزه س ولی خوبه
سلااام سلاااام!!!!
امدندم ای همسن و همزاد !!!!  😜 چگونیایی؟
فدای انگوشتات بشم که از هر کدومش یه هنر میریزه! 😂😍
من چش بسته میتایپم, کف و خون قاطی میکنم, تو فقط نگاه کن اصلا !😂
به همون اسکار و بوس راضیم!  تار مو بدهی هیوک مرا قیمه قیمه کند! 😂

دونگهه..هنوز.. بغلشه!!!!!!!!!!!!!!!
خواااابهههههه!!!! 
فدای ریخت و قیافت بشم کصافططططط!!!!

چجوری دونگهه رو بالاگرفت تا زنه سایزشو بفهمه و دونگهه بیدار نشد..
لعنتییی عجب اروم خوابیده!!!  بغل امن هیوکو داره خب!

لحن مهربان هیوک..لبخنداش..توجه هاش..عرررر!!!! 
این بشر بشدت متحول شده و خبر نداره! 
دلش بغل کردن دونگهه رو میخواد..
چقدر حضور دونگهه توو زندگیش خوشگله خب! 

میخواد ببردش حموم و چه جییییغ و ذوق دونگهه باحال بود!!! 
گودوووو!!! 

میخواد از هرچیزی یه کوچیکشو برای دونگهه بخره..
اصلا دیگه داره میشه ملکه ی ذهنش!!!! 
از کل وسایل خونه, یه کوچیکشو باید بگیره! 😂😂😂
یه بچگونه شو باید بگیره!

لعنتی میخوام بهش اشاره نکنم ولی نمیشه..
"همین چیزی که نصف یه انگشتمم نمیشه " دیووووس!!!!!!!!😂😂😂😂😂
جر خوردم... اون بچه خجالت میکشه دیگه..مگه مث توئه؟😂

تحولاتی که قراره توو زندگی هیوک اتفاق بیفته منم داره هیجان زده میکنه! 😂😍😍😍 دلبر بنظر میاد! 

غذا دادن به یه بچه پنج ساله بسیار بسیار بسیار شیرینه!  البته اگه بزرگوار نخواد همه کارا رو خودش انجام بده و همه چیو بپاشونه! 
اگه همینجوری مث دونگهه ساکت بشینه عالیه ! 😂

هیوک داره پیشرفت میکنه..
حداقل غریزی داره عمل میکنه که اول حمومش میکنه..بعدش غذا میده بهش..
تخت خوابشو چسبوند ب دیوار که دونگهه نیفته زمین..
خودشم لامصب دیوار دفاعی شد..
وای.. هیوک دارم بهت امیدوار میشم! 😍
تقلید دونگهه رو..گودوووو!!! 😍 چه جذابه این صحنه ها!

کیف میکنن باهم حرف میزننا..
دونگهه هم که اصلا ته شیرین زبونیه! 
کم حرف ولی دوس داشتنی!

دوستای هیوک الان سیری چند؟
عای دلم میخواد کف کردنشونو ببینم!
هیوک یه شبه شده یه ادم دیگه! 

از این ب بعد بخوام ب گلام اب بدم یاد دونگهه ت میفتم شقایق! 
یاد این ریز ریز دویدن و لیوان لیوان اب بردنش! 

کلاه با توپ پشمی روش..اخ توپ پشمی روش!!! 😍😍
ادم دلش میخواد بچلونه این بچه رو..
گازش بگیره..
حتی هیوک که جلو چشمشه از شدت علاقه حرصش گرفت دیگه از ما چه انتظاری داری؟

چه خوشگل و محشره این فیک..
چه دلبره نویسنده ش..
چقده هم خوبم من! 😂
💙💙💙
پاسخ:
😐😐😐😐😐😐
😤😤😤😤😤😤
😖😖😖😖😖😖
😩😩😩😩😩😩
😭😭😭😭😭😭
😶😶😶😶😶😶
😍😍😍😍😍😍
😇😇😇😇😇😇

*وی از شادی در پوست خود نمیگنجد*

اسکار بگیره کی بودی شما؟ 
این دفه چی بدم بهت اسکار دیگه کفایت نمی کنه 
بوس هم دیگه از مد رفته 
اصلا کافی نیس..

تصور کن 
خیابونای تاریک..
هوای سرد..
سکوت شب . 
یه مرد جذاب 
ک صدای قدماش میپیچه تو کوچه..
یکم نزدیک تر نگا کنی 
میبینی بچیزی رو بغلشه 
یه بچه س 
نزدیک تر نگا کنی میبینی خوابیده 
عمیق و پرارامش ..
من خلاص😐
دقیقا اینطوری نوشتمش حس شما رو نمدونم 

وااای نرگس اینا ی دور میرن خرید..غیر از چیزایی ک هیوک ب ذهنش رسید 
ی چیزای غیر اضافی ای هم میخره براش 
ینی قشنگ اینطوره:
تو بازار داره راه میره میگه عهههه این چ خوبه بذا اینم بگیرم😐

آه اصن منو بذاری همش لو میدم 
همش دلم میخواد بگم قسمت بعد چکار میکنن😂😂😂
انقد زمینه برام فراهم نکنننننن 

آره آره دقیفاااا ی جورایی غریزی میمومه آفرین 
ناخواسته میفهمه باید چکار کنه 

الهی قربونش برم شیرین زبونه کم حرف ساکت و معصومم 
ک در جای خود شیطنت های خاص خودشو داره😍😍😭
دلم براش تنگ شد😭😭
الان این قسمتایی ک دارم می نویسم دیگه دونگهه کوچولو نیس توشون برا همین دلتنگش شدم 

خوانندم خوشگل و محشره😍😍
تین دفه ام اسکار ب شوما تعلق میگیرد 
*تشویق حضار*
سلام خوبی؟  
وای وای من دیگه غش و ضعفم برا این 5 ساله... همه جاش قشنگ بود ولی اونجاش که میخواست هم تقلید کنه هم کمک کنه تا تختو هل بدن... دیگه اونجاش مردم براش 

پاسخ:
سلم مهسا خوبم تو خوبی ؟ 
آره بچه ها اینجورین😍دوس دارن کمک بدن حتی اگه نتونن..
والا منم حسودیم شد
این نیم وجبی چه هیجانی به زندگی هیوک سرد و بی روح آورده
البته هر دو متقابلا لحظاتشون پر هیجان و پراز نشاط و شادیه
زمان بندیشون عالی بوده در پیدا کردن همدیگه,کامل میکنن همو
پاسخ:
این نیم وجبی یک عدد معجزه ی فسقلی میباشد 
وای چ قشنگ از زمان بندی گفتی😍
اقا من فشارم افتاده یکی یه چیز شیرین بهم بده الانه که پس بیفتم😵
ای خداااااااااا این چه کاریه داری باما میکنی خووووو
حالمون بد شد کههههههه
الان احساس میکنم بدنمو حس نمیکنم از دست اینا😭😭
خیلی خوبههههههههه
عاشق اون جاییشم که هیوک میبردش پرورشگاه ولی پشیمون میشه و ...
اصلا بهتر از اینم میگه میشههه😭😭
ای خدااااا داره اشکم در میاد خوووو
چرا اینجوری میکنی مگه نمیدونی تحمل نداریممممم
عاشق شخصیت هیوکم😍😍😍
همین الان دلم خواست پاشم برم شهر گردی یه بچه در حال گریه بیابم بیارم خوبه بزرگ کنم😄😄
اسمشم بزارم دونگهه بهش بگم من هیوکیم😭😭😭😭
عرررررررررررررررررر
حالم خیلی بدههههه
خیلیییییییی
👍👍👍👍👍👍👍👍
پاسخ:
چی دوس داری شیرینی ؟ 
تو بیا من تخم چشامو میدم بت😀💖
من ؟ من کاری کردم ؟ 
*نگاه گربه ی شرک وار*
باو خدا نکنه همش سه پاااات گذشته هاااا 
مونده ک قشنگیاشونو بخونی..
برو شهر گردی😂😂😂
قشنگ همه جا رو بگرد یکی شبیه دونگهه پیدا کن😩
عزیزمممم اسمت هیوک شد😂😂😂
خیلی خیلی ام حالت خوبه اصلا حرررررف نباشه -_-

سلام 
دریای من!!! خلسه مگه تکشاتیه؟


دونگهه خیلی مؤدبه...بی اندازه مؤدب درست مثل یه آدم بزرگ!
با لحن بچگانه بجای اینکه بگه عمو یا هیونگ میگه هیوکی درست مثل یه آدم بزرگ! 
رفتاراش کاملا بچگانه س اما درست مثل یه آدم بزرگ! 
چشماش پاپیه و دستا و پاهاش کوچولو اما درست مثل یه آدم بزرگ! 
خجالت میکشه اما درست مثل یه آدم بزرگ! 
هیوک باید بهش غذا بده و حمومش کنه اما درست مثل یه آدم بزرگ!... 
...دونگهه کوچولو یه پنج ساله س اما درست مثل یه آدم بزرگ!! :/
دونگهه فقط یه پنج ساله ست...نه یه پسر بچه پنج ساله!! :/
شاید هیوک متوهمه و داره با دونگهه ی 5ساله در قالب یک 33ساله زندگی میکنه!! یا بهتره بگم با یه دونگهه 33 ساله در قالب یک 5 ساله!!

کنجکاوم در مورد زندگی دونگهه! 

ممنون 
پاسخ:
سلامم 
آره خلسه شات کوتاه محسوب میشه چون همش دوتاس 

دقیقا عین یه آدم بزرگه آروم و خاصه با بدن یه پنج ساله و شیطنت ها و رفتارای منحصر ب فرد بچگونه!!
اصلا بخاطر همین تفاوتش نظر هیوکو عوض کرد..
نظر هیوکو ب خودش جلب کرد..
طرز دید هیوکو عوض کرد ..
اصلا اومد ک خیلی چیزا رو عوض کنه ..
و تا الانم خیلی عوض کرد..
طی همین چند روز فقط..

جرررر😂😂😂ن هیوک متوهمه و ن هیچ چیز عجیبی وجود نداره..
کاملا واقعین این دوتا ..

خواهش😍
اون مدلی که راه میرفت :'| با اون پاهای فسقلی بیرون زده از لباس هیوک:'| چقد گوگولیانه ب گلدونا آب میداد خا
ولی جدی هیوک چقد عجیب با یه بچه غریبه اخت شده. هاعه هم همینجور :'| اصلن یک ذره غریبی نمیکنه یا هرچی. خدا بده شانس. تو کشور غریب ی هموطن پیدا کرده ک ن تنها مهربونه بلکه پولدار و دست و دلبازم هس😂 داره خرده خرده همه زندگیشو تأمین میکنه😂 من میخام برم تو این فیک بشم هاعه😭😭😭😭 هم کیوته هم پیش هیوک داره زندگی میکنه. *آه عمیق*
خلاصه ک سخت منتظرم ی اتفاق هیجان انگیز و گنده بیفته. (مثن هیوک ومپایر شه😂) فایتینگ💙🙋
پاسخ:
پاهاش اندازه انگشت کوچیکه ی منه:|
وای ینی من ازین طرز فکرت جرر خوردم XD هموطنه پولدار و دست دلباز (استیکر خنده ام ندارم یکم بپاچم:|)
ولی میدونی ..دونگهه شانس نیورد ک هیوکو پیدا کرد..این هیوک بود ک خدا بهش یه شانس دیگه داد و دونگهه رو انداخت وسط زندگیش:) بعدا میفمی چی میگم
اگه تو هائه میشدی یا جیغ جیغو میشدی یا لوس یا هر چی:| ما شانس نداریم خواهر ازین ارزوها نکن:}
فایتینگ مرسیییی
فوق العاده بود
این فیک قشنگی و شیرینی داره که تو کمتر فیکی میشه دید درسته که دونگهه پنج سالشه اما بیشتر از پنج ها میفهمه درک میکنه بهونه گیر نیست با خوش رفتاری و مهربونی که داره دل هیوکم رو هم به سمت خودش اورده یا مثلا با اینکه از یه خونواده که مستمند بوده به دنیا اومده اما به اون خصوص هیچ شکایتی نداره در کل خیلی بیشتر از اینا درکش بالاست اونجایی که هیوک با خودش بردش حموم رو خیلی دوست داشتم یا قد کوچولوش که پشت میز بودهیوک رو صندلی براش بالش گذاشت همه ی قسمت های این داستان شیرینی دلچسبی داره که عمیقا حسش میشه کرد نویسنده جان کارت درسته قسمت به قسمتش نفسگیر تر میشه مرسی عزیزم 🌹🌹🌹❤❤❤❤
پاسخ:
عه مرسیی
اره خیلی فرق داره..اصلا از اول قرار بود اینقدر فرق داشته باشه ک بتونه دنیای هیوکو تغییر بده..نجاتش بده..زندگیشو عوض کنه..اصلا از هیچ چیز شکایت نمیکنه..کل وجودش معجزه س!
عاخ کوچولوعه خبببب*-* حتی هیوکم تاب نیورد با حرص گف کوچولو.-.
اصن وضعی-_-
وای مرسی من ذوق خب..فدایت
سلااااام....
عررررردوپارتتتت عااااالیییی بووووود😭😭😭😭
قربون دونگهه بشم لبخنداااااااش😭😭😭😭😭😭
سادگیییش😭😭😭😭
اونجاکه میخواس دونگهه روتحویل پرورشگاه بده😭😭😭😭😭
لبااااااسااای هیوک تن دونگهه😭😭😭😭😭
لباسایی ک براش خرید😭😭😭
اونجاکه فروشنده گفت سایزچقدی دونگهه رونشون دادگفت انقدی😭😭😭
وااااوچقدعرررزدممممم😭😭😍😍😍...
عاااااااالی بوووووود...فایتینگ شقایق ❤❤❤❤❤❤
پاسخ:
سلامم سلامم سلام سلامتی میاره-.-
خیلی ساده س خیلی دنیاش میشه گف ساده س
بهده یه روز فک میکرد قراره بیا هیوک زندگی کنه ک خییلی راحت میگف بیا گربه هه رو ببریم "خونمون"
اصن این تی شرته سر درااااز دارد:)
انگار سیب زمینی بود ک گرفتش جلو فروشنده گف انقد بده:||
مرسییی فایتینگ:*
عالیه😭حس میکنم هیوک موقع خرید برای بچه کوچولو خیلی کیوت میشه😐😁😍
پاسخ:
عارررررره اصلا نرم میشه دلش*---*
سلامممی دوبارررره🙊
خیلییی خوووبن اینا اصن 
دونگهه خیلی کیوته ولی انصافا من این شخصیت هیوکو خیلی دوس دارم یه جور خاصی توو رفتاراش مهربونیه 🤭
کلییی دمت گرم
خسته نباشی😍
پاسخ:
سلام و درودددد بر تو
افرین بیا من و تو دوتایی برا هیوک بمیریم اینا همه دونگهه پرستن TT
دمت تو نیز داغ
سلامت باشی^^
بی صبرااانه منتظر پارتای بعدی و بقیه داستانم😍🤭
که خرید کنن
با هم باشن
پیش هم بخوابن
هیوک به هائه غذا بده😍😍😭😭😭
بزرگش کنه
تجربه کسب کنه
یاد بگیره
دونگهه باهاش اخت بگیره
همو اروم کنن😍😭🤭
تو یه تخت خوابیدنشون دلمو اب میکنه وااااای😍😍😭🤭
خب نکته همین جا بود که من دقت نکردم راجب این که هائه محبت ندیده و خب یه مثقال محبت هیوک سرد داره اون بچه رو جذب میکنه و دلشو میبره و خب مسلمن یخ هیوکم اب میکنه و گرم و عاشقش میکنه...اینو تو همین یه روز و نصفی هم که پیش هم بودن میشه حس کرد😎😍💙
عالی عالی مث همیشه💙💙🌺🌺🌺

پاسخ:
عاخ عی جانم *----*
هیوک باید بره سیسمونی یه ست کامل وسیله مسیله بخره اصن 
این چ بلای نازیه ک نازل شد تو زندگیش -___-
عاخ همه اینایی ک اسم بردی اتفاق میوفته:)
حتی اگه فرصت نشه بعدا اتفاق میوفته..
تهت هیوک دو نفره نیس ولی اون موشه بس کوچیکه راحت جاش میشه
اره دونگهه خیلی قدر میدونه با این ک بچه س
مرسیییییییی عالی بودن از شماس^^
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
این فیکو میخام بخونم اب قند میزارم کنارم چقد بامزهسسسسسس شیرینهههههه
چرا بغلش نکرد رو تخت:/اوخدااااا صبحا بلند میشه ب گلدونا اب میده بخورمش؟!😭
خوبه ک هیوک میخاد براش لباس بخره اینجوری ک تو توصیف میکنی تنه کوچیکش تو لباس بزرگ هیوک قلبم وایمیسه😖
تند تنداپ کن من دیگ نیسممم😭😭😭😭😭😭😭نهههه

پاسخ:
من زین بعد با یه جعبه پشمک حاج عبدالله میشینم کنار شما و آپ مینموعم
بغل نکرد...از بس خنگه هنوز داغه نمیفمه چ بهشتی کنارشه-____-
تنها وجه شباهتش با هیوک علاقه ب گلاس جرررررررر
کجاااا میری نروووع:|
وای لععععععععنتی چقدر اومدنش محشر به پا کرد ای جانه جانم ....اصلا انگار فرشته فرستاد از اسمون براش خدا....چقدر همه دنیاش رنگی رنگی شد امید به زندگی پیدا کرد...واسش خرید کنه حموم ببرش تختو جا به جا کنه لباس بخره....اخه کدوم پنج ساله ای این همه عشقه؟ اصلا میشه واسه این پنج ساله لعنتی مرد چه برسه به خاطرش زندگی کرد.... وای مرسی شی شی یه عالمه یه عالمه مناظر ادامشم ...یه عالمه بوووووووووووووس گنده پر از انرژی مثبت برااااااات😍😍😍😍😍😍
پاسخ:
عاخ دقیقا یه معجزه افتاد تو زندگی هیوک..اومد ک هیوکو نجات بده..
عاخ من عاشق این روزمرگیام *_*مخصوصا سکانسایی ک تو خونه ان رو بیشتر از بیرون دوس دارم
تنها 5 ساله ای ک انقد عشقه قطعاااا دونگهه س فقط XD
بوس گنده منده هاشو فدااااا شکلاتمممممممم
سلام عزیزم من تا اخرش جون میدم برای این دو تا اخه تو کوچولو چه قد با ملاحظه ،مودب،ناز ،عچلی هیوک حتما تو رو یه لقمه پیچ میکنه میخوره زوق زدناش چقد شیرینه برای لباس خریدن قبونش برم فرشته ی کوچولو 👼❤❤❤💋
به هیوکم افتخار میکنم اینقد عالی عمل میکنه حواسش به همه چی هست نمیزاره اب تو دلش تکون بخوره همه چی رو براش اماده و مهیا میکنه 
کوچولو اگه بزرگ بشی میفهمی چه جواهری کنارته و با جونو دل داره بزرگت میکنه وتو با کنار بودنش دنیا رو باهاش عوض نمیکنی شیلینک ممنون که شادی و زندگی رو با خودت اوردی 
مرسی عزیزم از اپ های منظم و مرتب و به موقعت برای تک تک قسمت هاش هیجان دارم دوست دارم❤❤💋💋🌸🌸
پاسخ:
سلااام خدانکنه تو حالا اول بذار برسیم به اخرش*-*عاح اره واقعا یه فرشته کوچولوعه قلبونش برمTT
هیوک اولش هیچی بلد نبود ولی یاد گرفتناش عین غریزه س..بدون این ک بفهمه میدونه چجوری رفتار کنه باهاش
فداش شم ..همین الانم میدونه با این ک کوچو.لوعه..همین الانم قدر میدونه:)
خواهش میکنم و مرسیییییییییی
سلام عزیزم 
خوبی ؟؟؟
اول این که خیلی کیف میکنم هر قسمتی که آپ می کنی تعداد صفحات زیاده ایشالا این روند ادامه دار باشه 🙏
بعد خدایی انقد دونگهه اینجا شکررره آدم براش ضعف می کنه ❤💋👼 ...خب فک کنم هنوز مونده تا برا هیوکم جر بخوریم یخورده همچین شخصیتش سردو بی احساسه به لطف قندو عسلمون داره گرم و صمیمی تر میشه !؟
این فیک واقعا مورد علاقمه 😂 حسابی خسته نباشی🤗
و واقعا مرسی از آپ منظمت 😘😘


پاسخ:
سلام مرسی تو خوبی ؟^^
حال کن عاقا حالللل کن،تا ته فیک صفحات همینقد زیاده ،اصن شونزده هیفده صفحه نداریم ،همه بیست و به بالان 
ب عبارتی دیگر ..
سره نوشتن هر پارت جر خورد نویسنده تون😩
برا هیوکم جر میخورین..ب ی جایی می رسیم ک برای در و دیوار خونه ام جر می خوریم همه با هممم 
مرسی سلامت باشی😍😍😍😍💙
یا جد سوجو...اینا چرا اینقدر کیوتن عاخهههههه؟!!!برای هر لحظه و هر دقیقه میشه جون داد😭😍
ی چیزی ک تو قسمت قبل یادم رفت بگم اون قسمتی ک هیوک هائه رو بغل کرده بود  ک صدای پاش تو کوچه میپیچید اون لحظه ب شدت مررررگ بود عاخ
مرسییی شقایق جونم ❤😍
(چ حس غریبیه تو وب کامنت گذاشتن بعد مدتهاااااا 😐 )
پاسخ:
سلام نیک خوندی فیک ؟😀
چرا من انقد بامزه ام عاخه ،فشار خونم نره بالا:|||
عاخ دقیقا زدى ب هدف..من مرگه سکوت خیابون بودم و طرز راه رفتن هیوک 
خواهششش 
آفرین تو وب کامنت بذا شقایق خوشحال شه
چه زود شنبه شد😐😂 اخجووون اینجوری روزها زود زود بگذرن شمام زود زود اپ کنی مام زود زود بخونیم😍😂
عاغا دلمان برای خنده ها و نگاه های خیره ی هیوک ضعف رفت😭💙 از کیوت بودن دونگهه هم که نگم از بس دندونامو 
فشار دادم دندونام درد کرد از بس که این بشر کیوته😍
عارهههه مستر لی شما پولاتو فقط خرج بیبیت کن😏😎
کادیلاک هیوک چی میگهههه😱😂😍
همچنان منتظرم که هیوک دونگهه روگاززززززز بگیره...😍 

پاسخ:
شاعر میفرمایند: 
فرصت ها را غنیمت شمارید .زمان عین برق و باد میگذرد:| 
دندوناتو رو هم فشار ندهههه مینای دندانت آسیب می بینه ساییده میشه😩عوضش میتونی بیای پیش من با هم خشتک جر بدیم نظرت چیع؟😀
اینجام شاعر میگه:
همه هزینه های هیوک واسه دونگهه س
عاغا گاز نمی گیره..ولی بوس قبوله؟
سلاااااام نویسنده خوبی؟❤️
یکی از موارد فوق مثبتی که من تو فیکای شما عاشقشم همین اپ منظمه
همش تو خماری نمیذاری مارو😊و این جای تشکر داره❤️
ای خداااا دلم یدونه دونگهه پنج ساله خواست خب😭
پوکوندی که ما رو بااین توصیف کردناااات...گل اب دادنش پشت میز نشستنش
خوابیدنش خندیدنش منتظر زل زدنش....مگه ما چقد تحمل داریم😭😭
حق داریم خب خیلی واس هیوک عر نزنیم قند عسلی دونگهه نمیذاره
بعد حس میکنم تااینجا شخصیت هیوک خیلی باز نشده
فقط میدونیم ک یکم زیاد هاپو بوده و تو دست دونگهه مث موم داره وا میره😂😂
لامصب تو این سنم مخ زدن بلده☹️مام الفا پیر سینگل ببخ☹️
من عاشق اون تیکه هایی بودم که هیوک هعی فک میکرد باید چیزای کوشولو بخره
عرررررررررر☹️دیگ روده درازی نکنم
بازم مرسی❤️
پاسخ:
سلامممم خواننده مرسی خوبم تو خوبی ؟
عاره من کلا وسواس دارم در مورد انظباط ،محض همین مرتب آپ میکنم😆
خواهش میکنم ^^
دونگهه کوچولومیخوای ؟ من میتونم بت اجاره ش بدم .چن ساعت میخوای ؟ربع  ساعتی 25تومنه😎
آره بخدا دونگهه مانعه عر زدن برا هیوک شده...چ ..چه وضعیه-______-
آره خب ساختار این فیکم همینه..اولش یکم زندگی روتین داره و هی ک میگذره همه چی باز تر میشه .از همون اول نخاستم همه چیو رو کنم 
هاپو بوده😂😂😂آره سگ اخلاقه 
روده درازشو قربون😂😂😍
خاهش و فدات
مطمعنم قلبم تا رسیدن آخرین قسمت کارنمیده😐😐انقدددرررر که باهرجمله ش سه ساعت قربون صدقه تادوتا آدم رفتم فک نکنم دووم بیارم دیگه😭😭😭😭چرا خوابیدن یا حموم کردن یا لباس پوشیدن یه بچه انقدرررر باید خواستنی باشه😭😭😍😍😍چرا توجه کردن و تماشا کردن یه آدم بزرگ به یه بچه باید آدمو اینجوری خوشحال کنه😍💃واقعا این توانایی نویسنده رو میرسونه که از همچین اتفاقات ساده ای،همچین صحنه های دوست داشنتی ساخته😍😍😍😍ممنون شقایق این فیک عالیههه.فایتینگ برای پارت های بعدی ایشالله اون دنیا میخونمش😭😭😭
پاسخ:
نگوووو تو ک نمیدونی قراره چی بشه اخره این داستان💀💀
واقعااا خوستنی بود ؟😍😍😍من میدونم چراا 
چون اون بچه دونگهه س 😇
جواب سوال دومیتم میدونم..چون اون آدم بزرگ هیوکه😍
و ما هم الفیمممم جولفیشیممم😭💙
مرسی عزیزم از تعریفات قشنگت 
خدا نکنه هنوز سه پارت آپ شده تو میخوای بری اون دنیا ؟ غلط کردی
سلام سلام وای از دست این دونگه گوگولی مگولیه نازنازی با اون خنده های قشنگش و نم اشک های خوشحالیش عاشق آغوش گرم و پر از احساس هیوکی عاشقتم هیوکی که الان میخندی و خوشحالی الان  دوست داری همه چیو برای دونگه فراهم باشه و حسابی درگیرش بشی هیوکی مرسی از حس امنیت و آرامشت مرسی از خندیدنات مرسی عاشقتم فراوان
پاسخ:
سلام سلام سلام 😍😍😍
اصن این بچه خیلی خوبه.عمق فاجعه ی معجزه بودنشو ب مرور میبینی😀😍😆
جووون عاشق منی یا دونگهه یا هیوک ؟😂
خب خب!!!
این پارت انقدررررر شیرین بود...انقدر ملایم و ناز بود که اصصصلا دلم نمیخواست تموم شه!!😓
دوست داشتم همین جوری هی برم جلو هی بیشتر بخونم!!به صفحه آخر که رسیدم به زووور هی میکشیدم که ادامه داشته باشه😅😅
این که یخ هیوک آب شده بود...لبخندای مرگ گاه و بی گاهش...مهربونیاش واسه هائه...فکرای بامزش در مورد خرید سایز کوچیک همه چیز واسه دونگهه!!!همش دیوونم کرد😍😭🤭
هائه که دیگه دیوونه ترم کرد😭🤭اون صورت معصومش!!!وقتی خواب بود تو بغل هیوک کل تایمی که بیرون بودن و موقع خرید...بیدار شدن بامزه ی گوگولیش تو رخت خواب...ذوقش واسه حموم و وان...خجالتش از لخت شدن...وای خداااا عضو کوچولوش مه به قول هیوک اندازه انگشت کوچیکشم نمیشه😂🤭🤭🤭😂😂😂خدایا عالی بود اون تیکش😍😍😂🤭😭ذوقش و اشکای مرواریدی تو چشماش واسه لباسایی که هیوک واسش خریده بود😍🤭دوقش واسه ماشین🤭😓
یعنی قبل از این که ولش کنن زندگی فقیرانه ای داشته که برا این چیزا ذوق میکنه؟؟؟یا خودش این چیزا رو تجربه کرده و حالام واسشون هیجان داره؟؟؟
حدس زدنش سخته یکم🤔🤔
در کل که این پارت وااااقعاعالی بود
خسته نباشی🌹🌺💐
مثل همیشه حس خوب به مقدار زیاااااد بهم دادی 
امیدوارم منم بتونم متقابلا حس خوب بهت بدم که با قدرت بنویسی😋😇🤗🤲🏼
لاو یو💙
فایتینگ💋
پاسخ:
سلاااام😃
وای واقعا اینا رو میگی دلم خیلیبییییی شاد میشه 
هیوک هنوز خیلی چیزا رو نمیفهمه...و جالب اینه ک بدون ک خودش بفهمه داره یاد میگیره و تجربه کسب میکنه 
دیدی تو حموم چکار کرد؟😂😂😂😂آخه لامصب تو دقیقا چی داری ک خجالت میکشی ؟😂😂😂😂نصفففف انگشت هیوکم نمیشه 😀💖
اوممم راجب فقیر بودن یا نبودن دونگهه باید بگم من جوری نوشتمش ک تصورش بر عهده ی خود خواننده باشه..تو میتونی فک کنی فقیر بوده یا اصن پولدار بوده باباش..ولی ب وضوح دیدی ک دونگهه محبت ندیده بود از طرف پدرش..ازش بیزار بود ک اصن نمیخواد ببینتش..پس نتیجه بگیر دونگهه توجه و محبت ندیده ک فوری با توجه های هیوک دل کوچولوش ب وجد میاد..
دونگهه با این ک خیلی کوچیکه ولی قدر میدونه ،چون محبت ندیده .
آره معلومه ک بهم حس خوب میدی😍😍ممنونم خب💖😍
مرسی یه عالمه 
😆
واای عزیزم هیوک باید از کل خونه زندگیش یه سایز کوچولو بسازه واسه دونگهه اوشولووووو😍😍😍وااای چقد قسمت خوابیدنشون خوب بود😢😢😢بین دیوار و هیوک😢😢آب دادنش به گلا کله صب😢هیوک بغلش کرد بردتش فروشگاه چقد ناز بووووود😭
پاسخ:
حال میکنی چ بلای قشنگی نازل شده تو زندگیش؟😍😍😍😍
قسمتا خوابیدنا بعدی خیلی بهتره💀
اوه تازه تو قسمت بعدی میرن خرید اصلییییی😍
سلاااااممم واااااایییی خیلی خوبببب بوددد وااای الهییی دونگه کوچولووو😭😍 عزیزممم اونجا که خواب بود الهیییی چقد عشقه اینجا ادم دوس داره براش بمیره خیلی خوبه 😭 وقتی که تو حموم بودن خجالتش اخ ملوسک 😭😭 یا وایساده بود هیوک‌بش غذا بدههه خوداااا چقد واسه لباساش خوشحال شدد ادم دوس داره بغلش کنه فشارش بده 😭😭😍😍😍😍 خیلیییی قشنگ بودد این قسمت مشتاق. قسمت های بعدم تو میتونی فایتینگ 😍😍😍😍 ممنون که صفحه های اپت زیاده 😍😍😍❤❤❤🎈🎈🎈🥀🥀🥀🥀🥀🥀
پاسخ:
سلاااااااامممم بانو 
ای گاد انگاری واقعا شماها بچه دوس دارین😐💙سه قسمته دارین برا کیوتیش جر میخورین منم قندم زد بالا دگه 
راستش خودم چیزای کیوت و این حرفا دوس ندارم ، بچه هم دوس ندارم ، ولی این بچه دونگهه س 😐تماااام😐💀
بچه س خو نمیتونه غذا بخوره ،هیوکه احمق هم نمیفمید باید بذاره دهنش لقمه😂😂
خواهش میکنم عزیزممم
خیلی کیوووت بود 😍💙😭 دلم میخواد دونگهه رو فصار بدم لهش کنم و این که قطعا هیوک جذابترین ادمه دنیاس مرسی که یاداوری کردی 💙😂 
پاسخ:
ینیا من یادآوری نکنم شما گم میشین اون وسط مسطا😤😂😂😂😂😂💖💖💖
یکی از ویژگی های خوب این فیک اینکه جوری نوشته شده که ادمو مشتاق میکنه که بخونتش و برای قسمت های بعد منتظر بمونه با اینکه فعلا روند داستان ارومه و اتفاق خیلی خاصی نیفتاده و شروع داستانه اما از همون قسمت اول برام جذاب بود. برای اینکه یه فیک محبوب باشه لازم نیست کع خیلی عجیب غریب نوشته بشه یا از اسمای خاص و موقعیت های خاص توش استفاده بشه؛ همین که یه فیک بتونه در عین سادگی و روون بودن لذت بخش باشه نکته مهم و قابل توجهیه.
توصیف دقیق شخصیت های فیک باعث شده که برای ما به سادگی قابل لمس و تفکر باشن.جدا از شیرین بودن دونگهه من تیپ شخصیتیه هیوکو دوست دارم با اینکه شاید سرد یا بیخیال باشه اما این روند که وجود دونگهه باعث تغییر زندگی روتینش میشه رو دوست دارم. بعضی وقتا که به ما فشار میاد از طرف چیزی که تازه وارد زندگیمون شده دوست داریم دوباره به همون زندگی برگردیم اما مطمعنم دونگهه اینقدر بی آزاره که فقط باید بچلونیش 
* تو قسمت قبلی گفته بودین شماره حساب میفرستین من یه ربع این بچه رو بغل کنممممTT 
اخه یه ربع؟ من اگه این موجود کیوت به دستم برسه میدزدمش ")))))))) اقتثننصنثنسنثممث دلم میخواست واقعی بود و من میرفتم لپشو گاز میگرفتمممم * 
خسته نباشید :)💙💙💙
پاسخ:
واقعا ؟ اخجون.میدونی داستان هنوز سراغ اتفاق اصلیش نرفته..من شاید تا قسمت هفت هشت فقط از زندگی روزمره و روابط بین اینا بگم..ک یکم جا بیوفته و برا خواننده لذت بخش بشه.بعد می رم سراغ قسمت اصلی .اونجاس ک میفهمین آینده ی این داستان قراره چی بشه.فعلا فقط از روزمره هاشون میگم تا جایی که به شخصیتا عادت کنین و اون حس اصلی راجبشونو لمس کنین..این ک برا هم دیگه چ معنی ای دارن..این ک کم کم هی بهم وابسته تر میشن...نرم شدنه هیوکو باید ب مرور ببینین..همه چیو همه ی احساسات شخصیتا رو باید کم کم ببینین تا قسمتای آینده براتون جذاب تر باشه.
آفرین خوب گفتی.دونگهه رو آروم خلق کردم ک سر بار نباشه برا هیوک !
بعلهههه پولیههه خیلیم ارزونه نود درصد عاف خورده😀میخوای ؟ 
سلامت باشی😇
واااای از شدت خوشحالی آپ شدنش نمیدونم چیکارکنم😂😂😂انقدر ذوق دارم پنج دقیقه ست فیکودانلود کردم هنوز نخوندم🤦‍♀️
و راسی منکه جولم چرا اصلاااا حواسم به هیوکم نبود😐فقط قربون صدقه هاعه رفتم ممنون ک چشممو بازکردی😂😂😂ازبسکه دونگهه رو توی این فیک شیرین و دوست داشتنیش کردی😭خب دیگه برم بخونم😍💃😂
پاسخ:
وای چقد خوبین شماها😍😍😭😭😭😭😭😭💙
از بس عشقه ب دونگهه کوچولو چشاتو کور کرد بایستو ندیدی😐
حالا هنوز فرصت هس فداش بری😊😃
بدو بدووو بخون
میشه من برا عشقم قند عسل 4سالههه خودمو خفه کنم?????????دونگهه توفیک خیلیییییی شیرینهههه 
پاسخ:
پنج ساله😶😶😶😶😶
آره میشه ولی هزینه داره..پول بده قربونش برو 😀😀😀😀
اعتراف میکنم نشسته بودمو زل زده بودم به صفحه گوشی که آپ شه و نمیتونم پنهان کنم چه قدر هپی ام الان. باید اینو میگفتمTT 
گو تو رید :'))))
پاسخ:
*با یک لبخند ملیح به سوی جنت قدم برمی دارد...*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی