My EunHae Reality

طبقه بندی موضوعی

تیزر فن فیک "پنج ساله"

پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۰۲ ب.ظ


من برگشتممممم

بدوئید ادامه *-*



سلام سلام :))

ببینید کی اومده..

شقایق هستم نویسنده ی تپش و صدایم کن و خلسه *-*

میخوام صحبتمای کاملمو موقع اپ پارت اول بزنم  

پس الان سخنو کوتاه میکنم 

ایشالا از شنبه یا یکشنبه پارت اول رو اپ میکنم و میریم سراغ دنیای خواننده نویسندگی مون و پنج ساله همه با هممم

خیلیم دلم براتون تنگ شده ولی از همون شنبه احساسات میپاچم الان فعلا برید تیزرو ببینید و یکم واکنش بدید من ببینم دنیا در چ حاله :_|

اه لامصب اینجا اموجی نداره حس گنگ بودن دارم TT


این شما و این تیزر جدید و عجیب "پنج ساله" 


DOWNLOAD

نظرات  (۱۶)

Man marjanm-cinderchul, in fico tooba bem moarefi karde va mikham alan shorush konm💜ghable har chi kh khoshallam k nevisande petal has cheghadm k eunhae ro dus daram..omidvaram koli khoshm biad💜
پاسخ:
سلام پتاللل آره میشناسمت😍😍 
خوش اومدی ب جمع ما 
بخون ک زود برسی ب قسمتای جدید 
فدایت💚🙆
  • یه عاشق ایونهه♡
  • سلام نویسنده جون 
    خیلیی خوشحالم فیک جدید اپ میکنی بی صبرانه منتظرش هستم....
    تیزرت ععاالییی بود......امیدوارم فیک شادی باشه ولی خنده های پسر بچه و هیجانش برا کارا و در اخر تنهای هیوک ......فک نکنم شاد باشه مگع نهه؟؟
    کاش زود به زود اپ شه ..اخه فک میکنم از اون فیکاس که نمیتونم براش صبر کنم♡♡

    پاسخ:
    سلام عاشق:))
    مرسییی فدات
    نه نگران نباش من سد اند نمینویسم..شاید تو طول فیک بذارم ی اتفاقا ناراخت کننده ای بیوفته ک خب نمک داستانه ولی تهش ایونهه خالصه و عاشقانه تموم میشه
    من منظمم پس منظمم آپ میکنم دونت ورییی 
    سلام عاشقتم دلم برای نوشته هات فوق العاده ات تنگ شده بود دیوانه نوشته های قشنگ هستم واقعا صدایم کن و تپش دوست داشتم اگه بگم چندین بار خواندم و واقعا باهاش کلی سر ذوق امدم نوشته هات بهم عشق نشون میده و دیوانه وار منتظرم نوشته جدیدت هستم تیزر مثل خودت زیبا بود دوست دارم
    پاسخ:
    سلاااااام عزززززیزززز دلمممم
    ممممرسی خب من ذوووق TT 
    حتما حتما تند و منظم آپ میکنم ک منتظرت نذارم
    فدات شم
    اوووووووه چه خفن طوری بود....اقا این تیزری که شما ساختی شی شس جان من از کنجکاویش خواهم پوسید که... کلی زود بیارش خب؟ میدونی که من چقدر فوضولم پیشی کوچولوی مو خوشگل... یه عالمه بوووووووووووووس گنده پر از انرزی مثبت برات😍😍😍😍😍😍😍
    پاسخ:
    بههههههههه ببین کی اینجاس خببب
    اره اولش یکم گمراه کننده س..چشم زود آپ میکنم
    قربونتتتت برم با بوسااات حیف اینجا اموجی دم دستم نیس وگرنه شونصدتا قلب میپاچیدم برات
    مرسی ک اومدی
    شقا تو هرچی بنویسی قشنگه و منو میکشه هرچی باشه :))))  چون میدونم اصولا چیزایی مینویسی که بکشه :) این بچه و اینام منتظر میشم ببینم چه فکری داری واسش ولی میدونم چیزای ناجور نی:")))))
    پاسخ:
    مطمئن باش عاشقش میشی :))))
    ن اصلااااا ناجور نیس..اصلا
    وااای چه احساسات نازی داش تیزررر😢😢اخرش دونگهه با اون لبخندش😢😢😢
    پاسخ:
    اییییییییی جااانمم
    دقسقا منم با همون مردمTT
    سلام عشقممم!!!!!
    وای اتفاقا دیروزو داشتم برا بار صدمین باز ن بیشتر ، صدام کن رو میخوندم
    الانم هوس تپش رو کردم لنتییی
    دارم از ذوق میمیرم اسمتو دیدم برا فیک جدید
    لنتی عاشختم الگومیTT
    تیزرش چی بووود ....اون پسر بچه کی بود هاعه اس؟!لنتی چ نازع ...هیوک میگه عاشختم عاااح
    چ نسبتی دارن خوداا...راستی خود پسره کیه؟!
    چ خوب ساخته بودی بالاخره همیشه میساختی چرا برا فیک خودد ن هوم؟!عافرین کار خبی کردی و لنتی خیلی ملوس بود
    دلم خواس برم دوباره همه فنمیداتو ببینم
    لنتی وقتی هاعه خودمونو دیدم مردم براش انقد خوب ساختیش
    واقعا عاشخ قلمتم ت همیشه ب یاد ما البته ایونهه شیپرا وفیک خونا و البته همه الفا هستی
    واقعا عجوبه ای و خیلی خوشحالم ک تو دنیای ایونهه ای
    منتظرم
    فاتینگ
    عاشختممممممم^^
    پاسخ:
    سلام سلااااام
    صدددد باررر؟ ینی من خودم ک نویسنده ش بودم یادم نیس چی بود جزییاتش 
    بعضی خواننده ها از قبلی جنابعالی نعمتن😍💙
    الگووووووتم؟💀💀💀😱😱😱
    نمی گم کیه خودت شنبه یکشنبه بخون می فهمی💀💀لو نمیدم 
    ی مدله بچه س ،دو رگه س فک کنم 
    عاره یه بارم گفتم برا نوشته خودم فنمید بسازم :''| 
    انقد اغراق نکن عرق شرم ریختم😱
    می تووووو 
    و منمننوووننممم
    شقااااااااا خوش برگشتیییی اوه مای گاد یکی از نویسنده های مورد علاقمی میدونسییییی لهنتییییی 😭😭💀 همه فیکاتو خوندممممم عاشق قلمتم خط به خط تپش رو حفظمممم از بش قشنگهههههه هروقت حالم خوب نیست میرم سراغ تپش از بس ارامش دارههههه فنمیداتو که دگه نگوووووو تو چرا اینقده خوبیییییی دخترررر 😭😭😭💙 عایلابیووووو
    و بلخره بریم سراغ این فییییییییک خیلی خیلییی خیلییییی خوشحالم ک برگشتیییییی ینی وختی اسمتو دیدم از خوشحالی نزدیک بود کف و خون قاطی کنممممم چون میدونم فیکات چقدههههه قشنگهههههه 😭
    وای لهنتی تیزرشو دهههههه بآاااااااااار دیدمممممم وای وای وای چقده مرگه از حالا میخای منو دق بدیییییی میدونم از تیزرش معلومه خیلییییییی قشنگه این فیک چقدههههه بچهههههه خوشمله خوردنیهههههههههه 😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻 جییییییییییغ از خوشالی نمتونم صبر کنمممممممممممممممممممم
    عایلابیووووووووو شقا 😍😍😍😙😚😙😋😙😚💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
    پاسخ:
    عهههه سلاااااام😱😱😱😱😱😱 من نمیدونستم تو خواننده می 😱💙ینی قبلا گفته بودی ولی نمیدونستم انقد دوسشون داری 😱😭😭😭💖
    وای انقدری تو تپشو خوندی خودم یادم نیس چی بود اصن😐😭 مرسی خو لعنتی جااان 
    واقعا خوشحالم ک نوشته ها و ویدئو هام حس خوب میده ب کسی،حتی اگه یه نفر باشه!
    بخوووون بخونننن منتظر واکنش و نظراتتم 💀💙💙💙💙💙
    *جیغ خفه میزند*
    من نیز تو را دووووووستتتتتت😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱💖
    وای فوققققققققققققق العاده است 
    بی صبرانه منتظرشم یکی از بهترین ها میشه قلبممممممممممممم😱😱😱😱😱💜💜💜💜💜
    پاسخ:
    تو فائزه جولفیشی ؟😍😍ک فنارت میکشی ؟ 
    مرسییییی خیلی خوشالم میخوای بخونی😱💙
    آخجووووون بالاخره کامبک از نوع فیکش*-* بی صبرانه منتظرم^^ لاو یو مای ادیتور😉😍💙

    اخمذطظنپرظماللللنبسندذپپ عرررررر شقا عار یو سیریس؟؟ واقعا فک نمیکردم انقد زود عاپش کنی😭😭 ویتینگ فور "د فایو یرز الد"
    تیزر ساختنتم منه کشت😭😭😍 
    پاسخ:
    اییممم سو سیریسسسس 
    کجا زود بود گند زدم با این طول کشیدنام😭😭😭 باید فوشم می دادی می گفتی زود بنویس آپ کن گشاد
    وگرنه تا سال دگه میموند رو دستم😐😭😭
    مرسییییی خیلی خوشالم هستی ک بخونی😭
    Bah bahhhh..belakhare!
    2bare Ddm divune shodam
    Nevisandeye marekeye lnti!
    پاسخ:
    به به ببین کی اینجاس 
    وی ای پی عشق من 
    بله شروع کردم بالاخره نوشته ایو ک از اولش کنارم بودی 
    سلام 
    واییییییییییییییی همین که اول اسمتو دیدم از خوشحال بال در اوردم خیلی دلم برات تنگ شده بود بی نهایت هیجان زده ام برای نوشته هات خوش برگشتیییییییییی از شنبه خیلی منتظرم 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤❤❤
    پاسخ:
    سلامممم 
    وای منم ی دنیا برا آپ کردن و خواننده هام دلم تنگ شده بود😭😭 
    الان قشنگ بال درآوردم از خوشالی 
    مرسییییی ک نوشته هامو دوس داری و منتظر میمونی فدایت

    هنگم ، پشمام ى تازه زدم حاش سیخ شده ، یه حس خوب کل وجودمو گرفته ولى عجیبم هس . اون بچه هه ام حس خیلى خوبى داش . اصن واى ، عااااالى بود !!!! 😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙تو با قلب ویرانه ى من چه کردى لعنتى 😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙کنت ویتتتتتت💙💙💙💙💙💙💙😍😭😍

    پاسخ:
    اون بچه کلا حس خوبی داره...و خواهد داشت ..☺
    آدم خاصیه اصن
    مرسییییییییییییییییییییی یه عالمه 😭😭😭😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙
    وااااای شقااااا تو با قلب بیچاره ی من چه کردییییی 😭😭😭
    من مردم o<-<
    اشکاااام پشماااام تو مسئولی در برابر من الان 😭❤
    عاشقتم که همیشه کارات خاصههههه
    منتظرم عاپ کنیییی عز هلللل 😍😘😭❤
    پاسخ:
    مگه تو پشمم داری ؟💀
    مساااا بخونیااا😭😭😭💙💙
    مرسییی خو
    واااای چ بچه ناااااااااااازه😭😭چ قشنگ بود تیزهههههه
    شخا من دیونه تپش بودم میدونم اینم ب همون اندازه قشنگه چون تو نوشتی😍😍منتظرشممممم
    پاسخ:
    وقتی بزرگ شه نازترم میشه:)))
    مرسییی ک انقد خوبی و منتظرشی💙😚

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی