My EunHae Reality

طبقه بندی موضوعی

ALL ABOUT EUNHAE

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۵۷ ق.ظ

All About EunHae

دانلود سری کامل ویدئوهای “همه چیز درباره ی ایونهه”

با توضیحات کامل



PART1 PART2 PART3

سایی که مایل اند توضیحات رو توی سایت بخونن که هیچ..بقیه میتونن اونا رو تو فایل پی دی افی که اماده کردیم بخونن

ALL ABOUT PDF

خب بریم سراغ توضیحات..این سه سری ویدئو یه مجموعه ی تقریبا خوبی از ایونهه چه مومنتا چه حقیقتا و چه صحبتا و مصاحبه های ایونهه س که زیرنویسم داره.و ازونجا که بعضی ها توضیح فارسیشم میخواستن ما براشون یه سری توضیح مفید و ترجمه از دقیقه به دقیقه ی ویدئو ها نوشتیم.

امیدواریم لذت ببرید 

پارت اول
ثانیه ی اول ویدئو
پشت صحنه ی برنامه ی قدیمیه “ادونیس کمپ”
وقتی اومدن خودشونو جلو دوربین معرفی کنن سلام میکنن و بعد هیوک میگه ”ما ایونهه ایم”
دونگهه با صدای بلندی می خنده و همون طور که دستش دور شونه ی هیوکه ازشمی پرسه ‘میتونیم اینو اعلام کنیم؟/یا جلوی همه بگیم؟

*****
ثانیه ی 00:31 تا دقیقه ی 01:37 شامل مومنتای کنار هم و بغلاشونه
*****
دقیقه ی 01:38
بخش صحبتاشون تو میتینگ پنجمین سالگرد سوجو سال 2010 .فنا سوالاشونونوشته بودن رو توپ بعد پسرا شانسی یکی رو برمیداشتن
سوال:دونگهه ،هیوک برای تو چیه؟
بعد از این که دونگهه این سوالو میخونه با خنده به هیوک نگا میکنه و هیوک همعین دستپاچه ها ی لبخند گشاد میزنه
دونگهه دوباره ب توپ نگا میکنه و دوباره یه لحظه به هیوک نگا میکنه و لباشو روهم فشار میده انگار با خودش کلنجار میره که چی جواب بده!بعد توپه رو با حرصپرت میکنه تو جعبه:|لیتوک میاد کنارشوایمسته و دونگهه تصمیم میگیره کجواب بده و میگه:اون کسیه که نمیتونم تو کلمات توصیفش کنم
*****
دقیقه ی 02:05
اندر احوالات بک استیج سوپرشو 2.هیوک میخواد راجب دونگهه بگه
هیوک:اون نزدیک ترین دوست منه.ما حدود ده ساله که با هم دوستیم برا همینهمدیگه رو خوب می شناسیم .وقتی مشکل دارم میتونم بهش تکیه کنم نه بهعنوان یه عضو از گروه ،به عنوان یه دوست.ما میتونیم راجب مشکلات شخصیباهم حرف بزنیم
*****
دقیقه ی 02:27
مصاحبه ی سوجو ام.صحبتای دونگهه:
وقتی رو استیج هستیم و هیوک اونجا نیس،اجرا اون طور که باید پیش نمیره .
همیچنین تو برنامه های مختلف ،فک میکنم اگه هیوک اونجا نباشه کل چیزا(کلبرنامه رو میگه) باید ادیت شه
بعد هیوک ک کنار دونگهه نشسته خجالت می کشه و می خنده با بازوش میزنهبهش.دونگهه میگه چکار میکنی؟ معذرت میخوام همینجا متوقفش میکنم
دونگهه:همچینین ب نظر من ،هیوک واقعا خوشتیپه
بعد هیوک انگار ک با این حرف شوکه شده سریع ب هائه نگاه میکنه و دونگهه هممتقابلا واکنش هیوکو نگا میکنه
*****
دقیقه ی 02:44
برنامه ی سوجو ام
سوال:از بین اعضا کی از همه پرفکت تره؟
هیوک:دونگهه
کیو:بیاین اول دلیل ها رو بشنویم
هیوک:اول از همه ،اون خوش قیافه س
کیو:چون اون دوستته,زیادی ستایشش نمیکنی؟؟
هیوک:نه اصلا
دونگهه : من فقط بخاطر هیوک میتونم بدرخشم کبعد هیوک لبخند میزنه و به کیو نگا میکنه و به دونگهه اشاره میکنه انگار میگه
حالا دیدی؟
هیوک:اون ظاهرش خیلی خوب به نظر میاد.و صادقانه بگم اون شخصیت خیلیخوبی هم داره.این دلیلیه که فک میکنم دونگهه پرفکت ترینه
*****
دقیقه ی 04:32
دونگهه و مین اندر برنامه تلویزیونی
دونگهه :من تماس پوستی (همون لمس)رو دوس دارم.وقتی میخوام هیونگا یادونگسنگا رو بیدار کنم ،میرم میگم’بیدار شو’ و آهسته باسنای دونگسنگا رو لمس
میکن ? ὢὠ
‘برای دوستایی مثل هیوک و شیوون میرم و اونا رو بغل میکنم و میگم ‘بیدار شو
سونگمین شیطون میشه و میگه:همش همین?نههه?
مجری:من تو تلویزیون تو و اعضای دیگه رو دیدم که همدیگه رو میبوسیدین یاهمیچین چیزی
مین:اا..دونگهه اغلب هیوکو می بوسه.من بهشون مشکوکم.وقتی هیوک خوابه،دونگهه یواشکی میخزه تو تخت هیوک و از پشت بغلش میکنه.فیلم بازی میکنهکه انگار رفته هیوکو از خواب بیدار کنه ولی بعدش ما اونا رو میبینیم که همدیگهرو بغل کردن و خوابیدن.دونگهه واااااقعا لمس رو دوست داره
*****
دقیقه ی 05:20
دونگهه :هیوک خوشتیپه
هیوک :نه
دونگهه:تو خوشتیپ ترین پسر کره ای
هیوک:نه من دومی ام
دونگهه:اولی کیه؟
هیوک:دونگهه س!دونگهه خوشتیپ ترینه
******
دقیقه ی 06:17
هیچل:کدوم یکی از اعضا به تو نزدیک ترینه؟
هیوک:اولیشدونگهه س.که همسن منه
بعد هیوک میپرسع دونگهه اینجاست؟
*****
دقیقه ی 06:41
پشت صحنه ی فیلم برداری مینی دارما.پارتی که ایونهه باید تو بغل هم بخوابن.
دونگهه پاشو کلا دور شکم هیوک حلقه کرده و بهش چسبیده
کارگردان میگه:به هم دیگه نگا کنید
هیوک از خجالت می خنده و صورتشو پنهان میگه
بعد دونگهه خیلی شیک لو میده میگه:در واقع ،تو خوابگاه ما اغلب این مدلی میخوابیم
ولی الان سر فیلم برداری هستیم و یه ذره…
بعله 
*****
دقیقه ی 07:11
مجری:یه چیز خوب بگو ازش،خیلی خوبشو
.دونگهه:اون خیلی خوش قیافه س
هیوک یه قیافه ی شاخی ب خودش میگیره
دونگهه:اون وون بین تیم ماست (وون بین همین بازیگر معروفه س)
هیوک:دونگهه…واقعا…مثل یه فرشته ی خندانه
هائه هم همونجا وارد جنت میشه  ای خودا کوچولوها
*****
[ دقیقه ی 07:34 ] همون برنامه
اینجا باید با اون چکشهای اسباب بازی همدیگه رو بزنن
مجری رو به سونگمین:این دو نفر خیلی نزدیک به نظر میرسن .نه؟
مین سر تکون میده
مجری :خوبه.خب پس وقتی اونا همدیگه رو میزنن ،باید یه عالمه عشق توش باشه
بعد هیوک آروم با چکشه میزنه رو سینه ی دونگهه.رو قلبش
دونگهه:با این باید بزنمش؟(چکش منظورشه)
مجری:چیز دیگه ای؟
دونگهه:میتونم با لبام بزنمش؟
(-____-ماماااااان آب قند)
******
[دقیقه ی 07:50
مجری مرد:نمیتونم (دونگهه رو) ببوسمش؟
مجری زن:بوس یا؟
هیوک از اونطرف میگه:نه نمیتونه
مجری زن ب مجری مرد میگه هرکار دلت میخواد بکن
هیوک باز میگه:لبای دونگهه مال منه
*******
[دقیقه ی 08:40
دونگهه داره تاکید میکنه که هیوک جذابه
بعد صورتشو میگیره جلو دوربین و میگه کجاهاش قشنگه
. دونگهه:اولا،اون لبای پرُ و برجسته ای داره که من ندارم
بعد..پلک های خاصش واقعا جذابه
و بعد خط فکش خوبه

*******
!و بالاخره دقیقه ی 10:54 که هر چقدرم که ببینیم کافی نیس
سر همون میتینگ پنجمین سالگرد سوجو که هیوک میگه ‘ایونهه واقعیه” 

 

پارت دوم
ثانیه ی 25
مربوط به یکی از اولین برنامه های رادیویی سوجو در سال اول تاسیسشون، یکی
از شنونده ها پیامی فرستاده که درون به “ایونهه” اشاره شده. دختر میپرسه ها؟؟
“!یونهه کیه؟! هیچول توضیح میده “ایونهه. ایونهیوک و دونگهه! زوج ایونهه
******
دقیقه ی 1:27
مربوط به اولین برنامه ی ماجراجویی تلوزیونی سوجو در سال اول تاسیسشون،
دونگهه اصرار داره که پیش هیوک باشه چون میخواد ببینتش. میگه: میخوام یهزمانی رو “فقط ما دوتا” باهم بگذرونیم
*****
[دقیقه ی 3:09
وقتی که دونگهه با شیطنتاشو سر و صداهاش وسط مکالمه ی هیوک با مجریدختر میپره و نمیزاره درست حرف بزنن. و آخرسر وقتی هیوک شاکی میشه
“دونگهه میگه: به بقیه گوش نده. تو “فقط باید به من گوش بدی
******
دقیقه ی 3:27
طبق صحبتاشون، هیوک به دونگهه قول داده بود یکبار هم جلوی دوربین سگهپاپی اون بشه. که به قولشم عمل میکنه. و بعد جمله ی دونگهه که میگه:
“ایونهیوکی! یه پاپی بانمک که فقط مال منه”
*****
[دقیقه ی 4:12
خیلی جالبه. بار ها دیدم اعضا، بخصوص یسونگ سعی توی کنترل کردن حرکتایایونهه جلوی دوربین دارن. و اینجا هیوک به سمت دونگهه میره اما وسط راهیسونگ میگیرتش تا از دونگهه دورشکنه، ولی هیوک با اصرار دست دونگهه رومیگیره
*****
[دقیقه ی 4:29
مجری میپرسه رابطه ی بین هیوک و دونگهه چیه. و هیوک میگه دونگهه دوستدخترشه
*****
[دقیقه ی 4:46
.هیوک رو به دونگهه میگه: دونگهه اوپا. دوستت دارم
دونگهه میخواد که باز هیوک جملشو تکرار کنه. و هیوک یه بار دیگه جملشو میگه.
وقتی دونگهه ازش میخواد برای بار سوم بگه، هیوک میخنده و یه جورایی باخجالت سرجاشمی ایسته
******
[دقیقه ی 5:03
یسونگ میگه از بقیه ی اعضا شنیده که دونگهه با دوستش بیرون بوده. دونگهه
میگه با “دوستش” نبوده. با هیوک بوده. خب یعنی چی؟؟؟ خیلی ساده گفته هیوک
براش فقط یه دوست نیست. براش مثل بقیه نیست. و اینکه چرا دونگهه موقع
حرف زدن درموردش باید انقدر خجالت بکشه، بخنده و سرشو پایین بندازه؟
*******
[دقیقه ی 5:25
از دونگهه خواستن آرزوهاشو برای کریسمسو سال نو بگه. دونگهه بعد از آرزوی
سلامتی و موفقیت برای اعضای سوپرجونیور گفت آرزوشاینه که هیوک تلفناشوجواب بده. و گفت آرزوی دیگش اینه که با هیوک فیلم نگاه کنه. (: یعنی هیوک همهجای ذهن و زندگیش هست. حتی توی آرزوی کریسمسش به چیزای خیلی ساده کهدوست داره با هیوک انجام بده اشاره میکنه
*******
[دقیقه ی 6:45
هیوکو ببینین که از پشت دستاشو آورد دور کمر دونگهه و دونگهه بین راه دستای
هیوکو گرفت و بدون اینکه تماس دستاشونو قطع کنه اونارو پایین آورد. با دیدنرفتاراشون توی اون سال ها کاملا میشه فهمید که چقدر بی پروا تر بودن
******
[دقیقه ی 6:45
دونگهه گفت که اون و هیوک با ذهن و فکرشون باهم دیگه تلپاتی دارن. یعنیبدون اینکه با هم حرف بزنن از ذهن و فکر هم دیگه خبر دار میشن
بارها توی مصاحبه هاشون اشاره کردن که با نگاه کردن به چشمای همدیگه خیلیراحت میتونن بفهمن که توی فکر و قلبه هم چی میگذره
******
[دقیقه ی 8:28
لحظاتی رو میبینیم که دونگهه بنر ها و پوستر هایی رو بالا میگیره یا مقابل
صورت هیوک میگیره! که روشون این جمله ها نوشته شده بود:
-دونگهه ♡ اینهیوک
-لی هیوکجه لطفا منو ببوس
-میخوامت لی هیوکجه
-فقط به من نگاه کن لی هیوکجه
و بنری که هیوک توی دستشبود روش نوشته بود: -ایونهه
و بعد بنری رو دست دونگهه میبینیم که روش نوشته هائه ایون ینی همون هائههیوک .اگه به حالت صورت دونگهه نگاه کنین مشخصه که چقدر گیج شده و هیاشاره میکنه ب کلمه ی روی بنر که برعکس نوشتنشو باید ایونهه باشه. درحالیکه همه ی بنر ها رو با شادی و بدون مکث بالا گرفت،دونگهه ایونهه رو دوست داره.نه هائه هیوک
.و بعد بنری رو به دست هیوک میده که روش نوشته: من مال تو ام
******
[دقیقه ی 10:29
ایونهه و شیوون موقع خوندن آهنگن. وقتی که دونگهه داره تیکه ی خودشو
میخونه و به جایی از آهنگ میرسه که معنیش میشه: “دوستت دارم”
هیوک به دونگهه نگاه میکنه. تمام مدت نگاهش به دونگه ست. و قسمتی که آهنگمیگه : “با من بمون”
هیوک اون تیکه رو بلند میخونه و به دونگهه نگاه میکنه. این تیکه به شدت
.واضحه و اگه نگاه کنین راحت متوجه نگاه هیوک به دونگهه میشین

 

پارت سوم/پارت آخر
[ثانیه ی 00:24
دونگهه : ما زوج ایونهه ایم
*****
[ثانیه ی 00:31
سوشو چهار ژاپن موقع اجرای آهنگ Our Love ،صندلی های اعضا با فاصله و منظم
رو استیج چیده شده بودند.وقتی موقع خوندن پارت هائه شد هیوک صندلیشو
کشید کنار صندلی دونگهه و سرشو رو شونه هیوک گذاشت(نظم صندلی ها واستیج بهم خورد)و درحالی که هائه میخوند سر هیوک رو شونه ش بود و هائهلبخند میزد
******
[ثانیه ی 00:35
برنامه ی ما ازدواج کردیم لیتوک و سورا
لیتوک از هائه می پرسه شما دوتا(تو و هیوک)بهترین دوستای همین. درسته؟
دونگهه(مشخصه میدونسته منظور لیتوک کی بود) میگه: کی؟
لیتوک:هیوکجه
دونگهه:اه.هیوکجه?…ما مدت زیادیه با همیم(حالت دونگهه وقتی که اسم هیوکومیگه و انگار برای جواب دادن داره فکر میکنه رو ببینید!دقت کنید سوال لیتوکوکه از “دوستی” پرسید این طوری جواب داد)
*****
[ثانیه ی 00:46
سره همون برنامه
پرسیدن زوجا چجوری دست همو میگیرن؟
هیوک اومد اونو رو کیو امتحان کنه که رگ حسادت هائه باد کرد:| دست هیوکو ازبین دست کیو بیرون کشید و محکم رو میز کوبوند و بعد انگشتاشو بین انگشتایهیوک قفل کرد
*****
[دقیقه ی 1:24
مصاحبه ی سوشو 4تایوان
دونگهه:میخوام از هیوک تعریف و ستایش کنم،اون تو هر کاری که انجام میدهخیلی تلاش میکنه.اون بین اعضا جذاب و خوشتیپ ترینه
موقع حرف های هائه هیوک از روی خجالت می خنده و با بازوش میزنه به هائه کهیعنی بس کن

دونگهه میگه چرا?(چرا میزنی)

هیوک(با لبخند) :توام خوشتیپی
هیوک بعد از حرفای دونگهه،با لبخند گشاد مخصوص خودش رو به دوربین :
ممنونم دونگهه
(همیشه اعضا مسخرهشمیکنن و میگن زشتی،وقتی هائه انقد قشنگ ازش تعریف
میکنه انگاری پروانه تو دلش پر میزنه )
******
[دقیقه ی 1:40
یه برنامه تلویزیونی حوالی آلبوم سوم
هیوک:فرقی نداره تو چه کاری باشه،دونگهه خیلی سخت کوشه .بعضی وقتا مثلروازای قبل از دیبوتمون یادمون میره که چه حسی داشتیم .درمورد دونگهه،هیچتغییری وجود نداره.هنوز عین قبل سخت کوشه.وقتی در حال تمرینیم،بعضی وقتاحس میکنم انرژیم تموم شده(خسته شدم).ولی وقتی سخت کوشی دونگهه رومیبینم حس میکنم انرژی گرفتم
******
[دقیقه ی 2:09
Let’s go Dream حوالی آلبوم پنجم برنامه ی
مسابقه بین تیم سوجو و یه تیم ورزشکار بود.امتیاز تیم مقابل بیشتر بود و وقتی
هیوک به عنوان آخرین عضو از تیم سوجو برای مسابقه رفت رکورد همه روشکست و تیم سوجو برُد.اعضا همه طرفشدویدن و باهم با افتخار بغلش کردنبجز دونگهه که گوشه وایستاده بود.وقتی از بغل اعضا بیرون اومد دونگهه طرفشرفت و بغلش کرد .هیوک در حالی که بخاطر مسابقه هنوز نفس نفس میزد انگار کهبغل دونگهه التیام بخشباشه لحظه ای چشاشو بست و صورتشو تو گردن هائهفرو برد
******
[دقیقه ی 2:16
سوشو چهار شانگهای،
Destiny اهنگ
وقتی که موقع خوندن آهنگ هیوک گریهش گرفته بود.هائه متوجه شد و از اونسر استیج در حالی که ازنگاهشو برنمیداشت با لبخند طرفش میومد و میخوندو وقتی بهش رسید مقابلش ایستاد و با هم رو به هم دیگه از ته قلب میخوندن:
“رشته های نامرئی سرنوشت اجازه داد که ببینمت،بهشت کنار تو بودنه،خوشحالیبین انگشت های بهم قفل شده مونه”
******
[دقیقه ی 2:30 و 6:14 و 11:33
مومنت ها و بغل های برنامه ریزی نشده حین اجراهای اوپا اوپا رو میبینید
******
[دقیقه ی 2:37
دونگهه:فکر میکنم هیوک از این که از جذابیت خودش حرف بزنه خجالت میکشه.اون خیلی محبوبه.و بخاطر اینه که بامزه س.همینطور قلب خیلی گرمی دارهو خیلی خوب به مردم توجه و مراقبت میکنه.و مهربونه و بخاطر همینه که مردمخیلی دوسشدارن
(تمام مدتی که دونگهه دربارهشحرف میزد میخندید و از خجالت آب میشد)
هیوک:دونگهه،اون خیلی خوب میتونه از اعضا مراقبت کنه
دونگهه:واقعا?

هیوک می خنده
هیوک:اون خیلی مراقب و آدم صبوریه
دونگهه:بعضی موقعا بقیه رو به دردسر هم میندازم.به هیوک اشاره میکنه و میگهمثلا این و دوتاشون شروع ب خندیدن میکنن
*****
[دقیقه ی 3:27
هیوک:دونگهه رابطه ی خیلی خوبی با والدین اعضا داره.(دونگهه می خنده).اونحتی مامان منو “مامان”صدا میکنه
******
[دقیقه ی 3:36
دونگهه از تو کیف پولش عکسی در میاره که از خودشو مامان هیوک بوده .بعد با
یه ذوق وصف نشدنی و برق چشاش عکسو جلو دوربین میگیره و میگه مامان
******
[دقیقه ی 4:16
دلیل اشک ریختن دونگهه سره برنامه،پدرش بود.وقتی راجبش حرف میزد اشک توچشاش جمع شده و حرفاشک تموم شد اشکاش دونه دونه میریختن و هیوک رومیبینید که با نوازش کردنش چطور سعی میکنه ارومش کنه(هممون خوب
میدونیم وقتی بابای هائه مُرد هیوک بود نه خواب داشت نه خوراک تموم حواسوروح و روانش به دونگهه بود.و وقتی دونگهه کم آورد و خواست استعفا بده هیوکجلوش زانو زد و گفت هر کاری که بابات واست کرد میکنم فقط نرو،و از موقع تا بهالان لحظه ای نبوده که تکیه گاه و مراقبش نباشه)
*****
4:50 دقیقه ی ]
هیوک تو گوشیش عکس دونگهه رو نشون میده که حمومه
هیوک:دونگهه داشت دوش می گرفت،ولی لباس زیر پوشیده بود.-چرا?.

هیوک:چون یه بار وقتی من داشتم دوشم یگرفتم و دونگهه اومد داخل و شروع کرد ب عکس گرفتن.منم لخت بودم.

من بیرونش کردم و بعد خودم اومدم بیرون و حالا
نوبت اون بود ک دوش بگیره.رفتم داخل ولی اون میدونسته ک من انتقام میگیرم.واسه همین لباس زیر داشت
******
[دقیقه ی 5:25
کاته تاریخه 100414
شیوون و دونگهه
دونگهه:اولین باریه ک اینکارو میکنم.فکر میکنم اگه این کارو بتونیم تو خونه
.انجام بدیم خوب میشه
شیوون:تو همیشه میگی میخوای کلی چیزای خوب تو خونه ت نگه داری.جدیهستی?

دونگهه:البته
شیوون:خب،کی این رو برات تمیز میکنه? دونگهه: چی؟
شیوون:کی تمیز میکنه?دونگهه:این مهم نیس
شیوون:ولی این ممکنه کثیف کاری کنه
دونگهه:اونموقع من یه اتاق جداگونه مخصوص این دارم
شیوون:کی اون اتاقو برات تمیز میکنه?ب کمک من نیاز داری درسته?دونگهه:نه نه.
من یه نفرو دارم که واسه این کار مناسبه.پسری که اسمش اونهیوکه.اون واسع اینکار مناسبه
*****
[دقیقه ی 6:16 /رادیو
یازدهم دسامبر
شیندونگ: دونگهه، میخوای اسم توپای برنجیتو چی بزاری؟
“دونگهه: توپای برنجی “عشق اول
شیندونگ:آههه “عشق اول”. چه چیز خاصی درموردشون وجود داره؟ چی میشهاگه کسی اینارو بخوره؟
دونگهه: کسی ک این توپای برنجو بخوره عشقه اولم میشه. ( توپ برنجی رومیزاره توی دهن هیوک )
******
[دقیقه ی 6:40 /رادیو
هیوک:دونگهه? دونگهه:بله؟
هیوک:به نظرت ویژگی خوب من چیه?(هیوک خوب میدونه وقتی از این مؤدبسوالا بپرسه هائه چی جواب میده و چقد تعریفشو میکنه.واسه همین میپرسه!)
دونگهه:اونهیوک،به عنوان ویژگی های خوب یه هنرمند از چیزایی که من ازشمیبینم..اینه که اون خیلی باملاحظه س. بانمک صحبت میکنه.خصوصیاتهرکسیو راحت پیدا میکنه
میتونه جو رو بهتر کنه(هیوک در حال خجالت کشیدن).
دونگهه:همه ی اینا و خیلی بیشتر.خیلی چیزا هست(درموردش)
.هیوک:دونگهه،ب نظر می رسه کاملا فهمیده و ماهری
هیوک:تو چشای من،دونگهه با دربرگرفتن جو میتونه همه چیو خوب وفق بده.دوست داره بخنده،خلق و خوی خوبی داره، ولی وقتی دیوونه میشی هر چی کمیخوای رو ب زبون میاری.دونگهه:البته،زندگی اینه ک هرچی میخوای بگی.

(هیوکمی خنده)
هیوک:ولی بعضی وقتا بهتره که هیچی نگی.

دونگهه:درسته
هیوک:ویژگی های بد?..اون خیلی مهربونه.به عنوان ی هنرمند،دونگهه خیلیخجالتیه.من خیلی خوب میشناسمت. درسته؟
دونگهه: 10 ساله که همو میشناسیم.البته ک همدیگه رو خوب می فهمیم.هیوک باخنده:درسته
******
[دقیقه ی 7:45 /,رادیو
هیوک با (ناراحتی):یه بار روز تولد دونگهه..من اصلا یادم نبودش.و فنا یه همچینچیزایی برام نوشتن:میدونستی امروز تولد دونگهه اوپاس؟
هیوک:وقتی اینجوری شد.من احساس کردم به دونگهه معذرت خواهی بدهکارم.بخاطر این که تولد کسیو فراموش کردم ک یکی از نزدیک ترین کسا ب منه…فقطگفتم “تولدت مبارک”
چون که ما به هم خیلی نزدیکیم و من حتی نتونستم بخاطر بیارم واسه همین
.واقعا متاسفم.وقتای زیادی بوده ک من به اعضامون معذرت خواهی بدهکارم
دونگهه:بهم بگو،من گریه م گرفته.

هیوک می خنده و میگه:ولی واقعا،مثل تولدقبلیت،من فراموشش کردم.واقعا متاسفم
*******
[دقیقه ی 8:43
کاته تاریخه 100414
مجری:وقتی از یکی عصبانی هستی چجور واکنشی نشون میدی؟
شیوون دونگهه رو نشون میده:وقتی اون و اونهیوک با هم دعوا میکنن دونگههواقعا گریه میکنه
!دونگهه با خجالت درست حرف شیوونو میگه:ما (من و هیوک) با هم گریه میکنیم
شیوون ادای گریه کردنشو در میاره و مجری هم همونکارو میکنه و هائه از خجالتآب میشه
******
[دقیقه ی 9:06
سوال:به کدوم یکی از اعضا بیشتر معذرت خواهی بدهکاری؟
.هیوک:دونگهه.اون میخواست ک باهم بیرون بریم اما تا به الان هنوز نتونستیم
******
[دقیقه ی 9:18
سئول Music Awards
نوزدهم ژانویه ی 2012 سوجو برنده ی موزیک اوارد شد.هیوک گریهش گرفته بود.
هائه متوجه میشه و میاد آروم از پشت بغلش میکنه و دستاشو دور سینه ی هیوکحلقه میکنه.بعد هیوک با دستشمحکم دستای هائه رو نگه می داره .حتی وقتیجدا میشن هنوز هم دستاشون تو دست همه
******
[دقیقه ی 9:26
بک استیج سوشو چهار ژاپن.اگه کل این فن کمو ببینید به وضوح میبینید که
هردوشون کل حواسشون به همدیگه س و از طریقی میخوان توجه دیگری رو بهخودشون جلب کنن.هائه میاد جلو و هیوکو میزنه،انگار میگه منو نگا کن و بعد بایه حالت قهر میخواد بره سره جاش که هیوک لبه آستین هائه رو میگیره و نمیذاره سرتاپاشو با یه نگاه عمیق چک میکنه.
******
[دقیقه ی 9:54
لحظه ی آب شدن جوجه هیوک سره برنامه وقتی که هائه دست به گوشه ی لبش
میزنه و میگه من لثه های هیوکو دوسدارم(بحثش قبلنا هم بوده.هیوک اونموقعا
میگف لثه هامو دوس ندارم.و واسه همین موقع خندیدن ی جورایی قایمشون
میکرد.سره برنامه هم همین بحث پیش اومد که هائه این حرفو زد .الان یکی ارجذابیت های هیوک همین خنده های لثه نمای قشنگشه که الفا رو دیوونه کرده)
*****
[دقیقه ی 10:11
اندر رادیو سوکیرا حوالی آلبوم پنجم
هائه نزدیک میکروفن رادیو میشه و میگه سارانگهه ولی نگاهش به هیوکه و بعد
صدای بوس در میاره از خودش
******
[دقیقه ی 10:18
بک استیج مصاحبه سوشو چهار. 29 ژانویه 2012
هیوک:دونگهه معمولا ی استیج خودشو داره که همیشه منو به داخل(این استیج)میکشونه.من فکر میکنم دونگهه نمیتونه تنهایی زندگی خودشو اداره کنه.بدونمن..واقعا نمیتونه هیچ کاریو انجام بده
******
[دقیقه ی 10:30
دونگهه :ما واقعا دوستای نزدیکه(به هم دوخته شده) ای هستیم.به همدیگه
میچسبیم و تا وقتی که پیر شیم همه کارامون رو با هم میکنیم
******
[دقیقه ی 11:00 /رادیو
یازدهم دسامبر، ادامه ی بحث توپ برنجی
شیندونگ: ولی چرا زیر گروه اینهیوک-دونگهه؟ (منظورش اینه که چرا سوجو یهزیر گروه داده ک فقط شما دوتا باهم توشین؟)
دونگهه: آره چون “ما واقعی هستیم” (ما ریل هستیم. اگه نمیدونین، “ریل” بودنواژه ایه که درمورد زوجا به کار میره. و به اصطلاح وقتی میگن فلان زوج ریلهیعنی واقعا باهمن و عاشق همن)
شیندونگ: چون شما ریلین؟؟ واقعا؟
دونگهه: و ما بهترینیم.بهترین
*****
[دقیقه ی 11:18
اول ژانویه 2012
ذوق و خنده هاشون و دست هیوک دور شونه ی هائه و شمارش معکوس واسهتحویل سال و بعد اولین بغل سال نو .انگار تو دنیای خودشونن فقط.
*****
[دقیقه 11:30
سوشو چهار شانگهای
هائه کف زمین پخش شده و مثلا بیهوشه،هیوک میاد نفس مصنوعی بده مثلا
،دستشو میذاره رو دهن دونگهه و میاد جلو ولی سرشو کنار سر هائه می ذاره ونکته ی مهم تر اینه که بعدشوقتی دستشو برمیداره لبای هائه هنوز جمعه،انگار کهبوس میخواس
(تو عکسا و فن کمای نزدیک کاملا مشخصه)
******
[دقیقه ی 11:41
سوشو چهار شانگهای آهنگه
DoReMe( (نتُ های موسیقی
هیوک برای خوندن پارت خودش جلو میره و وقتی میخواد بیاد عقب که نفر بعدی
ک دونگه ه سبخونه ،دونگهه سریع می پره جلو و از پشت هیوکو بغل میکنه و
بدون این که حواسشبه پارتشتو آهنگ باشه چشاشو بسته و محکم به کمر
هیوک خودشو چسبونده و بعد هیوک هم دستاشو رو دستای هائه که رو سینه شه
قفل میکنه و با ذوق می خنده.هائه از زمین بلندش میکنه و بعد که میخواد
بذارتش زمین حواسش هست که هیوک زمین نخوره.سونگمین اون پشت
وایستاده بود که اون حرکت معروف چهار انگشتی دردناکو رو باسن هیوک بره:| کههائه با بغل کردن هیوک در واقع مانعش شد و مین ناکام ماند

*****
تیم ایونهه ریلیتى
Telegram: EunHaeIsReal

  • HeeDictator 89

نظرات  (۲)

یعنی منظورم اینه که این سه سری ویدئو رو که گفتین از کجا میتونم ببینن😅پیداشون نکردم اینجا

پاسخ:
لینکا پاک شدن از اینجا آخه. باید بری تو چنل ایونهه دانلودشون کنی
Allabouteunhae رو سرچ کن 

وای عالیییییییی مرسییییییی که انقدر خوب توضیح دادین من تازه دو روزه الف شدم و عاشق اونهه هستم میشه لطفا اسم این سه تا برنامه رو بگین برم کامل ببینن؟

پاسخ:
سلام عزیزمم فدات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی