My EunHae Reality

طبقه بندی موضوعی

خلسه ی یک رویا (*-*Happy EunHyuk Day)

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۲۷ ب.ظ


"خلسه ی یک رویا" (روح و رویا)


تک شات

ژانر:عاشقانه

زوج:ایونهه

نویسنده:شقایق

20170404

به مناسبت تولد هیوک*-*


سلاااااااام عشقولیای من خوبین؟

چه خبر؟ سال نوتون مبارک

دلم برا اینجا و شما تنگگگگ بود

ساری که کامنتای پارت اخر صدایم کن هنوز بی جوابه

حتما حتما به موقع جوابشونو میدم و من همشونو با دقت خوندم

مرسی بابت دلگرمی های دلای مهربونتون:*


و اما تک شات امشب به مناسبت تولد جواهرمون

خلسه ی یک رویا


یه عالمه منتظر نظرات قشنگتونم پس نظر یادتون نره ها

فضای تک شات یکم رمز آلود و اولاش گیج کننده س ولی هر چی برین جلو کم کم همه چیو میفهمین

دوزتون دارم

شب شیک*-*


همین نرفتنت از یاد شعر من یعنے...


تو شاعرانه ترین درد بی دوای منے

تولدت مبارک...


  • HeeDictator 89

نظرات  (۱۳)

سلام شقاااااایق ...خلسه یک رویا...واقعاقشنگ ورمنس بود....خیلی روحاشون رودوس داشتم...مث همیشه متفاوت وعااااااالیییییی
24فروردین😎
پاسخ:
خب تولدت مبارک عزیز دللللللللللللللللل 
😱💙🌌❤⭐⭐⭐⭐⭐🍓🎂🍭🍰🎁
مرسی ک اینقدرخوبی و همیشه هستی 
ایشالا 89 ساله بشی😍😎😎😎
سینگل چوکاهه
همزاد عن
این فیک واس تولده؟
واس فیک تولد من باید انقد گریه کنم تا چشمام از کاسه دراد؟

پاسخ:
ب این فک کن ک عشق تو واقعیت بهتره و قشنگتره 
ن تو عالم روح و رویا بودن..
متنفرم ازت من
پاسخ:
😢😢
وااییی درووود شقاااا بیبی!!!  تولد جواهر ماهمون پساپس هپی باشه!!! 😍😍😍🎊🎊🎊🎊 
عاقا..چقده شیک بود این!!  ینی چی؟ این چ زندگیه؟؟ 😍😱😱😱
دونگهه عجب فشاری روش بودا..خیلی سخته!! 😞 
تعامل روح و رویا رو دوس داشتم😍😍 اصلا بگو چیشو دوس نداشتم! 😂
دستت بسی مررسی!!!!😍❤❤❤ 
پاسخ:
درودددددد 
ای دلم برا درود و بیبی گفتنات تنگ شده بود😂😂😂❤
شیک بود ؟ جون باو 
تو کلا همه چی دوس داری😂
خواهشااات
Happy Hyukiiii Birthday
🎊🎊🎉🎉🎊🎉🎊🎉🎊🌠🎇🎆🎊🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎉👏👏👏👏👏👏👏🎊🎉🎊🎉🎊🎉💐💐💐💐🌹💖💐💐💐💐🌸🌹🌹🌹🌹🌸🎊🎉🎉🎉🎉👏🎆🎇🌠👌🎊🎉👏💐🌸🌹💐💐💐🌸🌹
سلااام
سال نو مبارک 
تولد هیوکیبی مبارک  هورررا
واای وانشات ایونهه اونم ویژهههه
مررررسی بسی خیلی زیاد کومائوووووی فراووون💓👌😍👍😘😚🎊🎉👏👏👏👌👌👌👌
پاسخ:
سلام خوبی ؟ 
تولدش مبارکککک بعله ویژه بود😁
خواهشااات❤❤❤
مرسی عزیزم واقعا خیلی قشنگ بود ❤❤❤
خسته نباشی❤❤❤
پاسخ:
مرسییییی فدات^~~~~^
سلام شقایق جونم😍😍😍😍😍
خوبی عزیزم؟😃😃😃
دلم برات تنگ شده بود💋💋💋

تولد جواهرمونو بهت تبریک میگم!😄😍
⭐✴⭐✴⭐✴⭐✴⭐
🎊 💎 🎊 💎 🎊 💎 🎊 💎 🎊 💎 🎊 💎 

وااااااااااااای دیشب فن مید جدیدت برای تولد هیوکو دیدم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

عالیییییییی بوددددد😆😆😆💖💖💖
مثل همیشه فوق العاده!! پر از احساس!!! خیلی شیرین!!!😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
آخرش تو منو با این فن میدات میکشی!😂😂😂


امروزم اومدم دیدم وااااااااااااای😍😍😍😍😍😍😍
وانشات نوشتی و تیر خلاصو زدی!!!!😍😍😍😍😍😍
باور کن حتی نمیدونم چطور باید ازش حرف بزنم!!!
عالی بود!!! به عشق ایونهه قسم!!! عالی بود!!!
اینقدر قشنگ کلمات و جمله ها رو کنار هم میذاری که آدم محو خوندنش میشه!
با یه موضوع شیرین و دوست داشتنی...
واقعا عاشقش شدم!!! 
ایده ی نشون دادن روحاشون کنار هم...!
اونم وقتی روح دونگهه هنوز 18 سالشه...!
واقعا یه چیز جدید، خلاقانه و مبتکرانه ای بود!
به خصوص که به خیلی از واقعیاتی که وجود دارن اشاره کرده بودی ..
همیشه گفتم و بازم میگم ... تا حالا با هیچ داستانی به اندازه ی داستان هایی که تو مینویسی ارتباط برقرار نکردم!
داستانای تو رو نه با دستام، بلکه با قلبم لمس میکنم!
داستانای تو میتونه باعث به وجود اومدن خیلی از احساسات درونم بشه!
داستانات میتونن خیلی راحت ضربان قلبمو ببرن بالا!
میتونن کاری کنن بغض کنم...گریه کنم...خوشحال بشم...لبخند بزنم...

و بازم مثل همیشه نمیدونم چجوری باید ازت تشکر کنم!
فقط میتونم بگم یه دنیا ممنون!
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

امیدوارم همیشه موفق باشی عزیزم!😉😉😉
و یادت باشه این فن کوچکت همیشه ازت حمایت میکنه!❤❤❤
لاو یوو 💋💟💋💟💋💟
پاسخ:
سلام گل گلی من 
خوبم تو خوبی ؟ 
میسسسسس یو*-*

تولدش مبارک فداش برم 
عه دیدی ؟ بیا تلگرام حرف بزنیم ی وقتایی 

ن تو باید زنده بمانی تا روز عروسیسونو ببینی😂
وای اینجوری حرف میزنی دلم می ریزه خب 
ی عالمه خوشالم ک انقد دوسش داشتی 😍😍
همیشه با خودم تصور میکردم..
این ک جلوی چشای هیوک ،دونگهه ی گذشته بیاد 
خیلی وقت بود این تصورو داشتم 
بعد یه شب ک زیادی دل تنگشون بودم واقعا رفتم تو خلسه 
بین خواب و بیداری یه چیزی دیدم و بعد بیدار ک شدم شروع کردم ب نوشتنش 
خوشحاللللللم ک انقد نوشته ها مو دوس داری عزیز دلم خب😍❤❤❤❤
منم از تو باید تشکر کنم ک همیشه هستی و حرف میزنی 
مرسی عزیزم لاو یو تووووووو
خیلی قشنگ بود
عررررررررررررر
مرسی واقعا پر از احساسات زیبا بود و کاملا مناسب امشب
تولد عشقمون مبارک
پاسخ:
مرسییییی 
عر 
❤❤
جیییییییییییییییییییییییغ سلاممممم شقایق جونممممممم😍😍😍
عیدت با تاخیر مبارک😁
کلییییییییییییییی دلم واست تنگ شده بود😍
تولد هیوکیمون مبارک😍
یعنی تنها افتخار زندگیم اینه ک با هیوکی متولد ی ماهم😅😂😎
جدا چرا انقد خوب مینویسی؟؟؟؟😐😐
واقعااااااااااا بازی با کلماتو بلدی و میدونی چجوری کنار هم قرارشون بدی تا روانی کنی مارو😋😌
اولش ک کامل هیچی نمیفهمیدم و فقط ی علامت سوال بودم واقعنی😅😅
کلی حدس زدم همشم اشتباه بود😂
اولش فک کردم دونگهه با هیوک خیالاتی خودش دعوا میکرده و هیوک هنوزم بیهوشه😐
ب طرز عجیبی سبک فراموش کردن و دوست دارم😐😐
ولی واقعا طرفین منهدم میشن 😯
اووووووخیییییی دونگهه 18 سالههههه😍
یعنی من روانی مدل موهاشون تو اون زمانم😂
واقعا دغدغه این روزای هیوک همین باشگاه رفتن دونگهس😂😐
منم کاملااااااا باهاش موافقم😐😐
آخرش اشک منم میخواست بیاد دیگ😅
ولم میکردی نمیذاشتم هیوک ب هوش بیاد دونگهه کوچولو تنها شه😑😒
ممنون عزیزممممممم عاولللللییییی بووووود😍😍😘😘🍭🍭🍭🍓🍓🍓❤
پاسخ:
جوووووووووووون سلام سارااااااااااااااا😍😍
خوبی ؟
منم همینطور ..مخصوصا واسه طومار کردنا و شکلکای آب نباتت😍😍😍❤
عزیزممممم تولدت چندمه؟ 
تو چرا اینقدر خوب می خونی ؟😒😒❤
آره اولش گیج کننده بود کاملا ..
کلا خعلی سعی کردم وسطاش و اخرش طوری بنویسم ک خواننده دیگه همه چیو فهمیده باشه 
موهای خاکستری بلند و نرمش😢😢
دگه راضی بودی هیوکه واقعی تو کما باشه ؟😐
ب این فک کن ک عشق تو واقعیت قشنگتره ن رویا و روح
خواهش عزیزووووووم
خب چی بگم؟؟اول اینکه همین ک اومدم فیکو دان کنم این موزیک قشنگ حواسمو پرت کرد کم موند بود گریم بگیره...در مورد این فن فیک....عالی بود... تولدت مبارک لی هیوکجه...امیدوارم سال بعد با هاعه بهترین تولدی ک داشتی تو عمرت باشع!
پاسخ:
وای منم دقیقا بعد از مدت ها ک با سیستم وبو باز کردم آهنگ پخش شد بعد پودرررر شدم ..
مرسی 
ایشالا...❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی