My EunHae Reality

طبقه بندی موضوعی

فیک پنج ساله قسمت پنجم

شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۳۵ ب.ظ


"پنج ساله"

زوج : ایونهه

ژانر : عاشقانه

هپی اند 

نویسنده : شقایق

HeeDictator89

قسمت پنجم


سلام و درودددد بر شما فیک خوانانه معتاد و شیپرفرما

چ خبرا؟

انگار همین دیروز بود پارت قبلو آپ کردم:|

دیدین فسقلی چجوری خونه رو با خریداش تبدیل کرده بود به فروشگاه خانه کاشانه؟-_-

حالا بیا و جمع کن اون بساطو-___-


یادتونه از نگرانی هیوک راجب این که خونواده ی عموش یا هم کلاسیاش دونگهه رو ببینن میگفتم؟

دل مشغولی هیوک الان همینه..چون از اول داستان ی روحیه ی سرد و بی احساس و مغرور داشت الان یه جورایی خجالت میکشه که مایک و عموش اینا دونگهه رو ببینن

با خودش میگه چه فکری راجبم میکنن..من همونی بودم ک میگفتم "بچه ها واقها عذاب آورن" :)

ولی این دل مشغولی خیییلی زود و بی دردسر کنار گذاشته میشه*-*


راستی راجع به مایک بگم..مایک پسرعموی ناتنی هیوک.پسره عمو الکسه*_*

از بچگی با هیوک بزرگ شده و از ی برادرم واسش عزیزتره

و بخاطر این چند روزی که این معجزه کوچولو تو زندگی هیوک نازل شد و هیوک پیچوندش همش ک متوجه دونگهه نشه خب حق داره عصبانی شه

نبینم ب مایک فوش بدینا با من طرفین و گرنه XD

مایک یکی از فرشته های این داستانه*-*


در همیییننن قسمت خواهیم خواند....


DOWNLOAD



نظرات  (۲۶)

یعنی به طرز وحشتناکی دلم میخاد دونگهه رو بخورم🤤🤤🤤🤤
اون قسمتایی که خجالتتتتت میکشه یا اون اولش ک از خواب بیدار شد و مایک دیدش
یا اونجا ک لباساشو بارکیف عروسکیش توصیف کردی
به طرززززز زجراوری خوردنیه😂😍😍😍😍😍😍😍😍😍
پاسخ:
حلاله پس بگیر بماچ بخورش این قند عسلو 
چشای مایک ب رخ زیبای کوچولوش بالاخره روشن شد 
عاخ مایک ی طوری عاشق این فسقلی بشه ک نگوووو 

شقایق جونی خوب ببین الان یهو اومده قسمت پنج😂😂😂😂الان تکلیف من چی میشه؟ ٥و بخونمممم ؟ کجای سایت بگردم تا بیابمشش؟😅😅😅
پاسخ:
سلام عزیزم ببین تو کلمات کلیدی برو "پنج ساله " رو بزن و پستا برات میاد
یا همینجوری که تو صفحه ی اصلی سایت هستی هی برو تو مطالب قدیمی تر پستا به ترتیب هست
شقایققققق:)
تو با قلب ویرانه من چ کردییی؟:)
تو فیکا مینویسن ک انگار پروانه ای در دلش ب پرواز درآمد...ببین من قشنگ هر وقت دونگهه رو توصیف میکنی این جوری میشم:)
اون مودبانه حرف زدن و چشم گفتنش😭😭😭
مالیدن چشماش 
نقاشی کشیدنش💀💀💀💀رو پای هیوک خوابیدنش😭😭😭😭😭😭خداااایا😭😭😭😭😭😭😭
چقد من مایکو دوس دارم تو این فیک 
چقد مهربونه😍
خوشالم بالاخره وقت پیدا کردم ک فیکتو بخونم😭تورو خدا اینو تموم کردی یکی دیگ بنویس شقایق😭😭😭
آخرش مایک دونگهه رو برای خودش نگه می‌داره .
چجوری پدرش اونده آمریکا ولی کرده بچه رو ؟ 
ممنون
پاسخ:
چرا چطور مگه ؟😶 مایک دونگهه رو نگه داره ؟
  • یه عاشق ایونهه
  • سلامت نویسنده جووونمم😚ممنون که هستی و سر وقت آپ میکنی❤
    الان سه قسمتو دانلود کردم 😊عاالییی بوددد👍👍
    اول خواستم تو قسمتهای قبلی نظر بزارم اما گفتم یه جا نظر بزارم😄
    عاشق ماجرا شدم😍اونجا که رفتن خرید ...ساعت خرسیی...... خوندن ساعت.....دلواپسی هیوک برای دونگشش...واییی از چی بگمم اخههه😃عاشق شخصیت دونگهه ام😍ایی جان اونجا که رفت بغل هیوک نشستا😍😍واییی دستت درد نکنه عاشقق قلمتم ❤منتظر ادامشمم😊
    پاسخ:
    به به ببین کی اومدههه 
    خواهش میکنم عزیزم 😍
    عه کجا بودی سه قسمت عقب بودییی ؟😱
    فدا سرت 
    نوش جون شست صفحه 💀 
    خواهش میکنم عزیزم
    درین درین !
    هاااای!  چطوریای؟

    خب اول از همه, مایک واقعا یه رفیق واقعیه, یه برادر عزیزه! اصلا هم ازش بدم نمیومد چون ..امم..هممم..نمیدونم چرا!  یه حسی غریبی داشتم دیگه! 
    وقتی یاد حرفاش و نگرانیاش میفتم هی بیشتر به این موضوع پی میبرم..
    از همه قشنگتر هم کله شق بازیاش برای هدایت هیوک به راه راسته! 😂

    وقتی هیوک میگه وقت نداره, بدجوری رو مغزمه!  ولی خب به معجزه ی بودن دونگهه براش ایمان آوردم!

    بالاخره یکی این فسقل رو دید و من واااقعا از واکنش مایک ممنونم! 
    مرسی که ناامیدمون نکردی مرررد!!!  😂😍
    واس این هیوک جدید و دوس داشتنی داره ضعف میره! 😍
    از حق نگذریم, ما هم دست کمی از مایک نداریم :/

    مسواک زدنشون  :/ حس میکنم مسابقه گذاشتن ؛ پس لثه هاتون دریده نشده فرزندانم!

    باهم کره ای پچ پچ میکنن, پچ پچچچچچچ!!!!!  بیخ دل هم! 
    چه توو خونه, چه توو کلاس!
    بریم که همه رو زخمی کنیم از این تعاملات! 😜

    از اونجایی که بچه آرومیه, ایده قشنگی بود که ببرنش کلاس و دیگه تنها نمونه! 
    نقاشیش و مداد رنگیاش.. هیکل نحیفش پشت نیمکت..چسبیدنش به هیوک..اون ارامش لعنتیش..سلیقه ی لعنتی تر هیوک توی خرید وسایلش..عررر!

    وااااای!!!  واقعا به سرم زده بود که مایک بخواد کره ای یاد بگیره!!!  وااای دست و پا شکسته حرف زدنشو!😂😂😂
    خل شده میخواد توی این سگ سرما حرف از بستنی بزنه! 😂
    باشد که کم کم دونگهه هم انگلیسی حرف بزند!!  :/

    دارم توی ارامش فیکت حل میشم!  ☺☺☺
    قابل لمس دوس داشتنی خر!!!  ☺
    💙💙💙
    پاسخ:
    سلام اسکار 
    درودددد 

    بعدا مایک کراشت میشه ،حالا ببین کی گفتم 😀😀
    اصن هیوک کافره،این مومنه آفریده شده ب راه راست هدایتش کنه عاما هیچ وقت نتونس و
    به جاش دونگهه ی فسقل نیم وجبی متحول کرد هیوکو😐 قدرت خدا رو میبینی ؟ 

    وقت داره 😀برو حالشو ببر 

    آره تازه تو قسمت بعد الکسم میبینتش 
    تو قسمت بعدتر هم مامان و خواهر مایک هم میبیننش 😂😂😂 
    دیگه خبر از فایم موشک بازی نیسسس 
    این خانواده خیلی خوببن 

    عزیزم هیوک میخواد الگوی هائه باشه..مسوااااااک نزنن ؟ 
    یاد اون پیام بازرگانی ای افتادم ک ی بچه همش از باباش تقلید میکرد فک کنم برا خمیر دندون بود:|

    آره دیگه کلاس آخر بود زین بعد میرن تو تعطیلات کریسمس کلیلیلییییی 

    بلد نیس حرف بزنه میره دیکشنری میخره😂
    دونگهه ؟ دونگهه هم انگلیسی یاد میگیره:) ب هر حال ک داره آمریکا زندگی میکنه ..

    ماچ بده برو 
    این عادت سیگار کشیدنو از سرش میندازه....این فسقلی نیم وجبی کاری میکنه که هم سیگتر نکشه هم پی درمانشو بگیره هم بهترین دانشجوی دانشگاه بشه ...اخلاقشم که نگم برات و معجزه دونگهه که همه رو متعجب میکنه حالا ببین کی گفتم....وای اخه وقتی گفت شکلات و بیسکوییت میخوای و قیافشو اونجوری دیدیچطوری دوووم اورد و نمرد واسش؟ لعنتی خوردنی رو....اصلا دونگهه که امروز عشق کرد از دانشگاه هیوک به خاطرش هر روز میره کلاس😂 د  این حد معجزست تو زندگیش حالا ببین کی گفتم....وای شی شی مرسی ازت عشقم عالی بود  یه عالمه یه عالمه یه عالمه منتظر ادامشم و یه عالمه بووووووووووووووووس گنده گنده گنده پر از انرژی مثبت برات😍😍😍😍😍😍😍
    پاسخ:
    تو این جا چکا میکنی شکلات ؟😱 قرار نبود منتظر بمونیییی؟ 
    🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
    سلام به نویسنده عالی وگل
    طی این پنج قسمتی که از این فیک خوندم واقعا فضاسازیش و رابطه دونگهه وهیوک خیلی دوست داشتم از این که دو تا شخصیت متفاوت کنار هم میفتن دونگهه با مهربونیش قلب سرد هیوکو از اوت حالت و شرایطی که داره بیرون میاره و به زندگی مشتاق ترش میکنه وهیوک کی برای یه بارم شده میخواد بی تفاوت نباشه و جون یه نفر نجات بده لذت بخشه وروند تا به اینجا داستان که رفته جلو رو خیلی خیلی دوست داشتم اما ایندشون اینکه هیوک چه گذشته ای داره دونگه که کمکم بزرگتر بشه چه احساسی بهش پیدا میکنه رو خیلی دوست دارم بفهمم دوست ندارم تحت هیچ شرایطی از هم جدا بشن شک ندارم که بهترین میشه حتی اگه هیوک ومپایر باشه  منتظر قسمت های بعدیش هستم
    پاسخ:
    سلام سلام خواننده جان 
    اوهوم همه چیشون متفاوته..از سن گرفته تا شخصیت و روحیه و طرز رفتاراشون ولی با تمام این تضاد و تفاوت سنی کنار هم خوشحالن..دقیقا ب همین دلیل دونگهه رو انقد متفاوت خلق کردم.ک بتونه هیوکو عوض کنه و جونشو نجات بده.
    بعد از این ک این روزمره هاشونو و قوی شدن رابطه شونو گذروندیم میریم سمت اصل داستان ،ک زیاد چیزی نمونده تا برسیم .
    سلام روز بخیر... حالت چطوره؟؟
    اینقدر دونگهه شیرینه میترسم مرض قند بگیرم چطور یه آدم میتونه آنقدر شیرین و کیوت باشه... امیدوارم هیوک بگیره آنقدر فشارش بده تا آب لمبو بشه خیال منم راحت بشه... و اینکه واقعا یه بچه آنقدر مودب برا من جای سوال داره 😂😂😂😂
    مرسی از قلم قشنگت عزیزم 😘😘😘
    پاسخ:
    سلام مهسا مرسی تو خوبی ؟ 
    آخرش هممون مرض قندی میشیم کارمون ب انسولین می کشه 
    حالا ببین کی گفتم -____- 
    چرا شما انقد عشق فشار دادنین ؟😂💖
    خواهش عزیزم 
    دست گلت درد نکنه که دونگهه رو اینقدر شیرین,هیوک رو قابل انعطاف و رفرش,مایک رو اینقدر عاقل و یه پشتیبان خلق کردی.
    می بینم که آب دهن مایک هم بعد هیوک راه افتاده برا دونگهه,یعنی میتونن اونو قسمت کنن یا نه؟
    در آینده دعواشون نشه سر دونگهه؟
    فعلا بجز بیماری و دودی بودن هیوک روزای ارامی رو دارن میگذرونن,خدا آخر و عاقبتمون رو بخیر کنه.
    یعنی ممکنه یه الف بچه نابغه رفتاری و شکلاتی بتونه دودی بودن هیوک رو ترک بده و به سلامتی از دست رفتش برگردونه
    پاسخ:
    عا هیوک رفرش شده قربون رفرش شدنش برم ، اصن ریکاوری هم میشه😀
    نه هیوک اجازه نمیده ،مال خودشه💀 
    گرچه بعدا شاید دونگهه بیشتر با مایک زندگی کنه تا هیوک :) ولی خب هیچی هیوک نمیشه براش.
    ی جوری گفتی دودی بودن یاد این معتادای نعشه ی داغون افتادم😂😂😂
    آره چرا نتونه😍اتفاقا تو پارت بعدی بش اشاره میشه
    در مورد فیک هم راستش من اصلا منظورم تباه شدن آینده ش نبود...بیشتر کنجکاوم بدونم هویت دونگهه در آینده نه چندان دور وقتی میخواد بره مدرسه قراره چی بشه!
    و اینکه قسمت جدید رو هنوز نخوندم...وقتی خوندم دوباره کامنت میذارم...با تشکر :)

    پاسخ:
    آره فهمیدم منظورتو .ولی خب اینجوری بگم.معلوم نبود واقعا چی ب سر دونگهه میومد اگه هیوک پیداش نمی کرد.
    دیگه اون تیکه هویت دونگهه برا مدرسه اینا جزو حواشی فیکه که من بش اشاره نمیکنم.
    دونگهه رو ب فرزند خوندگی قبول میکنن دیگه😍
    بدو بخوون باشه😍
    میدونی هم ومپایر دوس دارم بشه هم نه ....همون ایده ک گفتمم دوس داشتم 🙄😐
    ولی خو میدونم ی حرکتی میخوای بزنی ک ب فکر ما خطور (ختور ،خوطور،خوتور،خُطُر،خُتُر،.... 😐نمیدونم چجوری نوشته میشه فقط شنیدم 😐) نکنه!!

    ببین شقایق جونم  قول دادی سه وعده آپ کنیااااا من همینجا نشستم 😈
    💋
    پاسخ:
    سلام نیک 
    بالاخره یا ومپایر میشه یا نمیشه😀😂
    آره آره میزنم.خطور فک کنم اینجوریه ،خودمم شک کردم 😂

    من؟ من کی قول دادم ؟ مننننننن؟

    سلاااااام نویسنده جان خوبی؟خسته نباشی❤️

    واس پارت قبل نظر گذاشته بودم ولی الان ک رفتم ببینم جواب دادی یا ن دیدم نیست

    ممکنه کلا ثبت نشده باشه؟یا شما پاک نکردین؟🤔

    به هر حال مجدد عر میزنم کلییییییی

    انقد که هیوک دونگهه رو قایم میکرد من ناخوداگاه میترسیدم نکنه اینا بفهمن هیوکو مجبور کنن دونگهه رو ول کنه

    عاقا من طاقت ندارم هیوک از وقت حرف میزنه😭😭نکن شقایق جان ما تحملشو نداریم😭😭

    مسواک زدناشونو من کجای دلم جا بدم اخه😭چرا انقد قند عسله دونگهه اونجا که در اتاقو باز کرد اومد پیش هیوک و مایک من رسما میخواستم با توصیفت بای بدم به زندگی😐😭

    خیلی فیک شیرینیه خیلی❤️

    مرسی کلی❤️😘

    (اشتباه پارت قبلی گذاشتم این نظرو اول بعد متوجه شدم مال این پارت بود😐😂)

    پاسخ:
    سلام خواننده جان مرسیی تو خوبی ؟ سلامت باشی 
    عه حتما ثبت نشده ،چون من هیچ وقت نظرات رو پاک نکردم😧
    شایدم خصوصی فرستاده شده .
    ن بابااا کی محبورش کنه،قایم کردنش فقط ب این دلیل بود ک میترسید بقیه چه واکنشى داشته باشن ب دونگهه 
    و گرنه همه از خداشونه اینجوری هیوکو ببینن، ی آدمی ک عوض شده و چقدم قشنگ عوض شده.
    بای نده ب زندگی 😤😤😤 هنوز کلی چیزا مونده بخونی 
    مرسی شیرینی از هائه س😀💖
    سلااااام عالی بود عزیزم مخصوصا اونجا که دونگهه تو دانشگاه سرشو گذاشت رو پایه هیوکیش😍یا اونجا که مایک برایه اولین بار دیدش و کلی از دونگهه خوشش اومد💕
    مایک و خیلی دوس دارم خیلی هوایه هیوکو داره💖خلاصهههه عاااااالللللللییییییی منتظره پارته بعدیشم 😘
    پاسخ:
    سلاام زهره ،دیدی چ بی سر و صدا خوابید 😍
    آره مایک خیلی خوبه تا ته داستان هست..مرسیییییییییییییی😍😍🙆
    شقایق جونم عاااااشقتتتتتممممممم این قسمتم مثل همه قسمت های قبلللللل مرگگگگ بودددددد خیلی عالیه خیلیییی😍😍😍😍😍چقدرررررر هیوک و دونگهه و مایک و خودت دوست داشتنی هستین😍😍😍😍😍😍من میدونم من زنده نمیمونم ک پارت اخر این فیکو بخونم بااین روند آدم کُشی ک داری پیش میری😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙مرسییییی💋💋💋💋
    پاسخ:
    وایییییییی فدایییییتتتتتتتتت😱😱😱😱😱💖💖💖💖💖لطف داری 💖
    منننم با شخصیتای فیک جمع بستی ؟😱💋
    زنده میمونی غلط کردی اصلا غش مش کنی😇😇😇😍😍😍😍
    خب به نام خدا
    ابتدا با ارامش شروع میکنیم
    در مورد سئوالی که تو پارت پیش ازم پرسیدی که مگه دنبال نمیکنم که روزای اپو بدونم
    خیلی خیلی خیلیییییی شرمندت شدم وقتی اینو پرسیدی خب راستش قبل از اینکه شرو کنم به خوندن فیکت داشتم به این فکر میکردم که یه موضوع کلیشه ای داره مثلا موضوعش درمورد دور بودن ایونهه به مدت پنج ساله و اتفاقاش تو این مدت
    واقعا فکر نمیکردم که موضوع به این گیرایی داشته باشه😊😊
    برای همین تا وقتیدکه پارت سوم نیومد نرفته بودم بخونم و از روزای اپش خبر نداشتم
    نویسندگی واقعا سخته چون باید بتونی در عین اینکه موضوع رو کاملا و با حزئیات بدون اینکه خوانندت رو خسته کنی بیان کنی و بدونی که میخای برای ادامش چه جوری داستان رو پیش ببری و باید بگم که خیلی از نویسنده ها هنوز نتونستن که به این هدف برسن
    مخصوصا رمان هایی که غیر از سوجو و معمولی خوندم واقعا مزخرفن وخیلی کم توشون خوب پیدا میشه
    و باید بگم تو یکی از افرادی هستی که واقعا تو این کار موفق بودی 👍👍
    وتونستی مخاطب رو محوبه داشتانت بکنی طوری که هیچ وقت از خوندنش خسته نشن
    من مطمعنا بعد از تموم شدن فیکت حداقل بالای چهار بار فیکت رو میخونم😀😀
    چون به نظر از فیک هایی هست که خیییلیییی میدوستمش😊😊💗💗💙💙
    فقط از نظر یه خواننده گفتماااا
    نه بیشتر😍😍
    و خب میریم سراغ پارت پنجممممم
    مثل همیشههههه عالیییییی
    دانشگااههههه😭😭😭
    وقتی سرشو گذاشت رو پای هیوککککک😭😭😭
    مایک خیلی خوبههههههه
    ببین چه جوری اخه داره تلاش میکنه با دونگهه بحرفه😭😭😭
    ای خدااااا😭😭
    اونجا که از خواب بیدار شده بود اومد تو بغل هیوکیششش😭😭😭
    نکش سیگار لعنتی😐😑😑
    نکشششششششششششسششششششششش😭😭😭
    اییییییی😭😭😭
    نمیتونم قیافشو با سیگار تصور کنم😭😭😭
    از بس بچه پاکه😭😭😭
    الهییییی😭😭😭
    عالی بود😭😭😭👍👍👍
    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    لطففف داری ک میگی قشنگ گیراست.خیلی خوشحال شدم😍
    آره ب هر حال ک از رو اسم یا حتی قسمتای اولیه داستان نمیشه کلشو قضاوت کرد.حتی این فیک پنج ساله ی من جوریه ک از قسمتای ده ب بعد خواننده میتونه قضاوتش کنه و با اطمینان کامل ازش حرف بزنه.مدلش ی جوریه ک فقط صبر میخواد.
    شنبه چهارشنبه ها آپ میکنم انشالا😍
    مررررسی لطف داری💖
    خیلی خوشحالم ک خسته کننده و روتین نیس برات. حتی توصیه میکنم از وسطش ب بعد قشنگ راجبش فک کنی.چون الان واقعا فقط دارم از روزمرگی هیوک و دونگهه میگم تا جایی ک رابطه شون قشنگ برا خواننده توصیف شه و باهاش خو بگیرن.و بعد شروع میکنم ب اصل داستان!
    تو اصن دو بار هم بخونیش من شاد میشم😀
    مایک بلد نیس حرف بزنه ولی انقد دلش میخواد با دونگهه صمیمی بشه ک نگو😍
    سیگار خیلی جذابش میکنه من ک دوس دارم 
    ولی طول نمی کشه 💀
    مرسییی
    سلااااام و اینا...
    خسته نباشید عرض میکنم خدمت یگانه نویسنده ی ماهر و کار کشته ی ایونهه شیپرا🤗سلام چیره🙄😂
    این پارت هم مثل همیشه بلِسینگ بود و مِلو😌😍
    من اصلا به مایک خورده نمیگیرم
    در هر صورت اون از وجود دونگهه خبری نداشت و خب مسلما بدون وجود دونگهه بهانه های هیوک دیگه خیلی تکراری و مسخره و حوصله سر بر شده بود که هیچ کمکی به خودش نمیکرد!!!
    با تنها موندنش و بیکاریش حال خودشو بدتر میکرد که خب مایک میخواست از این موضوع جلو گیری کنه...
    اما بعد از با خبر شدن از دونگهه و کل ماجرا دیدیم که پشت هیوک وایساد،عاشق دونگهه شد،راهکار داد،باهاشون موند و خوش گذروند و کلی اتفاق خوب دیگه که مطمئنم از این به بعدم شاهدش هستیم😍🤗
    و خب هیوکی رو داریم که کلللللی عوض شده!!!
    یه پسر سرد یاغی و گوشه گیر و آدم به دور تقریبا که از بچه ها متنفره...حالا داره با یه پنج ساله جوری رفتار میکنه که مادر پدر اون بچه اینجوری نبودن باهاش!!!
    کسی که شاید یه خرید درست و حسابی رو بلد هم نبوده حالا میره برا یه بچه همممممه چیز میخره!!همه چیز
    هواشو داره
    تنهاش نمیذاره
    دوسش داره
    ناز و نرازشش میکنه
    دلش نمیخواد هیچ آسیبی بهش برسه و همه جوره حمایتش میکنه!!!
    اینا واااقعا از شخصیت قبلی ای که از هیوک دیدیم بعیده!!!🙄🤭
    من هنوز درگیر اون داروییم که عمو الکس به هیوک زد🤔🤔
    مگه هیوک چه مشکلی داره که داروی اونجوری مصرف کنه🤭🤷🏻‍♀️
    و این که خب دیدن این لبخندا و نرم شدنای هیوک اون قدر جذابه که هر کدوم از اون قسمتا رو دوبار میخوندم...از بس بلِسینگ بود😍😍🤭
    و شیرین ترین قسمت این داستان
    دونگه جیگر عچل پچل😍😍😭😭😭🤭
    اونجوری سر کلاس نشسته بود نقاشی میکشید داشتم میمردم براش
    اونجوری اروم و کوچولو...پشت یه میز کنار هیوک...اون توجه ها خجالتی گوگولیش به بقیه بچه های کلاس...خواب شیرین عسلش رو پای هیوک...هیوکم دست کرد تو موهاش..عاخ🤭هارتم😭🤭🤦🏻‍♀️
    میگفت به مایک کره ای یاد میدیم😍😍😁خدا خدا🤭ناز بشی تو
    بعدم تعجبش از کره ای حرف زدن مایک😭🤭
    خلاصه که کیف کردم
    مرسی
    خسته نباشی
    بی نظیر مثل همیشه
    بی صبرانه منتظر پارت بعدم😍😍😍💋💋💋
    پاسخ:
    سلااااام مهتاااب 
    سلامت باشی یگانه خواننده و شیپر💀💖
    آفرین مایک را بدوست
    با این ک دیدن دونگهه براش یهویی بود بد واکنش نداد ک هیوک معذب بشه ، ی جوری ام برخورد کرد ک هیوک فک نکنه راجبش فکرای مسخره میکنه و اینا 
    خب واقعیتشم اونقد پیچیده نبود چون خیلی سریع دونگهه تو دلش جا باز کرد^^
    آره هیوک حتی خودشم نمیفهمه داره چ کشش و وابستگی شدید احساسی ای بین خودش و دونگهه ب وجود میاره..رفتار و طرز برخورد آروم و دوست داشتنیش با دونگهه برا دونگهه ای ک تو زندگیش محبت ندیده عین بهشت میمونه..و این بچه قطعا بزرگ بشه هم از هیوک نمیگذره.
    چون ی دنیای دو نفره و قشنگی واسه خودش و هیوک ساخته تو دله کوچولوش.
    هیوک واسش فراموش نشدنیه!

    اوم خب اون داروها و دکتر رفتنا قضیه داره.
    ک تو پارت بعدی کامل مشخص میشه مشکل هیوک چیه ،یکم صبر کنین بفهمین.
    جون ب بلسینگ گفتنت😍ایم این لاب💖
    عچل پچل😂😂😂😂
    کوچولوی احمق 😂دید مایک کره ای بلد نیس میگه خب بش یاد میدیم ،ب همین سادگی😐😂😂😂
    سلامت باشی 
    بی نظیر تویی 
    فدات😍💖
    سلام عزیزم 
    هیوک خیلی خوش شانسه که اینقدر ادمای خوب و بامعرفت کنارشه  مایک خیلی خیلی خوبه واز هر لحاظ هیوکو درک میکنه وبراش احترام قائله این پونت داستان واقعا دوست داشتنیه کلوچه ناز قند هم که همه یه بار ببیننش عاشقش میشن و جاشو تو دل هیوکیش داره محکم و محکمتر میکنه و هیووک با بودن با تو بهترینای زندگیشو تجربه میکنه اما این وروجک یه کار مهم باید بکنه هیوک دیگه سیگار نکشه هیوک دلت میاد جلوی این خوردنی این کارو بکنی نکن این کارو به شدت قسمت به قسمتش شیرین و دلچسب تر میشه فداشون بشم مرسی عزیزم دست گلت درد نکنه💐💐💐💐💋💋
    پاسخ:
    سلام فائزه جان 
    اوهوم خیلی خوش بخته.. شاید از همین الان ببعد تو این جای زندگیش بفهمه ک ای کاش قدرشونو بیشتر میدونس..
    آره افرییین تو قسمت بعد دقیقا همین اتفاق میوفته ! دونگهه باعث ترک سیگارش میشه 💖
    خواهش میکنم عزیزم فدات😍😍😍💋
    خیلی عالیه😍خیلی قلمتو دوس دارم😍😁
    پاسخ:
    خیلی خیلی مممنونن😍
    سلااااااااااام بر تو ای عزیزدل 💙
    آخه من چجوری بخاطر این کیوتی ها خودزنی کنم ک کسی شک نکنه؟!😐
    واااااااااااای وااااااااااااای چقد ب آب قند نیاز دارم این حجم از خوب و فنا بودن بی سابقست آخهههههه
    مایک چ راحت کنار اومد 😍 
    مگر اینک هائه باعث بشه این پسر پی علم و دانش 😐 بره!!
    ی کاری هم کنه ک سیگار هم ترک کنه (از موقعیت خویش سواستفاده میکند...😐)
    مرسییییییییییی مرسییییییییییی مرسی ی عالمه 😍😍😍❤💙
    -----------------------------------
    (جواب کامنت پست قبل 😎)
    میدونی یهو اومد تو ذهنم او چیزی ک گفتم😐 فک کردم خیلی بد توصیح دادم 😐 با خودت میگی این دختر دیوانست 😐😐
    ینی هیوک ومپایر میشه؟!!!جدی جدی؟!!!(کامنتا رو خوندم ک تا حدودی تایید کرده بودی 🙃 ولی خو شایدنکته انحرافیش بود 🤔)
    -----------------------------------------
    ما منتظر ادامش هستیم هیچ جا نمیریم همینجا هستیم !!!😊
    (قسمت خسته من :عامو حالا ای موقع؟!😪 و وی ب خواب عمیقی فرو میرود....)


    پاسخ:
    سلاااااام ای نیک نیکو😍😍
    نیکو نیکو نییییی😀
    بشین نون و شامپو بخور با خفه ترین حالت ممکن خودزنی کن ..من همیشه همین روشو امتحان میکنم 
    صدرصد تضمینی بدون عوارض
    چقد زر زدم-_-
    مایک با این ک گیج شده بود از وجود دونگهه ی جوری برخورد کرد ک هیوک معذب نباشه 
    اصلا خودشم از گیجی در اومد چون دونگهه اون قد سریع تو دلش جا باز کرد که عاشقش شد
    مگه میشه دوسش نداش😍😍
    سیگار 💀اونم باش 

    ن بابا ن تنها نگفتم دیوانه س بلکه کیف کردم😍 ایده ی جالبی بود 
    دوس دارین ومپایر شه ؟😂

    جووون تو همینجا بشین من سه وعده برات آپ میکنم 💋😇
    سلام
    من یادم رفت برای پارت قبل نظر بذارم، ببشید😑
    کلا همه کارشون قشنگه خریدشون مخصوصا حالت برای انتخاب ساعت، حرفاشون،ساعت خوندن هائه کلا همه چی. بمیرم برای اشکاش فک کرد هیوکم ولش کرد😭
    هیوک مرضیش بده؟
    به نظرم مایک خیلیم دوست داشتنیه منکه ازش خوشم اومد خیلی مهربونه، کاراش برای ارتباط برقرار کردن با هائه قشنگ بود
    مرسی عزیزم عالیه خسته هم نباشی😘😘
    پاسخ:
    سلام عیب نداره😍
    از این روزای عادی و بی دردسرشون لذت ببرین ک آینده ی متفاوتی در انتظاره😍
    عاره مایک خیلی خووووبه😍😍😍💋
    خواهش میکنم گلم
    وااای خیلی خوب بود! من یه لحظه حس کردم که مایک به دونگهه حسودی میکنه! ک ک ک😂😂😂😂😂 آقا رفتار هیوکم یه جورایی کیوته!😍😍😍😍 هی کم کم رابطه اش با دونگهه بهتر میشه! منتظر قسمت بعدی ام! دستت طلا
    پاسخ:
    مایک انقد هیوکو دوس داره ک با این ک یه روزه فقط با دونگهه آشنا شده دلش میخواد کنار هیوک بمونه چون داره ب چشم خودش میبینه ک هیوک چ عوض شده

    دستت فدااا😍
    ووووووششش مشت کوشولوشو هیوکیش بخوره*-* 
    مایک چه مهربونه*-* 
    امیدوارم قسمت بعدی دونگهه یه کاری کنه هیوک سیگارشو ترک کنه:/ جلو بچه سیگار میکشه بداموزی داره:/ 

    پاسخ:
    هیوک اصن باید یه لقمه ی چپش کنه با سس فراوان میل کنه😍
    آفرین دقیقا همین اتفاق میوفته..علم غیب داری ؟😐
    سلااااام 
    واااااای نمیدونی که چقد لحظه شماری میکنم تا پارت جدید بیاد
    اصن ی وضی ! 
    وااااای هیووووک خدایاااا ماراا بکش 😰 اصلا به طرز فجیعی جذابه هی هر پارت جذاب تر از پارت قبل
    وااای اونجاش که دونگهه اومد از اتاق بیرووون اصن منکه مردم دیگه☠️
    اینقد ذوق میکنم وقتی میخونم که نگوووو 
    حسابی خسته نباشی😍😍

    پاسخ:
    سلامم 
    منم ک تند تند آپ میکنم برو حالشو ببر 
    هیوک اصن جاذاب متولد شده 😐🔥
    عزیزمم چقد همه اونجاشو دوس داشتن^^ ک یهو اومد بیرون مایک دیدش 
    مرسی سلامت باشی😍
    اخجووووون بریم بخونیم*-* 
    پاسخ:
    بدو بدووو
    سلام سلام مرسی عالی بود با امدن مایک توانست دونگه رو به دانشگاه ببره مایک عاشق دونگه شوده ببین این جوجو ما چقدر دلربا هست که تو دل همه جا باز میکنه عزیزم به این معجزه قشنگت ادامه بده دوستت دارم دوستداشتنی ترین موجود دنیا
    پاسخ:
    سلام سلام عزیزمم..آره دیدی مایک چ خوبه..انقد دوسش دارم ک نگو..انقد فرشته س..یه روزه دونگهه تو دلش جا باز کرد .مرسیییی چشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی