My EunHae Reality

طبقه بندی موضوعی

فیک "پنج ساله" قسمت اول

شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۲۴ ب.ظ


"پنج ساله"

زوج : ایونهه

ژانر : عاشقانه

هپی اند 

نویسنده : شقایق

قسمت اول


سلااااممم 

من بالاخره میتونم بذوقم 

جیییییییغ :|

واقعا خیلی خوشحالم ک دارم دوباره شروع به آپ میکنم

اصن یه حال و هوای خاصی داره TT

دلم کلی براتون تنگ شده بود..


لازمه بگم

همیشه قبل از خوندن فیک حرفامو اینجا بخونید

یه چیزاییو اینجا میگم که تو داستان نمیگم و فهمیدنشون لازمه


و درمورد این نوشته ی جدیدم...

اونایی که با قلمم اشنایی دارن میدونن من چجوری مینویسم

ولی برا این داستان نیاز به اعتماد بیشتر و صبر بیشتری ازتون دارم

چون ممکنه اولش گیج کننده به نظر برسه و با خودتون کلی فکرا کنید

ولی اونجوری که فکر میکنید نیست و نمیتونین پیش بینیش کنین XD

قربوووونتونممم برم که انقد تیزرو دوس داشتین و تا الان بم انرژی مثبت دادین*-*


و اینکه داستان احتمالا از پارتای وسط به بعد رمزی میشه:)


download

نظرات  (۴۱)

سلام شقایق جووووون! میدونم خیلی خیلی دیر شروع کردمممم ولی دیدم این فیکت انگار حالاها قصد تموم شدن نداره دیگه دلم اب شد گفتم شروع کنم به خوندننننننن😍😍😍😍مثل همیشه قلمت عالی یه دنیا ممنون😘😘😘 برم قسمتای بعدو بخونمممممم😍😍😍😍😍😍😍💃🏻💃🏻💃🏻
پاسخ:
سلامم خواننده ی جدید*_*
اصلااا دیر نیس عیزم خیلی خوش اومدی
امیدوارم پنج ساله رو دوس داشته باشی و برات ب یاد موندنی بشه
بدو بدووووو^^
سلام من تازه شروع کردم  به خوندن از همین قسمت اولش معلومه چقدر فوق العاده است.خسته نباشی
پاسخ:
بخوووون زود برسی ب بقیه 😍😍فدات
سلام منم میخواستم لینک رو باز کنم ولی ارور میده😟
چیکارش میشه کرد؟؟
چون مطمئنم به فیک فوق العادس نمیخوام از دستش بدم😍من از فیکات فقط تپشو خوندم و عالییی بووود💙💙😗
پاسخ:
سلام عزیزممم 
خوش اومدی 
اگه مشکل داری بیا تلگرامم بفرستم برات لینکشو 
@heedictator89
خیلی با احاحس بود ممنون 
پاسخ:
خاهاش میکنم🙆😂
یکم واسه خوندنش دیر کردم ولی بالاخره تونستم *-* بسی مشتاقم مثل همیشه
قسمت اول ک چیزی کم نداشت عالی بود ..هوممم حس خوبش خط ب خط باهام بود
ممنونم از داستان قشنگت
پاسخ:
سلام اصلا دیر نیس تازه شیش پارت گذاشتم کلی مونده 
خیلی خوش اومدی *-*
خواهش میکنم امیدواذم دوسش داشته باشی
نه بچه کوچولویی نه کلا ک عاشق فیکا شما دوتام
کلا مشکل دارم با فیکای در حال اپ 😂😂انتظار قسمت بد می‌کشتم 
در ضمن محدثه نیستم من 
مهرنازم😅
پاسخ:
مهرناز مهرناز مهرناز مهرناز ...
خب یاد گرفتم اسمتو 
آخه محدثه ها زیادن😂
سلااااام
خیلی وقت بود فیک نخونده بودم...تیزرشو دیدم خیلی حس خوبی میده.. قشنگه
پارت اولشم خوندم باید صبر کرد دید چی میشه 
یه دونگهه کوچولو.. 
از فیکات فقط خلسه ی یه رویا رو خوندم که خیلی عالی بود 
امیدوارم بتونم تا آخر فیکتو دنبال کنم 
ممنون
پاسخ:
سسسلاااام و درود
مرسی پس امیدوارم بتونم حس خوبی بدم بت با این فیک ک بعده مدتها میخونی*_*
خلسه کوچولوم:)
دنبال کنننن حتما خوشال میشم^^
خواهش
کاری که بزرگترا نتونستن بکنن,این بچه در عرض چند ساعت انجام داد,اخم رو از پیشانی هیوک گرفت و به چهره اش لبخند رو هدیه داد
پاسخ:
چه تشریح زیبایی TT 
*-*
سلامی دوباره😂😂 یه سوال ! خلسه ی یک رویا چرا لینک دانلود نداره؟!😔😔😔😔من اونو نخوندم! رفتم بین فیک ها دیدم لینک دانلود نداره! میخوام بخونمش😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔
پاسخ:
گذاشتم لینک دانلودشو برو دان کن^^
عالی بود! معلومه از اون فیک های معتاد کننده اس ها!😂😂😂💗💗💗💚💚⁦(TT)⁩⁦(TT)⁩⁦(TT)⁩⁦(TT)⁩ فقط خواهشا به این معتادی ها رحم کن و بهشون خماری نده!ک ک ک😂😂😂😂😂😂😂 آغااااااا من جدید عاشق همچین ژانری شدم! اون از پسر کوچولوی پاپا! اینم از این! معرکه ان! شخصیت هیوکو دوز دارم😎😎😎😎😎بهش میاد😍😍لعنت چرا هائه رو اینقد گوگولی نشون دادی😐 رسما داشتم موقع خوندن میخوردمش😂😂😂😂⁦(TT)⁩⁦(TT)⁩⁦(TT)⁩⁦(TT)⁩ دستات پر انرژی😂 ایشالا زود زود آپ کنی💗💗💗⁦(^^)⁩⁦(^^)⁩⁦(^^)⁩⁦(^^)⁩
پاسخ:
سلم مرسی^^
بعله کلا اشنایی کامل داریم با این جمیع معتاد و خوش اشتها پس دونت وری XD
هیوک خعلی جاااذاااابه *-*
دونگهه گوگوله؟؟ خو 5 سالشه مگه میشه وقتی الان ک سی سالشه گوگوله و پنج سالش گوگول نباشه؟
امیدوارم فمیده باشی چی گفتم:|
مررررررررررررررررررررررسی از انرژی فدا مداع
واو واو واو!!!! 
ببین کی اومدههههه!!!! 
جووون!!!  ☺
درووود شقاااا, چگووونی؟؟؟ 🙃

سیگار ...

بچه اومده, چی چی آورده !!!  
هیوک جذابه جنتلمنه بی اعصابه خونسرد سرنوشتش به یه بچه گره خوردع!!!! 
از هرچی بدت بیاد, سرت میاد!  :/
والا !
گفت از بچه ها متنفرم, این شد نتیجه ش! 
با جون و دل همنشینی با این طفل را حس کن! 

دستشو..گرفتتتتت!!!!!!  😍😍😭😭😭

وااای!  برا این بچهه ضعف برم یا چی ؟
آخه بچه پنج ساله انقدررررر ملاحظه کار ؟ انقدررر مودب ؟ انقدررر دوس داشتنی؟
چقدر حواسش ب همه چی هست, به رفتار و عکس العملاش که یه وقت زشت نباشه! 

وقتی رفته بود دستشویی فکر کردم شاید بگه بیا منو بشور! 😂😂😂
ولی نه, مثل اینکه بچه مون حسابی از پس خودش برمیاد! 

تیشرتی که براش بزرگه!! 😍😍😍
اخ اخ اخ!
تیشرت بزرگه, سرمه ایه, ببرهههه!!!!  ببر, ببر, ببر!  دونگههههه!!!
خنده هاش, وای خنده هاش!!!  یاد تیزرش میفتم بیشتر غرق میشم توو صداش!!! 😍
چقدر نازه, با اون چشمااااش!!!!! 
عقل و هوش هیوکو برده, از همین الان! 
دیگه این هیوک, هیوک سابق نمیشه! 
خونه ش از سکوت درومده ،عادت میکنه به شلوغی! 
چیزای جدید تجربه میکنه!
رفیقای هیوک فکر کنم بدجوری کف کنن!  🙃

خونه گرررم, خونه هیوک,  ساعتها زل میزنن بهم و خسته نمیشن..
کم حرف میزنن و همش همو نگاه میکنن..
حس آرامش رسید بهم..
غرق شدم توو اون فضا!! 

وای شقایق!  چه کردی با ما ؟
لهنتی!

❤❤❤





پاسخ:
ذکر خیرت بوود 
از پشت صحنه اشاره میکردند ک ب قول تی ان تی چگووونییی XD
اسکار طووویییل ترین نظر این پارت تعلق میگیره ب شماا

سیگار گفتنشو XD
حیف الان اموجی دم دست ندارم بدم وگرنه جر میخوردم برات
همش پوکر میدم تو فک کن ابراز احساساته :|

نرگس اصلا باید یادت بمونه وقتی گفت بچه ها عذاب آورن...تا قسمتای بعدی ببین چی ب سرش میاد و با خودت میگی این همونی بود ک اینو گف :|

کلا خیلی مودبه ...برعکس هیوک :|||||||||||||||||||

وای بیا منو بششور؟؟؟ جررررررر خوردم از خنده XD
پنننج سالشه بابا تازه خییلیم مودب و خجالتیه ازین کارا نمیکنه


دقیققققااا ب منظور خاصی نوشتم ببر *-*
فک کن تا الان خونه ش عین قبربود..ساکت تاریک سرد
دونگهه کلا ارومه زیاد سر و صدا نداره ولی گرمای وجودش ب خونه جون میده
شک نکن ک کف میکنن :)

من ؟؟ 
من کاری کردم؟
*پاپی وار ب دور دست ها خیره میشود *
پناه بر خدا.. 
عکسششششش!!! 
وااای عکسسسس!!!  
من مرگ..من فنا!!  
عکسسس!😍
پاسخ:
به به ببین کی اومده
گلیلیلییلییی
آخی دونگهه ۵ ساله گوگولی . چه اختلاف سنی . دلم برای دونگهه سوخت فهمید ولش کردن چه ذوقی کرد . 
هیوک عجب آدم بی اعصابی .
ممنون


پاسخ:
اره خیلی کوچولو و کیوته TT 
بهتر ک ولش کرد باباش..هم خودش دوسش نداشت هم باعث شد هیوکو ببینه :)
خواهش^^
عاااالی بووود...داستان ب اندازه کافی جذب کننده بودکه منتظرپارتای بعدباشی وکشش داشته باشه واین یعنی عااالی بوده❤❤❤...هیوک ب نظرم یه مشکل بدی دارههههه😭😭😭هائههههههههههه 😍😍😍😍😍😍😍😍😍عالی بووود💓💓💓💓
پاسخ:
جییییییغ مرسییییییی
مشکل هیوکو ب زودی میفمین
و همچنان برا دونگهه کوشولو دلت میره ~

سلااااااااااامـ شقاااااااااایق به قول TNTچگووووونی تووووووو؟!
دلم براااااات تنگگگگگگ شدهههههههه بوووووود😭😭😭براقلم بی آلایشت😍😍😍😍...خووووووووووش اوووومدییییییییی💓💓💓💓💓
پاسخ:
سلللللللللام جیییییییییییییییغ
خوبیییی؟؟
دیدنه دوباره ی اسمت تو نظرات باعث شد ک دلم پر بزنه.انقد خوشال میشم وقتی خواننده ها قدیمیم میان TT
منم میسسسسس یو یه عالمه
سلام عزیزم عالی بود با به تصویر کشیدن دو شخصیت متفاوت که هر دو رو به هم مثل یه زنجیر وصل میکنه هیوکی که حوصله هیچ چیز و هیچکسی رو نداره و یک احساس خلائ تو زندگیش داره که با اومدن یه فندق شیرین عسل به زندگیش رنگ و بو میبخشه و اون رو به زندگی مشتاق تر میکنه با اینکه تفاوت سنی زیادی بینشون هست اما باز هم یه شیرینی خاصی بینشون که ادم خود به خود جذب شون میشه من که بیصبرانه منتظر قسمت های بعدیش هستم این وروجک با اومدنش از روز اول قلب هیوکو تسخیر کرد قبونش برم مرسی از عشقی که برای این فیک گذاشتی😍😍😘😘😘❤❤❤
پاسخ:
سلام واهای چه نظر قشنگ و با دقتی *-*
مشخصه که روی خوندن وقت میذاری و بهش خوب فکر میکنی.
اره دقیقا عین خلا میمونه..به بی انگیزگی و بی حوصلگی با شدتی داشت تو زندگیش
ک خب قطعا با دیدن دونگهه از همون لحظه همه چی عوض میشه :)
خواهش میکنم منم ممنونم که انقدر قشنگ خوندی و تحلیل کردی :*
اخ جون  خیلی خوب شد ک برگشتی😍 
وای واقعا نکنه هیوک مریضی چیزیه!😱
دونگهه ام ک مثه همیشه گوگولی
بیصبرانه منتظر پارتای جدید هسیم 
فایتینگ💪🏻💎
پاسخ:
سلااام مرسییی 
خودمم بسی خوشالم *-*
منتظر بمااان*-*
فدات
سلااااام نویسنده جاااان😍
فکر کردیم رفتی دیگه نمیخوای بنویسی☹️
من عاوشق صدایم کن بودم ده بار تاحالا خوندم لامصبو😭
من میدونستمممم این کوشولوعه تو تیزر دونگهه اس😊
اما فقط همینو میدونم😐هیچ حدسی نمیتونم بزنم که چ مدلی این دوتا بهم میرسن
هیوکو فریز میکنی تا دونگهه بزرگ شه😐😂وگرنه دونگهه بچه ام باس با یه پیرمرد باشه که☹️
هرچند هیوک پیرشم جذابه خو😐بالاخره مهم اینه ک هپی انده یعنی میرسن بهم😊
همون حدس بیشتر نمیزنم و سکوت اختیار میکنم😂😐
شخصیت بیخیاله هیوکو دوست دارم ولی فکر کنم این بیخیالیش یه دلیل داره
که هعی میگه تهش که چی...شاید مریضه 😭😭نه مریض نباشههه😭
شایدم مریض نیست کلا بیخیاله😐😂
شخصیت دونگهه ام خیلی گوگوله دوسشش
خسته نباشی❤️
پاسخ:
سللللام یلدا *---* خوبی؟
نه مگه میشه ننویسم ...فقط یکم تاخیر داشتم..
هرچقدم طول بکشه بازم مینویسم 
فدای دونستنات XD اره خیلیلا حدس زدن دونگهه س 
و بود..
نمیییخواد فعلا حدس بزنی قراره چجوری بهم برسن بابااا فقط صبر کن
فکر نکن...پودرتو عوض کن :|
هیوک ب سرعت تغییر میکنه ولی فقط در تعامل با دونگهه..میشه گفت رابطه برقرار کردن با یه بچه رو تازه کم کم یاد میگیره.برا همین بدونه این ک بفهمه عوض میشه.
دونگهه نفسیهههههه
سلامت باشی گلم

داستان خوبی به نظر میاد ، کلا از این سبک اختلاف سنی خوشم میاد ، توصیفاتت دقیق و ظریف هستن ، قشنگ میشه محیط و آدمها رو تجسم کرد ، توضیح اضافی نمیدی و همینم جذابش میکنه ، توضیحات اضافی خسته کننده است .

موفق باشی


پاسخ:
سلام پس خوشحالم^^
مرسی از تعریفات *-*
سلامت باشی ممنونم
خیلییییییی خوب بودددددد
پاسخ:
مررررسی عزیزم
این کیوتی دونگهه بود؟ :') این کرای بیبی واقعا دونگهه بود؟ :') با هیوک سرد و خشن چه کنیم حالا :'| عاقا من میگم هیوک ومپایره :'| در غیر این صورت این حجم از اختلاف سنی دیوانه کنندس *گریه* من از age gap خوشم نمیاد اما چون تو نویسنده موردعلاقمی بهت اعتماد میکنم و درحالیکه دلم میخواد از شدت کیوتی تصور هاعه ۵ساله به افق بپیوندم در انتظار قسمت های بعدی مینشینم 🙂
راستی چقد دوستای هیوک رو اعصاب بودن :| مسخره های شل مغز :| حس خوبی بهشون ندارم
فایتینگگگگ💙
پاسخ:

ارههههه بهم اعتماد کن باران خیلیییییی اعتماد کن 😍😍😍😍
و صبر کن...
آره پارت اول بود البته زیاد شناخت نداری..وگرنه اون مایکل..بهشته ها بهشته داستان!!

سلام عزیزم بدون فیلتر شکنم زدم دانلود شه ! نمیشه میگه فرمت نامعتبره! میشه لینکشو عوض کنین! بعضی ها مثل من نتونستن بخونن!⁦(TT)⁩
پاسخ:
سلام عزیزم 
چشم از پارت بعد عوض میکنم لینکو..
بیا ب تلگرامم پیام بده برات بفرستم فایلشو @heedictator89
سلام خسته نباشی مرسی از نوشته خوبت دونگه امده که مراقب هیوکی باشه دوستشدارم
پاسخ:
سلام عزیزم مرسی.وای چ تعریف قشنگی..دقیقا همینطوره
سلام عزیزم هر چی سعی میکنم دانلود بشه نمیشه حتی بدون فیلتر شکن هم نمیشه امکانش هست درستش کنید و روزایی که اپ میشه رو بزارید مرسی🌸🌸
پاسخ:
سلام گلم ب ایدی تلگرامم پیام بده برات میفرستم .@heedictator89 
از دفعه ی دیگه با لینک پیکو فایل میذارم^^
چشم روز اپشم مشخص میکنم 
  • یه عاشق ایونهه❤
  • چییییییییی؟؟ این پسربچه دونگهه بودد؟😲
    غیرقابل پیش بینی بود برامم........وای چه داستانی در پیش داریم
    چیزی که باعث میشه نوشتههاتو بدوستم صحنه سازیه عالیته کارت ایول دارهه😘👏
    ولی اخه۲۱سال یه خورده زیاد نیسس؟؟
    پاسخ:
    ارههه دیدی گفتم متفاوت و عجیبه.دونگهه بود اون بچه .
    یه داستان خاص😍😍
    مرسییی از تعریفت عزیزممم 
    آره زیاده ولی صبر کن 😎
    یا ابلفضللللل😭😭😭😭😭
    قشنگ ملومه از اون فیکاس ک من برا قسمت بد قراره خودمو خط خطی کنم😭😭اول صدف حالام تو😭😭😭😭😭
    ای جانم اخههههه چقه نمکه چقه نازه خودا😭😭😭😭
    دونگهس دیگ:) الانم دونگهه ۵ سالشه دیگ:)
    سفلحمتللفقصشبونکممجخفثسزکگ😭😭
    چ زمانایی آپ میشه؟:( بگو ک روزی سه دفه آپ میشه بگو بگو بگو:(((
    پاسخ:
    ای جانم محدثه اومد 😍😍😍
    وای ینی این مدلی دوس داری ک بچه کوچولو باشه توش؟😍😍😍😍💀
    کوچولوی نازنینم..انقد عاشقش میشی اینجا..
    هر وعده آپ میکنم چطوره ؟😎😎😎😍😍
    فدات شممم
    سلام.گلی لینک خرابه دانلود نمیشه
    پاسخ:
    سلام عزیزم مشکل نداره.ببین این همه نفر دان کردن 
    بازم اگه نتونستی ب تلگرامم پ ام بده @heedictator89
    من تا حالا فیک از شما نخوندم، تجربه اوله 
    پاسخ:
    خیلی خوش اومدی پس😍
    واهااااااااایییی جیغ هااآاااااا و عرهاااااای فراواااااااان 😭😭😭😱😱😱 من میدونستممممممم بچههههه دونگهههه اسسس وای چقد قرارهههههه مرگ بشه عی خدااااا 😱😱😥😥😥 این اختلاف سنیشون خیلی مرگههه😱😭 عررر چقد هیوکش جذابهههه چقد هاعش کیوته خوردنیهههه 😻😻😻 ایشالاه ک غمگین نباشهههه من تحمل ندرممم 😥😥 پدرش چهقد بیشعور بوده ک اذیتش میکردههههه 😠
    عاه مرسی ک مینویسییییییی شقااااا جونممم 💙😍😙😚
    پاسخ:
    جیییغ جیغاشو نگا کن خب😂😂😂😂😂😂😂💖
    آره خیلیا دلشون میخواس دونگهه باشه اون کوشولو..
    و بود ..
    نچ غمگین نیس خیلیم خوب و شاده.دونت وری 💙
    پدرش اانننمگپعننمچودل#*%&+ بوده ولی بهتر ک ولش کرد دونگهه الان پیش هیوکه☺
    مرسی ک میخونی فریبا جونم😍😍
    سلام خسته نباشی نویسنده جان*-* وای شخصیت هیوک خیلی جالبه*-* بی صبرانه منتظر قسمت بعدیشم^^
    پاسخ:
    سلام اومدی😍
    هیوک ماهه🌙
    مرسی سلامت باشی
    سلام عزیزم خسته نباشی خیلی خیلی براش ذوق دارم چه روزایی قراره در هفته اپ بشه خواستم الان بخونمش بدون فیلتر شکن هم اومدم ولی دانلود نمیشه 😭😭خیلی ممنون که با نوشته های قشنگت ما رو خوشحال میکنی 😍😍😍😘😘😘😘😘😘❤❤❤
    پاسخ:
    سلام گلم سلامت باشی 
    اوممم دو روز در هفته آپ میکنم ولی هنوز دقیق مشخص نیس چ روزی 
    احتمالا یکی اوله هفته ،یکی آخر هفته 
    خواهش میکنم عزیزممم💖💖💖
    اگه نتونستی بخونی بیا تلگرام برات بفرستم @heedictator89
    سلام خیلی خوشحالم که برگشتین .
    کلا فیک هایی که می‌نویسی گوگولین .
    هر کار میکم دانلود نمیشه . میشه چک کنین 

    پاسخ:
    سلام سلام منم خوشالم مرسی^^ 
    فیلتر شکنت خاموشه ؟ 
    ای بابا یه عده تونستن دان کنن یه عده نه ..نمیدونم مشکل از چیه😖
    سلام** 
    خوشحالم که میبینم بازم دارین فیک آپ میکنین من هنوز هم کال می  رو میخونم از گوگول بودنش لذت میبرم.تیزر این فیک هم خیلی خوب بود مخصوصا اخرش که یهو دونگهه اومد کیوتکممم TT
    راجب قسمت اول خب هیچ ایده ای ندارم :'| فقط به این فکر میکنم که 21 سال تفاوت سنی دارن.. و اینکه هیوک بداخلاق دوست ** جذابه 
    خسته نباشید💙
    پاسخ:
    سلاممممم 
    منم خیلی خوشالم ک برگشتم *-*
    کال می😆💖
    فقط صبر کن براش ،اتفاقای پیش بینی نشده ای پیش روعه 
    مرسی سلامت باشی گلم
     عااااااح
    شخایق تک ادیتور خلبم
    ای نویسنده محبوبم😭
    برم فیکتو بخونم بد بیام عر بزنم:'}
    پاسخ:
    عااااح
    ای خواننده ی محبوبم اومدی بالاخره
    برو جانم
    سلام 
    کلی خسته نباشی
    من که با قلمت آشنام فیکای قبلیتم خوندم و کلی کیف کردم ...
    خوشحالم باز برگشتی 😍 
    اووخی از همین اول معلومه خیلی داستان بامزه و جالبیه ! اما ۲۱ سال فاصله سنی خیلی زیادهههها 😲
    ولی بیصبرانه منتظر قسمتای بعدی میمونم
    😘💐
    پاسخ:
    سلام گلم 
    مرسی سلامت باشی
    منمممم خوشالم برگشتم^^
    اره زیاده ولی خو یه کاریش قراره کنم تا تهش اینجوری نمیمونه
    فدات مرسی ک منتظری*-*
    وایییییی راستش من فقط تپش رو خونده بودم و روانیشم بعد توی پست تیزر این فیک ک گفته بودی رفتم خلسه یک رویا رو خوندم خوداااااایاااااا😭😭😻💙 چقققدر مرگ😻😻 حالا مرسی کلی دوباره داری مینویسی😻😻
    پاسخ:
    ای جان ..پس بقیه نوشته هامم بخون*-*
    فدات مرسی خب عزیز دل^^
    عاقااااا ‌من نتونسم دان کنم خاااا😭 قضیه این اختلاف سنی چیه؟ 🙁 قلب من ضعیفه هااا
    پاسخ:
    جانم چرا؟ لینک درسته فیل شکنتو خاموش کن
    دونگهه ش خیلی کوچیکه:)
    وااای حواسم نبود اختلاف سنیو اشتب نوشتم😂😂😂یک لخظه خوابم برده بود😂😂😂😂
    پاسخ:
    اره کککک فدا سرت 
    اموجی خنده ندارم بدم :||
    نویسنده مورد علاقه ام برگشتههه!! من عاشق فیک هات هستم ئ با علاقه دنبالشون می کنم فقط، آخه ببست و یک سال اختلاف سنییی😦😦😦😧😧😧 مخم سوت کشید!! واقعا منتظرم ببینم چی میشه♡♡
    پاسخ:
    واعی سارا خودتی؟؟؟ابنبات چوبیه من؟
    اره بیست و یککککککک سال :) زیاده ولی صبر کن
    واااای یازده ساااال اختلاف سنیییییی.ینی چی میشهههههه😲دونگهه از الانشم گوگولیهههههه.چرا هیوک اینقد کسله؟؟؟
    پاسخ:
    هنوز قسمت اوله باابباااااا صبر کن *------*
    سلام عزیز دلم ! خوشحالم برگشتی😍😍😍😍 مطمئنم بازم مثل همیشه یه رمان خوب انتظارمون رو میکشه! فقط من الان رفتم واسه دانلود! به جای دانلود برای با پی دی اف میاره و بازش نمیکنه! ارور میده! میشه لینکشو با پیکو فایل بزاری؟! 
    پاسخ:
    سلام جان دل منم خیلیلیییی خوشالمم
    مطمئن باش دوسش میداری:) تا تهش صبر کن
    لینک مشکل نداره خودم و دوستام امتحانش کردیم حالا از دفه ی بعد پیکوفایل میذارم چشم
    اگه فی.لترشکنت روشنه خاموشش کن بعد دوباره بازش کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی