My EunHae Reality

طبقه بندی موضوعی

▴ T A K E N ▴

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۴۸ ب.ظ
 
 
"Taken"
 
زوج: ایونهه
ژانر: عاشقانه، انسی +18، رمزآلود
مترجم: رها^^
 
*پارت 15 آپ شد*
 
 
 
 
 part 1 to 10
 
  part 11
 
(part 12(1
 
(part 12(2 
 
part 13 
 
(1)part 14 
 
(2)part 14 
 
part 15 پارت جدید
 
 
 
سلام همگی 
رها عسدم
پس از سالها بازگشتم 
میدونم میدونم کلی گله دارین کلی منتظرتون گذاشتم ولی برگشتم بالاخرهHeart Smile
اوضاع خوبی نداشتم درگیر ماجراهای خیلی بدی شدم که جاش نیس اینجا بگم ولی خب بالاخره یه رویی پیدا کردم که برگردم
نمیدونین چقدر شرمندتونم...قول میدم جبران کنم
بفرمایین پارت جدید
دوستون دارم :)
بوسی بوسی  
 
 
 
پ.ن: لطفا با کامنتاتون بهم انرژی بدین که بمونم باز و جرات نکنم برم
منتظر حرفای قشنگتون هستم ^^
 
  • Ah Joon

نظرات  (۶۴)

سلام چرا لینک دانلود نیس🥺

پاسخ:
سلام لینکا از اینجا پاک شدن باید از چنل دنبال کنی 
سلام خوبی؟؟عزیزم کجایی؟؟ادامه فیک رو دیگه نمیزاری؟؟گفتن تو وب مای ایونهه میزارین ولی اون وب هم ک دیگه بالا نمیاد..اگ میشه ادامه شو بزارین...اگرم نمیتونین لطفا فایل اصلیش رو خواهشا برام بفرستین ممنون میشم
سلااام... من خواننده جدید این فیک جذاب وقشنگ هستم... مرسی بابت زحمت آپ قسمت های جدید... داستان قشنگی داره و به اندازه کافی جذب کننده...امیدوارم به کارتون ادامههههه بدید..... با آرزو موفقیت وسلامتی 😊😇
درود و ولکام بک!!! 🙄 
جدی جدی دونگهه پکید!!! اوضاع خیط بودا!!  ویی! 
هیوک چنقد عذاب وجدان داره!! 😭 
معلوم نیس هیوک تبدیلش میکنه یا بعدا اتفاقایی میفته که واس این تعلل خودشو فوش میده!😞 
نینا!!!  از یه طرف کار درستو کرد ولی خب همه رو به یه چشم نبین دختر جون!😞 داشتی میکشتیش!!! 
دستت مرسی!!!
سلام وای که چقد دلم براش تنگ شده بود خوشحالم که دوباره برگشتی امیدوارم که دیگه اینبار اینقد دیر نزاریش 😍😍😍😍😘😘😘😘😘❤❤❤❤
مرسیییییییی😍 لایک ب وجودت !داستانش گودو هست
زودتر بزارید لطفا
پاسخ:
گذاشتم^^
وااای خواهش میکنم ادامشو بزار
پاسخ:
گذاشتمممم^^
سلام دیگه آپش نمی کنی
پاسخ:
نخیر برگشتم^^
سلام خسته نباشین..فیکش خییییییییللللیییی قشنگه ..فقط کی مارو از خماری در میارین اخه؟؟؟؟
پاسخ:
خخخ اومدم دیگه بخدا^^
ای بابا چرا اپ نمیکنین 
پاسخ:
ببخشید خوووو...برگشتم دیگه^^
سلام...چراتیکن آپ نمیشه؟؟؟.. 
پاسخ:
آپ شد^^
قصد ندارید بزارین؟؟
پاسخ:
گذاشتم^^
اپ کنین دیگه زودتر
پاسخ:
چشم
سلام عزیزم خوبی؟شببخیر 
اوووم خب من تازه فیکتو شروع کردم همه رو باهم خوندنم ههه خیلی فیکت خوبه ترجمتم خیلی دوس دارم 
مننن مرررگ این ماهی خو من فداش
 چ زجری کشیده ده سااااال تمام دنبال کسی گشتن ک هیچ سرنخی هم ازش نداشته باشی واقعا سخته خیلی 
هیوکیییی واییی واس اونم سخته
بفهمی کسی ک زجرش میدادی ی زمانی عاشقش بودی و عاشقت بوده جداازاون ده سال دنبالت گشته ناامیدنشده و اینکه بعدفهمیدن واقعیت هنووووزم عاشقته و کنارته ترس داره از نبودنت خو من دلم ریش ریشه واسشون ک
یکم نرسناکه ک هاعه هیوکو بغ.ل میکنه و قلبش نمیزنه قلبی نداره ک بزنه 
ویکم بیشترترسناکه ک ازخونش میخوره واای ببین عشق چ میکنه باادم 
کیو تواینده چی دیده دقیقا؟اخه هاعه چ ترسی براش داره ک دنبالشه؟خیلی سواله برام
چقده حرفیدماا مرسی گلم بابت ترجمت و منتظر قسمت بعدم بیصبرانه
پاسخ:
سلام گلم
مرسی خانوم شما لطف داری
کلا تو این فیک جفتشون طفلکی ان اصن جیگر ادم کباب میشه
داستان مرموز و جالبیه باید منتظر بمونی دیگه^^
فدات عزیزم^^
خیلی عالی بود ممنون
پاسخ:
خواهش^^
دروود!!  چگونی؟ 
چ قرار شیکی!!  فقط دونی رو دریابین!!  خخخ! هیوک جان امیدوارم وقتی " هیوکی" صدات میکنه دووم بیاری!!! 😂😂😍😍😍
الهی!!! خب حالا هیوک باز فراری نشه جای شکرش باقیه!  البته جمله اخرش ک یچیز دیگه میگفت..انگاری یچیزایی توو ذهنش میچرخه! 😱😞😞😞
دستت مرررسی!!! ✌
پاسخ:
درووود بک چینگو
عزیییییزم قلب نداشته ش از جا در میاد کهههه خخخ
مدل هیوکش همینجوریه ادم یه فکر دیگه میکنه کلا
فدااااوت^^
سلام گلم خسته نباشی
دلم برا این فیکِ تنگ شده بود😔😔
پس بلاخره هیوک هائه رو قبول کرد
الهی چقدر هائه دوسش داره امیدوارم زودتر هیوک عاشقش شه
چه تصمیم خطرناکی اینکه ومپایر بشه یاد حرف کیو افتادم به هیوک گفته بود هائه خطرناکه
اگه هائه ومپایر شه فکر کنم کل داستان قضیش عوض شه😨😨
پاسخ:
خخخخ دل خودمم تنگ شده بود.
ایشالا عشقی بس آتشین پیش بیاد بینشون
اون که بعلع حالا باید ببینیم دیگه
سلام عزیزم دستت درد نکنه مرسی وخسته نباشی امیداورم که مشکلت زودتر حل شه 😍😍😍💎💎😍😍😍😍😍😍😍💋💋💋💋💋💋💋😘😘🌒
پاسخ:
سلام خانومی...مررررسی عزیزم چقد گلی تو اخه^^
سلام گلم بی نهایت ممنون برای زحماتت
شاد و موفق و پیروز باشی :*)
پاسخ:
سلام گلم فدااای شما
همچنین^^
سلام😃
واااااااااییییییییی هیوک با این کاری ک کردباز کلی دونگهه باید خودشو بکشه تا باز با هم باشننننن😭😭
فقط امیدوارم نخواد بگه برو😐
گفت برو خودم میام عمل منهدم سازی کامل رو هیوک انجام میدم😑
دست دونگهه رو هم میگیرم برمیدارم میبرم😍
خب تبدیلششششش کن😡
اصلا ب تو چههههه خودددشششش میخواد😒
اونجوری ک کیو ترسیده بود و اینده رو دیده بود دونگهه باید خون اشام شه😕
واااااایییییییی من ی خط مینویسم پاک میشه خودمو میخوام بکشمممممم این حجم از زحمتت پاک شه منهدمممم کنندس😑😑
خدا بهت صبر بده😢
ممنون عزیزم خسته نباشید😍😍😘😘🍓🍓🍭🍭

درووود و هعی وای من!!! چی شدی چینگوو؟؟؟
الهی!!! هیووووک!!! دلش نمیاد هائه ش تبدیل شه!!😢😭😭😭 ولی خب اینکه هائه تبدیل شه به نفع خودشونه..انگار منفعتش بیشتر از ضررشه!!! ندونم والا!!! 
تغییرات هیوکو!!! پسره ی عاشق!!!
تیپشونو!!!  لهنتیییی!!!!😍😍😍😍
دستت مررسی بیبی! مراقب خودت باشا! 😐❤

وا خوب چرا نمیخواد خون آشام بشه مگه از هائه خوشش نمیاد نمیخواد تا ابد با هم باشن خوب باید بزاره خون اشام بشن که تا ابد با هم بمونن وگرنه هائه که انسانه و نمیتونه زیاد عمر کنه و زودی دور از جون میشه.....در ضمن این هائه ای که من میشناسم خون آشامم بشه همین قدر پاک و مظلومه و خطری واسه کسی نداره ^ن^ ...این بشر ژنتیکی خوبه سلول بد تو وجودش نداره.......
بازم مرسییییییییییییی بوووس بوووووس
سلام
اووووووووف از دست هیوک مگ خون آشام چیه خب؟؟؟
اگه خون اشام واقعا وجود داشت من خودم اولین نفر بودم ک داوطلب میشدم
ب این جذابی و خوبی:/
الهیییییییی بگردم واسه دونگهه
منم دیگ از دست این رفتارای سردش دارم روانی میشم اون که جای خود دارد ممنون عزیزم خسته نباشی
سلام عزیزم ایشالا که همیشه سالم وسلامت باشی بازم دستت درد نکنه😚😚😚😚😚😚😚😑
اخ جون تیکن😍😍😍سلام..وااااای تازه بعد اینهمهههه رفتن سرقرار😂😂😂😂خیلی باحال بود اون تیکه که هیوک ازلج جلودخترااونکاروکرداافرین هیوکی!بیصبرانه منتظرپارتیم ک هائه خون اشام شه..چ شود 😃😃😃😃😃
ممنون بابت ترجمه
خسته نباشی عزیزم
به به .... و باز هم بعد از مدت ها پارت جدید هورااااااااااااا😆🎉
اخی هیوکی حی میترسه که نکنه به دونگهه اسیب بزنه ولی دمش گرم دونگهه خیلی خوب خون سرده و هیوک رو اروم کرده.
واااااااااااااااااااای خدای من این حرف اخر دونگهه که "من میتونم خون آشام بشم " یعنی عجب حرفی زد و چه محکم گفت اصلا من قفل کردم اون لحظه با این حرفش خیلی قشنگ بود نازی❤😙
عزیزم ممنون خسته نباشی منتظرتم بوس بوس 😘😙❤
درووود!!!  چگونه ای؟؟
چقد خوبه آدم از خواب بلند میشه اینجوری چشاش منور بشه! اصلا ی دنیا حس ارامشه!😁
عزیییزم!!!  حرفاشونو! 😭😭😭😭❤
هیوک اروم تر شده! عایا اثرات عشقه؟ 😁
جمله آخرشو... اوووفففف!!!!😊😍
❤❤❤
سلام
من یه عذر خواهی خیلی گنده بهت بدهکار واقعا واقعا باید ببخشید من قبلا از خواننده های این داستان تویه سایت قبلی تون بودم که متاسفانه سایت مشکل واسش پیش اومد یه مدت نبودید ولی خدارو شکر سایت دوباره راه اندازی شد من خیلی خوشحال شدم از این بابت
داستانتونو همراه داستانهای دیگه دانلود کردم و گذاشتمش واسه خوندن اما نمیدونم چرا و چطوری اصلا یادم نبود و برم بخونمش انگاری تلسم شده بود .....امروز که یهویی تویه یه کانال تلگرام اسم داستانو دیدم که گذاشته بودید واسه دانلود و امدم تویه سایت تازه متوجه شدم که ای وایه من که چرا این داستانو تا حالا نخوندمش واسه همین خیلی خیلی باید ییخشید .......
من از قسمت 10 به بعدو نخونده بودم واسه همین امروز یه جا خوندمش .......
نمی خوام کم لطفی کنم دلم میخواد کامل نظرمو در مودر قسمتهای 11 به بعد بگم ولی میدونم خیلی طولانی میشه و سرتو درد میارم......واسه همین خیلی خوشحالم که بلاخره هائه هیوک و پیدا کرد و تونست کنارش باشه هرچند هیوک با اون چیزی که اون میشناخت خیلی متفاوته ولی با همه این تفاوتها خوبه که الان کنار همن و عشقش رو به هیوک نشون میده ..اون لحظاتی که تویه کلبه داشتن بینهایت زیبا بود من همیشه عاشق لحظه هاییم که دوتا عاشق به هم میرسن و عشقشونو به هم تقدیم میکنن و با عشقشون زخمای همو درمان میکنن که البته امیدوارم چندان مشکلاتی براشون پیش نیاد ....
در اخر بازم ببخشید ...و مرسی واسه داستان خیلی خوبت و دست گلت درد نکنه...بووووووووووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس بایه مااااااااااااااااااااااااااااااچ گنده
واقعا عالییی بود مرسیییییی
سلام رها جون😍
وااااااااااااااای فک کردم باز دوباره اپ کردنش لغو شده😭😭
دیدم اپ کردی کلییییییییی ذوق کردم😍😍
یعنی تو این فیک فقط واسه هائه عررررررررررررر میزنمممممم😭😭
خیلییییییییییییی گناه داره بچمممممممم😭
یعنی چییییییی قلب هیوک نمیتپهههه چرااااا خب😭😭
اصلا چرا دیگ مثل قبل دوسش نداره😭😭
اصلا چرا خون اشام شد خب😭😭
ژان ژان دونگهه دیگ زد ب سیم اخر گفت میخواد خون اشام شه😍
اره قربونت برم خون اشام شو هیوکو فراموش کن یکم نفس راحت بکشی😍
تا این هیوک بی ادبم ادم شه😡
البته کاراش ک نمیگه مث قبل دوسش نداره😏
هنوز حرف شیوون تموم نشده ب سان شیر پرید رفت😂😐
دونگهه هم ک خودشو ب اون درا میزنه😏
ممنون عزیزم خسته نباشی😍😍😘😘🍓🍓🍭🍭
دستت درد نکنه عزیزم مرسی 😍😍😍😍😘😘😘😘😘😇
vaaaaaayyyyyy mn koliiiii montazeresh bodm mrcccc dg dashtam az upesh na omid mishodm  koli dastet dard nakone k part jadido up kardi tnx
سلام عزیزم.
ممنون برای زحمتی که میکشی و داستان رو برامون اماده میکنی.
قابل درکه که همه ی ما گاهی شرایطمون مناسب نیست و ممکنه دیر بشه ، مهم نیست . همین که کلی زحمت میکشی کلی برای ما ارزش داره.
مررررسی از شما :*)
سلام خوبی؟خیلی منتظر بودم دیگه داشتم فک میکردم نمیخوای بقیشو بذاری داشتم خیلی ناامید میشدم مرسی ک گذاشتی عاشقتممممممممم😍😍😍😍😘😙😘😚😚
آخ جووووووون بالاخره آپ شد خیییییییلی خوشحالم
عررررررر هیوک قلبش نمیزنه طفلک هاعه 
بوس هاشون حال منو بد کرد عرررر 
وااااااااااااای هاعه از عشق هیوک میخواد خون آشام بشه 
من غششششش 
منتظر پارت بعدیم
آخ جووووووون بالاخره آپ شد خیییییییلی خوشحالم
عررررررر هیوک قلبش نمیزنه طفلک هاعه 
بوس هاشون حال منو بد کرد عرررر 
وااااااااااااای هاعه از عشق هیوک میخواد خون آشام بشه 
من غششششش 
منتظر پارت بعدیم
مرررسی ک به خاطرماهم شده آپ میکنی دیگه سروقت آپ کنــ..لطفا..این پارت عااالی بودوای بالاخره دونگهه خون اشام میشه اخخخخ جوووون
chera parte badio nemizariiii??????????????????

پاسخ:
اومدم دیگه :(
ببخش شما :(
تیکن کجااااااییییییییییییی؟آپ کن منتظرم من!
پاسخ:
اومدممم ^^
پ کن دادا...اااااااپ😭😭😭😭😭😭
پاسخ:
چشمممم^^
تازه همشو خوندم
تیکن رو دوسسسسس
کجایی بدو بیا زود اپش کن *-------*
مرسی از ترجمه خانم مترجم
پاسخ:
خخخ خسته نباشی
اومدم دیگه موندنی ام بخدا :(
وظیفه ست خانم هنرمند^^
یسسسسسس!!! بالاخره رسوندم خودمو!!! خخخ! جا موندن بد دردیه!
درووود چینگو!!!
کلبه کوچیک ولی گرم می ارزه ب صدتا قصر یخی! والا!
خعلی پارت گودوییی بود...جووون!!
دستت مرسی!!!
پاسخ:
اوووه خسته نباشی استااااد
دروووود بک^^
آخ گفتی...اصن عشق موج مکزیکی میزنه تو این کلبه ها
خخخ بشدت
فدا مدا^^
سلام
چقدر قشنگه این دوتا گنار هم من عاشق حس این دوتا بهم هستم 
هیوک همیشه مواظب عشقشه خیلی قشنگه اخی هائه با احساس عاشق
مرسیییی هانی خیلی مممنون عالیه واقعا
پاسخ:
سلام
خیلی اصن خوبن...عشقو حالی میکنن به آدم
واای دیگه نگووو دلم رفت
فدااای تو گلممم^^
دستت دردنکنه همیشه دنبالش میکنم🌹🌹🌹
پاسخ:
خواهش خانوووم
لطف داری^^
okheeeey chera fk mikone be on asiiiib mizanee bemiram vase bachaaaam
valii fk konm bezooodi hae ham vampire beshe =)))))
merciii azizam khste nabashii
پاسخ:
میترسه خو پسر طفلکییییم
وای اره دیگه خیالمون راحت میشه..والا
فدای تو گلم^^
الهیییی من فدای دست و پا زدن این دوتا پسر
چرا انقد گناهین آخه😭😭😭
دلم واسشون تیکه پارس
بیچاره هیوک چقد میترسه از اینکه هائه رو میخواد
همش نگرانه آسیب زدن به دونگهه است
ای مردشور اون خون آشامی رو ببره که هیوک و تبدیل کرد
زندگی قشنگ بچه هامو داغون کرد😢😢😢😢
دیگه لازمه بگم تیکه پاره ی وسعت علاقه هائه به هیوکم عایا؟؟؟!!
زیادی خوبن کنارهم ابن دوتا😍😍😍😍
اوف همش نگران بودم تو جنگل یه خون آشام دنبال دونگهه باشه😥😥😥
وای اون قسمت که هیوک تو جنگل جلوی دونگهه خون خورد بعدش خجالت کشید دلم کباب شد براش
خجالتش خیلی دردناک بود😭😭😭😭
من نمیدونم چرا این داستان و میخونم همش میرم تو فاز غم و استرس
و در آخررررررر ...
تیکه آخر این قسمت و کجای دلم بذارم من آخه
ای جونم ای جونم 😍😍😍😍😍😍😍😍😍
مرسی بابت ترجمه عالیت قشنگم😍😍
نه خسته گلی😙😙😙

سلاممممممم😍😍
وااااااااااااااییییییییییییییییی ک چبنگدهههههههههه خووووووب بود این قسمتتتتتتتتت😍
ایونهه باز ریل شد😈
هیوک جان خب معلومه نمیتونی از ماهیت بگذری😍
فقط ی بار دیگ گفتی من لیاقتتو ندارم و اینا با دیوار یکسانت میکنمااااااا😡😡
اگ دونگهه زودتر داده بود هیوکم زودتر میفهمید نمیتونه بگذره ازش😐
اصا انسی معجزه میکنه لامصب😂😂
قسمت بعدو هنوز نخونده کلییییییییییییییی دوس😘😍
ممنون خیلیییییییی خوب بود😘😘😍😍🍭🍭🍓🍓
تشکررررر فراوان
موفق و سلامت باشی
سلام
شرمنده من دانلود کردم ولی وقت نکردم بخونم  البته قبلا میخوندم و نظر میذاشتم ولی چون وقفه افتاد بکلی داستان فراموشم شده ,الان دوباره شروع کردم بخوندن
ممنونم
دوباره سلووووم😘
رفتم از اول داستان و دوباره خوندم برا همین انقد طول کشید بازگشتم😆
این فیک منو داغون کرده خدایی
دلم برا این دوتا کبابه نمیدونم چرا😔😔
مطمئنم بلاهای وحشتناکی میخواد سرشون بیاد
اون کسیم که دنبال دونگهه است الان تو جنگل کیوهیونه مطمئنا
چی دیده تو آینده که میخواد بکشدش هائه رو 😭😭
دونگهه که خون آشام میشه صددردصد ولی دلم نمیخواد خطرناک باشههههه
بچم زیادی مهربونه به شخصیتش نمیاد خو
من چقد استرس میکشم موقع خوندن این فیک
بسی عجیبه برام
مرسی جیگر
منتظر قسمت بعدم 😍😍😙😙
هااااااای مترجم جدید
عاقا خیییییییلی گذشت من گفتم حتما اینم نصفه مونده 
ولی خب به حقیقت نپیوست
عررر جووووووون قسمت جذاااااااابی بود برام
میسی عزیز
منتظر قسمت بعدیم

پاسخ:
هااای..مترجم جدید نیستما :/
خخخ اره دیگه انتظارات بسر رسییییید
فدات عزیزی
اوهوم^^
سلام
مرسی هانی که برگشتی خیلی خیلی منتظر بودم واقعا ممنونم
فکر کردم دیگه اپ نمیکنی
سپاس
پاسخ:
سلام
قربونت عزیزم..انتظارها به پایان رسید دیگه
خوواهش^^
وااای ممنون سپااااس  فراوان بابت ترجمه من خیلی منتظر بودم واقعا ممنونم از اینکه وقت گذاشتید ترجمه کردید
پاسخ:
وااای خواهش گلی
وظیفه ست^^
خیلی عالی بود ممنون
پاسخ:
قربان شما^^
مثل همیشه عالی 👏👏👏👏❤ اگه میشه لطفا هرچه زودتر پارت بعدی رو آپ کنید . ممنون 😘
پاسخ:
قربووونت^^
چشم در حد توانم زود میذارم^^
سلام باورم نمیشه دوباره گذاشتیش خیلی این فیکو دوست دارم زود زود بزار❤❤❤💕💓💓💓
پاسخ:
سلام
خخخ باورکنننن
چشم ^^
سلام رها جون واقعا ممنون ک این فیکو ادامه میدی😍😍
اولش سکته کردم گفتم هیوکی واقعا کنترلشو از دست داد بچرو نابود کرد از فردا خودشو گم و گور میکنه من بهش اسیب میرسونم😭😭😭
ولی در لحظه ای ک بازم اومد یکم دورتر رفته بود واقعا حمله میکرد😐
عررررررررر چینگده دونگهه دوسش داره😭😍
ای ب قربان قلب عاشقت بره هیوک😍😍
هیوک تو هم هر روز برو شکار ک دیگ نخوای فاز مخالف بزنی ک من میدونم با تو😡😡
جییییییییییییییغ دونگههههههه😭😭😭
هیوکیییییی بیا ک ماهیت تو خطره😭
آخه با چ منطقی فک کردی پیداش میکنی😐
ولی خوبه ها بهش حمله کنه خوش اشامش کنه هیوک دیگ نتونه بهونه بیاره😏
من اجازمو واسه حمله صادر میکنم😐
فقط زود هیوک برسه کامل منهدم نشههههه بچم😭😭

وااااااااااایییییی از دست این امتحانا ک روزگار نزاشته واسمون😐
ن خیلی هم فقط فقط تمرکز داریم رو درس😂
خدایی اگ امتحان فیک از ما می گرفتن واسمون راحت تر بود نمره اول میشدیم همیشه😂
امکان نداره کی پاپر باشی و بتونی از گوشیت واسه یک روز بگذری😐


ممنون عزیزم عاولیییییی بود خسته نباشی😍😍😘😘🍭🍭🍓🍓

پاسخ:
سلاممم وظیفه ست
خخخ همش اولش سکته رو زدن
اره دیگه ده سال پاش مونده ماهی عااااشخ
انشالا که خطری نیست دیگه
واایی نههه تیکه پاره میشه ماهیییی
بعد آرزو به دل میمونههه
خون آشام شدن گزینه خوبی بودا ولی بهترین گزینه نبود -_-

اخ اخ گفتی دهنمونو سرویس کردن دیگه..دم به ساعت امتحان
دقییقا..بی گوشی هرررگزززز

فدااای تو کامنت طولانی گذار منننن^^
بووووسی :*
سلام اونی جانننننننننننن...خوبی؟؟چه خبر؟؟
دلم برات تنگولیده بود...
اصلا یادم رفته بود کجا تموم شده ...
قلبم از تو دهنم اومد بیرون...فک کردم تو واقعیته..نگو خوابه...البته اگه هیوک زودتر نمی رفت...مثل خوابش اتفاق می افتاد....مگه نه؟؟-_-
هائهههههههه جاننننننننن...چقدر دوستش داره
تازه تو دلم گفتم خدارو شکر اتفاقی نیافتاد...نگو تازه میخواد اتفاقاتی بیافته...شاید دوباره کیو دنبالش میکنه....
دست گلت دردنکنه اونی جان خسته نباشی


پاسخ:
سلاممم دونسنگ..قربااانت خوبم
عزییزمممی که
هوم..کابوسای دونگهه ست دیگه..بعیدم نیست شاید واقعا بشه همینجوری...
کلا بی اتفاق نمیمونه این فیک..لامصب همش ماجراست
فدای تو کیوتی^^
وااااااای باورم نمیشه این فیک داره آپ میشه
گفتم رفت تو بایگانی دیگه خبری ازش نیست
مرسی رهاجون که داری فیک و ترجمه میکنی
من برم بخونم میام نظر میذارم
بوس بوس😘😘
پاسخ:
باور کن^^
دیه یه تکونی دادیم به بایگانی پیدا شد
فدااات وظیقه ست^^
منتظرممم
بوس بوس :*
سلام گلم. 
فکر کنم باید یه نگاهی به قسمت های قبلی بکنیم. یه چیزایی یادم رفته. 
ممنون که ادامه اش رو میذاری. 
تشکر برای همه ی زحماتت:*)
پاسخ:
سلام^^
اره بخون که چیزی رو جا نندازی
فدات گلم وظیفه ست
خواهشات^^
:/انقد فیک خوندم کور شدم:/پارت جدیدو ندیدم ^_- 
بررردم بخوووونم ....
پاسخ:
خخخ عینکی نشی گل من
بررروو ^^
سلااام اووووه من ک ب کل داستان فیک یادم رفت...دوباره باید بخونمش مرسی ک ادامشو میخای بزاری ..حرف امتحانارو نزن ک دلم خونه-_- اصن مگ فیک میزاره ادم بره سمت درس؟! عایا مطالعه فیک در فصل امتحانات کار اشتباهیست؟؟
من برم بخونمش..پارت جدیدو زودی بزار ..فایتینگ
پاسخ:
سلام
خخ اره کلی وقفه افتاد
بعله وظیفه ست
عررر نگووو کمرم شکسته زیر بار درس..والا اصن تا وقتی فیک هست درس چراااا
چشم
فایتینگ^^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی