My EunHae Reality

طبقه بندی موضوعی

Kidnapped

پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۱۱ ق.ظ

 

 

 "Kidnapped"

 

تک شات

زوج: ایونهه

ژانر: انسی ۲۵+

مترجمین: Mary EunHae و Zara JewelFish

 

*این فیک وان شات (یک قسمت) هست و کامله*

 

 

 

سلام علیکممم. عایم هیِر  

خب خب. یه وانشات آوردیم براتوننن. 

که به مناسبت تولد هیوک عزیز و جیگرگوشمونه. مستر جذااااب جواهرررر

و قرار بود درست شب تولدش آپ بشه

امااااا اتفاقات خیلی عجیب و مزخرفی افتاد :| 

یه ماجراهایی  اصلا پشت این فیک خوابیده!!! نمیدونییین چه زجری کشیدیم سرش

چقدر داستان داشتیم

جداااا از اینکه اصلا این فیک خیر سرش اسمش وان شاته.

ولی ب شدت طولانی بود و سر ترجمش پدرمون درومد

این فیک رو من و زهرااا باهم ترجمه کردیم تا هدیه ی خفن خوفناکی باشه بمناسبت تولد هیوکییی

هرچند از نظر من تولدش تموم نشده. کلا هفت شبانه روز ما اینجا برای هیوکمون جشن داریم 😎🙄

دوباره جونم براتون بگه که، واقعا سر این فیک پدرمون در اومد.

چه اشک ها ک ریخته نشد و چه استرسایی ک نکشیدیم. چه کمر ها که نشکست و چه گردن هایی که کج نشد و چه چشمانی که کور نشد 😐

نخیر فیک غمگین نیست. این اشک ها مربوط میشه به اون اتفاقات ناگواری ک افتاد و مانع آپ به موقع فیک شد. بهله.

پس بدونین واقعا سرش زحمت کشیدیم :| و پودر و خاکستر شدیم تا این حاضر شد

خودتون دانلود کینن ببینین دیگه آخه به این میگن وانشات؟ خودش یه فیک بلند کاملهه

و اماا چیز دیگه ای که ترجمه ی فیک رو سخت میکرد، انسی و صحنه های ب شدت زیاد و فااااک  و مثبت بیست و پنج سال بود 😐

پس من هشدار کامل رو بدم، این فیک به شدت انسی میباشد. دارای صحنه های دقیق و مثبت هجده الی بیست و پنج سال است. بر اساس جنبه ی خودتون ببینین میتونین بخونین یا نه. چون ما هیچگونه مسئولیتی رو قبول نمیکنیم

تکرار میکنم این فیک ترجمه ایه. یعنی من و زهرا این رو ترجمه کردیم. از خودمون ننوشتیم 😐

دیگه اینکه چون این فیک باعث عذاب های زیادی شد ک سرمون نازل شد  و واقعا حتی ب ذهنتونم نمیرسه چقد بد و وحشتناک بودن و به کجا ها کشیده شد، پس ازتون انتظار انرژی و حمایت داریممم 

اقا با دقت بخونین، و بعد بهمون بگین ک پاچشی ترین و هات ترین و دوست داشتنی ترین قسمت فیک از نظرتون کجاش بود. 

ببینم چقد تفاهمات داریم 🙂🤗😇😂

دیگه حرف زیاد نمیزنم

این وان شات بسی بسیااار هات رو بخونین و منتظر نظرات گوگولی و پاچشیتون هستیییمممم تا انرژی بگیریم و دوباره ازین کارای خوب خوب و قشنگ قشنگ براتون کنیم  😄 تولد با ارزش ترین جواهر زندگیم؛ هیوکی خیلی خیلی مبارک

و قابل ذکره این فیک صد در صد ایونهست.

کلا همه ی فیکای این وبلاگ ایونهن! نه هائه هیوک و نه هیچ چیز دیگه 🤗

اینم لینک دانلود. لذت ببرین 👇

 

KIDNAPPED

  • mary eunhae

نظرات  (۲۴)

سلام عزیز جان اخه من تلگرام ندارم

لطفا لینکارو درست کنید پلیزززز

پاسخ:
درست کردن لینکا خیلی طول میکشه، بیا تلگرام :(

سلام خسته نباشید

چرا لینک دانلود نیست؟  مندمیخامش لطفا رسیدگی کنید

لینک حذف شده؟

پاسخ:
سلام عزیزم
لینکا پاک شدن باید از تو چنل تلگرام دانلود کنی
چنل فیک ایونهه
دستت طلا عالی بود مرسی واسه زحمتایی ک میکشین
البته این از هات گذشته بود...پورن ترجمه کردید@_@
آقا خیلی ممنون بابت این فیک هات و یه چیزی الان وب بروزه دیگه؟
سلاااااام
بسییی دلم تنگیده بود واسه اینجا و ایونهه نویسان و ایونهه فیکان😊😍
طاعات قبول✌
ببخشید ک زود ب زود مثل قبل نمیتونم بیام نت و ب وبهای مورد علاقم و شما چینگوهای ایونهه ای و الفیش  مورد علاقم مثل قبلنا سر بزنم شرمنده درگیریام زیاد شده😶😓

😶😶😶😶😶😶😶😶
کومائوووو..نخسته
راستی من میتونم ی فیک ایونهه کوچولویی درخواست کنم فیکای با موضوع بچگییاشون یا پ دانش آمموزی دانشجویی بسی دوستداشتنی و بانمکه واسم..میشه با این موضوعا هم بنویسین درون مایه طنز هم ک داشته اصلا دقییییقا ب ایونهه میاد (با نمک و بامزه و چوووکولوو و مظلوم )💖😍🐵🐠🐟🐒💖
سلام عزیزم این وان شاتی که گزاشتی خیلی قشنگ بود لطفا بازم بزار 🙏🙏🙏
سلام واقعا خسته نباشید
اووووف عجب داستانی😍😍😍😍
خیلی باحال بود
من منهدم شدم🙃🙃🙃
بازم از این نوع فیکا بزارین🤓🤓🤓
سلاااام👋
شبت بخیر
مرسی بابت ترجمه ش تنکیوووو💙💖
نخسته ..کومائووو👌
گود لاک ..فایتییینگ✌✌✌✌
درود!! 
عجب..چیزی.. بود! 😍😂😂😂😂🔫 لهنتی!!!! اسپیچلس شدم! 
خب دستتون خیلی مرررسی!!!!  😍😍😍😍
سلام......
خیلی دارم دیر نظر میزارم میدونم ولی گرفتار بودم و الان یکی دو روزه که وقت ازاد گیر اوردم و افتادم به جون فیک ها که به احتمال زیاد تا اخرش چشام کور شه دور از جون.......
خوب از اونجایی که من خیلی خخیلی تعریف از خود نباشه خیلی چش پاکم چیزی ندیدم ^ن^ اصلا فیک در مورد چی بود من چشام خود به خود سانسور میشه *ن* .........از اون قسمتاش که بگذریم دیگه چیزی نمیمونه واسه همینن من حرفی واسه گفتن در مورد فیک ندارم چون دوخط اول فیک میمونه و سه کلمه اخر فیک ککککککککککککککککک ....فقط یه خسته نباشی ویژ به جفتشون بگم واسه سخت کار کردنشون ایو دارن انصافا کم نذاشتن از جون مایه گذاشتن و تا اخرین نفسهاشون جنگیدن تا باشه از این جشن تولدا فقط اگه بدن کشش بده ......مرسی بوس بوس شما هم خسته نباشید این مدل فیک ها تلاش چند صد برابر میخواد  می خواد پاش وایسه و بتونه ترجمش کنه کار شما از کار اون دوتا سخت تر بود اونا لذتشو بردن شما زجر ،خدا صبرتون بده
سلوم. خوبین؟ 
اول از همه ممنانم از زرای قشنگم که تو یه موقعیت استثنایی این فیک دست اول رو بهم رسوند و باعث تا تا صب بخاطر تکرار پاچش نخوابم دمت گرم آجی😊👍دوم ممنون از جفتتون که این فیک ترجمه کردین😍🌷
سوم اینکه ماهی تخس شیطونم نوبره والا... چه حرکات شیطانی زد... معلومه قشنگ از دویل هیونگش درس گرفته دمش گرم😁
هیوک طفلی گیر چه ماهی هات و شری افتاده... شیطونیاشم دوس❤
در آخرم... دم بچه های ایونهه ریلتی گرم 😍👏
چرا آخه چرا؟ 
یعنی واقعا هیوک نباید اینقدر پرقدرت باشه که اون دستبند کوفتی رو باز کنه و ماهی شیطونشو یه لقممه چپ کنه؟ والا.. 
دستبنده که وا شد گفتم آخیش.... وا شد بالخره 
دونگهه خان الان هیوکی حسابتو میزاره کف دستت... خخخ
دست گله جفتتون درد نکنه حسابی ایونهه شیپر کش بود...
سلام عزیزم.
ممنون . دانلود کردم . حتمااا در فرصت اول میخونمش.
مرسی :*)
خخخخخ 
ماهی موذی 😂😂😂😂😐 چه بلاهایی سر هیوک اورد، با خودم گفتم الانه ک هیوک دستبنو و تختو با هم از جا در بیاره 😂😂😂😂 
ترجمتون عاااااااااااای بود 😍 
بهتون حق میدم واقعا زیاد بود متنش...  خودمم اخراش حوصلم نکشید بخونم گذاشتم بعدا...  
تهش اینک مرررررررررری چرا باتلر رو آپ نمیکنی ؟ بابا دلم آب شد 😐 نذار ب ماه رمضون بکشه...  دوباره خماری بکشیم 
سعیتو بکن خاااااااا ؟ 
من دیگ بلی بای 
اها راسی نخسته 🌹🌹

سلام😊
واقعا اول از همه جا داره از همین جا اعلام کنم ناز کمرشون😅😅
ن واسه خودشون کمر گذاشتن ن ما😯
تولددددد هیوکیموووون مبارک😻😻🍓🍓🍭🍭❤
بسی از هیچول خوشم اومد آخه رفیق انقدددد پایه و باحاااااال😐😐
دونگهه هیوکیو نابود کرد تا دستشو آزاد کنه😂
جاهایی ک هیوک کنترلو در دست داره جذاب تره😈
توت فرنگی شکلات س/ک/س ایونهه😟😢
واسه منهدم سازی کامللللللل ی ایونهه شیپر فقط تصور این صحنه کافیه😐😐
ممنون عزیزم خسته نباشید🍭🍭🍓🍓😍😍😘😘
فاک این ترجمش خیلی خوب بووود
جدی میگم!!
من واقعا اینجور ترجمه ها رو که آدم راحت بفهمتشون دوس دارم
حسابی خسه نباشین
بازم از این ترجمه خوبا اراعه بنمویین مترجمین زبردست
وَََ اینکهههههههه
فن سایت زدین!!!! چرا زودتر نگفته بودیییییییین
موبارک باشه
فایتینگ ایونهه ریلیتی! ^^
مرسی بابت ترجمه،با توجه به این که خیلی سکسی بود داستان اما بیان و صد البته ترجمه شما عالی بود و خیلی عشق ایونهه حس میشد،بازم تشکر
مرسی که داستانای ایونهه رو برامون ترجمه می کنید!❤❤❤
خسته نباشید!
 و لطفا ادامه بدین!😋😋😋

اینجوری ک تو گفتی من میترسم این فیکو بخونم بلاهای ک پشت این فیک خوابیده دامان من رو هم بگیره 😐 هاااار هااااار 😂😂😐😐 
ولی فک کن یه درصد فیک ترجمه ای تو رو نخونم 
انقد گفتی پاچشی مثبت عیژده بیست و پنج هشتاد و پنج الان خوف کردم دیه نصفه شبی نمیخونم :)))))
فرداااا میخونمش
هاررر
شب بخیر
خسه نباشین
به به عااااللللللی خیلی هدیه خوبی بودددد 😚😚😚
واای من از دیشب منتظره این فیک بودم😂😂😍😍
اتفاقا منم میخواستم بگم نمیشه به جای شبه تولد واسه اعضای سوجو باید هفته ی تولد بگیریم😍😍
برم بخونم بیام نظرمو میگم
مرسی
سلام عزیزم خسته نباشی ودستت درد نکنه خیلی عالی بود ممنون فایتینگ عشقم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی